И така, автомобилите с марка Lexus, и по-специално моделът GX, бяха признати за най-надеждните от Consumer Report. В челната десетка са още модели на Mazda, Toyota, Infiniti, Honda, Subaru, Buick, Acura, Nissan и Mini, като всички те са с двигатели с вътрешно горене. Общо рейтингът наброява 28 производителя, като чак на предпоследното място в него е американската марка Tesla.
Оценката на Consumer Report за надеждност на автомобилите се основава на отзиви на собственици на автомобили. Потребителите посочват какви повреди са срещнали през годината при използването на колите им, а също така споделят общото си впечатление от конкретен модел. Сред тях има, както автомобили с двигатели с вътрешно горене, така и електрически коли.
Що се отнася до Tesla, то според главния изпълнителен директор на Consumer Reports Джейк Фишър, кросоувърите Model Y и X са се представили най-зле по отношение на надеждността, докато седанът Model 3 е получил по-висок рейтинг, но стигащ на марката едва за 28-мата позиция.
Любопитно е още, че не само електрическите превозни средства с марката Tesla са на дъното на рейтинга за надеждност. Електрическите автомобили от други компании също не успяват да покажат приличен резултат. Това е особено валидно за сегмента на кросоувърите. Резултатът им е много нисък и дори не става дума за батериите или електрдвигателите.
Въпреки че Ford Mustang Mach-E получи оценка над средната, Фишер твърди, че не всичко е толкова розово в работата на този електрически автомобил и има много оплаквания от потребителите. Други представители на този сегмент също имат проблеми с управлението на седалките, климатика и други системи. Също така собствениците на електромобили често се оплакваха от различни течове от уплътненията на стъклата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #55
17:19 18.01.2022
2 АБВ
17:20 18.01.2022
3 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #11, #32, #39, #41, #57
17:23 18.01.2022
4 Антон
Само ако си помисли чоек колко неща в автомобил с ДВГ могат да се повредят, сравнението с електромобили е просто смешно! Да не говорим, че поддръжка на електромобил е по-евтина от тази на ДВГ-автомобилите!
Числата не продажбите на електромобили опровергавт статията!
И още нещо: Тесла пари за реклама и ПР не дава! Бюджета за маркетинг и реклама е 0! Затова е недолюбвана от медиите!
Коментиран от #6, #8, #9, #10, #12, #17, #20, #40
17:29 18.01.2022
5 Turbo
17:29 18.01.2022
6 Теоретически
До коментар #4 от "Антон":
е така.Обаче някак си не виждам тоя ненормалник Илон да направи най-надеждната кола. Него не го виждам надежден чук да направи. Безжичен чук, чук с екран, това да, но надежден чук не.
Виж ако и когато Тойота започне да прави електрички тогава те ще са най-надеждните.
Това е въпрос на философия.
17:34 18.01.2022
7 механик
17:41 18.01.2022
8 333
До коментар #4 от "Антон":
Трябва да си много наивен, за да смяташ, че Тесла не дава пари за реклама. Това, че не дава пари за класическа реклама не означава, че не дава пари за реклама. Bjørn Nyland има няколко тесли подарък, включително и Roadster като го направят, а той хич няма да е евтин. Цялото интернет тесла войнство е получило милиарди.А Consumer Reports не мисля, че някой някога ги е подкупвал. Изданиетоне се издържа от реклама.
Коментиран от #34
17:42 18.01.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 На т'слата дръжката
До коментар #4 от "Антон":
Ти прочете ли хубаво статията? Става дума за електромобили изобщо, не конкретно Тесла.17:53 18.01.2022
11 Защо 20 тона товар?
До коментар #3 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
Общото тегло на камиона е 40 тона, а влекачът тежи колкото дизелов влекач, като за електрическите камиони в някои държави допускат да тежат само два тона повече, а в други няма компромиси за максималното тегло на влекачите.Коментиран от #46, #58
17:57 18.01.2022
12 Turbo
До коментар #4 от "Антон":
За платените клакьори,който пишат положителни коментари,тях къде ги забрави?Да не би да го правят безплатно и да живеят на фотосинтеза?17:57 18.01.2022
13 Госあ
17:58 18.01.2022
14 DrivingPleasure
Коментиран от #59
18:02 18.01.2022
15 pbdan
Коментиран от #56
18:07 18.01.2022
16 тони
Важното е, че няма много оплаквания от моторите и от батериите, останалото са дребни неща, които се оправят лесно и евтино.
