Световната здравна организация отчете рекорден еднодневен ръст на случаите на заразени с коронавирус в четвъртък, предаде агенция „Ройтерс”. От началото на пандемията не са били регистрирани такива цифри.
Само за последното денонощие в света са регистрирани 338 779 новозаразени, като се отчита бум на инфекциите в Европа. Европа съобщава за 96 996 нови случая, най-високата цифра за региона, регистрирана някога от СЗО. Смъртните случаи в световен мащаб са нараснали с 5514 до общо 1,05 милиона.
Предишният рекорд на Световната здравна организация за нови случаи за ден е 330 340 - на 2 октомври. СЗО отчита рекордните 12 393 смъртни случая на 17 април. Индия съобщава за 78 524 нови случая, следвана от Бразилия с 41 906 и Съединените щати с 38 904 нови инфекции, според СЗО, чиито данни изостават от ежедневните доклади на всяка държава. Инфекциите в Обединеното кралство достигнаха рекордни нива с над 17 000 нови случая, съобщени в четвъртък.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 MERS
Коментиран от #9, #57
21:48 08.10.2020
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
21:51 08.10.2020
3 Айде стига бе
21:51 08.10.2020
4 Отново и отново
Коментиран от #10
21:51 08.10.2020
5 Ташун Касапа
Коментиран от #26
21:51 08.10.2020
6 ZZorro
Коментиран от #37
21:53 08.10.2020
7 Рошко
21:56 08.10.2020
8 фиочи
Коментиран от #42
21:56 08.10.2020
9 Македоналдс
До коментар #1 от "MERS":
и Македонците22:01 08.10.2020
10 РЗС
До коментар #4 от "Отново и отново":
аз си направих тест когато имаш много силна треска, главоболие, висока темперетура и задух. Теста си го правих аз лично и излезе положителен. 3 дни стоях вкъщи с 40 градуса темперетура, която не можах да сваля с нищо. На четвъртия ден едва дишах и не можех да ям, спя или да се изправя от леглото без да ми причернява. Обадих се на линейка. Изкарах 5 дни в болницата на системи, кислород и машина с маска, която вкарва въздух в дробовете ми. Тоя вирус е най-тежката болест която съм изкрвал през живота си, ако някой си мисли, че това е конспирация, казвам ви от личен опит НЕ Е. Лекарите, които ме гледаха ми разказваха ужасяващи истории за мъже между 30-40 години починали от корона вирус. Лекаря каза, че стигнеш ли до интубиране, в който те приспиват и ти вкарват тръба в трахеята, която ти подава въздух до няколко часа си заминал. Много от хората в интензивното дори не изкарват нощта. Вие с вашите конспиративни теории и идея си нямате за какво става въпрос.Коментиран от #19, #20, #48, #65
22:02 08.10.2020
11 ПОЧНА СЕ
22:05 08.10.2020
12 ГРАД КОЗЛОДУЙ
22:06 08.10.2020
13 Шопо
22:07 08.10.2020
14 Георги
Коментиран от #22
22:16 08.10.2020
15 Абе
Коментиран от #29
22:18 08.10.2020
16 гневна
Какво значи "бум от коронавирус"?! КАК установихте, че става въпрос за "коронавирус", а не за обикновения сезонен грип? С ПАПАЯ тестовете на СЗО ли???? Сериозно ли???? :):):) Щеше да е смешно, ако не беше с такива страшни последствия този ГИГАНТСКИ ФЛАШМОБ...
22:19 08.10.2020
17 Ццц
22:20 08.10.2020
18 РЗС
Коментиран от #24
22:22 08.10.2020
19 XMAN
До коментар #10 от "РЗС":
Абе Гошо тия сказки да не са от 1001 нощи.Ставаш за писател фантаст.Опитваш се да ни сапунисаш мозъка ли,НЕ не става .
