ФАКТИ.БГ

Великобритания спира субсидиите за автомобили на ток над 40 хиляди евро

Субсидията за останалите спада до 2900 евро

Публикувана: 19 Март, 2021 11:05
96 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2760
Великобритания спира субсидиите за автомобили на ток над 40 хиляди евро
Снимка: Audi
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 10 гласа.

Един от плюсовете при автомобилите на ток в повечето страни са намалените данъци, такси и субсидиите, които държавата дава при покупката им. Във Великобритания, всеки гражданин, който закупи електромобил получава по 3 хиляди паунда от държавата или поне така беше до вчера.

Отдела по транспорт във Великобритания, обяви че автомобили над 35 хиляди паунда вече няма да подлежат на субсидиране от държавата, а тези под тази сума ще получават 2500 паунда (2 921 евро), което с 500 паунда (584 евро) по-малко от досегашните. Мярката е взета, за да да се насочи търсенето към по-евтини и по-достъпни електрически автомобили.

За сравнение, моделите които предлагат пазарна цена под 35 хиляди паунда(40 916 евро) са се увеличили с близо 50% в сравнение с 2019 година и заемат половината от пазара за електромобили. Такъв например е Hyundai Kona, но пък и по-популярните автомобили като Tesla Model 3, Ford Mustang Mach-E и Audi E-Tron и други държат доста висока цена и няма да подлежат на помощ от държавата.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Той Той
1 Отговор
Гледам редовно една електричка с пластмасови панели като на клозетите. Тя дали е толкова скъпа?

Оценка:
-10 +17

омъскаряване
2 Отговор
Хаха сега "свети" Илон, ще продава само кашон на сектантите си за да покрие изискването, а после, ще си поръпват опциите: седалки, гуми, двигатели и т.н.

Коментиран от #4


Оценка:
-9 +15

гост
3 Отговор
Правилно , тия дето имат над 40 000 евро за електромобил не са умрели за 3-4 000 субсидия и ще си го купят и без нея , а вече има модели по 30-35 000 и скоро ще има по 20-25 000 за които такава субсидия си е около 10% и е съществена !

Оценка:
-8 +18

гост
4 Отговор

До коментар #2 от "омъскаряване":


Хаха , явно си пропуснал дребния факт , че базовите модели на Модел 3 и Модел У , които са и най-продаваните са ПОД 40 000 евро , а Тесла отдавна обяви модел за 25 000 , който ще се произвежда в Берлин !! Хахаха !!

Коментиран от #5, #6, #7


Оценка:
-19 +9

омъскаряване
5 Отговор

До коментар #4 от "гост":


"Хаха" ти си от вярвашите нали ? Иди си купи и ще видим, кой ще се смее последен хаха ! Сладур ;)

Оценка:
-6 +23

Знаещ
6 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Ето цена в паунди. Започват от над 35000 паунда и съответно както пише в статията във Великобритания не подлежат на субсидия. “Цена на Tesla Model 3 за Великобритания.

Standard Range Plus: от £38,900
Long Range: от £47,900
Performance: от £56,900”. П.П. Друг е въпроса, че никой не си купува базов модел. Все се мята по някоя екстра и цената набъбва още повече.

Коментиран от #9, #10, #22


Оценка:
-5 +16

DrivingPleasure
7 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Щях да питам де ги видя тия Тесли за по 40 хил евра, ама колегата Знаещ ти е отговорил.
А баш пък стандарните никой не ги купува - купуват се лонг рейнджа. Стандартните по нищо не бият като пробег конкурентите и при равни условия хората залагат на качеството и традицията и доброто обслужване.

Коментиран от #8


Оценка:
-3 +16

гост
8 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


Аха , то затова Модел 3 стигна до най-продаван модел ВЪОБЩЕ във Великобритания , от всички пушилници и електромобили общо , хахах !!!
Миналата година (2020) беше трудна за всеки производител, но Tesla я завърши с висок резултат, като нейният Model 3 стана най-продаваният автомобил в Обединеното кралство през декември, според SMMT.
Въпреки че като цяло регистрациите на нови автомобили спаднаха с 29,4% на годишна база през 2020 г., декември беше по-благоприятен за производителите, със сравнително лек спад от 10,9% в продажбите.
6000 елекромобила Тесла са регистрирани през декември, което го направи най-продаван автомобил на месеца. Неговите 5798 регистрации са му дали предимство от над 1000 пред следващия най-популярен автомобил, новия Volkswagen Golf (4470) и над 2000 пред Ford Fiesta (3367).
Постижението на Tesla е забележително, защото това е едва вторият път, когато марката оглавява рейтинга SMMT. Model 3 бе и най-продаваният автомобил в Обединеното кралство през април, след бум на онлайн поръчките, преди автомобилната индустрия да бъде блокирана поради пандемията Covid-19.
Ауто мотор унд спорт 7.01.2021 г !!!!!! Хахахахахаха !!!