18:11 18.01.2022
17 DrivingPleasure
До коментар #4 от "Антон":
Колега, числата от продажбите са заради политически натиск, зверските ограничения и субсидиите, които се дават за ЕЛ. изравняваме двата вида задвижване пред закона и тогава гледаме показанията на числата.Коментиран от #24, #81
18:18 18.01.2022
18 DrivingPleasure
18:20 18.01.2022
19 хи хи
Коментиран от #21, #22, #60, #74
18:51 18.01.2022
20 Можело ама не
До коментар #4 от "Антон":
Хахаха можело нещо си😄😄😄😄. Може всичко да се счупи, хората ти казват не какво може а какво се чупи. Е Теслата се чупи над път и под път.19:12 18.01.2022
21 DrivingPleasure
До коментар #19 от "хи хи":
Ми аз не искам петрол бе пич - аз искам синтетични горива!!!хем си карам ДВГ и ми е кеф,
хем пазя природата и местообитанията
хем не завися от араби или китайци за суровини щот си го правя локално!
Коментиран от #35
19:14 18.01.2022
22 Plameni
До коментар #19 от "хи хи":
гост как премиум марка като Тесла е на дъното по надеждност, нали нямаха проблеми хи хи19:22 18.01.2022
23 ИВАН
19:30 18.01.2022
24 Хахахаха
До коментар #17 от "DrivingPleasure":
Скоро, като ти ударят 4 лв литъра и че те изравнят! Че гледаш само какво изравняване че имаш! Да ти ги смятам ли, че за 200 хиляди километра, колкото е гаранцията на Тесла, ще си я изплатил само от горивото (ако си зареждаш в къщи)?Коментиран от #26
19:36 18.01.2022
25 Тоалетна хартия
19:42 18.01.2022
26 DrivingPleasure
До коментар #24 от "Хахахаха":
Първо - не сте вие хората, които да ми казвате как да си харча паритеВторо - в момента мегават е 1000 лева
Трето - за да зареждаш само в къщи значи не караш
Четвърто - като ти свърши гаранцията и смениш батерия ще си мечтаеш за основен ремонт на двигател
Коментиран от #27
19:44 18.01.2022
27 Хахахаха
До коментар #26 от "DrivingPleasure":
Първо-ти също не си никой, да казваш кой какви коли да купува и кога бил будала.Второ - тока на нощна все още е 15 стотинки и на нощна е достатъчно да зареди 150 километра всяка вечер, на обикновен контакт!
Трето - при тази цена на бензин и солари ще ти са евтини.
Четвърто - батерията и мотора са с гаранция 8 години и 200 хиляди километра! Ти си сметни горивото! А и човек не е длъжен да я кара 8 години! Може да я кара и 2-3 години и продава на следващия! След 8-та година, човек си решава дали да кара или да продава или какво!
Коментиран от #29, #47, #48
19:59 18.01.2022
28 Много тъпа и неясна статия
Коментиран от #36
20:06 18.01.2022
29 DrivingPleasure
До коментар #27 от "Хахахаха":
Първо - карай каквото искаш, не ме карай и аз да го правя (политически репресии)Второ - тока ти е 15 стотинки щото сложиха мораториум иначе още от вчера нямаше да е, а нещата ще стават все по-зле
Трето - забрави за евтиния солар, суровините за панелите скочиха цитирам общо над 3 пъти, не помня кое беше, Китай беше монополист, там скока беше 26 пъти
Четвърто - аз фабрика на 9ти септември сутринта няма да си взема (ел с изтичаща гаранция е точно това), никой няма да вземе такава
20:21 18.01.2022
30 Julio
21:00 18.01.2022
31 Местя
21:20 18.01.2022
32 Пимка
До коментар #3 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
20 тона товар???Под 25 не товаря,ел камион на кукуво лято ще видите...
