28 Октомври, 2021 10:51 12 793 62

Илон Мъск става най-богатият човек в света (трилионер) , а Tesla - най-скъпата марка автомобили

  • илон мъск-
  • tesla-
  • богатство-
  • класация
Илон Мъск става най-богатият човек в света (трилионер) , а Tesla - най-скъпата марка автомобили - 1

Състоянието на Илон Мъск вече възлиза на почти 300 милиарда долара, което официално го прави най-богатият човек в света. Той изпревари основателят на Amazon Джеф Безос, който досега беше смятан за най-богатия човек в света. Но това не е всичко, което е интересно за Мъск...

Както вече ви информирахме 15 автомобилни марки бяха включени в списъка на Interbrand Best Global Brands за най-скъпите марки през 2021 г., като Tesla зае четвъртото място. Но в тази класация става дума за това, колко ценна е самата марка. Що се отнася до т.нар. пазарна капитализация, то Tesla е далеч пред останалите.

Пазарната стойност на Tesla вече е надхвърлила 1 трилион долара, според оценките на Forbes. Това означава, че марката електрически автомобили на Мъск вече е по-скъпа от Toyota, Volkswagen, BMW и Daimler, взети заедно! Но това не е всичко. Според анализаторите, Илон Мъск съвсем скоро може да стане първият трилионер в историята.

Илон Мъск става най-богатият човек в света (трилионер) , а Tesla - най-скъпата марка автомобили


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Driving pleasure

    29 8 Отговор
    Ай чиститу!

    Коментиран от #11, #19

  • 2 САЩ...... НАЙ МОГЪЩИТЕ

    31 20 Отговор
    НОРМАЛНО.....
  • 3 Пучо Капучо

    22 26 Отговор
    Нищо не пише за едни сателитчета, с които ни окичи Илончо, ама хубу ни окичи...е как нема да е най-богатия на земята...

    Коментиран от #36

  • 4 нетърпеливко

    35 24 Отговор
    Хи ,хи ! С нетърпение очаквам коментарите на анти-тесларите ,които от месеци ни облъчват с мрачни пророчества за тоталният крах на ТЕСЛА.
  • 5 Българин

    21 10 Отговор
    То този има повече пари от нас, може да ни купи всички, хубаво, че не беше толкова богат, когато продавахме заводи за по един долар

    Коментиран от #51

  • 6 Именит

    25 9 Отговор
    Доволен съм! Покрай него и много други сме добре финансово!
  • 7 kjl

    43 29 Отговор
    Това единствено доказава, за каква мощна измама иде реч!

    Коментиран от #17

  • 8 Пророкът

    23 25 Отговор
    За всеки произведен автомобил Илончо получаваше помощ от щатското правителство в размер на 30 хиляди долара.По-интересна е компанията му "Нюролинк" (тази с човешките чипове).

    Коментиран от #16, #18

  • 9 нещастник

    9 5 Отговор
    освен че изгони всички енергийни проекти, БМБ изгони и 7 от този списък, невероятно постижение!
  • 10 Желязко Станков

    30 14 Отговор
    Стана тя ,каквато стана! Ма това не може да бъде! Ми тук (във ФАКТИ) ,голЕЕЕЕмо количество "тесни" специалисти по ДВГ и електромобили ни убеждаваха ,как Тесла няма шанс ,как е балон (пукащ се) ,как никой не ги купува тези автомобили и т.н.т.! А па ние им вЕрвахме (нали) ,а то - кво стана?!
  • 11 Браво! Респект!

    23 17 Отговор

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    Най-накрая прогледна! А само допреди няколко месеца още чакаше Тесла да фалира! Сега само личното богатство на Илон Мъск е повече отколкото струва цялата Toyota. А, ако сложим и дълговете на масата, става доста тегаво за автомобилните компании, защото както Тойота така и Volkswagen имат стотици милиарди дългове, който трябва да изплащат, а на Тесла и останаха само 2 милиарда, като само последното тримесечие е изплатила 2,6 милиарда дългове и въпреки това има 1,6 милиарда печалба.

    Коментиран от #20, #33

  • 12 ПУТИН В ШОК

    14 6 Отговор
    А НАШИТЕ КОЛИ....КОГА ?????

