Руският външен министър Сергей Лавров обвинява САЩ за руската инвазия в Украйна. Днес, казва той, те действат по начин, подобен на този на Хитлер и Наполеон.
Сергей Лавров неведнъж е доказвал, че държи да се изразява красноречиво. Руският външен министър веднъж обвини западния отбранителен съюз НАТО, че води "кръстоносен поход за унищожаване на Русия и разделяне на света".
На последната си пресконференция в сряда сутринта в Москва обаче той се нахвърли върху Вашингтон. Лавров заяви, че САЩ са отговорни за войната в Украйна. Според него случващото се там, е резултат от американската подготовка за хибридна война на САЩ срещу Русия. Кризата в Украйна започва много преди Москва да нахлуе в съседната страна през февруари.
Сравнение с Хитлер и Наполеон
В този контекст Лавров сравни последните действия на Вашингтон с тези на Адолф Хитлер и Наполеон Бонапарт. САЩ са подчинили и Европа, за да водят война срещу Москва, твърди руският външен министър. С Украйна като марионетка "те водят война срещу нашата страна с една задача - "окончателното решение" на руския въпрос", каза Лавров.
"Както Хитлер искаше "окончателно решение" на еврейския въпрос, така и западните политици сега ясно заявяват, че Русия трябва да претърпи стратегическо поражение." "Окончателното решение" е планът на нацистите за Холокоста, който води до систематичното убийство на шест милиона евреи и представители на други малцинства.
Отказ от преговори
Според Лавров в момента няма сериозни мирни предложения за уреждане на войната. Изключено е Русия да се съобрази с предложенията на украинския президент Володимир Зеленски. Ръководството в Киев настоява, наред с други неща, за пълно изтегляне на руските войски от украинска територия и за компенсации за разрушенията, причинени от руските военни.
Русия неведнъж е давала да се разбере, че от нейна гледна точка мирен договор може да бъде сключен само ако Украйна признае анексирането на черноморския полуостров Крим и областите Донецк, Луганск, Херсон и Запорожие. Киев категорично отхвърля това.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Русофил
Коментиран от #7, #29
23:39 18.01.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 И той...
23:45 18.01.2023
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Стархотно!
До коментар #1 от "Русофил":
!!! Радва ме!23:46 18.01.2023
8 Стършел
Коментиран от #107
23:48 18.01.2023
9 Петьо Петров
До коментар #5 от "Русофил":
Ако можеш да напишеш нещо съществено пиши, ако не си стой в тъмнината. Никой няма да ти даде свещ да откриеш човек!23:48 18.01.2023
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 РЕАЛИСТ
До коментар #10 от "путлерски":
Днес я имаше статията в новините. Мързи ме да ти дам линк. Търси си сам. Не е истина ли?23:53 18.01.2023
12 Няма
Коментиран от #58
23:54 18.01.2023
13 Стършел
Коментиран от #82
23:57 18.01.2023
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Волен Сидеров
00:00 19.01.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 НАТО
00:03 19.01.2023
20 Соваж бейби
00:06 19.01.2023
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Баро
До коментар #16 от "Желязната":
Да защото сталин е бил алченДаже със собственния им нефт стомана и ресурси са ги нападнали руzнакаепроzzz
Коментиран от #33
00:06 19.01.2023
23 Хохохо
Коментиран от #35, #61, #110
00:08 19.01.2023
24 Гориил
Коментиран от #42
00:09 19.01.2023
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Джо
00:12 19.01.2023
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 История Херодот:
До коментар #1 от "Русофил":
Русия има армия по сила равна на тази на племето БонгоПонго от Конго!Коментиран от #41
00:21 19.01.2023
30 Тоя Ларвов
00:26 19.01.2023
31 Голям праз
До коментар #21 от "Петьо Петров":
Да подарявал е ,стига се дотам, че април 41 немците го молят да спре доставките. И големият майтап е,че флагманът на Балтийският флот е произведен в Германия,а червенофлотците са яли и пили от чинии и чаши с пречупени кръстове в началото на войната.00:29 19.01.2023
32 мдаааа
00:29 19.01.2023
33 Има и по-фрапиращи неща
До коментар #22 от "Баро":
Началото на втората световна война е 01.09.1939г. Германия напада Съветския съюз чак на 22.06.1941г, защото до тогава между тях действа подписан пакт за ненападение и секретно споразумение за подялба на света. Да не говорим че непосредствено преди нападението между Хитлер и Сталин са се водят преговори Съветския Съюз да се включи на официално страната на оста, но те спазаряват за подялбата на света и чак тогава Съветския съюз става борец срещу нацизма. Лицемерието е огромно и за тези исторически факти не са говори защото те не се вписват в разказа за Съветския съюз спасителя на света от злото на нацизма.Коментиран от #40
00:31 19.01.2023
34 Глупакът е по опасен от бандитът
00:41 19.01.2023
35 Ами
До коментар #23 от "Хохохо":
Ядрените заплахи на отчаяния кремълски г-н-о-м не са нищо друго освен демонстрация на висша форма на безсилие. Ядрено оръжие дори и само тактическо няма да бъде използвано, защото на Путлер му е ясно какво ще последва ако си позволи дори и само да издаде заповед за използването на такова. Путлер има една цел да е на власт, а за да е на власт трябва да съществува страната все пак00:48 19.01.2023
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 ДОРДЕ е ВРЕМЕ !!!
