ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Най доброто от лада бе LADA ALEKO с този перфектен автомобил навремето минах над 390 хиляди без проблеми.Единствено имаше нужда от галванизирано дъно и прагове...КЪм 390 000 километра двигателя LADA 1600 харчеше около 6.5 литра газ на сто километра и не се чуваше..Никакви ремонти по него /една сменена водна помпа..Дизайна и досега е отличен в сравнение с новите прескъпи автомобили.Благодарение на газовата уредба не замърсяваше околната среда ..
С Алеко модел 1996 година /1700 постигнах разход от три лева и двадесет и пет стотинки за 45 километра разход на гориво >Ползвах златна добавка за двигателя /цена около 12 лева закупена от Плевен..
Към 1989 година вместо подставяне на власт на препоени с нарко спец добавки комсомолски негодници имахме нужда от тройно увеличение на производството на автомобили..вкл ЛАДА Алеко..
Я се поуспокой малко! Много ентусиазъм за нищо! Няма по-големи боклуци от ладите, а новите прескъпи автомобили има защо да са прескъпи - много по-качествени са и добри от ладушките,м които и за в музея не стават!
Спри тежките медикаменти... 6.5/100 газ с изпарител на 1.6 двигател може да ти харчи единствено ако си я удавил максимално. А за 390к ако си сменил само една водна помпа, значи тоя таралясник си го хвърлил директно в моргата за претопяване, защото нищо друго не е можело да стане от него. Не е като да не сме карали ладички... ;)
Няма нито "Алеко-мерцедес",нито "Алеко-лада"-имало е единствено МОСКИВЧ-АЛЕКО,който се произвежда в Ловеч по великодушно предоставен лиценз на "Москвич".И се е купувал,щото няма друго:)Чувал съм "някакви спомени" от типа на "на 2 резервоара бензин се сменят и всички масла,защото просто са изтекли от семерингите"!
Като прочетох статията и разбрах колко много мразя всичко руско! Тези са много по-зле и от северно корейците, дето берат трева и я затварят в буркани за зимата...
Имах нива набор 1980г и 11 години ми служи вярно и неотказно.Никога не ме оставила на пътя.В последствие я замених за фероза заради по-ниския разход на гориво.
Високопроходимите автомобили се използват по предназначение, а не да се качват по разни тротоари, да гледаш останалите участници от движението от високо и най-вече за респект, понеже душичката ти е на мишчица :) Лада Нива са произведени преди 30-на години и са в движение, както и продължава да вади от калта и снега прохвалените Ви дойчен аутомобилен със съвременните технологии и мощен веркен...
Не знам останалите мощен дойчен аутомобилен как ще изглежда, и в какво състояние ще бъде след 30-на год, след нежничкото ескплоатиране 3 пъти седмично по автомивките, правейки остри забележки на служителя, че е оставил отпечатъци по лака...
Със сигурност няма да са толкова зле като Нивите.На 3 тата година всичко по тях изгнило.Има ли някъде семеринг задължително тече и масло.Двигателя бензинов и няма никакъв въртящ момент.Скоростна кутия , диференциали, всичко вие като диво куче.Късат полуоски , карета, лагерите и каретата на кардана им се сменят всяка седмица.
Допотопни 16 цолови гуми с вътрешни от които и Господ се е отказал преди 40 години.Разход на гориво 20 на по малко от 100
Заболя ме ръката а има още толкова много екстри....
Дори и да ми я подаряват тая "Нива" категорично не бих я взел,защото приятелите ми до един ще решат че не съм от "тяхната черга".Сериозен съм и знам че който има някаква позиция в обществото ще ме разбере от първия път.
#23
Радвам се, че няма никакъв шанс, някога, по някакъв начин, дори да се доближа до категорията "твой приятел".
До #22
Тая ръка, дето те е заболяла, е от гледането на телевизия късно вечер.
Ако всичко, което си написал беше истина, вероятно нямаше да се произвежда и в ХХI век. Факт. Останалото е голословие.