    Коментиран от #41

  • 13 факт

    21 9 Отговор
    Мдаа ,ерата на ДВГ приключи ,дойде ерата на ЕлД. И ... нищо не може да се направи. Факт.
  • 14 Кво значи "богат"?!

    19 18 Отговор
    Милиарди зеленикави номинали? Бошлаф.Нямаш ли Ресурсите си пълен климатик.Напечатай си хляб и сирене като в английските празни щандове..

    Коментиран от #21

  • 15 Психо Доктор

    23 15 Отговор
    Сигурно плаща добри комисионни на финансовите брокери да му търгуват акциите, или ако буклуците които произвежда му струват 10000$ а той ги продава за 50000 от които раздава за PR 20000.....
    Когато 5 кола в света стане Тесла то тогава може ще е реален трилионер, а не като сега фондово балониран.

    Коментиран от #23

  • 16 свещена тъпота

    18 15 Отговор

    До коментар #8 от "Пророкът":

    Не бе ,не си разбрал - Илончо получаваше не по 30 000 $ на кола ,а по 3 000 000 $ ! Като ги пишеш тези глупости ,поне сам вярваш ли си ?
  • 17 Гроздето

    24 10 Отговор

    До коментар #7 от "kjl":

    Гроздето е кисело, а и не е "Made in USSR" или в това, което остана от него :). "ВЕСЕЛЯК"!
  • 18 Посмали малко

    22 9 Отговор

    До коментар #8 от "Пророкът":

    Хайде правителството да не е давало по 30 хиляди долара, а да бяха 7500 долара на продаден автомобил, а? И какво е виновен, че напълно законно си взе обещаното от правителството? Правителството дава тези пари на абсолютно всеки производител за първите 200 хиляди продадени електромобила, плюс още половин година по половината от тези пари. Тоест правителството предлага по два милиарда на всяка компания, която го направи, но Тесла беше единствената, която ги взе ПРИ РАВНИ УСЛОВИЯ С ОСТАНАЛИТЕ.

    Другите какво спят още за да не ги вземат? Да не мислиш, че не искат? Опитват с всички сили, но за да си получат субсидията, някой трябва да им купи електромобилите, а клиентите не искат, а си купуват Tesla която вече трета година не получава и стотинка субсидия от правителството.

    Коментиран от #52

  • 19 Лустрация

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    Ай честит комунизъм.
  • 20 Гост

    5 7 Отговор

    До коментар #11 от "Браво! Респект!":

    Driving pleasure те будалка, теслюФеца не се усеща.

    Коментиран от #26

  • 21 А ти защо мислиш че е богат?

    16 6 Отговор

    До коментар #14 от "Кво значи "богат"?!":

    Богат е точно защото има ресурсите. Има както производствен ресурс, така и интелектуален. Също така и материален, защото вече има доста концесии и преработвателни предприятия за материали за батерии, освен заводите за батерии и ноу-хау как да произвежда бързо и евтино, батерии с доста по-дълъг живот и по-добри качества от сегашните. А батериите ще са новия петрол в бъдеще. От тях ще зависи както транспорта така и енергетиката.

    Коментиран от #22, #24

  • 22 Гост

    9 11 Отговор

    До коментар #21 от "А ти защо мислиш че е богат?":

    Мъск прави въздушни пари,теслю па се треви и си остава бедняк.
  • 23 Хич не си в час

    11 9 Отговор

    До коментар #15 от "Психо Доктор":

    Какви 20 000 от автомобил да дава за пиар, като още преди две години разпусна пиар отдела и няма такъв. А Тесла може би е единствената компания в света която не дава и долар за реклама. Тесла се възползва от най-добрия PR и рекламна стратегия - оставя доволните клиенти да и правят безплатна реклама, като правят реални сравнения и тестове с конкуренцията. На това и милионните рекламни кампании не могат да се противопоставят, защото вече живеем в информационната ера и всеки може да споделя информация. Ето например рекламните стратегии на porsche включват от безумен по-безумен "световен рекорд" за да си рекламират стоката, като най-безумния беше най-висока скорост постигната в сграда.

    Коментиран от #25

  • 24 Слаба мислярка си

    1 23 Отговор

    До коментар #21 от "А ти защо мислиш че е богат?":

    Ресурсите са в Русия,тя командва парада.С такива тюфлеци като теб кво да комуникирам?!