Че ще стане много зле !!!
Вдига бялото знаме и всичко ще си е добре !!!
Коментиран от #46
00:54 19.01.2023
40 Голям праз
До коментар #33 от "Има и по-фрапиращи неща":
Добре ,че е бил лудия Хитлер, иначе Сталин щеше да лапне цяла Европа. Европейските политици са същите тъпанари, като и през 39г. Както през 1914г., когато позволиха на Щатите, да станат световен хегемон.Коментиран от #55
00:54 19.01.2023
41 От Еритрея
До коментар #29 от "История Херодот:":
В израз на добра воля , пращаме на братята руснаци , три вагона стрели !00:55 19.01.2023
42 Напротив
До коментар #24 от "Гориил":
Има и е подписан точно от Русия.Границите на Украйна са утвърдени от целия свят още с разпадането на СССР и те са признати и приети дори и от Русия тогава. Дори до 2014 Русия плащаше наем за използването на своята военноморска база в Севастопол.Коментиран от #63
00:55 19.01.2023
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Да бе да
До коментар #25 от "Пецаа..":
"Джек Лондон беше написал - разумът ни подсказва посоката,логиката я потвърждава,но вездесъщото "аз харесвам" ги праща по дяволите и човек прави именно това,което харесва"😁
Първо, няма Джек Лондон ! Има Джак Лондон!( в английския няма име Джек)
Второ , той е родом от Оакланд ( Калифорния) , но живее в Напа ( Лунната долина) ! Та , отидох да му видя къщата и имението там , но закъсняхме и трябваше да преспим . В бара на хотела се запознах с местни и никой нямаше добра дума за него 😁 явно е бил много кисел човек !
Като писател е велик , но като мислител 😂 не толко🍷🤘
Коментиран от #57
00:56 19.01.2023
45 От коневръза...
00:57 19.01.2023
46 хахаххахаха
До коментар #39 от "ДОРДЕ е ВРЕМЕ !!!":
Не е верно. Русия ако се предаде. Само ще се прецака. По добре да се бие и да умре геройски. Вместо да умре от препиване или нещо таковаКоментиран от #59
00:57 19.01.2023
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Опаа
01:01 19.01.2023
49 Сериозно !
За ДОБРОТО на Русия !
Все пак сме хора !
Не сме като тях ! Нали ?!
01:05 19.01.2023
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Последен шанс
И всичко си идва по местата!
01:13 19.01.2023
55 Ами
До коментар #40 от "Голям праз":
Вина европейските политици имат, но тя не е свързана със САЩ, а с бездействието им докато не биват засегнати пряко техните страни. Докато Хитлер завладява цяла Европа страна по страна те са си трайкали, защото не ги е засягало пряко, а са се и надявали на парчета от съседните си държави, но сметките им излизат криви и те се превръщат в следващата жертва на Хитлер. Обаче сега урока от втората световна е научен на диктаторите не се правят отстъпки с територии от суверени държави, защото те не се задоволяват само с тях, а винаги стават все по алчни.Грешката и слабостта която беше допусната през 2013 сега не се повтаря за радост. Отстъпките пред диктаторите не са начин за постигане на мир, а рецепта за пълномащабен световен конфликт. Точно затова никога отстъпки за терористичния режим на Путлер, а пълномащабна помощ от целия свят за нападната суверенна страна Украйна.Коментиран от #62
01:15 19.01.2023
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Абе друже..
