Мъж издебна и застреля водач, убил жена му в пътнотранспортно произшествие. Преди да се впусне във вендетата си, Фабио Ди Лело променил снимката на профила си във Facebook с картинка на Ръсел Кроу от филма "Гладиатор", в който героят му произнася знаменитата реплика "Баща на убит син, съпруг на убита съпруга. Ще получа своето отмъщение - в този живот или в следващия".
Убитият Итало Д'Елиза (22 г.) трябвало да бъде съден за непредумишленото убийство на 33-годишната Роберта Смаргаси, която блъснал миналото лято, след като не спрял на червено. Ди Лело го проследил и застрелял пред кафене във Васто, район Абруцо, след което отишъл на гроба на жена си и оставил върху него оръжието.
Адвокатите на отмъстителя казват, че бил в депресия. 34-годишният хлебар се опасявал, че Д'Елиза няма да получи справедлива присъда, но никой от близките му не подозирал, че смята да вземе правосъдието в свои ръце.
Полицията заварила Ди Лело на гробищата, където той се предал без съпротива. До него бил открит и 9-милиметровият пистолет, чийто пълнител изпразнил в убиеца на жена си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #98
14:19 07.02.2017
2 Ярослав Станчев
Коментиран от #108
14:23 07.02.2017
3 Гост
Коментиран от #110
14:24 07.02.2017
4 Бисер
14:25 07.02.2017
5 V for Vendeta
14:25 07.02.2017
6 дискретен герой
14:28 07.02.2017
7 1111
14:39 07.02.2017
8 Kingo
14:40 07.02.2017
9 molodec
14:43 07.02.2017
10 Асасин Гриид
Коментиран от #77
14:55 07.02.2017
11 ДоналдСкрудж
Коментиран от #84, #89
15:12 07.02.2017
12 bobbi
15:57 07.02.2017
13 СБ1111
На това, че въпросният безумец хладнокръвно е разстрелял 22-годишното хлапе ли, без съд и присъда?
Ние тук 2-ри век ли сме, око за око, зъб за зъб? Големи мъже сте, няма що, само дето и на вас може да ви случи, не дай Боже, така ли трябва да ви екзекутираме? Е по-добре ли бихте се чуствали, 2 погубени млади живота, вместо един?
На въпросния дали му е станало по-добре, върна ли си жената, а?
Семейството на убития сега какво, и то ли трябва публично да утрепе някой член на другата фамилия от семейна гордост и покровителство?
Осъзнайте се, стадо невъзприемчиво..
С.Б.
Коментиран от #14, #15, #16, #17, #22, #65, #83, #93, #96, #101, #102
16:11 07.02.2017
14 Ferro
До коментар #13 от "СБ1111":
Справедливо е постъпил, сегашната правосъдна система, виновния ще кихне ня'ква сума и готово, това ли е справедливо за теб?16:23 07.02.2017
15 Koko
До коментар #13 от "СБ1111":
Ами дай аз да изтрепя семейството ти и после ти мен не ме закачай щото няма да си ги върнеш, нали?Е.ати сбърканата логика!
Коментиран от #29
16:29 07.02.2017
16 Искрен
До коментар #13 от "СБ1111":
Да в кой век живеем защо е бил пред кафе а не зад решетките с 20г присъда. Ако е бил в затвора едва ли е щял да бъде убит. Когато хората се чувстват неовъзмездени вземат закона в свои ръце.Коментиран от #20
16:43 07.02.2017
17 ИТИ
До коментар #13 от "СБ1111":
Господин Възприемчиво стадо!Когато убият жена ти и ти отидеш да погалиш по главицата убиеца й, ела пак да пишеш същите помпозни глупости.
16:50 07.02.2017
18 БОКО
16:52 07.02.2017
19 Бобо
16:54 07.02.2017
20 незнайко
До коментар #16 от "Искрен":
Това е най-точното и красноречиво мнение, относно това което е написал СБ1111 !17:04 07.02.2017
21 Morgoth
Знам, че мнението ми го очакват много минуси, но преди да съдите за ситуацията от гледна точка на Фабио пробвайте и да погледнете през очите на майката на момчето застреляно за това, че е некадърен шофьор.