    Коментиран от #27

  • 25 Гост

    13 15 Отговор

    До коментар #23 от "Хич не си в час":

    "Доволните клиенти" завеждат групови съдебни искове,защото са много доволни от Тесла.

    Коментиран от #30

  • 26 Ти да видиш?

    7 5 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    А защо мислиш, че аз не го будалкам? Да не мислиш че не ме и е ясно, че дори, ако от утре всеки втори продаден автомобил е Тесла, driving pleasure също така известен като тинтири-минтири все още ще вярва, че Тесла Ще фалира всеки един момент. Няма човек, който да е чак толкова скаран с реалността като него. Той си живее в някакъв си негов свят и си защитава безсмислените тези, лишени от всякаква логика.

    Я кажи поне ти прогледна ли? Ще ги бъде или няма да ги бъде Тесла и електрификацията на транспорта?
  • 27 Е така де!

    20 6 Отговор

    До коментар #24 от "Слаба мислярка си":

    Да не мислиш, че руснакът не се продава за пари? Нали ако не си продава ресурсите, няма от какво да живее? Цялата им икономика е ресурсно ориентирана и се крепи само на продажба на ресурси.
  • 28 kjl

    14 11 Отговор
    Те и без това със 600 000 бройки годишно не стигат, та да не става навалица, аз ще си продължа да си карам Мерцедесите, па ако ще и да са 10 пъти по-евтини (капитално) от електрокара. Гледам и пред казиното в Монте Карло, Тесли не паркират!! Що ли? Може би щото няма зарядна станция.

    Коментиран от #31

  • 29 Илоне дай едно милионче............

    3 0 Отговор
    Все едно бълха те ухапала

    Коментиран от #32

  • 30 Така е!

    8 6 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Има и недоволни клиенти. Те също са напълно свободни да си споделят проблемите. А не като други две автомобилни компании, които смениха и продължават да сменят всичките батерии на електромобилите, заради пожари, но да си чул за друг запален електромобил освен Тесла? Тяхните пиар отдели дават луди пари на всеки недоволен за да си мълчи. Само за година изгоряха повече hyundai, отколкото Тесла за цялото и съществуване, но да си чул нещо по въпроса? А да си чул за пожарите на general motors, заради които се наложи да сменят всички батерии произведени от LG и да спрат производството, за да ги сменят с батерии от друг производител? Няма и да чуеш, защото и те си плащат. Само че всеки който се интересува ги знае тези неща и затова предпочита да си купи Тесла, защото водят прозрачна политика и както казах дори нямат пиар отдел.

    А Тесла също ползва батерии на LG, но нямат никакви проблеми с тях. Всеки с две гънки в мозъка може да си направи правилните изводи без да слуша пиар отдел и реклами, като driving pleasure.
  • 31 Щом си чак такъв баровец

    6 8 Отговор

    До коментар #28 от "kjl":

    Защо въобще гледаш към бюджетни марки, като Тесла и Mercedes? Купи си един Римак невера да си го спираш пред казиното в Монте Карло и съм сигурен че никой няма да погледне който и да е Mercedes, а ти ще събереш всички погледи.
  • 32 Хайде още един

    6 5 Отговор

    До коментар #29 от "Илоне дай едно милионче............":

    Като почнете така да обяснявате как богатите трябвало да си раздават богатството и не се усещате, че не са чак толкова богати. Ако приемем че в света има два милиарда бедни, то ако Илон Мъск разпределителното си богатство между тях, ще им се паднат по 150 долара. За колко време мислиш, че ще им стигнат за храна? Мислиш ли, че ще се реши някакъв проблем?

    А ако вместо това, им предложи безплатен или поне евтин ток, дали няма да е много по-удачно, при положение че досега не са имали достъп до електричество? Така ще имат и достъп до чиста питейна вода, която ще могат да ползват и за поливане за отглеждане на реколта с която да се изхранват сами. Тоест вместо да им улови риба за да ги нахрани веднъж, да им даде въдица, за да се хранят всеки ден.