До коментар #44 от "Да бе да":
Джон Грифит Чейни е американски писател,12 януари 1876-22 ноември 1916,Джак или Джек е галено умалително от Джон.Презимето Лондон /или Лъндън/е наследено от пастрока му.Похвално е че си бил в Сънъма Уоли/произношението е такова/ но катраникът и в Цариград да иде,все катраник си остава..01:22 19.01.2023
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Напротив
До коментар #46 от "хахаххахаха":
Русия и обикновените руснаци няма какво да спечелят от войната в Украйна те само ще загубят дори и да победят на фронта, което едва ли ще бъде допуснато.Това е война само на кремълския режим и самозабравилото се джудже което е готово да жертва всичко и всички само да остане на власт.01:26 19.01.2023
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Диди
До коментар #23 от "Хохохо":
Нима САМО фашистка Русия притежава ядрено оръжие? Русия заплаши човечеството с ядрено оръжие. Какъв отговор трябва да има към Русия ?01:32 19.01.2023
62 Диди
До коментар #55 от "Ами":
Подкрепям мнението ви .01:36 19.01.2023
63 Гориил
До коментар #42 от "Напротив":
Русия нищо не установи и нищо не подписа. Границата между Русия и Украйна няма демаркация и делимитация. Плащането на наема на военноморската база е добрата воля на Русия и желанието да живеем в мир и спокойствие. Западът не позволи това желание да се сбъдне. Британският военен кораб Defender направи последното си нахлуване в руски води на дълбочина 12 километра.Коментиран от #64, #65, #67
01:38 19.01.2023
64 Диди
До коментар #63 от "Гориил":
Информирайте се,преди да пушете глупости.01:57 19.01.2023
65 Напротив
До коментар #63 от "Гориил":
А Будапещенският меморандум подписан 5 декември 1994г. какво е? Нима там не фигурира подписа на Руската федерация? Нима в него не беше записано да зачитат независимостта и суверенитета и съществуващите граници на Украйна?Коментиран от #70
01:57 19.01.2023
66 Напъните на ДВ пак не работят
Коментиран от #68, #69
02:00 19.01.2023
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Антипутлерист
До коментар #66 от "Напъните на ДВ пак не работят":
След отстраняването от власт на един национален предател от собствения му народ в суверенната страна Украйна се поведоха два пъти демократични избори и целия украински народ изрази волята си кой иска да го управлява.Властта в Украйна не беше назначена от САЩ или някой друг, а избрана от самите украинци чрез мнозинство. Смениха се двама президента , но те не се нравят на кремълската върхушка и тя реши да нападне една суверена страна със своята армия, защото се повали в опитите си да дестабилизира страна със сепаратизма и гражданската война която подклаждаше и финансираше в източна Украйна.Коментиран от #75
02:03 19.01.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Гориил
До коментар #65 от "Напротив":
Това е само меморандум за намерения. Меморандумът не е международен правен документ.Коментиран от #73, #86
02:22 19.01.2023
71 западняк
До коментар #69 от "Диди":
Никой не отрича че западните държави напреднаха а източните изостанаха! Където има демокрация, свобода на личността, свобода словото,,,винаги има напредък. В СССР къде бе и Украйна и сателитите такива неща нямаше, но пък имаше терор.Само вие зомбитата не виждате, че запада напоследък пое по същата посока и резултатите вече излизат наяве, лека полека.Тоя запад не е като оня запад, който си го искаме обратно.
Коментиран от #81
02:29 19.01.2023
72 Да напредват колкото си искат!
До коментар #69 от "Диди":
Само че в напредъка включват бомбардиране на други държави, икономическо заробване, отнемане на ресурси и какво ли още не.Единственото което се е променило е по-висок стандарт на живота на техните си гласоподаватели, които ги интересува да имат висок стандарт а не че тяхната държава бомбардирала някоя друга, която дори и не знаят къде е.
Или че е организирала десетки преврати.
