ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Финландците не произвеждат автмобили, а гуми и затова са решили да минат по евтината прцедура и са купили руски таралясници за тестове на гумите си, но не са познали и не са очаквали, че качеството на ладите е толкова ниско.
На брояча за изминатите километри пише 1962 което показва,че все пак са ползвани.В зависимост от вида на тестовете за толкова километри една кола може да се съсипе тотално.
Притеснявам се дали навреме ти превеждат парите от Козяк? Ходи малко в спортните рубрики! Ти не прочете ли изявлението на фирмата? " Информацията, че сме се отказали от Vesta заради някакви конструктивни недостатъци или дефекти, не съответства на истината"! Поне малко чети, не да повтаряш едни и същи реплики!
А те ръждясват няколко часа, след като е спряла колата. Обаче малко хора прочетоха цялата статия. Троловете кълват първосигнално на заглавието и първите редове. Не разбрах каква работа имаш с висока скорост зимата в завой. И какво общо има гумата със системите за сигурност...
Нокиан наистива са добри гуми ,стига да не са руска партида,щото има такава!Разликата между оригинални финландски и лицензни руски е като между небето и земята.Карал съм и двата вида!Иначе една такава подарена лада бих тествал,що не!
Ами коя кола няма склонност към поднасяне на сняг и лед ако действаш рязко със който и да е педал! Не вярвам че е толкова зле колата все пак Рено има намеса там, сигурно не е перфектна но за такива пари толкова.
До скоро всички повтаряха мантрата за Мачката, Ичката и Борчето. 2019 година половин България гледа с възхищение към най-ниският клас на Рено. Просто сме бедни и коли по 15-20 хиляди лева Ни изглеждат безкрайно интересни, само защото са недостъпни. Нокиан какво да я тестват 1000 пъти, записали са богат набор от данни и са избрали кой тип гуми да препоръчват за автомобила - свършили са си работата с нея, сега я държат колкото да не се обидят руснаците или ако евентуално следващият модел Веста споделя същото шаси и и ходова част със сегашната.
1- това е стара манджа факти го публикува за 2ри път в рамките на няма и 2 месеца. 2-нокиян е ужасна гума 3 - аз лично не бих си купил лада тъй като карам и купувам по висок клас автомобили. Но за човек който има ограничени средства и държи колата да е нова вестата е добре. Мой познат си взе и засега е доволен. Ниска цена евтина поддръжка. Вече има над 45000 км и не му е правила проблеми
Абе всички много добре знаете, че руските коли са най скапани на земята, даже по скапани и от Дачия, но продължавате да ги хвалите. Не е лесно да си прост русофил!
Лесно е когато има СПИРАЧНИ АСИСТЕНТИ . Така и "баба знае". Навремето като имаше само един серво усилвател как се справяхме ? Много им порасна работата на финландците!
Ладата е Рено.По-точно Дачия.Същата технология, стойност на частите, произведена е от Рено Русия.Има по-красиво купе и интериор от румънската. Ако сте решили да си купите Дачия, по-добре, Лада.Все същото е, дори е и по-красива!
"Не сме имали никакви проблеми с Lada Vesta", коментира Йоуни Кайнулайнен от Nokian Tyres. "Целият ни автопарк може да се ползва при необходимост. Колите се поддържат в пълна изправност, защото могат да ни потрябват във всеки момент. Информацията, че сме се отказали от Vesta заради някакви конструктивни недостатъци или дефекти, не съответства на истината".
Възможно е да е така. Но с малка разлика:във Финландия има заводи за Мерцедес-новата А-класа. Както и за гуми,които се славят с надежност и се изнасят в 129 страни. Както и да е-едно време и "Булгар рено" беше българска. Макар и по лиценз.
