Лидерът на полската управляваща партия "Право и справедливост" Ярослав Качински предупреди, че въвеждането на еврото би имало тежки последици за икономиката и ще навреди на домакинствата, предаде ДПА.
"Ако въведем еврото сега, полската икономика би понесла загуби и би се развивала по-бавно", заяви Качински пред медиите на предизборен митинг в Познан, добавяйки, че домакинствата също биха загубили.
Лидерът на управляващата партия подчерта, че членството на Полша в ЕС е "императив на полския патриотизъм", като заяви, че то подобрява сигурността и статуса на страната.
Европейските избори в Полша са насрочени за 26 май. Според проведени наскоро проучвания се очаква "Право и справедливост" да получи най-голям брой гласове, между 35 и 39,4 на сто. Опозиционният съюз "Европейска коалиция" получава между 23 и 38,3 на сто.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кажи го това на
Коментиран от #128
10:06 28.04.2019
2 Емил
Коментиран от #3, #4, #15, #40, #139
10:13 28.04.2019
3 Дидор
До коментар #2 от "Емил":
На народа му дреме за големите крадци...те и след въвеждане на еврото ще си намерят вратички как пак да лапат--ама обикновенните хора ще извият на умряло след въвеждането на еврото.Цените ще станат двойни-и това е реалито...Коментиран от #5, #9, #104
10:17 28.04.2019
4 Има ли ги още такива като тебе
До коментар #2 от "Емил":
ХахахаххахахагаххахахахаххахахаххахсхсхаххахахаххахаххаКоментиран от #7
10:17 28.04.2019
5 Емил
До коментар #3 от "Дидор":
Ами на народа като не му дреме - да го крадат! А точно за обикновените хора еврото ще промени много! На първо време - рязко спадане на лихвите (като в ЕС - ипотечните 0,9-1,5%). След това - спад на банкови такси. След година-две - рязък спад на разхищенията на бюджета!Коментиран от #34, #38, #61, #98
10:21 28.04.2019
6 Гаваз Билянов
Коментиран от #58, #129
10:21 28.04.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Руски трол
До коментар #3 от "Дидор":
Бабини приказки. Гледай статистиката за страни които са приели евро - никъде е нямало поскъпване.Коментиран от #12, #24, #31, #59, #63
10:28 28.04.2019
10 Citizen X
10:33 28.04.2019
11 007
10:33 28.04.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 1234
Коментиран от #97
10:37 28.04.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Citizen X
До коментар #2 от "Емил":
Страх ги е същите тези, които ни обясняваха колко е страшен валутният борд, понеже не могат да печелят милиарди от инфлацията.10:50 28.04.2019
16 ГОСТ 1
10:50 28.04.2019
17 Срам
11:04 28.04.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 закона не работи
върховенството на закона от Премиера и Парламента.
България ще стане държава тогава когато ,обикновения гражданин ,може да осъди Главния Прокурор, и Премиера за същото престъпление за което се осъжда и гражданина.
11:17 28.04.2019
20 333
До коментар #14 от "Аз.съм":
Ще ядеш пържоли!Гледам в Естония цените на свинското са същите, каквито са у нас. На повечето основни продукти също. Хляба у нас винаги е бил по-евтин, отколкото там, а отдавна не е стотинки.
Откак Качински управлява Полша нещо не им се получават нещата. Словакия ги настига с всичка сила, които също така съвсем случайно приеха еврото. Ние имаме евро, откакто сме в борд. Всички негативи от него, без екстрите на ЕЦБ.
Има онлайн хранителни магазини и в Полша, и в Естония, и в Словакия. Цените може да ги видите без да ходите там.
Масовия хляб в Полша е малко над 2.70лв на кг. 3 злоти за половин килограм. Цените можеш да видиш в tesco.pl. Без да са в еврозоната е по-скъп, отколкото тук. В Словакия, дето било поскъпнало всичко е на същите цени.
11:17 28.04.2019
21 333
До коментар #14 от "Аз.съм":
Ще ядеш пържоли!Гледам в Естония цените на свинското са същите, каквито са у нас. На повечето основни продукти също. Хляба у нас винаги е бил по-евтин, отколкото там, а отдавна не е стотинки.
Откак Качински управлява Полша нещо не им се получават нещата. Словакия ги настига с всичка сила, които също така съвсем случайно приеха еврото. Ние имаме евро, откакто сме в борд. Всички негативи от него, без екстрите на ЕЦБ.