значи руснаците да са на всяка манджа мерудия.....ми което не става не става, какво се мъчат. Коли не могат да правят и т`ва си е!!! Вижте старите руски таратайки като чайка, майка, газ, маз, спас, зил, пил и тн че са 1:1 кражба от кадилаците които са хит и до днес. Старо порше или mustang, бмв, бенц и тн е класика, пък стара руска кола е скрап!
Лада Алеко не съществува като модел. Виж Москвич Алеко с двигател от Лада 1600 имаше, дори мнозина си сменяха оригиналните двигатели с такива от Лада, защото бяха по-пъргави и икономични.
Хвалбата, която правиш, май се дължи на носталгия, която изкривява реалната ти преценка. Гледам тук точно един Москвич Алеко, който явно се кара единствено от сантименти - въпреки че е поддържан и свети от чистота и полиране, все пак се отличава от "прескъпите" си събратя с отвратително много. Дизайн никакъв, визия никаква, мощност никаква, екстри никакви и накрая едно нищо!
Аз съм съгласен, че и едното е кола, и другото е кола, но освен да си мечтаеш за 1988 с Ладата и 1996 с Москвича, друго обективно сравнение няма да направиш.
Сега, Лада Нива е перфектна за нашите условия, но не защото е много качествена, а защото човек толкова може да си позволи. Псуваш и правиш, псуваш и правиш, но пък евтина поддръжка. Естествено, това недоразумение на руския технически "гений" няма как да се сравнява с Вранглър или друга качествена машина - Тойота Тундра например, ама нещо ако се разбие в този Вранглър и ще изпищиш на умряло!
Така че хората са прави - имат самоуважение, което не им позволява да карат Лада Нива, но си плащат за поддръжката на по-добър автомобил.
Смях, смях, смях! Много весело става, като пуснат статийка за руска кола. Почва се една врява и доста качествени лафове се ръсят. Тук някой писа, че да му я подарят нямало да я вземе. Ще, ще! Ние повечето караме все коли втора ръка и няма да откажем нова като подарък, пък било то и Трабант.
А Нивата е кола за джоба на определена прослойка хора, които не могат да си позволят по-качествен джип, но те определено не са "лумпени", както някой писа по-долу, но се съмнявам дали изобщо знае какво значи тази дума.
Вероятно повечето от нас могат да изброят поне дузина по-качествени джипове като Мерцедес, Ленд Ровър, Тойота, БМВ и още и още, но са доста по-малко тези, които могат да си ги позволят дори и втора ръка.
А руският пазар все още е доста лаком завсякакви автомобили, въпреки многото заводи, които има и руски и чежди. Точно затова още се произвеждат и продават такива коли. Изчезне ли търсенето ще изчезне и модела, прости пазарни правила, които важат даже и в Русия. Голяма страна, много народ, повечето със силно ограничени финанси, но с необходимост от такъв вид кола и като резултат - 30 годишно производство с незначителни промени.
А тук никой не ви насилва да купувате тази кола и не "съжалявайте" руснаците, че още я произвеждат.
Имал съм Нива, сега имам Гранд Витара и наистина Нивата се разваляше в пъти повече, но като пари ми стреваши по-малко. Все пак си предпочитам Витарата. По-удобна е, по-комфортна, по-добре върви и още много по-. Това е!
Искам да ви кажа че бас хващам, че нито един от вас не е правил двигател на Лада. Това е един класически автомобил с голяма история и невероятно качество и проходимост. Имам сервиз и мога да ви заявя, че Лада е класика сред автомобилите и смело мога да кажа, че такъв издържлив автомобил няма да направи никоя от западните марки. Така, че не ръсете обиди и празни приказки . Благодаря за вниманието.