Коментиран от #43
21:23 18.01.2022
33 Че кой си е мислил
21:41 18.01.2022
34 Джок
До коментар #8 от "333":
Бьорн Ниланд НЯМА тесли подарък, имал е 3 тесли, които си ги е изплащал той, отделно тества няколко модела, които му се отдават безплатно заради тестовете с цел реклама на бизнесите им по отдаване на коли под наем! Може и за в бъдеще от Тесла да му направят подарък, но евентуално Може. Като почнете да русите тъпотии!? А колкото до надеждността, Тесла освен дребни проблеми по датчиците на вратите, софтуер, тънък слой боя нямат особенно. Пък вие си вярвайте, че ДВГ-тата ви са по-здрави!?Коментиран от #65, #66
22:22 18.01.2022
35 Егати баровеца
До коментар #21 от "DrivingPleasure":
Значи казваш искаш да си джиткаш на синтетично гориво на 10 лв литъра и не ти пука за цената, защото милееш за природата?Обясняваш колко е скъп тока за зареждане на електромобил, но в същото време ще изразходваш около 5 до 10 пъти повече електроенергия за производство на синтетично гориво за същия пробег? И това според тебе е полезно за природата? А откъде ще дойде всичката тази енергия? От въглища?
Коментиран от #44
22:31 18.01.2022
36 Е как да не е ясно?
До коментар #28 от "Много тъпа и неясна статия":
Ако от 100 тесли 80 са отишли в сервиза веднага след покупката да им регулират фугите на вратите, защото Тесла няма дилъри, който обикновено вършат тази работа преди да предадат автомобила на клиента, а Mercedes от 100 автомобила 40 имат проблем със скоростната кутия и двигателя и ги сменят гаранционно, според тази статистика Mercedes 2 пъти по-надежден от Tesla.Коментиран от #37, #45
22:36 18.01.2022
37 Plameni
До коментар #36 от "Е как да не е ясно?":
Дилър да регулира фуги на вратите хаха ,по голяма глупост неможа ли да изръсишКоментиран от #38
22:55 18.01.2022
38 А кой мислиш че го прави?
До коментар #37 от "Plameni":
Да не ми казваш, че в Силвър стар не оправят дребни забележки, ако ги забележат, преди да продават автомобила на клиента?При Tesla няма как да се случи, защото продава автомобилите без посредник и ги доставят директно на клиента, като за всяка регистрирана забележка при приемането на автомобила, се записва час в сервиз и забележката се поправя СЛЕД продажбата.
При останалите, обикновено дилъра изпълнява и сервизната дейност, както и гаранционното обслужване и забележките се поправят ПРЕДИ продажбата, ДОРИ ДА БЪДАТ ЗАБЕЛЯЗАНИ ОТ КЛИЕНТА.
Коментиран от #52
23:07 18.01.2022
39 ComfortablyNumb
До коментар #3 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
За камионна на Тесла не гарантирам че идва , но на една калифорнийска магистрала видях два камиона на Никола да карат в тестов режим явно . Караха със 60 мили в час и се озорих да ме настигнат да ги погледна отново... Идват! . Ако не ги загледаш внимателно няма да разбереш че са електрически . Целия отсек под рамата между управляващите гуми и задния мост ( където са варелите за нафта обикновено) е един голям правоъгълен сандък с батерии.23:17 18.01.2022
40 ComfortablyNumb
До коментар #4 от "Антон":
Прав си електромобила е много по проста машина и за това е нормално да се предположи че ще е по надежден. Обаче реалността е че Мъски продава на зомбите едно недоносче че и скъпо и те се радват ...23:22 18.01.2022
41 Едно доста старо видео
До коментар #3 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
Ето ти видео от 2019-а. Товарът е 16 300 kg при максимално общо тегло в Щатите 36 300кг. Тоест ремаркето плюс влекачът тежат точно 20 тона.В Европа максималното допустимо тегло е 40 тона, така че спокойно може да качи 20 тона.
Само че има едно голямо НО.
Това е било вярно, НО през 2019 година. Оттогава насам доста неща се промениха. Беше приет закон който позволява на електрическите камиони 2 тона по-високо общо тегло, в сравнение с дизеловите, тоест товарът вече става 22 тона.
Следващото НО, се отнася до батериите, който вече няма да са 2170 като в клипа, а ще са новите 5
4680, които тежат по-малко и са доста по-мощни, което ще подобри динамиката, но по-важното е, че освен мощността към колелата, вече е повишена и мощността на зареждане и от 1000 киловата (1 мегават) батерията вече се зарежда с 1500 киловата ( 1,5 мегавата). Следователно и рекуперацията се подобрява и освен, че пробега се увеличава, спирането става по-добро и спирачките почти не се износват.
Тоест обявените 30 минути зареждане за 600 километра пробег с максимален товар, вече стават 20 минути, а полезния товар се увеличава със още два-три тона и става около 25 тона.