Има онлайн хранителни магазини и в Полша, и в Естония, и в Словакия. Цените може да ги видите без да ходите там.
Масовия хляб в Полша е малко над 2.70лв на кг. 3 злоти за половин килограм. Цените можеш да видиш в tesco.pl. Без да са в еврозоната е по-скъп, отколкото тук. В Словакия, дето било поскъпнало всичко е на същите цени.
11:18 28.04.2019
22 Бамби
До коментар #18 от "onq s konq":
Ако всичко посочено от теб се случи просто ще фалираме големците ще изчезнат от страната с награбеното а такива като теб ще духат супата и ще плащат до откат....Коментиран от #25
11:18 28.04.2019
23 Истината
Точно след две години ,след въвеждане на еврото.Цените ще скочат от 3 до 5 пъти.Доказано и преживяно.Пей си ,Пенке ле,измислици.
11:20 28.04.2019
24 Направи си
До коментар #9 от "Руски трол":
Справка -Литва...и т.н.След приемане на еврото тук всичко ще е Х2 с изключение на заплатите! Гербаво-бесепарсо-депесарски трол!
Коментиран от #46
11:26 28.04.2019
25 onq s konq
До коментар #22 от "Бамби":
Ха ха!Честно казано икономическите ти прогнози изобщо не ми вдъхват доверие,затова и те съветвам да се пробваш със СИНОПТИЧНИ ПРОГНОЗИ!...щото знае ли човек в коя област ще му излезе късмета?:)11:30 28.04.2019
26 Повръщащия
11:32 28.04.2019
27 Диамантената ръка
Коментиран от #89
11:39 28.04.2019
28 ТРОШАЧА
Коментиран от #42
11:42 28.04.2019
29 Евро реалист
Коментиран от #32
11:46 28.04.2019
30 Минаващ от тук
11:50 28.04.2019
31 Антисоциалист
До коментар #9 от "Руски трол":
Твърдението Ви е невярно и цели да заблуждава гражданите. В страните отказали се от националната си валута и въвели евро има ръст на цените и данъците. В Гърция и Франция ръстът е многократен, а в Гърция евроимперията наложи и понижение на заплатите и пенсиите. Твърденията на някои, че кражбите ще намалеят с въвеждането на евро са също лъжа. В Исландия и Гърция те станаха чудовищни имено с въвеждането на евроимперска валута и на пълен произвол на евробанковата система. Само Народът на Исландия успя да победи евроимперците и даде на Интерпол крадците - включително и сваления си държавен глава.Коментиран от #48
11:56 28.04.2019
32 Да да
До коментар #29 от "Евро реалист":
От къде се сдоби с тази информация? Ние сме с евро от 20 години! Кога последно се промени курса на еврото спрямо лева? Защото спрямо злоти, крони.долар,лири и рубли се мени всеки ден. Как успявате да пуснете компютъра?Коментиран от #35, #36, #45
12:00 28.04.2019
33 Да да
12:05 28.04.2019
34 Бачо Киро
До коментар #5 от "Емил":
Глупости, дори Германия беше озорена яко като влезе еврото и всичко автоматично получи двойна цена без оправдание... Всички цени получиха € вместо DM на следващата сутрин така както си бяха. Българските домакинства са на светлинни години от възможностите на немските. Въвеждането на еврото ще бъде абсолютно разрушително. Хората искат да имат какво да ядат. Твоите префърцунени дрънканици за банки и надзор нямат допирни точки никъде с обикновения човек. Нищо от това не достига до хората. Същото е, като да глобят Фейсбук с 3 милиарда... Ощетените потребители получават 0 от тях...Коментиран от #43
12:08 28.04.2019
35 Бачо Киро
До коментар #32 от "Да да":
Айде стига мозъчни пръдни... И марката беше 1:2 с еврото, но цените смениха само знака и станаха двойни за една нощ, нали? Конвертиране? Друг път... Аз бях там, ти къде беше?12:10 28.04.2019
36 Бачо Киро
До коментар #32 от "Да да":
Същата пролет бях и в Гърция. Домати от 50 драхми бяха 1.20 евра. Да ти обясня ли колко пъти е разликата при 340.75 драхми за евро, фиксирано, или сам ще си го сметнеш?Коментиран от #51
12:13 28.04.2019
37 ИВАН
12:16 28.04.2019
38 Пацо пойзана
До коментар #5 от "Емил":
Що говориш глупости,вкарат ли еврото всичко ще се вдигне поне 2-3 пъти и обратно заплатите ще паднат.виж германия-преди да вкарат еврото средната работна заплата-3000 марки преди данък, сега е 2200-2300 евро. А цените са 2 пъти на горе. Ако сега купуваш кило месо примерно за 4 или 5 евро тогава ще е 8-10евро а ти ще работиш пак за 500 700 евро и ще се биеш през г...а да не се..еш.пълни глупости са това.12:33 28.04.2019
39 ЕРМ 2
А една си кюта в ЕРМ 2 и до днес....