Коментиран от #90
17:06 07.02.2017
22 незнайко
До коментар #13 от "СБ1111":
От миналото лято до сега защо не е осъден, замислихте ли се преди да си напишете мнението !17:09 07.02.2017
23 gogo
17:16 07.02.2017
24 Garrincha
17:28 07.02.2017
25 mtv
Коментиран от #26
17:31 07.02.2017
26 12 ти магнум
До коментар #25 от "mtv":
Според мен е трябвало да изчака и да види каква ще е присъдата, и тогава ако не е удовлетворен да действа. В Италия правосъдието не е като в БГ и със сигурност е щяло да има осъдителна присъда, но при всички случаи нямаше да е много години, може би 2-3.17:46 07.02.2017
27 разстрел
17:46 07.02.2017
28 Българин
17:51 07.02.2017
29 До правораздавателите
До коментар #15 от "Koko":
Той човека друго искаше да ви каже, ама вие па си боботите..Това да убиеш всеки го мое, ама к'во ще постигне с това? Дали пък на тоя жената би се чувствала горда, че я е отмъстил, щото му е теглил ножа? Който не е доволен от правосъдната система се хваща и я оправя, на това не се научи българина! Смята, че като нещо не му се нрави е свободен да си го прави по своя начин и това го оправдава.
Е нема как да стане, братя. Няма кой да ви я измисли системата и да ви я направи, ако не си станете от столовете и не почнете да бъдете по-активни в социалните дейности, няма как. И точно това ще бъде нещо градивно и полезно сторено,с което да може да възмезди съпругата си и с което да бъде горд, не с убийство.
Айде, поздрави на всички коментирали
17:58 07.02.2017
30 гост
Коментиран от #79, #87
18:11 07.02.2017
31 майнатат...
18:11 07.02.2017
32 волен сидеров
с чаушеско се стреснаха всички-сега докато не падне и там правителството няма да се спрат -сърбите и румънците са от друго тесто-не като нас
18:22 07.02.2017
33 гост 1
Аз, не оправдавам 22 г. келеш.... аз, лично не знам как бих реагирал може би и да е по същият начин като този италиянец или поне ще ми се иска много, много да го сторя !!! Но, мисля че, по никакъв начин не трябва да се възвеличава такова действие и да се мисли и реагира емоционално защото това си е вендета...а на който му харесва да ходи да живее в Албания !!!
От всички писали 90% сме шофьори, на всеки може да се случи най-лошото дори и да караш с 20 км./ч. , на всеки се е случвало по една или друга причина да кара по- бързо, да мине на червено...аз например миналата неделя, не нарочно, дори не обърнах внимание какво свети, бях се замислил и по инерция завих на дясно, жена ми каза ...' свети червено... и викам си еййй е.аси..." ! Хубаво всички се слагаме от почернената страна...да разбираме болката му от загубата но, на мястото на момчето може да попадне всеки от нас ,всички сме участници в движението...има една приказка "шофьор ли си с единият крак си в затвора" ! Така че, само можем да чукаме на дърво да не ни се случва и по скоро да се за
Коментиран от #51, #71, #100
18:33 07.02.2017
34 майнатат...
18:41 07.02.2017
35 МФМФМФМФМФ
18:55 07.02.2017
36 вес
19:10 07.02.2017
37 Гост
19:12 07.02.2017
38 пешо от мала фуча
ми какво ще кажете за "великата" германия бе
разбирачи,
за тОа "велик" народ, заради който
само през първата св.война са загинали около 60млн.,
а през втората св.война 100млн. човека?!
и сега е "водеща" сила в недоразумението ес!?
що,бре хора?!
19:42 07.02.2017
39 CL500
Не се ли замисляте, че шофьорът не е извършил предумишлено убийство, не е следял жертвата и не е планирал това. Поради някаква причина е предизвикал инцидента, завършил трагично. Всичко това е от ОГРОМНО значение. Съпругът, за разлика е планирал, осъзнавал е какво прави и го е извършил хладнокръвно!
Ако всеки раздава правосъдие както намери за добре, какво ще стане, да живееш в общество, значи да приемеш, че законът на това общество е над теб! Той дори не е изчакал да се произнесе съда!!!
Историята е трагична, разберете, не е героична!
19:49 07.02.2017
40 ти да видиш
19:53 07.02.2017
41 Тит
19:59 07.02.2017
42 Светослав
20:02 07.02.2017
43 Петър Петров
20:14 07.02.2017
44 Да почиват в мир загиналите
20:16 07.02.2017
45 chris
20:21 07.02.2017
46 дивака
20:30 07.02.2017
47 Право
20:37 07.02.2017
48 гост
20:39 07.02.2017
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 гост
Коментиран от #66
20:41 07.02.2017
51 справедлив
До коментар #33 от "гост 1":
Ти сам си го каза "с единия крак в затвора", но хлапето не е било в затвора, където му е било, мястото. Чувството за несправедливост е много лошо, на човек може да му падне пердето много яко!20:45 07.02.2017
52 Мършата
21:22 07.02.2017
53 ГОСТ
21:27 07.02.2017
54 данокоплатец
21:30 07.02.2017
55 bbфжбгртбхр
21:31 07.02.2017
56 реалист
21:38 07.02.2017
57 И ТУК
21:46 07.02.2017
58 конттральр
21:46 07.02.2017
59 гошо
Коментиран от #104
21:47 07.02.2017
60 петолъчката
22:03 07.02.2017
61 kocha
22:04 07.02.2017
62 Plovdiv
22:20 07.02.2017
63 Патриот
Къде е тая справедливост?