22:25 08.10.2020
20 Пацо
До коментар #10 от "РЗС":
Вярвам ти напълно. Всяка година умират хора от пневмония. Бил съм в болница преди години и съм го видял. Винаги е имало и вирусна пневмония . Като прибавим и 25000 на година в България диагностицирани с рак картината става страшна. 1300 човека загиват в катастрофи и много хора умират просто така лекарите без да знаят защо. Коронавируса показа в какво смотано общество живеем и как не е ясно кое какво е. Показа също какво яко опростачване и неграмотност е настъпило въпреки достъпа до информация. Нещата са абсурдни. Вече цяла година ще стане и няма нормална статистика, няма нормален експертен анализ за това какво става. Всичко това е умишлено и се прави систематично. Защо?! Нямам идея. И това е в световен мащаб и не само при нас. Какво ще стане? Догодина началото на лятото сам ще изчезне вируса така както и се появи. Бъди жив и здрав.Коментиран от #27
22:25 08.10.2020
21 ваня
22:26 08.10.2020
22 РЗС
До коментар #14 от "Георги":
защо пишеш врели некипели, очевидно нямаш идея първо какво е корона вируса, след това как се лекува. Първо корона вируса не се лекува, лекуват те от това което причинява, докато тялото ти се пребори първо със инфекцията и след това със вируса. Вируса причинява пневмония и други сериозни фатални заболявания. Когато си болница лекарите те лекуват точно от тези заболявания, дават ти лекарства, които лекуват пневмония или друга сериозна инфекция, дават ти стероиди, които отпускат белия ти дроб, за да можеш да дишаш. Подават ти кислород, защото капацитета на белите ти дробове е драстично намален. Гледал съм показателите и как се увеличават със дните и как се подобрявам. Лекарите ти помагат да се задържиш докато тялото ти се бори и с инфекцията и с вируса. Всъщност за тези, които не са запознати не вируса убива, а самата ви имунна система, която унищожава белите ви дробове като напада и здрави клетки, за да унищожи корона вируса. Доста неуки люде има сред коментиращите. Едно нещо ви казвам- всеки ден в който се будите, се благодарете, че сте живи и здрави, а си вярвайте, че корона вируса е конспирация.Коментиран от #31
22:29 08.10.2020
23 баба ви от бг
22:30 08.10.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 TIGAR
22:34 08.10.2020
26 Всяка държава подава данните
До коментар #5 от "Ташун Касапа":
в международни информационни сайтове и медиите черпят информация от тях, а не от неизвестни, фейк източници. А до всяка национална информационна система информацията се подава от служби, подобни на нашите РЗИ. Ако случайно възникне грешка и има дублиране или пропуснати смъртни случаи те се добавят и информацията се коригира. Но никога няма големи отклонения между цифрите на различните международни информационни сайтове в реално време.22:35 08.10.2020
27 РЗС
До коментар #20 от "Пацо":
искам да ти кажа, че аз живея в УК и тук във държавната кралска болница такива грижи ми указаха лекари и сестри, които не съм виждал в никоя частна болница в бг. Показателите ми се записваха на всеки кръгъл час, кръвно ми е мерено над 80 пъти за 5 дни. Храната е супер вкусна и ми даваха и допълнително. Хората са винаги с два вида маски, пълни костюми. Всеки знаеше точно какво върши. Това, което се прави в момента срещу този вирус е геройство, защото четох, че ваксина за напълно непознат вирус се разработва между 5 и 10 години, а ваксина ще има за под една година, а ако се вярва на руснаците, те вече имат. Напредъка, който се е постигнал е рекорден и мога да ти кажа, че много лаборатории работят ден и нощ, за да разработят ваксина от много месеци вече. Трябва да хванеш един лекар от чужбина да ти обясни нещата, за да разбереш, че хората наистина дават всичко от себе си. Рака убива по 10 милиона на година в световен мащаб, корона вируса за година ще убие общо към 2 милиона. Ок, но рака не се предава, затова короната е толкова страшна - лесно се разспространява. И още нещо, много хора ще го преминат като лека настинка, но има значение кой щам на корона вируса са хванали хората, има и леки има и като този който почти не ме уби.Коментиран от #56