У нас номера е колко дълго ще се синхронизираме и при какъв курс ще започнем....
Коментиран от #41
12:41 28.04.2019
40 Пешо
До коментар #2 от "Емил":
Не лъжи толкова нагло, целта на нашето правителство е да въведе еврото за да се свали валутния борд и по този начин да се освободи за крадене около 10 милиарда валутен резерв.12:57 28.04.2019
41 Само питам
До коментар #39 от "ЕРМ 2":
Искаш да кажеш, че е много важно дали ще ни го начукат рязко или плавно? Не, важното е, че ще ни го начукат.13:00 28.04.2019
42 Диамантената ръка
До коментар #28 от "ТРОШАЧА":
Един хляб няма да стане 1.5 евро, това е поскъпване близо три пъти, никой търговец няма да си го позволи. Ако бензинът стане 8 лв. литър, ти ще купиш ли?Коментиран от #50
13:02 28.04.2019
43 Диамантената ръка
До коментар #34 от "Бачо Киро":
И заплата от 3000 марки, стана 3000 евро.Коментиран от #74
13:04 28.04.2019
44 малко история
До коментар #7 от "Емил":
Прочете малко какво е валутен борд, кой го е създал и с каква цел? После проверете България от кога е с наложен валутен борд! И ако сте схванали нещата добре ще разберете, че за България специално (т.е. държава, в която има валутен борд) въвеждането на еврото е най-доброто (за жалост) нещо, което може да ни се случи.13:05 28.04.2019
45 Пешо
До коментар #32 от "Да да":
Ние сме във валутен борд, а не с евро. Ако бяхме сега защо ще кандидатстваме и то за чакалнята. Пак ще прецакат обикновените хора.13:05 28.04.2019
46 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #24 от "Направи си":
Хайде стига глупости. Цените се повишат ако има кой да купува на тези цени. Левът в момента е като "Троянско конче" за българската икономика. Колкото по-бързо се освободим от левчетата, толкова по-добре за обикновените хората и толкова по-зле за нашите и чужди мафиоти олигарси.България се държи умишлено извън ЕВРОЗОНАТА в угода на мафиотите-олигарси, които при въвеждането на ЕВРОТО у нас ще изгубят контрола над левовите потоци, а от там и върху икономическите механизми в България. Далаверата с обезкръвяването на Българската икономика ще секне, а Европа не иска да се лиши от облагодетелственото си положение спрямо нас.
Ще изчезнат и различните такси и комисионни при обмяна на левове в евро и обратното. На "Ченч-бюрата" и мошенниците "магураджии" ще им секне далаверата. Накратко, ползите от въвеждането на еврото са много.