Коментиран от #76, #77
02:42 19.01.2023
73 Напротив
До коментар #70 от "Гориил":
Да бе да, а кой международния правен документ според вас? Точно Меморандумът е международния документ уреждаш спорни въпроси между страните.02:42 19.01.2023
74 разбира се
02:45 19.01.2023
75 Избрана властта в Украйна
До коментар #68 от "Антипутлерист":
друг път демократично.Само един малък факт - правителството след Майдана има за финансов министър американка. И понеже е американка я правят украинка по нощите щото иначе не може да е министър.
Или примерно когато Байдън уволни прокурора им.
Такива факти има много.
Американците са навсякъде в Украйна, кадруват, назначават, уволняват.
Само и само да си постигнат техните цели.
Коментиран от #78
02:46 19.01.2023
76 западняк
До коментар #72 от "Да напредват колкото си искат!":
Но напоследък съсипват и тероризират и собствените си народи и народите на васалите си.02:50 19.01.2023
77 Хайде бе
До коментар #72 от "Да напредват колкото си искат!":
Преврат може да е успешен само в страна където управляващите и множеството от населението имат различни желания. Ако това не е така смяна на властта и съответно позицията на страната е невъзможна чрез преврат.От преврати толкова се страхуват само дикторите защото те управляват въпреки волята и желанията от мнозинството от населението.02:52 19.01.2023
78 Антипутлерист
До коментар #75 от "Избрана властта в Украйна":
И какво от това, това правителство е назначено от президент избран от мнозинството украинци. Да те искат сближаване и интегриране със западните страни и отдалечаване от всичко руско, но това е тяхно си желание, ако имаха друго желание щяха да изберат про-руско управление каквото имаха преди това, но не избраха такова и затова толкова го боли Кремъл.02:59 19.01.2023
79 Мдааа Дааа
... или другия вариант… мир под условията на Путин или няма да има свят!!!!
Коментиран от #80, #94
03:21 19.01.2023
80 Въх
До коментар #79 от "Мдааа Дааа":
Стреснах съ!03:30 19.01.2023
81 Стига с тези внушения
До коментар #71 от "западняк":
Посоката изобщо не същата и изобщо нищо не толкова драматично колкото някои се опитват да го изкарат.Западните демокрации в момента имат само проблема, че не са достатъчно либерални и, че имат много вреден ляво социален уклон.Някои се опитват да наложат монопол на идеологиите и да изкарат, че алтернативата на това може да бъде само някакъв десен консерватизъм съчетан с национализъм, а на много места и със стабилно количество популизъм Това е максимално лошата комбинация и от тук идват внушенията и проблемите. Това е временно положение и е въпрос на малко време да се наложи десен либерализъм стремящ се към много повече лична индивидуална свобода и много по-малко държава в всяко едно отношение.Коментиран от #83
03:31 19.01.2023
82 Преминаващ оттук
До коментар #13 от "Стършел":
А помниш ли как англоамериканците разрушиха София и други градове в България. Помниш ли как от една изостала аграрна държава някой и подаде ръка и България стана икономически силна, с всякакви заводи и предприятия в които да работят хората. Много ви е къса паметта.Коментиран от #84, #85
03:39 19.01.2023
83 Капитализма
До коментар #81 от "Стига с тези внушения":
Като идеология се наложи в цял свят с много малки изключения! Той прогресира и се разви в положителна насока, и продължава да го прави, защото е построен от долу нагоре, за разлика от Социализма, който се налага от горе надолу! Като такъв този строй претърпя пълен крах! Няма перфектен строй, но човечеството не е измислило нищо по-добро от Западната Демокрация! Всички опити на Русия с нейните ВОСР, Диктатури на пролетариата, на Каскетариата и Автокрации, идват с кръв и си отиват с кръв!03:43 19.01.2023
84 Преминаващ
До коментар #82 от "Преминаващ оттук":
Преминал и Заминал! Щом ти е толкоз мъчно по Соц. Безвремието, пътя и в С.Корея или Куба!03:46 19.01.2023
85 Така
До коментар #82 от "Преминаващ оттук":
А ти май удобно забрави да споменеш, че бомбардировките са извършени британските, американските, съветските и югославските ВВС.Коментиран от #101
03:49 19.01.2023
86 Малеее... Страх....