Да де, друго неруско няма, само платформата дето е на Рено, ръчната ск. кутия също е доработена от френските инжинери, вариатора е на Айсин - Япония ! А единия от двигателите, който се съчетава с вариатора е на Нисан, механизъма на чистачките и още някой други детайли от електросистемата са на немски (Бош) но айде за тях няма да споменавам. А, още, диайна е на англичанина Стив Мартин и това е , друго почти не остана, всичко останало си е руско.
Всички които сте изсипали един кош плява я пак си помислете дали S Clase или 7ма серия тестват Нокиан за каквото и да било. Посредствени гуми за посредствени автомобили.
Прави впечатление,че се изказвате от международни отношения ,леки автомобили,изтребители, щурмови самолети , ракетни системи,право до политики и разни! Въпрос.Какво сте учили?Какво сте завършил?
И аз не съм карал Лада изобщо, но съм съгласен, че Дачия са пълни котери... е вярно, евтинийка са, ама са зле, при 120 км не можеш да говориш по телефона, не чуваш от един куп шумове и от влизащия в купето въздух.
E и , в Германия ръждясват над 1000 модела на мерцедес който са изоставени. Вие за няколко лади сте седнали да пишете който са купени и изоставени от бедните финландци. Като не могат да си ги позволят да не ги купуват.
Повечето от коментиращите не знаят , че са правени у ЛАДА ама блъскат ли блъскат по клавиатурата. А и колко братчета и сестрички са изплюти в тез коли .
Честно ? Едвам, едвам изкарах средно брат ми, с обща средна оценка 3.37, така пише в дипломата ми за средно образование нататък, естествено не със учил. А това дето споменаваш за мерцедесите, е фейк новина в един руски автосайт (Дром Ру) четох, че това всъщност е нещо като склад за готова продукция. Но да ти кажа честно не съм и фен на немското автомобилостроение, и не ми пука, както за ладите, така и за мерцедесите, макар и да смятам. че немските автомобили са къде, къде по напред от руските таралясници.
Платформата си е на Лада, ръчната ск. кутия ПРЕДИ БЕШЕ РЕНО, ДВА ОТ ТРИ двигателя са руски, вариатора е все тая, разни малки детайли също няма значение, а дизайна пък хич. Стив Матин работи за тях.
Не е на Лада платформата, а на Рено, не спори, всъщност вестата първо Стив Маттин създава Лада Х-рей, която всъщност е перелицована Рено Сандеро. А сетне вече на базата на Х-рей създавв Вестата и забележи, Стив Маттин става главен дизайнер на Лада, но след като ВАЗ преминава под крилото на Рено -Нисан.Тоест французите го докарват във ВАЗ, а не руснаците, именно французите изкараха Автоваз от пепелта, които преди това беше просто една бездънна яма за пари и колкото по много пари нааливаха руснаците в него, толкова по вече потъваха и няма кво да ми се пънеш тук, че такава платформа била, че онакава .
№ 57 "Буров" задава много правилен въпрос ! "Булгар-рено"- то /търкаляха се тук-там до преди 20-25 години/ го изоставихме, защото от Толиати /град в Русия/ "братята" щяха да ни" заринат" със "Жигули"-та. "Москвич" сглобявахме някъде около Ловеч... Няма отдавна с какво да го сглобяваме. "Роувър" англичански се гласяхме да събираме във Варна. Хората натъкмиха линията, обучиха персонал. Ама един взема рушвета /комисионна ли му се викаше/, а пък други умници им нахакаха на ингилизите ВНОСНИ МИТА / на чарковете/ и ИЗНОСНИ МИТА на готовата продукция / на колите/!? И те ........ни показаха среден пръст !!! Някаква "Тата" се чуваше, че ще комплектоваме. Но не от Татабаня , а от Индия. Сега даже и бившия президентин се надява да правим "нещо " за ФауВето. ДА СЕ СЪЗДАВАТ АВТОМОБИЛИ на поточна линия , не е да правиш мартеници. Ако пък е нужно и да се произвежда нещо за оборудването - работата става дебела. Румънците правят " Дачия" години наред. Имаха и камиони..... Няма да коментирам качество и цени . Включили са се в производството на резервни части и материали. Това иска черна металургия, цветна металургия, химическа промишленост.и пр. Къде ги тези отрасли у нас и до каква степен функционират? А г-н Кайнулайнен казва, че не са захвърлени - в пълна изправност са !!
