20 Март, 2024 12:14 3 299 3

Евро-7 май няма да го бъде. На практика това е леко модифициран вариант на досегашния стандарт Евро-6

  • екологичен стнаднарт-
  • евро-6-
  • евро-7-
  • автомобили

Европейският парламент одобри емисионните стандарти Евро-7

Евро-7 май няма да го бъде. На практика това е леко модифициран вариант на досегашния стандарт Евро-6 - 1

Членовете на Европейския парламент дадоха зелена светлина на нови правила, свързани с производството на автомобили. По-конкретно те касаят намаляване на емисиите от автомобили, микробуси, автобуси, камиони и ремаркета.

Парламентът прие споразумение за регламент Евро-7. Превозните средства ще трябва да отговарят на новите стандарти, като освен това производителят трябва да гарантира, че ще останат "чисти" през целия си живот.

За леките автомобили и микробусите се запазват настоящите условия Евро 6 и ограниченията за емисиите на отработени газове.

Автобусите и камионите ще подлежат на по-строги ограничения за емисиите на отработени газове, измерени в лаборатории и при реални условия на шофиране, като същевременно се запазят настоящите условия за изпитване Евро 6.

За първи път стандартите на ЕС ще включват ограничения за емисиите от спирачките (PM10) за автомобили и бусове, както и минимални изисквания за производителност на батериите в електрически и хибридни превозни средства.

Екологичният паспорт на превозното средство ще бъде достъпен за всяка кола и ще съдържа информация за неговите екологични характеристики към момента на регистрация (напр. ограничения на емисиите на замърсители, емисии на CO2, консумация на гориво и електроенергия, електрически пробег, живот на батерията).

Потребителите на превозни средства също ще имат достъп до актуална информация за разхода на гориво, здравето на батерията, емисиите на замърсители и друга подходяща информация, генерирана от бордовите системи и монитори.

Съветът на ЕС обаче трябва официално да одобри споразумението, преди то да влезе в сила.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    8 2 Отговор
    Аз казах ли Ви?Следва отмяната на забраната за ДВГ след 2035 година.Теслю сега реве с глас,опорките му се отекоха в канала.
  • 2 1000л за 7 дни

    1 0 Отговор
    А тези екотерористи още ли произвеждат СО2, дишайки?
  • 3 Яяяя

    1 0 Отговор
    Стига измишльотини. Не може да искаш ДВГ без гориво. Всичко е ала-бала. Евро 99. Лъжем себе си. А колко С2О се изхвърля за производството на една електричка. А колко повече прах изхвърлят гумите. За тях няма Евро. Щуротии. Извън ЕС се кара всичко. И ще спасим света. Колко газове бълва Индия, Китай, Русия, Бразилия. Само ние гледаме Евро незнам си и плащаме като луди