Оценка:
-14 +7

гост
9 Отговор

До коментар #6 от "Знаещ":


Както вече казах за тези с по над 40 000 евро субсидията няма значение и пак ще си купят каквото са решили , но и за тези с по-малко пак има избор и бъди сигурен , че Тесла ще има оферти за тях още следващия месец , както вече стана и в Щатите и в Китай !!

Оценка:
-12 +5

Аха
10 Отговор

До коментар #6 от "Знаещ":


Обивате ме с тези екстри, като пишете за Тесла! Като си знаещ, знаеш ли какви са екстрите които могат да се поръчат допълнително? Това е теглич и пълно автономно управление! Всичко друго си е така, както си е на всички Модел 3! Кожа, автопилот и т. н. всичко е в цената! Това не са немските коли, копито трябва да плащаш и за ел. стъкла!

Коментиран от #11, #16


Оценка:
-10 +7

Аха
11 Отговор

До коментар #10 от "Аха":


Грешка - Убивате!

Оценка:
-7 +1

БАЙ Х@Й‼
12 Отговор
Днес до 40'000, после до 20'000, а накрая .!.

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +10

гост
13 Отговор

До коментар #12 от "БАЙ Х@Й‼":


Естествено , че "накрая" няма да има субсидия и тоя край ще е само след 4-5 години !! Само че тогава няма да има и нужда от нея , щото вече никой нормален няма и да си помисли за пушилник !! Затова "глупавите" си купуват сега , както едни "глупави" си купуваха и купуват Модел С и Х по 100-120 000 долара , ама вече ги избиха , че някои и по два пъти от безплатно зареждане , а колите си държат цената и ще я държат още десетки години , докато любимите ви немци на за тия пари на 10 година ги дават за скрап и са платили още два пъти по толкова за гориво и "обслужване" !!!

Коментиран от #14, #43


Оценка:
-17 +6

Ввв
14 Отговор

До коментар #13 от "гост":


Блажени са вярващите джендъри

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +14

гост
15 Отговор

До коментар #14 от "Ввв":


Именно , виж как сам си знаеш дереджето , хахах !!

Оценка:
-8 +6

гост
16 Отговор

До коментар #10 от "Аха":


И пакет безплатно зареждане , дето най-много ги мъчи петролопитеците , щото такова за пушилник няма да доживеят , хахахах !!!

Коментиран от #17, #45


Оценка:
-11 +3

Turbo
17 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Безплатно било само сиренето в капана за мишки.Ти плати 120 хиляди $ за Тесла пък нека зареждането да ти е безплатно,тази цена няма избиване.Безплатното зареждане е промоция само за година,за да захапеш стръвта.Не е прост Афрото,ял е 🐟 риба.

Коментиран от #18, #19, #54


Оценка:
-4 +13

гост
18 Отговор

До коментар #17 от "Turbo":


Верно ли няма избиване , хахахахха !!! На зарядните на любимите ти немци 1 квт е 60 цента , това пропусна ли го или не можеш да го понесеш ?? Тоест 100 000 евро са за 650 000 км !!!!! Това тия глупавите с Тесла ги правят за 5-6 години , айде 7-8 от мен да мине !!! Оттам нататък на всеки 7-8 по един Тайкан , хахахаха , само от зареждане !! А пък с пушилник още по зле , 100 000 евро със 15-20 евро на 100 , щото говорим за М5 примерно , а не за Голф !! И това само горивото , другото отделно !!

Коментиран от #20, #46


Оценка:
-12 +2

гост
19 Отговор

До коментар #17 от "Turbo":


И кой ти каза , че само за тия има безплатно зареждане !!! Дори за най-евтиния Модел 3 пакета за зареждане е 3500 долара , ако щеш в евро го смятай , избива се за една година , оттам нататък няма да ти смятам , че ще се гръмнеш !