Коментиран от #42
23:24 18.01.2022
42 Клипа
До коментар #41 от "Едно доста старо видео":
Ето го стария камион с 16,3 тона товар23:29 18.01.2022
43 ComfortablyNumb
До коментар #32 от "Пимка":
Никога не съм се съмнявал че последния шофьор на дизелов камион в България ще се казва Ганчо, в Америка Ганисон, а в Китай Ган Чо ...23:31 18.01.2022
44 DrivingPleasure
До коментар #35 от "Егати баровеца":
Какви 10 лева литъра, 1 евро, по-евтино от сега и то без да е масово!Половината ток ще дойде от спрените помпени станции на петролопроводите, а многото ток идва за "улавяне" на СО2 от атмосферата - има и други начини!
Коментиран от #49
02:00 19.01.2022
45 небрежнев
До коментар #36 от "Е как да не е ясно?":
"На 40 Мерцедеса от 100 им сменят скоростна кутия и двигател гаранционно"... Абе може и по два пъти им ги сменят на година, ама не казват как става, щото такова нещо никой не е виждал!03:06 19.01.2022
46 После Софиянец
До коментар #11 от "Защо 20 тона товар?":
Не разбра въпроса , прочети пак. Колегата прави аналогия с лека кола електричка. Ако електричката е с 400кг по-тежка от същия клас дизелова, дали ел. камиона, (който е 10 пъти по-тежък), ще е с 4 тона повече от дизелов и ако е така , какъв е смисъла, като губиш 4 тона полезен товар.07:40 19.01.2022
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 1234
До коментар #27 от "Хахахаха":
ей, страшни контакти имаш, колега. Нощната е с продължителност 8ч. 150квч(за нощ) /8ч = 18,75квч всеки час. това означава ,че контакта ти е 85 амперов( по груби сметки), пък до колкото си спомням шукото (обикновен контакт ) е към 16 Ампера. нещо малко послъгваш. От Шукото може да "изчедиш" макс 3.5 квч 8 = 28квч нощна !!!Коментиран от #50, #54, #61, #63, #73
09:50 19.01.2022
49 Така ли било?
До коментар #44 от "DrivingPleasure":
А затова синтетично гориво не трябваше ли и водород? Той откъде идва и с какъв въглероден отпечатък? Ток за него откъде?Защо със същият ток да не се изминават 10 пъти повече километри с електромобил?
11:15 19.01.2022
50 Правилно си го сметнал!
До коментар #48 от "1234":
28 киловатчаса на нощна по 365 дни в годината, са 10220 киловатчаса, които при зимен пробег стига ти за над 50 хиляди километра годишно. Ти по колко километра минаваш, за да не ти стигат?Коментиран от #51
11:22 19.01.2022
51 1234
До коментар #50 от "Правилно си го сметнал!":
365 зарежданя са горе-долу половината живот на батерията, още една подобна година и отиваш да я сменяш ;)След още няколко годинки, нивите с картофи и царевица, ще ги превърнат в място за депониране на батерий, защото историята показа, че ние обичаме европейския боклук.