"Нe cмe имaли никaкви прoблeми c Lаdа Vеstа", кoмeнтирa Йoуни Кaйнулaйнeн oт Nоkiаn Tyrеs. "Цeлият ни aвтoпaрк мoжe дa ce пoлзвa при нeoбхoдимocт. Кoлитe ce пoддържaт в пълнa изпрaвнocт, зaщoтo мoгaт дa ни пoтрябвaт във вceки мoмeнт. Инфoрмaциятa, чe cмe ce oткaзaли oт Vеstа зaрaди някaкви кoнcтруктивни нeдocтaтъци или дeфeкти, нe cъoтвeтcтвa нa иcтинaтa".
последно изхвърлени ли са или не?
Лада е под контрола на Рено-Нисан,щото беше фалирала под ръководството на алкохолиците.Какво се произвежда и как се произвежда и какви части се монтират решава единствено и само Рено-Нисан....точка!
Виж сега, в тези новите Лади, няма нищо руско, само емблемата е останала.
А за старите Лади, не съм съгласен. Хубави коли бяха, и дори още има хубави екземпляри, на хора, които са си ги пазили.
Криво да стоим, право да говорим, може да не бяха нещо особено, но поне ставахме добри шофьори на тези старите коли, а и никога не са се давали толкова много пари за ремонти по сервизите, както се дават сега за новите "еднодневки"...
Хората си ги ремонтираха в домашни условия, а сега с новите веринтии, само храним алчните майстори по сервизите.
Сега един пиклив съединител за Golf или за Astra ти е между 1000 и 1300лв, а на Ладата, за 50лв взимаш съединител и го сменяш пред блока.
Аз откакто взех да карам автомобили от тези по-новите, направо станах пишман.
Механиците никнат като гъби, мислят се, че много знаят, но реално нищо не знаят. А в България нелегалните гаражи са масови, правят ти ремонта, ако струва 200лв реална цена, взимат ти 500 и дори касова бележка не ти издават. А докато си карах Лада-та, ми дремеше на к*ра за сервизи и скъпи части...
Но това, което ти казвам, би го разбрал само човек, който има повече опит и е минал от старите, на тези новите автомобили с електрониките. Най-вече тези след 2000-та година.
Правят ги да изкарат гаранцията и да ги хвърлиш, или да влагаш луди пари за ремонти после. А ако си толкова голям баровец и не те бърка на 3-5 години да си сменяш колата с нова и да хвърляш по една торба пари, прави го и храни заводите.
А тъпите руски подлоги с които делим нашата мила държава....дето са българи ама само по паспорт.....искаха да вземем счупените руски изтребители, дето в Сирия ги събират всекидневно и пак да закопаем ВВС за годити напред......ама не познаха. Поздрави от Чичо Сам
Лада тва Лада онова айде... Секи Ганьо с немска трошка на х километри и после черен ден на пътя. Аре стига сте се правили на гъзари кат нема пари карайте нови Лада и Дачия ама нови . Щото най хубавата кола е НОВАТА
Всеки 10 годишен Мерцедес има с пъти по добри системи за безопасност от този руски варел, който иска да си чупи глава с него да си го купува. Ганьо може пари да нема ама не е прост, че да купува такива недоразумения на руското автомобилостроене.
