Анализатори NAPI направиха проучване, по време на което избраха петте популярни пикапа, които най-бавно поевтиняват след пет и десет години след покупката. Лидерите в рейтинга са американският Ram 1500, германският Volkswagen Amarok и японската Toyota Hilux. Освен това в списъка на специалистите има един руски пикап.
Експертите твърдят, че най-ликвидният пикап след пет години експлоатация е Ram 1500, който запазва 68.6% от първоначалната цена. На второ място е Volkswagen Amarok с 67.9 процента. Челната тройка затваря Toyota Hilux, чиято остатъчна стойност е 67.4 процента. В допълнение към челната тройка са пикапите Mitsubishi L200, който запазва 66.5% от цената. Що се отнася до споменатия руски пикап, то това е UAZ Pickup, който е с показател от 49 процента.
След десет години експлоатация най-високата стойност в размер на 41.3 процента от цената е за Toyota Hilux. Следват Ram 1500 и Volkswagen Amarok с 41.2 и 40.7 процента, съответно. Mitsubishi L200 има ликвидност от 35.3 процента за десетилетие, докато руският пикап има само 28.2 процента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 За тия
Коментиран от #3
10:36 04.11.2022
2 сектант
Коментиран от #4, #6
10:41 04.11.2022
3 ......
До коментар #1 от "За тия":
тук не се говори за прав път и като те гледам как мислиш на първия завой в дървото щото бегачката 02 година върви мноу.. тук се говори за друг сегмент.10:42 04.11.2022
4 Дъстъра
До коментар #2 от "сектант":
вози като соц возило10:43 04.11.2022
5 Какво ще кажете
10:50 04.11.2022
6 2254
До коментар #2 от "сектант":
Много странно, но наистина държат цена.11:31 04.11.2022
7 Чудя се
Няма как да му избере боята защото въобще не е боядисан.
Няма как да е изгнил или дори ръждясал, защото е направен от неръждаема ламарина, а шасито е отлято от алуминий и купето както и шасито са на практика вечни.
От трудно до невъзможно е да го надраскаш или огънеш, защото е направен от 3 мм ултра твърда неръждаема ламарина с изразен пружинен ефект.
Двигателите са проектирани с ресурс за 1,6 милиона километра, които е трудно до невъзможно да навъртиш за пет до 10 години. Пък и са три-четири броя и няма как да ги натовариш, камо ли претовариш.
На практика могат да се износят само батерията и окачването. Но при 800 км пробег с едно зареждане, дори песимистичните 2000 цикъла животът на батерията пак означават 1,6 милиона километра. Дори да е ползван за дърпане на товари пак би означавало поне 500 000 км ресурс на батерията.
Тоест при нормално ползване, на теория би трябвало да можеш да го завещаеш на внуците. Тогава дори смяна на батерията ще е оправдана.
Да не говорим че след десетина години батериите ще са много по-евтини и с много по-добри параметри. Ще може да се избере по-леко тегло за същия пробег или по-голям пробег за същото тегло, като и в двата случая зареждането ще е за 15 минути или по-малко.
14:35 04.11.2022
8 Селянин
15:39 04.11.2022
9 Пич
10:21 04.07.2023