Нещо си се объркал.Твърдиш че "такъв автомобил няма да направи никоя от западните марки",а забравяш че "Лада" съществува единствено и само благодарение на лиценза който италианците продадоха на руснаците.И по-точно на ФИАТ-124,чийто двигател/61 коня/ започна да се монтира на "Жигули".След това руснака започна да "облагородява" двигатела/увеличи леко обема на двигатела,което пък доведе до горене на масло/,сложи карбуратор "Озон" уж за икономии на гориво,пък то мощността падна драстично и т.н.Та по-късно се пръкнаха и любимите ти "ниви".Няма климатик,няма радио,задължителен вой на диференциала,шумът в купето-все едно че си набримчил моторница из морето,вратите се затварят с ритник,ламарината тънка като цигарена хартия и след 2-3 год зъприличва на изядена от мишките...
Нивата е практична ..........нещо си(не знам какво е това). Става да ходиш в гората из балкана. Трябва обаче задължително да разбираш от "нещо" ремонти, за да си я ремонтираш на всеки 100-200 км. Не може да се отрече, че където Нива минава, минават още 5-10 джипа измежду всички. Но от там минава и на дедо магарето......
Има хора които не се борят толкова да ги забелязват в обществото и карат такива коли съвсем не по финансови причини. А относно останали експертни мнения да ги дават хора които са минали поне 300000км+ с Лада, и най вече с новите модели. Да си дават мнението за Нива хората карали такава произведена след 2012-та година.
Накои хора още утре можем да купим кола която струва колкото 3-4 нови Ниви че да ни "забелязват" в обществото и все пак продължаваме да караме нови лади да ние гадно...
Мда. Освен другите семейни коли, винаги сме имали и имаме и Нива. Предишната беше набор 1987, продадох я преди два месеца. Сега си вземам друга, 2010. Дреме ми на *** за тия, с престижа, както и за "разбирачите" на руски возила.
След тия аргументи просто няма как да не направя крачка назад.Защото пред принципите всякаква логика и обективност просто не вървят!И ярък пример за това е приказката на Шопа- "И САМ ДА СЪМ В ТРАМВАЙО-ПА ЧЕ СЕ БЛЪСКАМ:)
като гледам колко много любители на тоя дръгел със звук на молотовка са се събрали тука как един не го похвали с нещо друго освен "ремонтопригодност".Ако говорим за бедняци които цял ден се дупят под това подобие на кола с паднали гащи и луснали бузи на д-то -добре.Ама не наричайте тоя динозавър от 60-те -кола моля
кой каза че нивата е 4х4
тя няма блокажи
има бързи-бавни и преден мост
като пропаднеш настрани(левите гуми затънали,пък десните във въздуха)ще ви питам тогава как се излиза
единствения вариант е да си купиш шпер диф. за нива на цена около 600лв. но и това не е гаранция
Бля-бля-бля...
Е.ати разбирачите. Хеле #44.
Времето за вечеря мина, стига сте яли л..на. Все едно някой Ви я докара вкъщи и Ви принуди да си я купувате.
Бегай да чистиш обора, гражданино!
Ето простотия в действие. Дали Витарата ми е насрана или не не определяш ти. За това имам пари, това карам и не се опитвам да претеглям хората по това какво карат. Всеки кара, това, което може да си позволи. Само като погледнеш колко са кошниците с емблема на БМВ, ти става ясно за възможностите на тези дето ги карат. НО! Няма лошо! Това им харесва, това си купуват. Ако имах достатъчно средства бих си купил друг джип, не Витара, но няма да спомена какъв, за да не потекат реки от обиди.
Нивата си има фенове и купувачи и тези хора не са по-долу от феновете на другите коли. Не казвайте лоши думи, да не се случи някой ден, някой с Нива да ви спасява задника, че голям срам ще падне.
Всичко има каквото и най- истинските високо проходими машини имат, перманентно 4х4, блокажи, бързи-бавни, СОВЕРШЕНСТВО НЕ ТРЕБУЕТ ИЗМЕНЕНИЕ...............
По горските поройни пътища купето на Нива се посуква. Ако спрете на неравен терен не може да отворите вратите. Просто няма шаси. Най - обикновена кола /руска/, малко по проходима.