Оценка:
-10 +5

Turbo
20 Отговор

До коментар #18 от "гост":


Нормална кола струва 30 000 лв и гори 10 лв/100 км.Оставям на теб да смяташ с разликата колко километра ще мина.

Коментиран от #21, #23


Оценка:
-4 +11

За теб може
21 Отговор

До коментар #20 от "Turbo":


За теб може и да е нормална кола, за 30 хиляди лева! Но Тесла не конкурира тях! Тесла Модел 3, конкурира БМВ 3-та серия и Мерцедес Ц клас! И се сравнява цената с тях! А не с коли за 30 хиляди лева!

Коментиран от #24, #47


Оценка:
-9 +4

123
22 Отговор

До коментар #6 от "Знаещ":


Само че, тези цени са след субсидията. Още вчера имаше информация, че Тесла ще претърпи погром в УК след като им махнат субсидията.

Оценка:
-3 +6

Пешо
23 Отговор

До коментар #20 от "Turbo":


За осемгодишната гаранция на Тесла, Дизела изминава 800 хиляди километра които ще му струват около 100 бона. Ти смятай!

Коментиран от #25, #48


Оценка:
-10 +2

Turbo
24 Отговор

До коментар #21 от "За теб може":


Тесла 3 да ми сравняваш с Мерцедес и БМВ?Ти сериозно ли хахахахахаха тая кочина хахахахаха да сравняваш с Мерцедес и БМВ хахахахахахаха

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +10

Turbo
25 Отговор

До коментар #23 от "Пешо":


800 000 км с разход 10лв/100 км са 80 000 лв.
120 000 $ за Тесла са 192 000 лв.

Коментиран от #27, #28


Оценка:
-3 +10

Хахахаха
26 Отговор

До коментар #24 от "Turbo":


Хахахаха, гледай хората копито търсят БМВ и Мерцедес, какво избират накрая! Има и достатъчно тестове и видеа, където водещи след тестовете, казват че биха взели Тесла! Не са едно и две предавания! Ама ти си пиши, не пречиш! Тесла, не е само ускорението, но и управлението!

Оценка:
-8 +2

Пешо
27 Отговор

До коментар #25 от "Turbo":


Ти сериозен ли си за 800к километра само гориво ли ще сипва? Сметни от 60 до 80 обслужвания в сервиз само за смяна на консумативи без никакъв ремонт. Питай го през колко време се сменя накладки. Питай го и през колко хиляди километра сменя баничарки.

Коментиран от #30, #49


Оценка:
-8 +2

Аха
28 Отговор

До коментар #25 от "Turbo":


Тесла Модел С е 120 хиляди долара! Не Модел 3! А като пишеш, че е 120 хиляди долара, дай друга кола за 120 хиляди долара, с ускорение 2 до 100 и 400 метра за 9 секунди! За 120 хиляди долара!

Коментиран от #29, #34, #50


Оценка:
-9 +3

Turbo
29 Отговор

До коментар #28 от "Аха":


Къде ще го използваш това ускорение? Електричките ускорение си рекламират,то друго няма какво.Прибави и две смени на батериите и електромоторите.Сумата май доста се увеличи

Коментиран от #32


Оценка:
-3 +10

Turbo
30 Отговор

До коментар #27 от "Пешо":


32 обслужвания по 300 лева са 9600 лева.Пак си много далече.

Коментиран от #31


Оценка:
-2 +7

Пешо
31 Отговор

До коментар #30 от "Turbo":


Коя е тази баничарка, която ще изкара 800k километра ако и сменяш маслото на 25к километра?

Коментиран от #35


Оценка:
-7 +3

Хахахаха
32 Отговор

До коментар #29 от "Turbo":


Там където използваш ускорението на БМВ М3, Мерцедес АМГ, БМВ М5, Порше Панамера и т. н., да не ги изброявам всички мощни коли с ДВГ, някои за много милиони евро!

Оценка:
-10 +2

Дададада
33 Отговор
Не е ли по важен пробега на електромобила отколкото цената? Ако не може да замени другият ти автомобил с достатъчен пробег, защо да те субсидират?

Оценка:
-2 +7

хо ха
34 Отговор

До коментар #28 от "Аха":


а след тея 400 метра как е.