22:42 08.10.2020
28 111
Коментиран от #34
22:45 08.10.2020
29 Никъде не се е крил? Но ти явно
До коментар #15 от "Абе":
живееш на друга планета. През юли и август въобще не беше много цветуща картинката у нас. Затова ни изолираха и ни искаха PCR в супер много държави в Европа. Защото тогава в повечето западноевропейски държави ситуацията беше спокойна, заразяваха се по-малко хора и смъртността беше ниска. Но в САЩ, Бразилия, Мексико, Индия и още много държави си беше и е зле все още. А сега и в Европа със захлаждането нещата загрубяват в голям брой държави:Испания, Англия, Франция, Чехия, Полша и т. н. Не може да си пишете свободни съчинения като сте толкова късопаметни и да твърдите, че сте прави.22:46 08.10.2020
30 БАБА WC
22:48 08.10.2020
31 Георги
До коментар #22 от "РЗС":
Ако не беше започнал този ЦИРК с коронавируса, щеше да си в болница с диагноза:ПНЕВМОНИЯ, както милиони хора по света всяка година! Сега обаче си мислиш, че е било нещо по различно, не бе "приятелю", не е, същото е, каквото е всяка година, мозъка ти мисли, че е нещо по различно. Ще мине време, няма да е скоро, но ще излезе истината за този "вирус"! Ако излезеш прав, че вирус има, ти се извинявам, но мисля, че истината ще бъде друга!Коментиран от #39
22:51 08.10.2020
32 Санитар
22:51 08.10.2020
33 никола
Коментиран от #41
22:54 08.10.2020
34 ПРАВ СИ
До коментар #28 от "111":
ТИЯ ИЛЮМИНАТИ СА ИЗМИСЛИЛИ И РАКА СПИНА, ГРИПА И ХЕМОРОИДИТЕ.Коментиран от #36
22:55 08.10.2020
35 .!.
23:05 08.10.2020
36 Илуминат рептил
До коментар #34 от "ПРАВ СИ":
За хемороидите си прав23:06 08.10.2020
37 За днес в Европа(България още не е
До коментар #6 от "ZZorro":
подала данни) има 885 починали от/с ковид-19.Включена е Русия, а не е включена Турция. А броят на хората в много тежко състояние са почти 10 000 души. Ако сравнявате с март, април когато само в Италия умираха по толкова не звучи толкова страшно, но преди 2 месеца случаите бяха под 300-400 дневно. Тенденцията е лоша със застудяването. Затова въвеждат строги мерки и ограничения в някои части на Испания, Франция, Италия. Защото много добре си спомнят какъв ад беше през март, април. Може на хората да им е писнало от мерки и да си искат стария живот отпреди пандемията.Кой не го иска това. Но реалността не позволява това да се случи за съжаление. Ще има още черни рекорди и затова тези гръмки заглавия ежедневно са излишни.23:09 08.10.2020
38 ПУТЯ В БУНКЕР
Коментиран от #58
23:14 08.10.2020
39 РЗС
До коментар #31 от "Георги":
за 34 години, мога да ти кажа, че правя разлика между настинка, пневмония и нещо по-сериозно. Още от първия ден, в който започна треската и главоболието съм вземал по 6 грама парацетамол на ден, плюс сашета срещу грип. Аз работя от вкъщи и не съм излизал никъде през времето, в което болестта се разви супер бързо и не можахме да я овладеем. За да се развие пневмония по нормален начин трябва системно да се излагаш на условия, които причиняват това заболяване, не става за един ден, както при този вирус. Пневмонията също става серизна за кратко време, но само ако не си взел мерки, за да стигнеш до там. Ако беше грип, още на първия ден да съм го приключил. За този, който питаше къде съм изкарал 5 дни в болница. В УК съм и тук съм ги изкарал. Здравеопазването е безплатно. Плащам си здравни осигуровки, които са базирани на дохода ми. Не съм платил една стотинка за престоя си и никой няма да ме дои за здравни както ти реши. В УК държвата ни плаща, за да си стоим вкъщи, когато всичко беше затворено. Кога държавата ще ти даде безвъзмездно пари ей така за няма нищо? Отговорете си вие на този въпрос. Всеки сам си решава дали да се пази или не. Избора си е лично ваш, мен лично не ме засяга дали вярвате или не, просто ви казвам моето лично преживяване с корона вируса.Коментиран от #51
23:14 08.10.2020
40 СТРАХУВАТ НИ
Страхуват ни , за да не питаме защо няма активна регистрация за изборите! По кой закон в избирателните списъци има над милион "Мъртви души", "гласуващи за ГЕРБ и ДПС!