Нали сме 21 век?
Защо убиец не само не е в затвора, ами и не е съден?
Бозалагам се, че това пешлеме е едно от ия дет имат тати им е купил лъскав автомобил и за тях правила няма. Един от многото хора, за които законите не важат,
Респект за това, което е направил. Като няма съд, ще има куршуми.
Ако си беше поел винага да влезне в затвора едва ли щеше да го достигне куршума. Ако имаше справедливост за влезе в затвора нямаше да има вендета, отмъщение като в дивия запад и т.н.
Като няма съд, има пистолет.
23:01 07.02.2017
64 9 милиметра
23:53 07.02.2017
65 ВЕНДЕТА
До коментар #13 от "СБ1111":
ВЕНДЕТА !! Преди в някои страни е било позволено до 30 дни, след случая.. По-принцип трябва да е така - подкрепям напълно, но във случая може да е и инцидент.23:55 07.02.2017
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Бук
00:48 08.02.2017
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Вендета?
02:46 08.02.2017
70 Трифонов
06:33 08.02.2017
71 ААА
До коментар #33 от "гост 1":
Материала не е слаб,материала е трагичен. Но уважаеми събеседнико , материала е функция , на управлението на държавата. Калпавото управление ,създава калпав материал,и обратното. Една година крадене и калпаво управление , създава предпоставки за "лош материал" 10-ки години напред. Сам прецени от колко години България е в това положение. За съжаление с "демократични" средства няма да се случат нещата,трябваше отдавна да играе дървото. Пример- Ако беше нормална държава ,след трагедията "Ечемишка" прокуратурата до 3 часа трябваше да арестува ,от монтажника монтирал съоръжението ,до министъра. Да се проверят документите за квалификация на монтажниците,или са събирани "от кол и въже" за по евтино. За всяко строително-монтажно съоръжение ,има писани дебели книги , и там е сметнато ,сечение на материала ,усилия , презастраховане,и колко време би функционирало безопасно. Кой се е подписал и приел обекта. Това ,ако свърши прокуратурата,заедно с комисия от безпристрастни вещи лица, и накаже виновниците от горе до долу, ще е крачка в правилната посока.Коментиран от #73
07:15 08.02.2017
72 САШО
07:27 08.02.2017
73 Трифонов
До коментар #71 от "ААА":
Ето и потвърждението на предишния ми коментар! "До 3 часа" всички в ареста, к`ви са тия работи? Съд, три инстанции - шменти капели!09:13 08.02.2017
74 Ezio
09:35 08.02.2017
75 ГОСТ
Коментиран от #85
10:15 08.02.2017
76 stefan
10:27 08.02.2017
77 siso
До коментар #10 от "Асасин Гриид":
най-хубавото което сам чел,дано има повече такива21:33 08.02.2017
78 Гладиатор
И аз бих постъпил така...за по-малко дори !
19:43 09.02.2017
79 Гост читател
До коментар #30 от "гост":
Неграмотнико,само като виждам ,че пишеш България а малка буква и си ми ясен. Научи български,преди да ръсиш мозък.21:15 11.02.2017
80 народно правосъдие
16:36 12.02.2017
81 кокото
14:39 06.04.2018
82 Колекционер на банбини
08:47 25.05.2018
83 123.300д
До коментар #13 от "СБ1111":
Така трябва да бъде-зъб за чене,око за две иначе няма оправия14:00 25.05.2018
84 Кой ти пречи
До коментар #11 от "ДоналдСкрудж":
Хващай самолета и отивай при пакистанците на острова да береш малини и да живееш в каравана. Само мрънкачи..07:45 26.05.2018
85 Бриго Бичкията
До коментар #75 от "ГОСТ":
Ако е така както описваш българина, сега нямаше да пишеш на Кирилица и да се определяш като българин.Засрами се.