тука като гледам тоя дето вика че нивата не била 4х4 направо се побърквам от смях или никога не е карал нива или е мн прост като не знаеете не пишете бе хора
Имам я нова от 2004.От последните с карбуратор . Както е казал Форд,най-хубавата кола е новата .Доволен съм .Не ме е оставяла никъде ,включително и при наводненията във Варна ./три пъти минах през дълбокото ,до фаровете -бяха пълни с кал и вода/ Мисля пак да си купя -НОВА !
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Йордан
Коментиран от #3, #4, #9, #13, #30
11:36 20.07.2015
2 Йордан
Към 1989 година вместо подставяне на власт на препоени с нарко спец добавки комсомолски негодници имахме нужда от тройно увеличение на производството на автомобили..вкл ЛАДА Алеко..
11:40 20.07.2015
3 Lada
До коментар #1 от "Йордан":
Я се поуспокой малко! Много ентусиазъм за нищо! Няма по-големи боклуци от ладите, а новите прескъпи автомобили има защо да са прескъпи - много по-качествени са и добри от ладушките,м които и за в музея не стават!11:41 20.07.2015
4 Спиро
До коментар #1 от "Йордан":
Спри тежките медикаменти... 6.5/100 газ с изпарител на 1.6 двигател може да ти харчи единствено ако си я удавил максимално. А за 390к ако си сменил само една водна помпа, значи тоя таралясник си го хвърлил директно в моргата за претопяване, защото нищо друго не е можело да стане от него. Не е като да не сме карали ладички... ;)11:45 20.07.2015
5 Гост
11:54 20.07.2015
6 гост
12:05 20.07.2015
7 като гост
12:14 20.07.2015
8 жщд8о
http://demotivation.ru/rg04au5m28dtpic.html#.Vay-KXkcRjo
12:25 20.07.2015
9 onq s konq
До коментар #1 от "Йордан":
Няма нито "Алеко-мерцедес",нито "Алеко-лада"-имало е единствено МОСКИВЧ-АЛЕКО,който се произвежда в Ловеч по великодушно предоставен лиценз на "Москвич".И се е купувал,щото няма друго:)Чувал съм "някакви спомени" от типа на "на 2 резервоара бензин се сменят и всички масла,защото просто са изтекли от семерингите"!12:44 20.07.2015
10
Коментиран от #19
12:47 20.07.2015
11 yvйоо
вие напълно полудяхте
13:56 20.07.2015
12 ЛадЮ
14:12 20.07.2015
13 миседниш накура
До коментар #1 от "Йордан":
6.5 на 100 газ извън бутилката ли ти изразходваше-да беше ѝ затегнал малко тръбните връзки вместо да се хвалиш14:38 20.07.2015
14 Maurice
15:39 20.07.2015
15 Само селяните карат Нива
16:03 20.07.2015
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 WarInside
16:24 20.07.2015
18 gost
16:44 20.07.2015
19 qwerty
До коментар #10 от " ":
точно! има един колаж с еволюцията на бмв и лада със същият слоган!!!!17:20 20.07.2015
20 селянин
18:24 20.07.2015
21 селянин
Коментиран от #22
18:30 20.07.2015
22 Хъша
До коментар #21 от "селянин":
Със сигурност няма да са толкова зле като Нивите.На 3 тата година всичко по тях изгнило.Има ли някъде семеринг задължително тече и масло.Двигателя бензинов и няма никакъв въртящ момент.Скоростна кутия , диференциали, всичко вие като диво куче.Късат полуоски , карета, лагерите и каретата на кардана им се сменят всяка седмица.Допотопни 16 цолови гуми с вътрешни от които и Господ се е отказал преди 40 години.Разход на гориво 20 на по малко от 100
Заболя ме ръката а има още толкова много екстри....
18:45 20.07.2015
23 onq s konq
19:08 20.07.2015
24 to 22
Радвам се, че няма никакъв шанс, някога, по някакъв начин, дори да се доближа до категорията "твой приятел".