Тия толкоз години не се научиха една кола да направят! СмЕтай кВо им е бутафорно оръжието,дет само плашат гаргите с него по натрюфени паради тцтцттцтцтц....пфффф
Долна западно - имеприалистическа пропаганда. Чуковете на пост-съветския пролетарио - инженерен гении ще се стоварят като стихове от поема на Вапцаров и справедливостта най - сетне ще възтържествува. Блестящият талант на руското автомобилостроене ще пардариа в нови Лади по централните булеварди на западните столици - ако могат да запалят де :д
Това че си слон личи от далече и за това няма как да разбереш връзката между електрониката и гумите . А от компанията много дипломатично са зарязали опасните таралясници .
Само да вметна...Лада няма нищо общо с Лада от преди 30гд....да не говорим че ако караш RS /Ауди / всичко останало си е боклук.... а колкото до Дачия ... фаха смях - повече от половината ги сглабут в Мароко и като я караш о 120 имаш чувството че се разпада...😂😂😂😂
Каква е тази статия?? Пак ли целта е да се каже ВСИЧКО РУСКО не става,по поръчка на Щатите за да съсипят руската икономика? То не беше,Руският газ и петрол е с лошо качество,после самолети въпреки ,че американските са изтрепали много по-вече хора в катастрофи.Прочетете какво изтъкват финландците,че Лада е опасна и ще ви стане ясно каква стойност има тази статия !! А глупаците пишат глупости без да са технически или средно грамотни.Но все пак в края на статията се КАЗВА ИСТИНАТА ,ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМИ С ЛАДА,но нали българина е специалист и ръси простотия....
И Лада и Дачия са все ниския клас на Рено. Еднакво качество на еднаква цена. Само че руснаците нямат еко стандарти и за това искат по-примитивни и харчещи двигатели, но пък за това здрави и безпроблемни. Това е и причината в Лада слагат атмосферните двигатели от Дачия, дето ги забраниха в Европа, че не покриват евро6.2 За това и цялата Лада я спряха от продажби в Европа
Двигателите на Лада нямат нищо общо с тези на дачия. Не са стари или забранени френски или румънски, а руски, базирани на двигателя на 2108(който е разработен с помощ от Порше). Ама остаряха, трябва нов блок и глава, ама пари няма.
Здравейте..В българия сме карали руски автомобили 40..50 години..И бяха добри за подръжка..Спираш на пътя сменяш свещи ремъци делка бобини предпазитеели бензинови понпи и др..А сега целият двигател е опакован и е пълен с електроника ..Нещо ако се повреди викаш приятел за помощт или слизаш и тръгваш пеша..
Някой очудва ли го въобще тая новина.Руснаците са втора ръка хора и немогат да правят нищо качествено.На представянето на Лада Веста лично Путин я показа пред медиите и познайте какво.Ладата не искаше да запали от първия път.Запали може би на 10-тия опит,а багажника не се отваряше.Някакъв се базикаше ,че това са най-малките проблеми ,а понякога вратите падали в движение хаахахаха
Българина много обича да коментира статии за руснаци. Какво има да коментирате тези глупави хора. Познавам над 20 руснака двама професори от тях по право. Питам ги какво право преподавате, защото в Русия право няма, и не е имало винаги е било диктатура, те мълчат. Лада съм имал Самара 1.5 двувратка, белгийска сглобка, за нищо неставаше.
Имам принцип не си купувам нищо руско(може водка, но да се внимава много).
Вече си тествал лицензни руски гуми и все още имаш желание да тестваш руска кола? Брато да не си мазохист? Това е най - скъпата от клас супер евтини коли (неоправдано скъпа) и е значително по зле от конкурентите (руснак я е правил)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коментар📝
Коментиран от #35, #84
13:03 07.09.2019
2 ЩООООО.??????