13:09 28.04.2019
47 Левистѣ
Коментиран от #60
13:25 28.04.2019
48 истината
До коментар #31 от "Антисоциалист":
Да,еврото е страшно за всички руски тролове.Рублата ще девалвира още повече и рублите ,с които им плащат стават копейки.Справка-техният икономически идол -Путин направи преди 5 години ревалоризация на рублата-твърд курс 5 рубли -1 евро.Но твърдото се оказа много меко в Русия.Сегашна справка-1 евро-65 рубли.Така ,че русофилските комуняги да не говорят изобщо за икономика.Нека говорят за новия Запорожец.Страшен.И даже пали.Коментиран от #69
13:42 28.04.2019
49 Хрониките на Евразия
13:43 28.04.2019
50 Да питам
До коментар #42 от "Диамантената ръка":
Някой помни ли ... За бога братя не купувайте!...Това вече се е случвало ама или не се помни или сте малки.За една нощ изчезналота месо от 5.60 се появи на цена 20 лв. А заплатите същите! Минаха няколко дни и нещата почнаха да стават други. И с € ще е така. Нищо ново важни са оборотите.Коментиран от #52, #76
13:48 28.04.2019
51 Да да
До коментар #36 от "Бачо Киро":
Обясни ми Бачи Киро! Доматите и тук бяха 50 ст. а сега стигат и 5 лв. и нямаме евро! Аман от къртици - слепи, а всичко знаят! Пишеш на човек, който е обиколил цяла Европа буквално и части от Африка. Един с домати, друг с хляб, трети с горива.Доматите ги плащаме с евро на гърците! Новия внос коли, също! Пшеницата си я произвеждаме и цената на хляба съвсем малко зависи от вносни продукти, които пак плащаме с ерво! Петрола го плащаме с долари, като курса се смята през еврото, тоест пак в евро. Ама за кой ли пиша! То ако имахте повече от 2 гънки, шяхте и сами да се сетите за тези неща!13:53 28.04.2019
52 Да да
До коментар #50 от "Да питам":
Преди да питаш, мисли! В Испания, Гермния, Портогалия Дания и др. страни се отглеждат милиони прасета. Ние купуваме свинското от тях.Ако скочи месото с 2 лв. за килограм, коя сила ще ме спре да докарам 10 тира испанско или германско свиско и да реализирам баснословна печалба? Сертифицирано европейско месо, което всеки ден си купуваш, платено с евро! А ако не си купиш на 20 лв. за кг. понеже си бедняк? Ако всички в България са толкова бедни, колкото се опитвате да изкарате, кой пазарува на тия скъпи цени? Някъде има разминаване между действителност(пазарна икономика, свободен пазар) и вашето виждане.Коментиран от #53, #54
14:03 28.04.2019
53 Да питам
До коментар #52 от "Да да":
Припомних миналото умнико 1990 г. Но понеже светът почва от днес и ти не го разбра. Ще ти пожелая не 10 тира да вкараш а 100 и да не си помислиш че го правя щото ти желая щастие напротив за да разбереш колко боли като ти резнат печалбата. На хитреци ... нали се сещашКоментиран от #82
14:11 28.04.2019
54 Помнещ
До коментар #52 от "Да да":
Тарикат преди години в началото на един юнак като теб му светна да вкара 80 вагона с месо от бундес армията. Спечели много а от години по задушница му палят големи свещи. Та и вкарай някой и друг камион. Христос воскресеКоментиран от #84
14:18 28.04.2019
55 Помнещ
14:18 28.04.2019
56 Защо ни е?
....план за някаква фирма на изтребване...е няма да успеете да почистите страната от плява, просто ще задълбочите проблема си.
15:17 28.04.2019
57 чувяк
15:32 28.04.2019
58 Веско
До коментар #6 от "Гаваз Билянов":
Ти си много неинформиран-Полша не е валутен борд,Полша провежда парична политика.Няма база за сравнение,ние сме доста лимитирани откъм парична политика заради борда.А борд какво означава:накратко че използваме еврото откакто съществува,без да поюзваме преимуществата му-ниски лихви и ниски такси по парични преводи.В момента тук са много скъпи и международен превод дори до страна членка на ес,без проблем може да удари 20% за по-крупна сума.Ето къде отиват 20% от чуждите инвестиции-в банките.15:37 28.04.2019
59 годечанин
До коментар #9 от "Руски трол":