ГЕРБ и ДПС са в задкулисна коалиция!!!
Коментиран от #45
23:21 08.10.2020
41 Броят на заразените в разни цехове е
До коментар #33 от "никола":
висок, понеже работят много хора на закрито, а едва ли носят маски постоянно, понеже е супер некомфортно, особено когато си с очила. Иначе останалите мерки, които си изредил ще се поколебаят да ги въведат у нас поне докато не нарастне драстично броят на заразени и починали. Не само заради протестите, а заради невъзможност да се осигурят адекватни обезщетения за ресторантьори, бармани, актьори и т. н. за продължително време. И бездруго до 2 месеца ще се наложи най-вероятно пак масово да се премине към онлайн обучение. А това означава пак затруднения за родителите, част от които трябва да си останат в къщи, за да гледат децата си. Въобще не е толкова елементарно да поддържаш баланс. Няма как да се угоди на всички. Никой не би успял.Коментиран от #43
23:22 08.10.2020
42 ВеРа
До коментар #8 от "фиочи":
Как да не казва нищо? Казва! При население 10 000 000 души дп 7.10. има официално регистрирани 96 677 заразени и 5892 починали.Ако ти или твои близки са в тази статистика... а?... Как ще ти се виждат числата?
И защо си мислиш, че ти си застрахован и никога няма да попаднеш в нея?
Никой не е застрахован!
Коментиран от #46
23:28 08.10.2020
43 Вирусолог
До коментар #41 от "Броят на заразените в разни цехове е":
Коронавирусът е с големина 15 нанометъра!/ако изобщо знаеш какво означава това/ и се вижда САМО с ЕЛЕКТРОНЕН МИКРОСКОП!!!Порите на всяка маска се виждат и с просто око...
Панимаеш?
Cтрaхувaт ни, зa дa нe питaмe c кaкъв прoизхoд ca пaчкитe в Шкaфчeтo нa Бoкo Тъпoтo!
Cтрaхувaт ни , зa дa нe питaмe зaщo нямa aктивнa рeгиcтрaция зa избoритe!
Пo кoй зaкoн в избирaтeлнитe cпиcъци имa нaд милиoн лукашенковски "Мъртви души"???
"Глacувaщи зa ГEРБ и ДПC!
ГEРБ и ДПC ca в зaдкулиcнa кoaлиция!!!
Коментиран от #50, #54, #55
23:31 08.10.2020
44 ха ха
Затягайте мерките!!
23:34 08.10.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 И в държавата Швеция, където
До коментар #42 от "ВеРа":
според повечето няма никакви мерки повече от 7 месеца не бяха разрешени никакви събития с повече от 50 души. И сега си умират там по 5-6 души обичайно, а мерките за социално дистанциране се спазват, а не като при нас. Сега чак разрешиха събития с до 500 зрители, а не като у нас да има мачове, макар и с по-малко публика. Всъщност коментара трябва да е до същия #8, на когото подозирам, че вече неведнъж съм отговарял, но в случая сте ми спестили голяма част от отговора. Спряха да питат за Беларус, където любимият им допреди месеци Лукашенко единствен не спря мачовете с публика, но от 2 месеца има масови протести срещу него и изборните резултати в Беларус.23:49 08.10.2020
47 Просветен илюминат
Обръщате ли си внимание към какво сте се фокусирали и ако я ежедневието ви липсват приятни емоции и спокойствие,защо се изнендавате на здравословното си състояние?