До коментар #70 от "Гориил":
Е щом Будапещенският меморандум подписан от "Великите сили" - САЩ, РФ и Великобритания с който се признават изачитат независимостта и суверенитета на съществуващите и приети международно граници на Украйна, не е международен правен документ и няма международна правна стойност , какво да кажем тогава, само за един "Манифест" с Прокламация на княз Александър Батенберг към българския народ за провъзгласяване на Съединението на Княжество България с Източна Румелия с нови държавни граници и за обявяването на Независимостта на България през 1908 г. едностранно , само с един Манифест и царски Указ, въпреки противопоставянията от Русия...?!
04:54 19.01.2023
87 Москва просто загуби войната
Той Румен и неговата банда са готови да поднесат България на тепсия с хляб и сол, но Украинците се запънаха и сега руснаците нямат време да се занимават с нас.
05:12 19.01.2023
88 НАТО командва Е.с
Едните са свикнали да убиват а другите да им слугуват!
Икъм всичко това се прибавят ежегодно и най мързеливата итарикатска измет родоотстъпници от целия свят.
Можете да си представите какъв кръвожаден коктейл само се получава.
05:15 19.01.2023
89 Никой не вярва на Лавров и Русия !
05:50 19.01.2023
90 Уса
06:00 19.01.2023
91 Наблюдател
06:05 19.01.2023
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Безпристрастен
До коментар #79 от "Мдааа Дааа":
Не съм съгласен.Европа във всички случай губи! И то ужасяващо! Тази война,провокирана отвъд океана,през проксито- зеления 🤡, унищожава Европа икономически ,финансово,като основен конкурент на обористан.Понася щети и руснака.С един куршум- два заека.Сащисаните прекрасно осъзнават,че при един директен,военен сблъсък с Русия,ще бъдат унищожени не само като държава,но като територия.Още от ПСВ до момента,винаги са играли така,че останалият свят да воюва,а на тяхна територия дори и пушка да не пукне.И в момента действат по същия начин.06:36 19.01.2023
95 Просто човек
Коментиран от #97, #98
06:37 19.01.2023
96 Станко
06:46 19.01.2023
97 Така е
До коментар #95 от "Просто човек":
А Украйна е руска.06:49 19.01.2023
98 Обяснявам бавно
До коментар #95 от "Просто човек":
Крим и Донбас са на хората които ги населяват, а не на Зеленски и измислената неотдавна "държава"! Ако една държава не знае как да се държи с многонационалното си население и иска "чиста раса" си заслужава съдбата. И кукловодите им също! Ето какво каза Лавров на годишната пресконференция, което са ти спестили тук: „Курсът на Вашингтон, насочен към диктат в международните отношения, означава следното: на нас ни е позволено да правим каквото си искаме и където си искаме, във всяка точка на планетата. Всички останали, без нашето съгласие, нямат право да правят нищо, дори в случай на заплаха за сигурността си“.Коментиран от #106
06:50 19.01.2023
99 гумата
06:55 19.01.2023
100 гумата
07:04 19.01.2023
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Тити
07:26 19.01.2023
104 Ксаниба
07:36 19.01.2023
105 Спиро
07:52 19.01.2023
106 Спиро
До коментар #98 от "Обяснявам бавно":
Мислиш бавно - обясняваш бавно. Защо решаваш, че най-добрия начин да защитиш агресията на Русия е да ми цитираш реч на Лавров? Много е умно товаКоментиран от #112
07:58 19.01.2023
107 нпо агент
До коментар #8 от "Стършел":
а ти какво очакваше САЩ да направи военна база в Крим?...айде малко по-сериозно..Все едно Северната Корея да разположи своите ракети в Мексико..звучи някак си страховито..Дали сащ ще позволят..Значи за едни може ,за други не..Мина вече това време..Скоро всичко ще приключи..Сигурно Сев.Корея ще изстреля една бомба към вашингтон и тогава американци ще клекнат..един път и завинаги..ще почустват те как японци страдаха от техните атомни бомби..Идва видов ден..Българи да напуснат кравария..докато има време..08:02 19.01.2023
108 Голям смах
08:47 19.01.2023
109 Значи тогава
09:22 19.01.2023
110 Хахо си,не си Хохо!
До коментар #23 от "Хохохо":
И като стане ядрена война в Европа в Русия какво ще стане?09:23 19.01.2023
111 Райхсвер
12:56 19.01.2023
112 То е ясно ...
До коментар #106 от "Спиро":
Щото е рубладжийски глуупак!12:58 19.01.2023