    Коментиран от #40

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 ddd

    5 5 Отговор
    Като има балъци ще е така
  • 35 Вярно има много идиоти

    10 6 Отговор

    До коментар #33 от "Идиоти,сър":

    Които вярват, че Тесла се купува заради субсидиите, въпреки, че те спряха В САЩ още преди три години.
  • 36 Какво да пише

    12 5 Отговор

    До коментар #3 от "Пучо Капучо":

    В съседна Гърция има острови, който ползват високоскоростен интернет от тях. Тук ще навлезе по-късно.

    Коментиран от #55

  • 37 гост

    12 9 Отговор
    Оставете го Илън , той отдавна е на друго ниво , недостижимо за допотопни петролопитеци , вижте класацията по капитализация !! БМВ и Форд са СЛЕД 4 китайски производителя , които не съществуваха само преди двайсетина години !! А Мерцедес е само след един от тях , ЗАЩОТО все още не е разделен на товарни и леки автомобили , което предстои до година , след което подразделението за леки ще стане горе долу колкото БМВ , че може и по-малко ! А китайците дотогава най-вероятно ще минат и Фолксваген по капитализация , щото са мнооого по-напред с електричките от него ! Ей до това води "чистия дизел" и заместителя му "водорода" , хахаха !! Дерзайте кюмбета и чакайте фалита на "борсовия балон" !!

    Коментиран от #38

  • 38 Грета Тунберг

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Скъпи,ще ме запознаеш ли с Илън Мъск?
  • 39 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ

    3 2 Отговор
    Браво на даунчето, дано да почерпи по едно кафе...
  • 40 Ха ха ха🤣

    7 7 Отговор

    До коментар #32 от "Хайде още един":

    И така бедните ще се удвоят (най-малко) и от 2 ще станат 4 милиарда... Бъдещето е на онези, които го заслужават, а не на онези, на които им подаряват съществуване.
  • 41 Ха ха ха🤣

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "ПУТИН В ШОК":

    Точно никога!...
  • 42 Алфа херинга

    8 10 Отговор
    Какво му се радвате толкова на този демон?

    Коментиран от #47

  • 43 Погледнете

    10 5 Отговор
    какви коли се купуват в Европа - максимално евтини бюджетни марки. Като Рено, Дачия. Хората обедняват и вече гледат най-необходимото, много остават и без коли, защото нямат средствата за тях. Тесла продават скъпи електромобили, за които обикновеният човек няма средства. И това ли е светлото бъдеще - коли за фирмите и свръхбогатите, а народа с колело и градски транспорт? Лъч надежда са китайските елетромобили, които ако са достатъчно евтини, ще запълнят празнината. Не и Тесла. Тяхната продукция не е за масите.

    Коментиран от #46

  • 44 слиен

    7 6 Отговор
    не вееее той щеше да фалира ,нямаше да го има на картата ,ко беше електричките нямали бъдеще.......ай ся дайте си адресите тъпигиоси да ви запуквам наред ваща семка мръсна
  • 45 Риналдю

    10 12 Отговор
    Възхода на Мъск може да е изненада само за хора,които са се вкопчили в миналото и не могат да се адаптират към предстоящите радикални промени.Илон Мъск е рядка комбинация от успешен бизнесмен,гениален инженер и визионер,който използва богатството си за да променя Света.Това ясно се вижда,когато го сравните с втория по богатство и пряк конкурент на Мъск в ракетните технологии-Джеф Безос.Докато Мъск с размах направи от Спейс Х водеща компания в космическият бизнес,Безос действа далеч по-предпазливо и консервативно.Блу Ориджин изостана и НАСА предпочете Спейс Х за мисиите до МКС,Луната и Марс.
  • 46 Риналдю

    8 4 Отговор

    До коментар #43 от "Погледнете":

    Тесла 3 е най-продаваната кола в Европа за месец септември,като изпреварва Рено Клио,Дачия Сандеро и Голф.Това е само началото.
  • 47 Нормално

    9 4 Отговор

    До коментар #42 от "Алфа херинга":

    Както ти и подобните ти се радвате на демона в Кремъл.
  • 48 Поглеждаме и виждаме

    6 5 Отговор
    Продажбите за последния месец в Европа. Погледни къде са Рено и dacia и къде са Tesla, която е два пъти по-скъпа.