В този ред на мисли къде е вируса и кой си прави животът такъв какъвто е?
23:59 08.10.2020
48 Храна за размисъл
До коментар #10 от "РЗС":
Ето виж отново във факти какво пишат:https://m.fakti.bg/world/517496-otkriha-obezpokoitelni-danni-za-koronavirusa
Коментиран от #59
00:02 09.10.2020
49 Фактъ
00:06 09.10.2020
50 Лукашенко преди месец
До коментар #43 от "Вирусолог":
беше ваш кумир, понеже не спря мачовете с публика, не затвори ресторантите и не направи задължителни омразните за повечето от вас "безполезни" маски, а сега народът му се бунтува срещу изборните резултати. Или и там има инспирирани от опозицията внушения за нечестност, непрозрачност и фалшифициране на изборни резултати. Още помня одите за вазхвала на Лукашенко от всички врагове на НОЩ. А сега плюете срещу него? А той даже няма шкафче с пачки? Или вчера Осанна, а днес Разпни го,защото така ви отърва, за да си прокарвате внушенията. Според конкретната цел. През март, април Батката Лукашенко беше ваш човек, опълчил се на световните мошеници от СЗО, смелчага и пълен антипод на нашия Бойко, а сега се мъчите да внушавате, че Бойко и Лукашенко са като две капки вода и избирателните списъци в Беларус и у нас са пълни с мъртви души. Кое е вярното? Преди ли бяхте заблудени или сега? Или просто всеки, който се задържи по-дълго във властта е нормално да натрупа и врагове и негативи, повече от партиите еднодневки. Е, Лукашенко определено е рекордьор в това отношение. И там наистина се ля кръв по протестите, справедливи или не, не се наемам да твърдя. Защото недоволни винаги има и ще има.Коментиран от #67
00:07 09.10.2020
51 Уважавам мнението ви и не оспорвам
До коментар #39 от "РЗС":
това, което сте преживели, но при някои хора грипът протича много по-сериозно отколкото коронавируса и с по-отчетливи симптоми. Твърде често температурата е над 39 до 40 градуса и хората се чувстват толкова зле, че не би им хрумнало да ходят в подобно състояние на работа. И по-здравите оздравява за около седмица. Има и противогрипни лекарства. А ковидът е по-коварен, защото влошаването не е толкова рязко, хората се заблуждава, че не са толкова зле и когато започнат да не могат да си поемат въздух или получат инфаркт, заради поражения върху сърдечно съдовата система и тромбоза шансовете за оцеляване не са никак високи, а намаляват драстично. Ковидът е по-опасен от грипа, но за разлика от грипа обичайно не засяга толкова тежко малки деца и младежи, въпреки, че има починали във всички възрастови групи там, където жертвите са хиляди. В Турция преди почти 2 месеца съобщаваха за 20 жертви под 18 годишна възраст.00:23 09.10.2020
52 Кромид Скептик
Без аутопсии се установяват починали от нещо!
СЗО е финансирана от оня който иска да ваксинира срещу Ковид!
При 90 дена протести, как не пламна София и страната още не ми е понятно..
Апропо, затвориха пролетта държавата , за да се налапат с евросубсидии... Сега през задника им излизат..
Толкова по темата за най-голямата измама на века , по-голяма дори от 9/11
ПС: не е необходимо са си гений , че да свържеш нещата и да осъзнаеш измамата, само че преди това трябва да спреш да зяпаш олигарх телевизиите и да се замислиш! Хора мислете, защото след маските ще ни надянат и хомота!