До #22
Тая ръка, дето те е заболяла, е от гледането на телевизия късно вечер.
Ако всичко, което си написал беше истина, вероятно нямаше да се произвежда и в ХХI век. Факт. Останалото е голословие.
Коментиран от #25
19:12 20.07.2015
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 БАЙ ГАН4О
20:07 20.07.2015
27 vaseto
20:52 20.07.2015
28 гост
21:55 20.07.2015
29 to 22
До коментар #25 от "Кичка":
До ПичкаБлагодаря. От теб мога да го приема само и единствено като комплимент.
22:09 20.07.2015
30 Миро У😁я
До коментар #1 от "Йордан":
Лада Алеко не съществува като модел. Виж Москвич Алеко с двигател от Лада 1600 имаше, дори мнозина си сменяха оригиналните двигатели с такива от Лада, защото бяха по-пъргави и икономични.Хвалбата, която правиш, май се дължи на носталгия, която изкривява реалната ти преценка. Гледам тук точно един Москвич Алеко, който явно се кара единствено от сантименти - въпреки че е поддържан и свети от чистота и полиране, все пак се отличава от "прескъпите" си събратя с отвратително много. Дизайн никакъв, визия никаква, мощност никаква, екстри никакви и накрая едно нищо!
Аз съм съгласен, че и едното е кола, и другото е кола, но освен да си мечтаеш за 1988 с Ладата и 1996 с Москвича, друго обективно сравнение няма да направиш.
Сега, Лада Нива е перфектна за нашите условия, но не защото е много качествена, а защото човек толкова може да си позволи. Псуваш и правиш, псуваш и правиш, но пък евтина поддръжка. Естествено, това недоразумение на руския технически "гений" няма как да се сравнява с Вранглър или друга качествена машина - Тойота Тундра например, ама нещо ако се разбие в този Вранглър и ще изпищиш на умряло!
Така че хората са прави - имат самоуважение, което не им позволява да карат Лада Нива, но си плащат за поддръжката на по-добър автомобил.
22:17 20.07.2015
31 Пламен Димитров
23:11 20.07.2015
32 Жипкажия
А Нивата е кола за джоба на определена прослойка хора, които не могат да си позволят по-качествен джип, но те определено не са "лумпени", както някой писа по-долу, но се съмнявам дали изобщо знае какво значи тази дума.
Вероятно повечето от нас могат да изброят поне дузина по-качествени джипове като Мерцедес, Ленд Ровър, Тойота, БМВ и още и още, но са доста по-малко тези, които могат да си ги позволят дори и втора ръка.
А руският пазар все още е доста лаком завсякакви автомобили, въпреки многото заводи, които има и руски и чежди. Точно затова още се произвеждат и продават такива коли. Изчезне ли търсенето ще изчезне и модела, прости пазарни правила, които важат даже и в Русия. Голяма страна, много народ, повечето със силно ограничени финанси, но с необходимост от такъв вид кола и като резултат - 30 годишно производство с незначителни промени.
А тук никой не ви насилва да купувате тази кола и не "съжалявайте" руснаците, че още я произвеждат.
Имал съм Нива, сега имам Гранд Витара и наистина Нивата се разваляше в пъти повече, но като пари ми стреваши по-малко. Все пак си предпочитам Витарата. По-удобна е, по-комфортна, по-добре върви и още много по-. Това е!