a колко са там заплатите и пенсиите на хората бе ,и стандарта на живот ,и разликата там е защото техните правителства не крадьт като наше тука гавази ,и си имат силна икономика и всеки работи ,защото имат заводи всякькви, верно си трол ама маи америкяански ,тьп сорос с промит мозьк .15:40 28.04.2019
60 ТОДОР ЖИВКОВ ОТ ОТВЬДНОТО
До коментар #47 от "Левистѣ":
ВЗЕ МИ ДУМИТЕ ОТ УСТАТА ,ТОВА АЗ ТРЯБВАШЕ ДА ГО КАЖА .15:58 28.04.2019
61 кварталната батка
До коментар #5 от "Емил":
абе чиче мниого си тьп бе шматка ,попитаи някои които е бил в друга дьржава ,да ти обясни как вьрвят нешата там , имаш ли шипове на врать ,аз на митко тромпета често му ги лекувам , и на тоз асенчо бинокьла , мога да излекувам и твоя врат ,само ми се обади .Коментиран от #62
16:11 28.04.2019
62 А ДИНКО ДРАТОВЧЕДА ТИ
До коментар #61 от "кварталната батка":
ще му тьрка ушите .16:15 28.04.2019
63 Сандо
До коментар #9 от "Руски трол":
Къде е тая статистика? Че тия испанци все за техните песети говорят, даже като питаш нещо колко струва още ти го казват в песети и трябва сам да си го пресмяташ.16:15 28.04.2019
64 ЦиКР
16:24 28.04.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Павето
16:26 28.04.2019
67 Ако въведат еврото
17:01 28.04.2019
68 Курнелия Нинова
17:09 28.04.2019
69 селянин 1
До коментар #48 от "истината":
А бе що одиш да акаш у чужд кенефь,гледай си у твою клозеть..17:27 28.04.2019
70 СтарТИРаджия
17:44 28.04.2019
71 Jyusix
17:54 28.04.2019
72 Анонимен
18:09 28.04.2019
73 Лора
18:18 28.04.2019
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Димо
18:47 28.04.2019
76 Диамантената ръка
До коментар #50 от "Да питам":
Примерът е неподходящ за случая. Говорим за съвсем различно нещо.19:08 28.04.2019
77 Бай Добри
19:11 28.04.2019
78 Диамантената ръка
До коментар #74 от "Стана на некому hуя":
Никой няма интерес оборотът да падне два пъти. Ако е станала 1500 евро, то покупателната способност е наполовина и търговецът продава два пъти по-малко.Коментиран от #80, #85
19:13 28.04.2019
79 Диамантената ръка
19:16 28.04.2019
80 Бай Добри
До коментар #78 от "Диамантената ръка":
ДО Бриллиантовая рука Само Б.Г пенсионер с 200 гулдена пенсия да не му стане 100 еврака на месец щото ше ги дели на 30 Дана и тогава е гризнал ДЪРВОТО..Коментиран от #81
19:17 28.04.2019
81 Диамантената ръка
До коментар #80 от "Бай Добри":
Дали делиш 200 лв на 30, или 100 евро на 30 е едно и също.Коментиран от #90
19:25 28.04.2019
82 Да да
До коментар #53 от "Да питам":
Ти само миналото помниш. Светлото комунистическо минало,дето щеше да ни заведе в светлото комунистическо бъдеще! Аз живея днес! Днес ям,работя, харча. Вчера мина,а утре ако зависи от вас,няма да дойде.На теб са ти резнали нещо,ама не сиакм да уточнявам кое. Печалбата ще ми реазнат :ДДДДДД19:26 28.04.2019
83 Диамантената ръка
19:29 28.04.2019
84 Да да
До коментар #54 от "Помнещ":
Значи когато ще подбия цената на червените търговци съм тарикат :D! Като внасям месо,ще ме утрепат! Ми тези които внасят днес,как живеят? А замислял ли си се че при много висока цена на даден продук,може да тръгне и родното производтсво! Пазара не търпи дефицити и олигофрени(ти си доказателство за второто). Или твърдо си зад идеята БСП/ДПС да разпределят парите.Коментиран от #94
19:34 28.04.2019
85 Ynd
До коментар #78 от "Диамантената ръка":
То така и стана.Коментиран от #93
19:52 28.04.2019
86 Васил
20:05 28.04.2019
87 веасдас
20:20 28.04.2019
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Христо
До коментар #27 от "Диамантената ръка":
Блаженни са вярващите😂😂😂😂😂
Коментиран от #92
20:38 28.04.2019
90 Бай Добри
До коментар #81 от "Диамантената ръка":
До Бриллиантовая рука съгласен съм с теб с деленето само да не останат 100 ЕВРАКА пенсия на месец пък цените да скокнат че тогава ТОЙ РАМЕНЕ НЯМА....20:53 28.04.2019
91 мухаха
21:01 28.04.2019
92 Диамантената ръка
До коментар #89 от "Христо":
Тук въпросът не е до вяра, а математика и пазарна икономика.Коментиран от #96, #113