00:43 09.10.2020
53 ДрБр
00:53 09.10.2020
54 Не вирусолог
До коментар #43 от "Вирусолог":
Добре де, хубаво си вирусолог, но много елементарно ги описваш нещата за човек с подобно образование. Реално частици по-малки от 0.3 микрона (300 нанометри) са подвластни на брауновото движение, което значи че не проникват през порите на материята по същия начин както летят по-тежки частици. Затова и повечето качествени маски са обозначени 0.3 микрона и нагоре, защото 0.3 микрона е най-проникващата частица през материите които се използват в момента. При направени тестове маска 3M 8812 (FFP1), която е сертифицирана да филтрира най-малко 80% от 0.3 микрона и нагоре се оказало че успява да филтрира 96,7% от частици 0.007 микрона и нагоре (15 нанометри = 0.015 микрона е коронавируса според думите ти), от което може да се заключи, че по-високите сертификации FFP2 и FFP3 биха се справили поне толкова добре и те. Друг е въпросът, че това което цитираш за големина на частиците e по-малко дори от най-малките частици на коронавирус, те варират между 0.06 микрона и 0.14 микрона в диаметър като за средна големина е прието около 0,1 микрона. (100 нанометра) Отделно че тея частици доста често са полепнали за други по-големи по размер и така се движат. Качествените маски предпазват, но проблемът е че първо са недостатъчни и е повече от редно да са налични за най-рисковите групи, второ дишането през тях е трудно и ако имаш други дихателни заболявания или сърдечни проблеми може да са противопоказни и трето нищо което се слага и маха механично по n-пъти на ден от лицето сКоментиран от #68
01:22 09.10.2020
55 Не вирусолог
До коментар #43 от "Вирусолог":
няма как да е херметично че да няма пролуки които го компроментират. Поне това са изнесените в публикациите факти по въпроса за маските и частиците. Ако си вирусолог сигурно ще ти е доста по-лесно от на нас да си осигуриш нужното оборудване за да тестваш изнесените данни.Коментиран от #69
01:28 09.10.2020
56 mostafata
До коментар #27 от "РЗС":
точно УК не ми ги хвали ...02:14 09.10.2020
57 СМЕРШ
До коментар #1 от "MERS":
Те половината от починалите са с придружаващи заболявания - огнестрелни рани и ПТП! А останалата част от ненавременна лекарска помощ! Я тази СЗО да изнесе данни! Колко на ден умират от глад и ПТП!Коментиран от #82, #84
02:20 09.10.2020
58 СМЕРШ
До коментар #38 от "ПУТЯ В БУНКЕР":
Затваряй вратата на балкона! Става голямо течение!02:32 09.10.2020
59 РЗС
До коментар #48 от "Храна за размисъл":
Когато дадеш позитивен тест те питат, кога за първи път са се появили симптоми и ти казват, че си го хванал около два дни преди това. Първите 2 дни няма абсолютно никакви симптоми. После при мен протече така - първи ден - събуждане със страшна треска и висока темперетура. Слаба болка в гърлото без кашлица. Темперетурата отшумя за няколко часа и после отново висока темперетура около 39.5-40 градуса. Цял нощ обилно потене + главоболие. Втори ден - лека суха кашлица и темперетура която е на моменти. Все още си ходех напред назад без проблем. Отново цяла нощ обилно потене + главоболие. Трети и четвърти ден задух и усещане лека болка в гърдите като при грип. 5,6 и 7ми ден 40 градуса постоянна темперетура, трудно душане, задух, лека кашлица, странен вкус на храната, дори на сух хляб, загуба на мирис(освен от много близо), учестен пулс, причерняване при изправяне и ходене. Загуба на сила и апетит. След това в болница.Коментиран от #61, #63
03:09 09.10.2020
60 Лечител
Коментиран от #62
05:38 09.10.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Абе ,
До коментар #60 от "Лечител":
РЗС , стига си ни занимавал със себе се и с твоите измишльотини !05:49 09.10.2020
63 Абе,
До коментар #59 от "РЗС":
Ти жив ли си още???????Ако си жив,с паритекоито ти плащат да плещиш глупости отиди
да живееш в Швейцария или Люксембург.