Коментиран от #36
00:40 21.07.2015
33 Жипкаджия
00:43 21.07.2015
34 лада
Коментиран от #35
02:07 21.07.2015
35 onq s konq
До коментар #34 от "лада":
Нещо си се объркал.Твърдиш че "такъв автомобил няма да направи никоя от западните марки",а забравяш че "Лада" съществува единствено и само благодарение на лиценза който италианците продадоха на руснаците.И по-точно на ФИАТ-124,чийто двигател/61 коня/ започна да се монтира на "Жигули".След това руснака започна да "облагородява" двигатела/увеличи леко обема на двигатела,което пък доведе до горене на масло/,сложи карбуратор "Озон" уж за икономии на гориво,пък то мощността падна драстично и т.н.Та по-късно се пръкнаха и любимите ти "ниви".Няма климатик,няма радио,задължителен вой на диференциала,шумът в купето-все едно че си набримчил моторница из морето,вратите се затварят с ритник,ламарината тънка като цигарена хартия и след 2-3 год зъприличва на изядена от мишките...Коментиран от #39
04:39 21.07.2015
36 Лимонката
До коментар #32 от "Жипкажия":
Ми продай си на.раната Витара и си купи един истински джип и тогава ще разбереш къде е истината!Коментиран от #47
06:51 21.07.2015
37 gutu
09:17 21.07.2015
38 Maurice
09:45 21.07.2015
39 кара Лада
До коментар #35 от "onq s konq":
Има хора които не се борят толкова да ги забелязват в обществото и карат такива коли съвсем не по финансови причини. А относно останали експертни мнения да ги дават хора които са минали поне 300000км+ с Лада, и най вече с новите модели. Да си дават мнението за Нива хората карали такава произведена след 2012-та година.Накои хора още утре можем да купим кола която струва колкото 3-4 нови Ниви че да ни "забелязват" в обществото и все пак продължаваме да караме нови лади да ние гадно...
Коментиран от #42
10:21 21.07.2015
40 Николо Пиколо
12:03 21.07.2015
41
14:04 21.07.2015
42 onq s konq
До коментар #39 от "кара Лада":
След тия аргументи просто няма как да не направя крачка назад.Защото пред принципите всякаква логика и обективност просто не вървят!И ярък пример за това е приказката на Шопа- "И САМ ДА СЪМ В ТРАМВАЙО-ПА ЧЕ СЕ БЛЪСКАМ:)16:57 21.07.2015
43 иван
20:58 21.07.2015
44 ghost navigator
тя няма блокажи
има бързи-бавни и преден мост
като пропаднеш настрани(левите гуми затънали,пък десните във въздуха)ще ви питам тогава как се излиза
единствения вариант е да си купиш шпер диф. за нива на цена около 600лв. но и това не е гаранция
Коментиран от #50
21:02 21.07.2015
45 чавдар
21:34 21.07.2015
46 Николо Пиколо
Е.ати разбирачите. Хеле #44.
Времето за вечеря мина, стига сте яли л..на. Все едно някой Ви я докара вкъщи и Ви принуди да си я купувате.
Бегай да чистиш обора, гражданино!
22:09 21.07.2015
47 Жипкаджия
До коментар #36 от "Лимонката":
Ето простотия в действие. Дали Витарата ми е насрана или не не определяш ти. За това имам пари, това карам и не се опитвам да претеглям хората по това какво карат. Всеки кара, това, което може да си позволи. Само като погледнеш колко са кошниците с емблема на БМВ, ти става ясно за възможностите на тези дето ги карат. НО! Няма лошо! Това им харесва, това си купуват. Ако имах достатъчно средства бих си купил друг джип, не Витара, но няма да спомена какъв, за да не потекат реки от обиди.Нивата си има фенове и купувачи и тези хора не са по-долу от феновете на другите коли. Не казвайте лоши думи, да не се случи някой ден, някой с Нива да ви спасява задника, че голям срам ще падне.
22:33 21.07.2015
48 Веселин
23:22 21.07.2015
49 donmatsoran
00:14 22.07.2015
50
До коментар #44 от "ghost navigator":
Всичко има каквото и най- истинските високо проходими машини имат, перманентно 4х4, блокажи, бързи-бавни, СОВЕРШЕНСТВО НЕ ТРЕБУЕТ ИЗМЕНЕНИЕ...............08:33 22.07.2015
51 Inferno
10:33 22.07.2015
52 Дидо
06:42 24.07.2015
53 Цицерон
23:07 17.09.2015