21:02 28.04.2019
93 Диамантената ръка
До коментар #85 от "Ynd":
Това е възможно само при липса на конкуренция. Иначе излиза, че и на продавач и купувач не им е изгодно, ама продължават да го правят. Валутата дали се нарича марка или евро, няма значение за пазара. Просто едната е за по малък пазар, а другата е обща за много по-голям.Коментиран от #112
21:07 28.04.2019
94 Да питам
До коментар #84 от "Да да":
Да не би да си завършил унсс? Умниците от там доведоха БГ до състоянието днес. Не това е темата а дали € ще влияе на полша не на бг и на нашият пазар. Ти си умник и креативен и ще спечелиш както и ти пожелах. За съжаление твое не мое тарикатлъкат ти ще те прецака. Но мечтай аз моята мечта съм реализирал и дано остарееш но едва лиКоментиран от #95, #100
21:25 28.04.2019
95 Анонимен
До коментар #94 от "Да питам":
Явно си млад и не помниш мизерията на 90-те, но поне можеш да почетеш да се поинтересуваш.21:46 28.04.2019
96 Христо
До коментар #92 от "Диамантената ръка":
Има една поговорка . Пилците се броят на есен. 👍21:58 28.04.2019
97 гост
До коментар #13 от "1234":
Само комунягите могат!!!!22:07 28.04.2019
98 Хайл
До коментар #5 от "Емил":
Ти нормален ли си???? Глупаци ли ни мислиш??? Заплатата от 1000 лв ще ти стане 500 евро,сиренето от 7 лв ще ти е 7 евро,та какво казваш че ще е добре??? Лихвите по заемите ще ти се вдигнат защото 12% в лева ще станат 12% в евроооо така че си заври тъпите мисли на тъмното ти мястоКоментиран от #101, #103
22:18 28.04.2019
99 333
22:18 28.04.2019
100 333
До коментар #94 от "Да питам":
Именно. Искаш пак умниците от УНСС ли да ти управляват страната? 97-ма фалираха 9 банки, преди няколко години още една. Може да ги управлява ЕЦБ, там сякаш знаят по-добре. Всички държави в еврозоната са по-добре от нас.22:22 28.04.2019
101 333
До коментар #98 от "Хайл":
12% са си 12%, не зависят от валутата. Не виждам какво ще ми попречи да си купя телевизора от Румъния, например от емаг, ако тук се вдигне двойно. Там ще си е на същата цена. Ако не от там, мога и от Германия да си го купя. 12% от 1000лв са 120лв, от 500 са 60. Закръглил съм.Между другото, лихви от 12% вече трудна работа. Понеже КТБ умря. КТБ помпеше лихвите откак се появи. Понеже измамниците от КТБ могат да купят надзорниците в БНБ и в КФН. Ако бяхме в еврозоната щеше да им се налага да купуват ония в ЕЦБ. Капитала на банката няма да им стигне.
22:28 28.04.2019
102 Dido
Коментиран от #107
22:42 28.04.2019
103 Миро
До коментар #98 от "Хайл":
И как сирене което е сега е 7лв ще стане 7 Евро, били обяснил?!?! При все, че в момента цените на дребно на повечето стоки в БГ са по-високи от цените в държавите от Еврозонота, трябва да се супер глупак за да си купиш нещо което знаеш, че вчера е било 3,5 Евро, в Германия е 3,5 Евро, а ти се предлага на 7 Евро. Веднага ще започне внос от съседни страни и екскурзии за пазаруване които и в момента са правят до Турция и всичко ще се дойде на мястото за една седмица!Коментиран от #105
22:47 28.04.2019
104 И аз да кажа
До коментар #3 от "Дидор":
Наистина е така. Работих в Кипър когато еврото смени кипърската лира и положениетозабеше катастрофално ,защото преизчислението стана за сметка на джоба на обикновените хора.22:52 28.04.2019
105 Хайл
До коментар #103 от "Миро":
За това може да попиташ тези които са го приели еврото,аз го видях лично когато германия и франция го приеха-в германия нафтата беше 1,01 марки а на другия ден беше 0,99 евро-според теб защо не стана 0,50 евро а 0,99...една французойка се радваше че от 1. 01 ще може навсякъде да пазарува с евро-видях я след месец,каза че работи които е купувала преди с франкове сега с евро са се покачили двойно...така че аз на теб ли да вярвам или на моите очи...никой няма да ти направи цената която очакваш,още по малко да ти я свалят-ЗАПОМНИ ЧЕ 1 ЛЕВ ЗАПЛАТА ЩЕ СТАНЕ 0,5 ЕВРО НО В МАГАЗИНА 1 ЛВ ЩЕ Е 1 ЕВРО И СИ ГУБЕЩКоментиран от #106, #108, #132