Тези страни се избягват от коронавируса, понеже
там се съхраняват парите на тези които ни
омайват с глупости като твоите.....
06:15 09.10.2020
64 Корона👑Морона
07:11 09.10.2020
65 Също боледувал
До коментар #10 от "РЗС":
Лъолъо,,да беше пил аспирин,на втория ден да си дишаш споко.07:13 09.10.2020
66 robin
07:17 09.10.2020
67 Вирусолог
До коментар #50 от "Лукашенко преди месец":
дрън- дрън...Лукашенко е твой кумир!
В Швеция нямаше ни карантина в училища и заведения, ни маски,
а смъртността е същата!
Ковид-истерията у нас е за да не говорим, че Борисов узурпира вастта,
чрез над милион фалшиви лукашенковски избиратели "мъртви души".
Чрез активната регистрация за изборите, в държавите от ЕС няма нито една "мъртва душа".
В Боколандия, единствено в ЕС няма активна регистрация!!!
Защо???
В Боколандия, над милион фалшиви лукашенковски избиратели "мъртви души", "гласуват" за ГЕРБ и ДПС!
ГЕРБ и ДПС са в задкулисна коалиция!!!
Защо в България, единствено в ЕС няма активна регистрация за изборите???
,,Предай нататък...КЛУБ ИЛИЯ МИНЕВ...Предай нататък...
13:54 09.10.2020
68 Вирусолог
До коментар #54 от "Не вирусолог":
Какво брауново движение, какви 5лв.Няма нито едно научно потвърждение, че заболяемостта и смъртността с маски и без маски е различна!
Научно психологическо проучване на Станфордския университет доказва, че маската нищо не предпазва , а води единствено до страхова невроза /влез в сайта на Станфордския университет/.
Непрекъснатото ковид-страхуване е нас цели да отвлича вниманието ни от това, да не говорим, че Борисов узурпира вастта,
чрез над милион фалшиви лукашенковски избиратели "мъртви души".
Чрез активната регистрация за изборите, в държавите от ЕС няма нито една "мъртва душа".
В Боколандия, единствено в ЕС няма активна регистрация!!!
Защо???
В Боколандия, над милион фалшиви лукашенковски избиратели "мъртви души", "гласуват" за ГЕРБ и ДПС!
ГЕРБ и ДПС са в задкулисна коалиция!!!
Защо в България, единствено в ЕС няма активна регистрация за изборите???
,,Предай нататък...КЛУБ ИЛИЯ МИНЕВ...Предай нататък...
14:03 09.10.2020
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 ШОПА
14:23 09.10.2020
71 МММ
14:41 09.10.2020
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 наци
16:31 09.10.2020
75 3333
16:41 09.10.2020
76 любопитен
16:54 09.10.2020
77 Явор
17:04 09.10.2020
78 Писна ми
19:54 09.10.2020
79 Лупи
20:01 09.10.2020
80 Plovdiv
21:23 09.10.2020
81 южен север
21:34 09.10.2020
82 hmhmhm
До коментар #57 от "СМЕРШ":
принципно не си прав ама айде.22:01 09.10.2020
83 волен сидеров
18:46 11.10.2020
84 волен сидеров
До коментар #57 от "СМЕРШ":
ОТ ГЛАД ТЕ ПЪРВА ЩЕ СЕ МРЕ -ЧАКАЙ-ОСЕМ МИЛИОНА ЩЕ ГО ДОКАРАТ ПО ЦИФРИ ОТ КОВИД19 И ПОСЛЕ ОТ ГЛАД МИЛИЯРД И НЕЩО И ПОСЛЕ КАТАКЛИЗМИ-СПОКОЙНО...АКО БОГ НЕ РЕШИ ДРУГО И ДА ИМ ОБЪРКА СМЕТКИТЕ18:49 11.10.2020