Коментиран от #69
13:05 07.09.2019
3 Behemoth
Коментиран от #6, #48, #52
13:05 07.09.2019
4 Ники Лауда
13:05 07.09.2019
5 Дъ Клаш
Коментиран от #29, #102
13:08 07.09.2019
6 Behemoth
До коментар #3 от "Behemoth":
ОБИЧАМ ДА МЕ БИЯТ , С ХУЙ ПРЕ МУЦУНАТА.!!!13:08 07.09.2019
7 Borislav Popov
Коментиран от #15, #18, #76
13:31 07.09.2019
8 Ползвани са
13:32 07.09.2019
9 ФИКИ
13:43 07.09.2019
10 Яшко
13:45 07.09.2019
11 Смях
13:47 07.09.2019
12 Пфу
Коментиран от #17
13:54 07.09.2019
13 1234
14:05 07.09.2019
14 Сашо
14:09 07.09.2019
15 Бай Шиле
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Притеснявам се дали навреме ти превеждат парите от Козяк? Ходи малко в спортните рубрики! Ти не прочете ли изявлението на фирмата? " Информацията, че сме се отказали от Vesta заради някакви конструктивни недостатъци или дефекти, не съответства на истината"! Поне малко чети, не да повтаряш едни и същи реплики!Коментиран от #21
14:15 07.09.2019
16 Нет
Коментиран от #24
14:15 07.09.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Тва требва да си малоумен
14:22 07.09.2019
20 дууу женоу
14:38 07.09.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Анти милиционер
Коментиран от #25, #73, #98
14:40 07.09.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Голям Слон
До коментар #16 от "Нет":
А те ръждясват няколко часа, след като е спряла колата. Обаче малко хора прочетоха цялата статия. Троловете кълват първосигнално на заглавието и първите редове. Не разбрах каква работа имаш с висока скорост зимата в завой. И какво общо има гумата със системите за сигурност...14:43 07.09.2019
25 Borislav Popov
До коментар #22 от "Анти милиционер":
Най скапанато мнение за гуми е твоето, а Нокиан са отлични гуми !14:45 07.09.2019
26 faster
Коментиран от #101
15:15 07.09.2019
27 Имах..
Коментиран от #30, #41
15:24 07.09.2019
28 Алфа Ромео
15:25 07.09.2019
29 Мнйенйе
До коментар #5 от "Дъ Клаш":
Не съм карал от новите Лади, но Дачията брат е страшен таралясник.....15:28 07.09.2019
30 Костя Копейкин
До коментар #27 от "Имах..":
Е,не толкова като лада,и аз имах такъв кенеф навремето.15:28 07.09.2019
31 соросоидни кърлежи
15:34 07.09.2019
32 Мартин
15:39 07.09.2019
33 Вариатор
Каква Лада олоооуууу селски братче на Дачия ...
Ганьо не чете Ганьо само пише
Коментиран от #45
15:47 07.09.2019
34 Така
15:56 07.09.2019
35 мислещ
До коментар #1 от "Коментар📝":
И то доказана в самата статия, пусната от пропагандаторите. Безумно!15:58 07.09.2019
36 Тезд
16:17 07.09.2019
37 Педерусия
Коментиран от #44
16:30 07.09.2019
38 незнайко
Коментиран от #42
16:32 07.09.2019
39 Максим
Коментиран от #40, #46
16:36 07.09.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Random
16:43 07.09.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Random
До коментар #33 от "Вариатор":
Платформа, двигател, скорости, окачване - руско.Спирачки, радиатор, рейка - френски. Друго няма
16:48 07.09.2019
46 Random
До коментар #39 от "Максим":
Единственото неруско във Вестата са рейката, спирачките и радиаторите. Другото е рускоКоментиран от #49, #50
16:50 07.09.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Миро Антонов
До коментар #3 от "Behemoth":
Възможно е да е така. Но с малка разлика:във Финландия има заводи за Мерцедес-новата А-класа. Както и за гуми,които се славят с надежност и се изнасят в 129 страни. Както и да е-едно време и "Булгар рено" беше българска. Макар и по лиценз.17:05 07.09.2019
49 Borislav Popov
До коментар #46 от "Random":