Коментиран от #36


Оценка:
-2 +3

Turbo
35 Отговор

До коментар #31 от "Пешо":


Не карам баничарка.Масло Тотал 5W 30 се сменя на 25-30 х километра по препоръка на производителя.Никой не си избира кола по ускорението.

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +8

Аха
36 Отговор

До коментар #34 от "хо ха":


Как да е? Скоро ще я гледаш на Ринга как е и не 400 метра, а времето на цялата обиколка ще гледаш!

Оценка:
-7 +1

Аха
37 Отговор

До коментар #35 от "Turbo":


А по какво се избира спорна кола, бе! То ако не се избираше по ускорение, още щяха да правят коли по 50 коня, масово! Що всеки се хвърля на 2 хиляди кубика и нагоре, а хиляда никой не иска? Нали няма значение? А резервоарите и на двата модела с хиляда и 2 хиляди кубика са еднакви, ама купуват този с 2 хиляди кубика? Той нали по-малко автономност ще има от този с хиляда? Но не купуват този с хиляда, а с 2 хиляди?

Коментиран от #38, #41


Оценка:
-8 +3

Turbo
38 Отговор

До коментар #37 от "Аха":


Тесла не е спортна кола,а кочак.Ускорявала за 3 сек не ми дреме.Който му трябва спортна кола си купува Ферари,Порше и т.н да не ги изреждам.Това са коли за богатите под 1% от купувачите на коли.Мечтай си тесльо мечтите са безплатни.

Коментиран от #39


Оценка:
-4 +9

Мммммм
39 Отговор

До коментар #38 от "Turbo":


Кочак е твоята кола! Познах, нали?

Коментиран от #52


Оценка:
-5 +5

Гост
40 Отговор
Почна се. Досега ги носеха на гръб, но сега ще се изправят лице в лице с действителността. Очаквай спад в продажбите на нови електрички.

Оценка:
-2 +6

Гост
41 Отговор

До коментар #37 от "Аха":


Явно не раабираш нито от коли, нито от жени.

Коментиран от #42


Оценка:
-2 +5

42
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
43 Отговор

До коментар #13 от "гост":


След 4 или 5 години кой нромален ще има 40 000 за електричка?

Оценка:
-2 +5

Гост
44 Отговор

До коментар #42 от "Не не":


Разбираш само от Мараш Шепова с петте кълки.

Оценка:
-1 +5

Гост
45 Отговор

До коментар #16 от "гост":


120000$ за Тесла са 200000 лв. При сегашните цени на бензина са над 105000 литра бензин. При среден разход 9/100 на колата ми ще ми стигнат за 1 117 000 км !!!!!!!! При моите 11000 до 12000 км на година, парите само за закупуване на Теслата ще ми стигнат за 100 години шофиране с моята кола. Айде беги, че стана жалко.

Оценка:
-2 +8

Гост
46 Отговор

До коментар #18 от "гост":


за да направиш 650 000 км с Тесла за 8 години, трябва да правиш по над 80 000 км на година. Това означава, че всеки ден трябва да правиш по 222 км без почивка. Ти в Теслата си ли ще вижееш? Май наистина не слизаш на земята.

Оценка:
-1 +7

Гост
47 Отговор

До коментар #21 от "За теб може":


БМВ 3 и МЕРЦ С са капка в морето от автомобили. Ако Тесла конкурира само тях, кога и как смяташ, че ще се наложат електромобилите така, че да изместят останалите марки и модели, на които засега Тесла не им е никакъв конкурент?

Оценка:
-0 +8

Гост
48 Отговор

До коментар #23 от "Пешо":


Хайде още един с онлайн образование. Ако 800 000 км се изминават за 8 години, това са по 273 км на ден, без почивен ден. Кой нормален човек кара така личната си кола? Това не е фирмен автомобил за делечни превози? Слезте на земята, че вече дори не сте и смешни. За съжаление сте.

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +6

Гост
49 Отговор

До коментар #27 от "Пешо":


А Теслата поне един носач няма ли да скъса за 800 000 км? Той не беше ли на цена 7000$?

Оценка:
-2 +9

Гост
50 Отговор

До коментар #28 от "Аха":


Ти къде ще ускоряваш от 0 до 100 за 3 секунди? Татю ти шти извърти някой зад врата, ей.