23:00 28.04.2019
106 Да да
До коментар #105 от "Хайл":
Е толкова тъп народ, дето да ти повярва на глупостите, даже и във Факти няма да намериш! Я пак ни обясни, че нещо сме се разсеяли! После ни кажи, защо същата французойка работи за минимум 1300 евро! Не и стигат, ама с франковете не са я сънували тази заплата!Коментиран от #117
23:58 28.04.2019
107 333
До коментар #102 от "Dido":
Не е девЪлвация, а девалвация. В прибалтийските републики бяха с борд и приеха еврото. Хиперинфлация и девалвация не може да има, защото има борд. Това не е някаква хартийка, а монетарни механизми, гарантиращи курса на лева. БНБ има валутни резерви. За да печата левове, трябва да увеличава резервите. Грубо казано, няма толкова левове в обращение, за да се вдигне курса. Та и тия опасения са съвсем безпочвени.00:19 29.04.2019
108 Диамантената ръка
До коментар #105 от "Хайл":
Германия не е имала валутен борд първо, а и кой ти е казал че 1 евро е струвало 2 марки, та да очакваш, че 1 марка ще стане 0.5 евро. 1 марка е станала 1 евро.Коментиран от #115
02:43 29.04.2019
109 анльчик
05:58 29.04.2019
110 Шаран БГ
08:03 29.04.2019
111 бсп
08:26 29.04.2019
112 Яверт
До коментар #93 от "Диамантената ръка":
Има значение каи ги печата..То поръчва музиката
Коментиран от #120
08:56 29.04.2019
113 Яверт
До коментар #92 от "Диамантената ръка":
Въпроса е до контрол. Ако слушаш повече хлебец ама никога кокъл. Приеми страните с въведено Евро до сега като много умна реклама.Коментиран от #114
09:04 29.04.2019
114 Яверт
До коментар #113 от "Яверт":
Затова опрости ха дълговете на Гърция. Тя е реклама също09:07 29.04.2019
115 Яверт
До коментар #108 от "Диамантената ръка":
Прав си Германия не е била във валутен борд. Била е независима държава.09:11 29.04.2019
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Насран русофилистик
До коментар #106 от "Да да":
Комундерите да го лапате сополив. Бавно, но сигурно измират.. Взимайте си рублята и бегай те в Сибир. Там Бояришника е без пари за родоостъпници..Коментиран от #118
10:01 29.04.2019
118 Яверт
До коментар #117 от "Насран русофилистик":
Стига с тази рубла. Имаме си лев. Знаеш ли от къде е името? Ако политиците милеят за България не ни трябва Евро. Могат да направят лв. по - силен10:09 29.04.2019
119 Яверт
10:43 29.04.2019
120 Диамантената ръка
До коментар #112 от "Яверт":
Ние левове не печатаме. И няма да печатаме, надявам се...Коментиран от #121
10:52 29.04.2019
121 Яверт
До коментар #120 от "Диамантената ръка":
Щом сте вие не ни трябва те. В България все още печата е и се надявам така да си останеКоментиран от #124
12:09 29.04.2019
122 Гоголондон
Коментиран от #125
13:43 29.04.2019
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Диамантената ръка
До коментар #121 от "Яверт":
Печатът, за който говориш е само за подмяна на остарели банкноти, а не че може да се печатат нови количества и да се пускат в обръщение.16:58 29.04.2019
125 Да да
До коментар #122 от "Гоголондон":
Сега ще ти посоча по-напреднали страни от България,които са приели еврото - Германия, Франция, Италия, Испания, Гърция, Словения, Португалия, Австрия, Белгия,Холандия, Кипър, Словакия, Финландия, Естония! Ако не ти стигат,да дам и други? Не е лесно да си прост! А пък и да ти личи от разстояние! Тези освен от България,са по-развити и от пРосия и от Румъния, даже и от "великата" турция в момента! Най-закъсалата - Гърция,получи помощ точно от еврозоната и ЕЦБ и успя да преодолее кризата и да тръгне нагоре. Щеше да е интересно да си бяха върнали драхмата! ЛумпениКоментиран от #127, #130, #133
21:05 29.04.2019
126 Да да
До коментар #123 от "ПЕНКО":