Да де, друго неруско няма, само платформата дето е на Рено, ръчната ск. кутия също е доработена от френските инжинери, вариатора е на Айсин - Япония ! А единия от двигателите, който се съчетава с вариатора е на Нисан, механизъма на чистачките и още някой други детайли от електросистемата са на немски (Бош) но айде за тях няма да споменавам. А, още, диайна е на англичанина Стив Мартин и това е , друго почти не остана, всичко останало си е руско.Коментиран от #61
17:10 07.09.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 ДрМсДрънк
17:25 07.09.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 тнт до Борислав Попов
Коментиран от #60
18:22 07.09.2019
54 Йозеф
18:28 07.09.2019
55 ссср
18:34 07.09.2019
56 тнт до Борислав Попов
18:42 07.09.2019
57 Буров
19:01 07.09.2019
58 пита се
19:14 07.09.2019
59 Шааро
19:25 07.09.2019
60 Borislav Popov
До коментар #53 от "тнт до Борислав Попов":
Честно ? Едвам, едвам изкарах средно брат ми, с обща средна оценка 3.37, така пише в дипломата ми за средно образование нататък, естествено не със учил. А това дето споменаваш за мерцедесите, е фейк новина в един руски автосайт (Дром Ру) четох, че това всъщност е нещо като склад за готова продукция. Но да ти кажа честно не съм и фен на немското автомобилостроение, и не ми пука, както за ладите, така и за мерцедесите, макар и да смятам. че немските автомобили са къде, къде по напред от руските таралясници.19:41 07.09.2019
61 Random
До коментар #49 от "Borislav Popov":
Платформата си е на Лада, ръчната ск. кутия ПРЕДИ БЕШЕ РЕНО, ДВА ОТ ТРИ двигателя са руски, вариатора е все тая, разни малки детайли също няма значение, а дизайна пък хич. Стив Матин работи за тях.Коментиран от #62
20:13 07.09.2019
62 Borislav Popov
До коментар #61 от "Random":
Не е на Лада платформата, а на Рено, не спори, всъщност вестата първо Стив Маттин създава Лада Х-рей, която всъщност е перелицована Рено Сандеро. А сетне вече на базата на Х-рей създавв Вестата и забележи, Стив Маттин става главен дизайнер на Лада, но след като ВАЗ преминава под крилото на Рено -Нисан.Тоест французите го докарват във ВАЗ, а не руснаците, именно французите изкараха Автоваз от пепелта, които преди това беше просто една бездънна яма за пари и колкото по много пари нааливаха руснаците в него, толкова по вече потъваха и няма кво да ми се пънеш тук, че такава платформа била, че онакава .Коментиран от #68
20:38 07.09.2019
63 Ха ха ха ха ха ха ха
21:16 07.09.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Шаран БГ
21:55 07.09.2019
66 ами
последно изхвърлени ли са или не?
21:58 07.09.2019
67 блитс
22:02 07.09.2019
68 Random
До коментар #62 от "Borislav Popov":
Platform Lada B/CПлатформа LADA B
Aвтомобиль создан на платформе Lada B, дальнейшей переработке нереализованного проекта Lada C (2006 год)
22:25 07.09.2019
69 Йосип Броз Тито
До коментар #2 от "ЩООООО.??????":
Виж сега, в тези новите Лади, няма нищо руско, само емблемата е останала.А за старите Лади, не съм съгласен. Хубави коли бяха, и дори още има хубави екземпляри, на хора, които са си ги пазили.
Криво да стоим, право да говорим, може да не бяха нещо особено, но поне ставахме добри шофьори на тези старите коли, а и никога не са се давали толкова много пари за ремонти по сервизите, както се дават сега за новите "еднодневки"...
Хората си ги ремонтираха в домашни условия, а сега с новите веринтии, само храним алчните майстори по сервизите.
Сега един пиклив съединител за Golf или за Astra ти е между 1000 и 1300лв, а на Ладата, за 50лв взимаш съединител и го сменяш пред блока.
Аз откакто взех да карам автомобили от тези по-новите, направо станах пишман.