Коментиран от #60


Оценка:
-2 +7

Дизела
51 Отговор

До коментар #48 от "Гост":


Той ти говори за мен, Дизела.С фирменият пикап правя до 100 х. км. за година.Имам дни с по 1000 км и дни с 0 км.Такава ми е работата и не се оплаквам.

Коментиран от #53


Оценка:
-3 +8

Turbo
52 Отговор

До коментар #39 от "Мммммм":


Моята кола си е съвсем нормална,без претенции за ускорение и други безполезни екстри.

Оценка:
-3 +5

Пешо
53 Отговор

До коментар #51 от "Дизела":


На колко километра сменяш маслото?

Коментиран от #56


Оценка:
-3 +5

TSLA
54 Отговор

До коментар #17 от "Turbo":


Който мисли за "избиване", не следва да кара американец от 21-век. Има си бензинколонки: днес 2.20, утре 2.75, вдругиден 2.60, а на следващия 2.98. Без значение: при всички случаи си заемаш поза "партер" с навеждане и стискаш очички, за да не изскочат

Коментиран от #57, #63, #91


Оценка:
-5 +2

Wsx
55 Отговор
Абе не знам ама нитоТесла нито друг ел автомобил съм виждал на магистралата и извън София изобщо

Коментиран от #58


Оценка:
-1 +7

Дизела
56 Отговор

До коментар #53 от "Пешо":


Маслото ми е long life и се сменя на 30 хиляди километра.

Коментиран от #61


Оценка:
-2 +4

Дизела
57 Отговор

До коментар #54 от "TSLA":


Всеки сам си преценява.Дали да даде 120 000 $ за Тесла и после да виси по зарядните станции.Тока по бързите зарядни е 50-60 стотинки и ще върви нагоре,предстои и акциз.Или да похарчи 30-40-50 000 лв за нормална кола и да зарежда за 5 минути на бензиностанцията.Къде се навеждаш повече?

Оценка:
-2 +8

Дизела
58 Отговор

До коментар #55 от "Wsx":


Как да видиш, като са много малко.Миналата година изпреварих една Тесла на автомагистрала Тракия.Движеше се с 50-60км/ч за икономия на ток.Скъпи,с малък пробег с едно зареждане,то затова не ги купуват.

Оценка:
-2 +6

Аха
59 Отговор
Само никой не написа, защо се купуват коли с по-мощни мотори, а никой не иска с хиляда кубика? Даже и вие си пишете и спорите, че не вървяли! А тук пишете, че ускорението нямало значение? Или винаги пишете, така както пасва?

Коментиран от #65


Оценка:
-6 +3

Къде?
60 Отговор

До коментар #50 от "Гост":


На писта!

Коментиран от #92


Оценка:
-4 +0

Пешо
61 Отговор

До коментар #56 от "Дизела":


Питах ти през колко го сменяш а не през колко пише. То и за моето пише през 15к но го сменям най-много на 12. Досега колко пъти си сменял маслото и колко ти струва поддръжката плюс горивото за четирите години откакто караш баничарката? Колко лева ти е разхода за 100км и колко беше преди 4 години?

Коментиран от #62


Оценка:
-3 +1

Дизела
62 Отговор

До коментар #61 от "Пешо":


Смяна маслото през 30 х. км. за 300 лв.,агренажен ремък с ролки 500лв,накладки и диск на съединителя.Не съм се охарчил кой знае колко.Разход на гориво 9-10 лв/100 км.

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +4

Язе
63 Отговор

До коментар #54 от "TSLA":


Същото като тока в Тексас.Днес 0,09$за кw,утре 9$ за същото.900$за едно зареждане.Тук не си партер а цял щпагат.

Оценка:
-1 +6

Пешо
64 Отговор

До коментар #62 от "Дизела":


Май забрави че преди короната горивата стигаха около 2,40. За разход 9лв трябва натоварената баничарка да е горяла под 4 и тези за едни единствени сменени накладки за половин милион километра ги разправяй на някой друг. Пропусна общата сума, но аз залагам на над 50 000лв за 4 години. Колко мислиш да и навъртиш още преди да я смениш?

Коментиран от #66, #68


Оценка:
-4 +1

Язе
65 Отговор

До коментар #59 от "Аха":


Ускорението на магистрала е само в началото.След това си кретам с 130-140 и при изпреварвания до 160 примерно.Също така виждам и коли с 1000-1300кубика си перкат със същата скорост.Кой казва,че не вървят.