Свършил си курса? Запиши друг,че си зациклил! Кой определя цените на валутите? Единствено пазара. Ако си склонен да дадеш 5 лв.за рубла,това ще е цента за теб. Ако повечето дават 5 лв.за рубла,това ще е световната цена. Ти колко би дал за една пуешка лира? А давам 15 ст.,ама и искат 29 ст.и затова не си купувам пуешки лири,а другите си купуват.21:10 29.04.2019
127 333
До коментар #125 от "Да да":
Ма не си поискаха драхмата, значи. Жалко! До сега щяха да са я девалвирали толкова, че да паднат станат горе-долу на нашия стандарт. И щеше да ни е евтино морето в Гърция, ама за несвикналите с по-ниски доходи гърци щеше да е мор.00:05 30.04.2019
128 КАКВО ОБЩО
До коментар #1 от "Кажи го това на":
има Ева бе, путлераст?Иначе Качински, след като рАЗИЯтците утрепаха брат му, съвсем изтрещя, и стана бетер наште патрЕоти. Тая опорка с бум на цените, ако въведем еврото, работи само за напълно неграмотен матрял. Едно нещо струва толкова, колкото са готови да платят за него основната маса купувачи. Хибридните лъжи как в Германия и Холандия всичко поскъпнало зарад еврото мълчат за главното - че там цените по 12-15 години бяха изкуствено държани (от правителства, доминирани от социалисти) и еврото просто лиши политиканите от тоя популистки инструмент. Иначе отрадно е в това про-рАЗИЯтско сайтченце човек да вижда все повече смислени коментари без псувни ("соросня", "краварска подлога"), и най-важното, те да получават повече плюсове отколкото тролски минуси
12:35 30.04.2019
129 Поздрави дебил
До коментар #6 от "Гаваз Билянов":
Много се пениш и очевидно ще пострадаш от € ! Ха Ха Ха. Мнооого страх от контрол ! Така приказват собствениците на. БУЗЛУДЖА !13:45 30.04.2019
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Гоголондон
00:35 01.05.2019
132 ЗДРАВСТВУЙТЕ
До коментар #105 от "Хайл":
дарагой "хайл", и стига лъгахте. В Германия, където сте "бил при въвеждането", даваха 6 м. цените в Е и в ДМ. В Естония и Франция още има магазини, където го правят, в Холандия и Белгия - 1 цяла година. Е, как ще ми направят цената от 1 лв на 1 Е и аз няма да забележа и ще си трая? Трябва да съм тъпа рАЗИЯтска ушанка-трол, ма дори тогава не е сигурно.18:37 01.05.2019
133 Не съм наивник
До коментар #125 от "Да да":
А ти ,да да ,наистина си проЗ по наследство.Тези страни не са от бившия СССР. На Европа им бяхме нужни за да имат пазар.И няма страна от бившия СССР , който са приели еврото да са по добре.А тези глупаци които ще си купуват от други страни, Германия и други ,леко пътуване .21:59 11.05.2019
134 INOT
23:15 14.08.2019
135 Азиатският дракон
Кой ще спечели от въвеждането на еврото? Само българската мафия, която е най-добрата във фалшифицирането му. Страната ще се напълни с фалшиви евробанкноти без да разберем. Сега се сетете защо правителството толкова иска да въведе еврото: защато е правителство на народа или на мафията?
Защо ВЕЛИКОБРИТАНИЯ за 30 г. членство в ЕС не е ПОИСКАЛА НИКОГА ДА ВЪВЕДЕ ЕВРОТО И СЕГА НАПУСКА ЕВРОСЪЮЗА? Да не би тази държава да се е управлявала от наеуки политици или от английската мафия, ако е има изобщо?
Спомнете си за финансовия министър Ми-лен Велчев на самозвания цар, който превърна валутния резерв на БНБ от дола-
ри в евро и то при нисък курс на долара!!!!
Освен това когато се купува чужда валута за милиарди, курсът на еврото е ПО ДОГОВАРЯНЕ между банката и купувача, в случая финансовия министър. Кой е спечелил от тази транзакция няма да научим, но знаем кой беше губещият.
И още нещо, което има връзка с горе каза-ното. Правителството плати на САЩ изтребителите F-16 в долари при курс 1,76 лв.за $. Вие сметнете колко изгуби БНБ при обмяната на част
Коментиран от #137
08:50 16.08.2019
136 Лили
Коментиран от #138
09:05 20.09.2019
137 Красимир
До коментар #135 от "Азиатският дракон":
Точно така, напълно си прав!06:39 28.01.2020
138 Красимир
До коментар #136 от "Лили":
Дори под тази сума да стане едно Евро пак сме яко... Отзад!06:42 28.01.2020
139 Пацо
До коментар #2 от "Емил":
Контрол като в Гърция ли?18:33 14.02.2020