18:39 26.05.2018
86 Пурко
16:22 27.05.2018
87 Жоро
До коментар #30 от "гост":
Брато вярно че човека е италианец тук нещата не стават така защото заплата е 200 евро кази какво първо да купим храна пистолет или да наеме адвокати в италия с една заплата може всички неща да направи20:39 27.05.2018
88 Не е голяма загуба,нека
15:20 28.05.2018
89 Аз бе
До коментар #11 от "ДоналдСкрудж":
...ми кво чакаш,ебавай си майката20:20 28.05.2018
90 Abracadabra
До коментар #21 от "Morgoth":
Някой написаха "некадърен" шофьор Не Е НЕКАДЪРЕН просто е безотговорен непукист на които му е обяснено че безразсъдното шофиране убива и въпреки това не му пука ..Да не говорим за либерастките ( либерално - педерастки) закони в Европа и затова че убиеца не е бил зад решетките... Поклон човече малко хора биха го направили ...09:47 29.05.2018
91 Шароу
22:28 29.05.2018
92 dragula
11:42 30.05.2018
93 dragula
До коментар #13 от "СБ1111":
Тук Златко баретата е оправдан за ръководене на организирана престъпна група, а шофьор блъснал и убил пешеходец на тротоара получава условна присъда, ако не беше така такива случаи нямаше да срещат такова масово одобрение.11:47 30.05.2018
94 Димитров
15:01 30.05.2018
95 човека
16:43 30.05.2018
96 Кавал
До коментар #13 от "СБ1111":
Еееййй овцо недоклатена ,заради такива мишки като теб сме на този хал....страхливи мишчици18:24 30.05.2018
97 Тук вече 39 години
08:26 31.05.2018
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Хайдук
09:15 01.06.2018
100 Кико
До коментар #33 от "гост 1":
Приятелю,принципно за отмъщението и някои ситуации,си прав,но прибавям и още една гледна точка. Гледайки мутричката на това недоносено шофьорче,асоциирам с пълчищата днешни -неграмотни..неадекватни,видиотени,дрогирани,шизофренични пълчища тийнейджъри (някои ходят срещу колите,гонейки покемони),които може би е по-удачно,да бъдат изтребени поголовно! Те така или иначе не стават за нищо. А като те лишат и от любимото същество,дали ще мислиш за хуманност?! Да ме простят някои,и умната !01:35 04.06.2018
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Браво!
До коментар #13 от "СБ1111":
Така трябва да се мисли през XXI век, в Европа. А не като тъпия хлебар, който ПРЕДПОЛАГАЛ, че хлапето няма да бъде осъдено. И сега к'во - вендета без край. Като в Албания през 17 век.18:12 05.06.2018
103 Митко
Коментиран от #105
20:25 09.06.2018
104 АзТук
До коментар #59 от "гошо":
Ти от къде знаеш с колко е карал и онези от по- горе от къде знаят какво по- точно е станало, та говорят за справедливост? Или преценявате всичко през очите на българската ненормална справедливост? Заядливата ни полиция? А папараците? Жълтата преса? Не мислите ли, че всичко е представено така, че да можете да пишете точно тези селяндурски клюки и одумвания? Или си мислите, че италианската полиция е като нашата? Това да не е наркопласьор, че да му сложат белезниците веднага? Изобщо не оправдавам стрелеца. Прави сте, че това не джунгла, та всеки да раздава правосъдие когато си иска. Почти всички сме шофьори и е добре да мислим, преди да говорим глупости, защото нали знаете: " на чужд гръб и 100 тояги са малко" , пък има и една турска поговорка " Криво да седим... Право да съдим!" Дано на вас да не случи подобно нещо, защото ще запеете друга песен.От смъртта връщане няма и ако някои от вас са животинясали, нормално е да пишат по този начин, БЪЛГАРИНО!08:51 11.06.2018
105 АзТук
До коментар #103 от "Митко":
На кои е спасил живота, бе човек ? Това дете да не е избягал затворник??? Стига сте се филмирали! Не мислите ли, че този с оръжието би застрелял и друг, който не му е по вкуса? Правите ли разлика между предумишлено, добре обмислено и непредумишлено? Що за Живи хора сте , че да се наслаждавате на такова отмъщение? Ами ако стане с вашето дете? Ще се въоръжаваме ли?09:05 11.06.2018
106 Шофьора
00:34 27.06.2018
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 1234
До коментар #2 от "Ярослав Станчев":
Явно тяхната съдебна система е като нашата. Но тук трябва да се започне от съда...08:09 29.06.2018
109 Само така
18:06 30.06.2018
110 Иво
До коментар #3 от "Гост":
Тоа па19:20 02.07.2018
111 Krasimir Velchev
22:06 03.07.2018
112 Този коментар е премахнат от модератор.