Оценка:
-1 +5

Дизела
66 Отговор

До коментар #64 от "Пешо":


Баничарката ми гори 4,5л/100.Смятам дизела средно 2 лв/л зареждал съм за 1,60 и за 2,40.Карам само на дълго, накладки и съединител сменям след 200-300 х.км.За гориво са горе долу толкова парите.Мислех 2020 да върна старата и да взема нова кола.Корона кризата ме отказа,работата намаля.Старата баничарка 2015 г я продадох на мой приятел и в момента още я кара и е над 700 х.км.

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +4

Пешо
67 Отговор

До коментар #66 от "Дизела":


Ако през 2020 си навъртял 100к километра, докато не си имал работа колко километра си въртяло от 2015 до 2020? Баничарката сигурно е над половин милион значи със сигурност разходите са ти над 50к само за гориво. Вече е подкарала шестата година.

Коментиран от #69, #70


Оценка:
-4 +1

Дизела
68 Отговор

До коментар #64 от "Пешо":


За старата кола ми дадоха 10 000 лв.Новата излезе 35 000-10 000=25 000лв.За гориво 50 000 лв. и слагам 5 000 лв за части,ремонти и гуми въпреки,че са много.Общо 80 х. лв срещу 120 х.$ за Тесла.

Коментиран от #71, #72


Оценка:
-1 +4

Дизела
69 Отговор

До коментар #67 от "Пешо":


2020 г навъртях по-малко от 100 х.км.2016-2019 съм въртял до 100 х.км.Да колата започна шеста година и наближава 500 х.км.

Оценка:
-1 +4

Дизела
70 Отговор

До коментар #67 от "Пешо":


Тесльо,сега Пешо ли се прекръсти?

Оценка:
-1 +4

Мишо
71 Отговор

До коментар #68 от "Дизела":


Много сте зле със сметките! Една кола не се смята колко струва, а през периода кое колко ти е струвало и като продадеш, какво получаваш! Тесла, ако струва 120 хиляди долара, ако я продадеш след 5 години, нищо ли няма да и вземеш? 80 хиляди долара, може да и вземеш, ако е струвала 120 хиляди, нали? Значи, загубата за тези 5 години, може да е 40 хиляди долара, не 120 хиляди долара?

Коментиран от #73


Оценка:
-5 +1

Хихи
72 Отговор

До коментар #68 от "Дизела":


По тая логика, купуваш кола за 2 хиляди лева, наместо нова кола за 50 хиляди лева! Гори същото гориво и спестяваш 48 хиляди лева, нали?

Коментиран от #74


Оценка:
-3 +1

Дизела
73 Отговор

До коментар #71 от "Мишо":


Тесльо стана Мишо.Виж статията колко се обезценява Тесла.За 5 години са 47% от 120 000 $ на 56 000 $.Загубата на стойност при Тесла е по-голяма над 100 000 лв. за 5 години.Аз съм загубил само 20 000 лв за 5 години.Разхода ми излиза 80 000 лв : 500 000 км= 0,16 лв/км.Дори и да завишим разхода за ремонт с още 20 000 лв
100 000 лв :500 000 км=0,20 лв/км.Този разход не можеш да го постигнеш със скъпата Тесла дори и с безплатен ток.След 400 000 км имаш разход за смяна на батерии и електромотори.

Коментиран от #75, #76


Оценка:
-1 +3

Дизела
74 Отговор

До коментар #72 от "Хихи":


Всеки си купува според възможностите.И старата и новата ще ти вършат една и съща работа.Аз съм решил за моята работа колата да е нова.

Оценка:
-1 +3

Браво
75 Отговор

До коментар #73 от "Дизела":


Сега остава да сравниш и коли от един клас! Иначе става това, което е написано по-долу, единия кара кола за 2 хиляди а другия за 50 хиляди! Тук е същото което сравняваш! Не може да сравняваш Тесла Модел Х, с кола за 30 хиляди лева! Иначе и ти ми сравни, кола за 2 хиляди и кола за 50 хиляди! Сравни я с джип който ускорява за 3 до 100, 7 местен и т. н. Сещаш се, че човек който гледа за такава кола, не гледа за кола 30 хиляди лева, нали?