Коментиран от #62
12:15 19.01.2022
52 Plameni
До коментар #38 от "А кой мислиш че го прави?":
Прав си :дилърите оправят дребни забележки по автомобилите ,АМА на втора употреба автомобили хахахаКоментиран от #53
13:37 19.01.2022
53 Абе картоф
До коментар #52 от "Plameni":
Ти като си купиш нова кола от къде я купуваш, директно ходиш до завода или я купуваш от представителство(Дилър). Като имаш проблем с колата докато е в гаранция, къде ходиш?За смяна на масло къде?В завода ли? Тука само лапета.Как щял да зареди 150кв/ч на нощна, пък тя батерията му 60. Носа от вкъщи не си показват, висят по форумите, ама 300км пробег малко му се виждат и карат хиляди километри без да спират. Аз въртя 450км на ден, но на мен това ми е работата. Като ми се събират 7 часа каране и 2 часа товарене/разтоварване. На кой човек работещ друго освен шофьор ще му се наложи толкова каране. Да не говорим че повечето ми колеги правят по 150-200км на ден предимно градско. И това са хора на които това им е работата. При разход от 17-18кв/ч на 100 ще изхабиш 40кв/ч на ден. Ще ги заредиш ли от контакта вкъщи за нощна, въпрос с повишена трудност? И пак казвам това са хора дето това работят.Такива като теб не им трябва електромобил а колело, че и без това няма да го караш хахахаКоментиран от #72
14:17 19.01.2022
54 pbdan
До коментар #48 от "1234":
Тесла е измислил трифазния ток. Можеш да черпиш 7Х3=21кВт мощност.14:25 19.01.2022
55 Хайл
До коментар #1 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
Питаш за бъдеще време незнайно кога14:37 19.01.2022
56 дедо ми
До коментар #15 от "pbdan":
Ти пък даде пример точно с Москвич! Москвича на баща ми течеше по време на дъжд точно на 3 места в краката на предните седалки.Моя Алеко не течеше, но пък на 18000 км му блокира скоростната кутия. Да, аз също бях млад тогава и само това беше положително.Коментиран от #70
14:55 19.01.2022
57 Хайл
До коментар #3 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
Бях го попитал тесльо точно за това-колко ще товароносимостта на влекач с тегло 15-18 тона +ремарке 7 тона/хладилник е по-тежък поне с 2 тона/ и при ограничения от 40 т навсякъде,дали е РЕНТАБИЛНО и както се очакваше тесльо се скри,както щеше да катери камъните на мон блан с 30 км денивелация и 45% наклон...14:57 19.01.2022
58 Хайл
До коментар #11 от "Защо 20 тона товар?":
Така ли???? Иди обясни на немеца,асвтриеца,унгареца че за тесла може повече...ще бъдеш бит,еан и порицан...като вземеш книжка тесльо тогава ще плямпаш-това да не ти е да се снимаш в чужди коли със собственическо самочувствие15:01 19.01.2022
59 Хайл
До коментар #14 от "DrivingPleasure":
Всичко му се срина на тесльо15:02 19.01.2022
60 Хайл
До коментар #19 от "хи хи":
То петрола го чакат да свърши от половин век а още извира...не мислиш че това е ВЪЗОБНОВЯЕМ ИЗТОЧНИК ДОКАТО ИМА ЖИВИ ОРГАНИЗМИ....ГРЪЦКИ ОГЪН ВИЖ ОТ КАКВО СЕ Е ПРАВИЛ В ДРЕВНА ГЪРЦИЯ И ОЩЕ ИМА ПЕТРОЛ...ТЕСЛЕВ НИЩО НЕ ТИ Е ЯСНО15:07 19.01.2022
61 Хахахаха
До коментар #48 от "1234":
Да де! 28 кВтч са 150 километра с Модел 3! Всеки ден! Не стига ли? Големи сметачи сте!15:49 19.01.2022
62 Хахахаха
До коментар #51 от "1234":
Много мозък, ейййй! Циклите на батерията не се броят, колко пъти включваш в контакта! Циклите се смятат до 100 процента! Ако зареждаш 10 дни по 10 процента е един цикъл на батерията, например! Или 2 пъти по 50 процента и така! А не да ги смяташ колко пъти си го включил!15:54 19.01.2022
63 Хахахаха
До коментар #48 от "1234":
И откъде по дяволите ги изкара тези 150 кВтч, като батериите на повечето коли са 80 кВтч (средно)! И ти зареждаш всяка вечер, това което си изхарчил, а не това, колко голяма е батерията! Ти като гориш 2 литра на ден бензин, да не го пълниш резервоара всеки ден със 60 литра? Много акъл еййй, де да го имаше!16:01 19.01.2022
64 добре бе
16:07 19.01.2022
65 333
До коментар #34 от "Джок":
Refferal програмата на Тесла им струва милиарди. Това не е ли реклама?Bjørn Nyland got Two Roadsters from the referral program, confirmed by Tesla
Бих ти дал линк, ама ще го изтрият.