    Тесла Модел 3: 24 591
    Renault Clio: 18 264
    Dacia Sandero: 17 988
    Volkswagen Golf: 17 507
    Fiat/Abarth 500: 16 349
    Opel/Vauxhall Corsa: 15 502
    Peugeot 2008: 14 931
    Hyundai Tucson: 14 088
    Peugeot 208: 13 895
    Renault Captur: 13 715

    Хората вече започнаха да разбират, че не е важна само първоначалната цена с която автомобилните хиени зарибяват балъците, а после им съдират по пет кожи в сервизите за обслужване, а не дай Боже за ремонти. А някой ремонти дори са планирани, като се превърнали основни възли в консуматив. Например трябва да си сменяш водната помпа на еди-колко-си км, независимо дали е здраво или не.

    За клиента вече е важна пълната цена на притежание на автомобила, която включва обслужване, гориво и накрая остатъчна стойност на автомобила и се оказва, че скъпата за купуване Тесла има по-ниска цена на притежание като теглиш чертата, ако караш повече километри годишно.

    Коментиран от #49

  • 49 пак погледни

    4 4 Отговор

    До коментар #48 от "Поглеждаме и виждаме":

    Събери Дачия+Рено и другите бюджетни коли и виж какво купуват масово европейците. Колко от продадените 20000 тесла са лични автомобили? И колко фирмени, държавни, Рент-а-кар?

    Коментиран от #50

  • 50 Пак гледам

    8 6 Отговор

    До коментар #49 от "пак погледни":

    И виждам че Тесла е разбила модела, че най-продавания модел трябва да е народен автомобил. Кога досега си виждал най-много продажби да има модел от този ценови клас? Хайде сега си представи какви ще са тенденциите, когато Тесла пусне автомобил, произвеждан в Германия, който да е с няколко хиляди евро по-евтин, защото е по-евтин като себестойност, заради напълно отлятото шаси, не се налага да се плаща транспорт от Щатите или Китай и няма вносни мита и такси? След това си представи също продажбите на произвеждания в Германия по-малък автомобил за 25000 евро?

    Както виждаш, Тесла прави немислимото. Нещо което никой не си е представил, че е възможно. Скъп електромобил да бие Volkswagen golf продажби в Европа.
  • 51 шумкарю

    6 4 Отговор

    До коментар #5 от "Българин":

    Брато, заводите бяха фалирали и имаха дългове
  • 52 Корекция

    4 5 Отговор

    До коментар #18 от "Посмали малко":

    За нещо си в грешка пич.
    По 7500 $ даваха на всяко семейство закупила си електрическа кола, до 200 000 хиляди броя домакинства с конкретна марка .
    Тесла не е взела и един долар от тези пари . Това са нормални американски семейства на които са им били приспаднати от данъците на края на фискалната година при попълване на данъчната декларация.
  • 53 бай Даньо

    5 6 Отговор
    Жалко за Мъски , няма толкова балъци на Уолстрийт да разтовари 300 милиарда ! Само на тоя форум са в неограничени количества но нямат паре ....
  • 54 Хайл

    7 3 Отговор
    Кво ме боли гура че имал толкова пари,защо трябва да му се възхищавам????
  • 55 Нииищу не РАЗБРА

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Какво да пише":

    Сеееееки човек е сателит.ША ГО КОМАНДВАТ ША ГО НАСОЧВАТ КО ДА ПРАЙ И АКО ТРЯБВА ША МУ СПРЪТ ТОКА.....ШОТ НЕ СЛУШКА
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 гост

    2 1 Отговор
    Имам 100 BITCOIN на цяло.... някой да има свободни 700К да ги купи? :-)
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 1122

    2 5 Отговор
    ЕЕИИ,какво от това?Какво като е най богатия в света?Какво ДОБРО е направил на хората?Колко бедни е нахранил с това богатство?
  • 60 Ехаааа

    0 0 Отговор
    Бакона се надува, надува момчета. Скоро ще стане на парчета. Помним ENRON. В крайна сметка, акциите са само хартия!
  • 61 Историята

    0 1 Отговор
    Гали си егото с тия пари. Колко му трябва на човек, за да е щастлив? Дали ще му построят пирамида като отиде на оня свят? И колко неща ще могат да се поберат в нея? Толкова много хора и деца по света си лягат вечер гладни!!!
  • 62 Гледай

    0 0 Отговор
    Найбогат в света е баце тиквунов защото си има цяла държава барабар с простия народ. Никой в света си няма собствена държава