Коментиран от #93


Оценка:
-2 +1

Браво
76 Отговор

До коментар #73 от "Дизела":


И виж за същото време например, колко се е обезценил БМВ Х5М например! Дали загубата от стойността при БМВ не е по-голяма, даже и да не смятам все още бензина, който там е в размери на 15 на 100 среден разход!

Коментиран от #77


Оценка:
-2 +1

Дизела
77 Отговор

До коментар #76 от "Браво":


Сравнението е по предложение на гост в пост 18.Той се опитва да докаже Тесла с цена 120 000 $ и безплатно зареждане излизала по-изгодно от автомобил с двг.
Мен ускорението за 3 секунди до 100 км/час не ме интересува.Може да го предложиш на Хамилтън ,може да се заинтересува.

Коментиран от #78


Оценка:
-1 +2

Амммм
78 Отговор

До коментар #77 от "Дизела":


Всеки избира по-мощно, ако му излиза на същите пари, а даже и по-евтино! Само не казвай, че ти би избрал по-слабия модел, ако мощния не е по-скъп! Модел 3 се сравнява с по-евтини модели, защото е по-евтини и загубата от стойността е по-малка!

Коментиран от #79, #80, #94


Оценка:
-2 +1

Дизела
79 Отговор

До коментар #78 от "Амммм":


Преди време сбърках с пикап с 75 к.с голяма мъка беше.Сега под 100 к.с.не купувам.По мощните коли винаги са по-скъпи,тесльо.Кола с излишните 500-1000 к.с не ми трябва.
Тесла модел 3 няма безплатно зареждане, затова гост сравнява с по-скъпия модел.Тесла 3 с цена 35 000 $ и зареждане на бърза зарядна ще ти излезе по скъпо от кола с двг.

Оценка:
-1 +2

Дизела
80 Отговор

До коментар #78 от "Амммм":


Нали Теслъта не се обезценяваше,тухльо?В статията по горе дават 47% обезценка.Нали ти спореше за цената на стара Тесла дори се била качвала над продажната за нова Тесла,многониковия тесларю!

Коментиран от #81


Оценка:
-1 +3

Многониковия
81 Отговор

До коментар #80 от "Дизела":


Само да кажа, че допреди няколко минути не съм отварял факти, така че си говориш с някой друг. Нали знаеш, че аз говоря с цифри и веднага те засичам, като объркаш някоя! Нямаше как да пропусна, че тази цена която си обявил за Тесла се отнася за онази, която ще вдига 100 за 2 секунди, а като ти гледам разхода, нито караш нещо тежко, нито ти трябва такова ускорение, защото се влачиш като бабичка.

Ако те послушам и прочета статията, ще сметнеш ли колко е излязло шофирането на най-скъпия модел на Тесла - Тесла модел Х

Цитирам "След като купите Tesla за 89 990 долара, ще бъде възможно да я препродадем след 5 години за 42 565 долара - 47,3% от първоначалната цена."

Тоест пет години са излезли на собственика около 70 хиляди лв, ама той е карал най-луксозната Tesla, а ти си карал DACIA dokker и си платил толкова. Честито на печелившите.

Коментиран от #82, #95


Оценка:
-2 +1

Дизела
82 Отговор

До коментар #81 от "Многониковия":


Разпознавам те многониковия не се крии.Тоя с Теслата му е излязла сметка от 75 880 лв само от цената.Дали е минал почти 500 х.км.като мен?Смяната на батериите и електромотора къде ги забрави,други ремонти не са ли правили,гуми носачи паднали брони и стъкла не са ли сменяли?Карам Кади не Докер.Само пикап от този тип ми върши работа.Карам такава кола по принуда,а не защото ми харесва.Пробвал съм с лека кола комби не става.Нали с тебе спорихме тесльо за обезценката на Теслата.Ти твърдеше за по-висока цена на стара Тесла от нова,защото никой не искал да си продава старата.Като ти извадиха колегите колко Тесли има да се продават в Мобил.бг и запя друга песен.Обезценката била малка,защото субсидията трябвало да се извади от цената и обезценката била минимална.Виждаш колко е минимална само 47%.Има коли с двг с по-малка обезценка.

Коментиран от #83


Оценка:
-1 +2

Бъркаш
83 Отговор

До коментар #82 от "Дизела":


Има, но не от този клас! В класа на луксозните джипове, обезценката е по-голяма!