Коментиран от #67
16:29 19.01.2022
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Хахахаха
До коментар #65 от "333":
Бьорн Ниланд не им прави реклама, а изпитва колите! Той кара с всички видове електрически коли!Коментиран от #68
16:40 19.01.2022
68 Хайл
До коментар #67 от "Хахахаха":
Ти не разбра ли че мъск е измамник-излъга ви да си направите "вноски",взе ви парите и показа среден пръст...така е-докато сте балъци тариката ще ви щави щото сте и пpoсти16:49 19.01.2022
69 I333
17:36 19.01.2022
70 pbdan
До коментар #56 от "дедо ми":
Трудно палеше обаче(408). Имаше манивела и понеже бях и млад нямаше проблеми.19:00 19.01.2022
71 Гост
20:18 19.01.2022
72 Plameni
До коментар #53 от "Абе картоф":
Май нещо ти има ! Нещо се обърка,върни се назад в коментарите20:25 19.01.2022
73 1313
До коментар #48 от "1234":
Ти даже и да четеш не можеш - ясно си е написано 150 КИЛОМЕТРА не киловата! Дизел маниаците нямате равни.....22:28 19.01.2022
74 Язе
До коментар #19 от "хи хи":
Петрола го чакаме да свърши от поне 30год и още има11:06 20.01.2022
75 Грета Тунберг
14:57 20.01.2022
76 Дечо
18:47 20.01.2022
77 Alexxx
09:35 21.01.2022
78 Alexxx
Това са нови коли електричките.
Аз имам един Мерцедес 2,2 дизел на 487,000 км и аз нямам никакъв проблем.
Ти да достигнеш тези километри ще смениш два ел мотора и две батерии,а за тези тежки коли по 2-3 тона,окачването се троши на поразия.
09:41 21.01.2022
79 ДВГ МАНИАК
В колоната където чаках,3 коли напред беше кольо теслата.Уж малко харчат на место,но му свърши заряда и се момиче човека някой да му вземат децата и жената на топло,че навън беше кучешка студ.На човека му беше побеляла косата,като каза,че няма от толкова много коли да му репатрират колата.Човека се казва Ники от Бургас,ако чете да потвърди,че е вярно.Каза,че ще продаде колата,като се върне в България. Ноември пътувах от София до Варна с един човек,но няма да му пиша името,че е известен. Показваше в София,че има заряд за 290км,а след 150км показа,че остава за още 30км,та това където изписва в началото,че може да се кара по 300км е "мижи да те лажем" и тъй,че заряда на батерията не трябва да пада под 20%,че не е хубаво за батерията,трябваше да спираме 3 пъти до Варна и на студа седим в колата по 40-50,че и повече минути като "влюбени",имаше и още по лоши моменти,че бързите колонки за зареждане не функционираха и какво правим,играехме на табла в колата.Тесла са си сложили приложения,като чакаш по час да зареждаш и да не ги псуваш да си играеш на вградените приложения. Абе ужас. Това което видях,никога не бих си купил ел кола ,поне още 5-6 години със сигурност. Иначе,че дърпа-дърпа,но човек си плаща с това дърпане с описаното по горе и да допиша,че струва над 70,000€ да чакаш по зярядните,че като Ники от Бургас да мръзнеш като куче.
Коментиран от #80
10:07 21.01.2022
80 pbdan
До коментар #79 от "ДВГ МАНИАК":
Един бензинов генератор 2,2кВт и 20л. туба бензин в багажника. Тежи 40кг., размери 60Х45Х45 см. няма да заеме много място.За 5 часа ще зареди 10кВтч , колкото до първо зарядно. Може и нещо по-мощно разбира се. Има изход 12 волта за малкия акумулатор, а по време на заряда ще пусне и климатроника. Всичко ново е добре забравено старо.12:33 21.01.2022
81 Баварец
До коментар #17 от "DrivingPleasure":
И заради задаващата се липса на въздух за дишане, повишаващите се бясно температури, топящите се ледници, липса на питейна вода и т.н. Все простички и необходими неща за човечеството, което трябва да стори нещо! Същото като с ваксините, защото науката е стигнала дотам, че използвайки тази форма на ваксина, предпазва човека от смърт. А Ганьо Балкански, клекнал тука и плаче, че нямал пробег, капело му от стъклата и едва ли не ми ги изтъква тези простотии, като нещо супер жизнено важно! Ганьо особено ти: driving on my d.ck, стига ля мозък, липсва такъв! На всички си ясен и това, че има още няколко Ганьовци тук да те подкрепят, бъди сигурен, утре децата ви ще се молят за прости неща - въздух, вода и т.н.Коментиран от #84
08:06 23.01.2022
82 Електрички
10:37 23.01.2022
83 За климата
10:51 23.01.2022
84 Внв
До коментар #81 от "Баварец":
За 100 км пробег в ТЕЦа изгарят 40кг въглища. Дишай, дишай чист въздух на воля. Че и на загрижен се прави.21:58 08.02.2022