Механиците никнат като гъби, мислят се, че много знаят, но реално нищо не знаят. А в България нелегалните гаражи са масови, правят ти ремонта, ако струва 200лв реална цена, взимат ти 500 и дори касова бележка не ти издават. А докато си карах Лада-та, ми дремеше на к*ра за сервизи и скъпи части...
Но това, което ти казвам, би го разбрал само човек, който има повече опит и е минал от старите, на тези новите автомобили с електрониките. Най-вече тези след 2000-та година.
Правят ги да изкарат гаранцията и да ги хвърлиш, или да влагаш луди пари за ремонти после. А ако си толкова голям баровец и не те бърка на 3-5 години да си сменяш колата с нова и да хвърляш по една торба пари, прави го и храни заводите.
Коментиран от #77
22:42 07.09.2019
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 vasik atanasova
00:30 08.09.2019
72 USA Today
00:43 08.09.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Призрак
01:33 08.09.2019
75 Немска каска
Коментиран от #78
01:50 08.09.2019
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Random
До коментар #69 от "Йосип Броз Тито":
В новите лади само 2-3 компонента са чужди.03:48 08.09.2019
78 Bingo
До коментар #75 от "Немска каска":
Всеки 10 годишен Мерцедес има с пъти по добри системи за безопасност от този руски варел, който иска да си чупи глава с него да си го купува. Ганьо може пари да нема ама не е прост, че да купува такива недоразумения на руското автомобилостроене.Коментиран от #81
08:02 08.09.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 гощо
09:15 08.09.2019
81 Нищо не разбиращ
До коментар #78 от "Bingo":
Напротив Ганьо е гол ама голем,и за него по-добре мерцедес с десен волан на 600000км отколкото нова Дачия.09:17 08.09.2019
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Чук
До коментар #1 от "Коментар📝":
Долна западно - имеприалистическа пропаганда. Чуковете на пост-съветския пролетарио - инженерен гении ще се стоварят като стихове от поема на Вапцаров и справедливостта най - сетне ще възтържествува. Блестящият талант на руското автомобилостроене ще пардариа в нови Лади по централните булеварди на западните столици - ако могат да запалят де :д10:49 08.09.2019
85 Джони
11:10 08.09.2019
86 Г.В.
11:11 08.09.2019
87 аман от прости хора
11:19 08.09.2019
88 каскет въшкарник
11:23 08.09.2019
89 Random
До коментар #83 от "За Сф питам":
НАР ООД11:29 08.09.2019
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 гост
Коментиран от #92
12:43 08.09.2019
92 Random
До коментар #91 от "гост":
Двигателите на Лада нямат нищо общо с тези на дачия. Не са стари или забранени френски или румънски, а руски, базирани на двигателя на 2108(който е разработен с помощ от Порше). Ама остаряха, трябва нов блок и глава, ама пари няма.14:54 08.09.2019
93 Бай Илия
21:45 08.09.2019
94 СССРМинета
Коментиран от #95
22:30 08.09.2019
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 СССРМинета
До коментар #95 от "Random":
Спокойно бе русофилска утайко.Защо се палиш толкова ? То всичко свързано с руснаците е една комедия все пак :)00:24 09.09.2019
97 Bog
07:28 09.09.2019
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Иван
Имам принцип не си купувам нищо руско(може водка, но да се внимава много).
12:07 09.09.2019
100 Алекс
16:27 09.09.2019
101 Роко
До коментар #26 от "faster":
Вече си тествал лицензни руски гуми и все още имаш желание да тестваш руска кола? Брато да не си мазохист? Това е най - скъпата от клас супер евтини коли (неоправдано скъпа) и е значително по зле от конкурентите (руснак я е правил)06:55 10.09.2019
102 МНЕР
До коментар #5 от "Дъ Клаш":
Не е ли Рено т.нар. Dacia? 😜12:19 15.09.2019