Коментиран от #85


Оценка:
-2 +1

МАЙКЪЛ ДУДИКОВ
84 Отговор
ЗАГУБЕНА КАУЗА ,ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ ОТДЕЛЯ ВЪГЛЕРОД КАТО ГОЛФ 1 ДИЗЕЛ,БАТЕРИЙТЕ СА С РАЗПАТ 1000ГОДИНИ

Оценка:
-0 +3

Дизела
85 Отговор

До коментар #83 от "Бъркаш":


Това е сметката само от обезценката на Тесла.Добави и разходите за ток,ремонти и части.Батериите и електромоторите също.се сменят след 400 хил.км.А от моята сметка махни 20% ДДС, защото пикапа ми е фирмен.

Коментиран от #86, #87


Оценка:
-1 +2

Бъркаш
86 Отговор

До коментар #85 от "Дизела":


Защо трябва да сменя на 400 хиляди километра? А ти мислиш ли че един джип няма да смени ДВГ на 400 хиляди километра? И при разход 15 на 100 са 120 хиляди лева за бензин за 400 хиляди километра! А поддръжка, масла, сервизи и ремонти?

Коментиран от #88


Оценка:
-2 +1

Бъркаш
87 Отговор

До коментар #85 от "Дизела":


А, да и обезценката на джипа с ДВГ, която е по-голяма от на Тесла и нея сметни!

Оценка:
-2 +1

Дизела
88 Отговор

До коментар #86 от "Бъркаш":


Батериите и електромоторите се сменят на 400 х.км., защото толкова могат да изкарат.Моят двигател на пикапа наближава 500 х.км. и работи перфектно.Двигателят не гори масло,набира добре,не пуши.Старият ми пикап го продадох на мой приятел и още го кара.Преди 2-3 години се видяхме, беше на над 700 х.км.Вече може и милион да наближава.На Фолксваген двигателите държат,милионници са..Кой едейот ще кара кола с разход 15л/100 км ,ти добре ли си?

Коментиран от #89


Оценка:
-1 +2

Бъркаш
89 Отговор

До коментар #88 от "Дизела":


Тези които вървят като Тесла. Те са с такъв разход, и моторите не държат много!

Коментиран от #90


Оценка:
-2 +1

Дизела
90 Отговор

До коментар #89 от "Бъркаш":


Няма модел на Тесла, който да се определи като спортен автомобил.Всеки фен на спортните коли ще си избере Ферари,Порше,Бугати,Кьонигсег, Ламборгини и т.н.Ускорението и максималната скорост на една кола не я прави спортна.Ускорението и скороста на Тесла може да впечатли някой тинейджър.Кола не се избира по тези показатели.

Оценка:
-2 +2

Гост
91 Отговор

До коментар #54 от "TSLA":


Виждал си Америка през крив макарон. Там всеки смята кое е по-изгодно.

Оценка:
-0 +2

Гост
92 Отговор

До коментар #60 от "Къде?":


Хората си купуват кола за возене, не за писта. Слез на земята.

Оценка:
-0 +2

Гост
93 Отговор

До коментар #75 от "Браво":


Баничарка се взема за работа. Модел 3 колко варела масло може да носи?

Оценка:
-0 +2

Гост
94 Отговор

До коментар #78 от "Амммм":


Вече само богатите избират по-мощни, защото данъка стана много лош. Дори и някои от богатите не избират по-мощно вече, в тази криза. Докато данъка се смята на киловат хората ще гледат по-слабото.

Оценка:
-0 +2

Гост
95 Отговор

До коментар #81 от "Многониковия":


Аз не съм видял баничарки да се влачат като бабички. Даже напротив , баничарките карат като състезатели, а точно онези тарикатчета с Тесла се влачат със 50 по магистралата да не им свърши тока хахахахахаха

Оценка:
-0 +2

цербер
96 Отговор
...което Е с 500 паунда (584 евро) по-малко от досегашните. Мярката е взета, за да да се насочи търсенето НА по-евтини и по-достъпни електрически автомобили...За сравнение, моделите които СЕ предлагат НА пазарна цена...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Автомобилен куиз: Познайте марката на автомобила по ауспуха

В днешния куиз ще ви зададем 10 въпроса свързани с някои от най-отличителните ауспуси на автомобили произвеждани някога. Може да изпробвате вашите ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