14 Декември, 2022 14:14 23 327 29

Porsche неочаквано оглави класация за най-ненадеждни автомобили

  • porsche-
  • ремонт-
  • надеждност-
  • повреди

Ако погледнем данните за максималната цена на непланираните ремонти, тогава вече не Porsche, а Mercedes и Land Rover са най-проблемните

Porsche неочаквано оглави класация за най-ненадеждни автомобили - 1

Представен е нов рейтинг за надеждност на марките автомобили, съставен въз основа на данни за гаранционни ремонти. Странното е, че най-проблемни се оказват много марки с иначе добра репутация.

Така например сме свикнали да виждаме марката Porsche сред най-надеждните. Американската организация JD Power я поставя пред Honda, Toyota и Lexus в течение на много години.

Но този рейтинг (на JD Power) взема предвид всички видове неизправности, включително най-малките, и просто разкрива средния брой проблеми за определена марка. А новото проучване, проведено от британската компания Warrantywise, е по-различно.

То се основава не само на данни за броя на повредите на даден автомобил, но също така взема предвид разходите за непланирани ремонти. И картината става съвсем различна. Ето и топ 10 на най-ненадеждните марки автомобили според проучването на Warrantywise.

1 Porsche
2 Land Rover
3 Jaguar
4 Alfa Romeo
5 Audi
6 BMW
7 Mercedes
8 Opel
9 Volvo
10 Mitsubishi

Проучването се основава на данни от 131 000 гаранционни претенции в Обединеното кралство през периода 2021-2022 г. Warrantywise предлага разширени гаранции за различни марки автомобили, така че има реална статистика за разходите за гаранционни ремонти за определени марки (обикновено всеки производител пази такива данни в тайна и ги използва само за собствени нужди). Рейтингът засяга автомобили не по-стари от 10 години.

Ако погледнем данните за максималната цена на непланираните ремонти, тогава вече не Porsche, а Mercedes и Land Rover са най-проблемните - цената на един ремонт достига 23 000 паунда. Недалеч от това антипостижение са Audi, BMW и Jaguar. Цената на ремонта при тези коли варира в диапазона 17 000-20 000 паунда. А Porsche има максимум ремонтни дейности, възлизащи на £11 000.

Любопитно е, че автомобилите Alfa Romeo, които са известни със своята ненадеждност, не са толкова скъпи за ремонт, по критериите на Запазна Европа. При нея еднократен по-сериозен ремонт е от порядъка на 7000 паунда.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трвти немски пол лентички Катар

    29 5 Отговор
    Кое му е неочакваното?

    Коментиран от #6

  • 2 Име

    22 6 Отговор
    Неочакваното е, че във всички останали класации порше е на първо място

    Коментиран от #11

  • 3 Рачо

    40 5 Отговор
    Ама няй-вяжното е, че в нито една класация японските не са определяни за ненадеждни. Значи именно джапанките са номер 1 по надеждност

    Коментиран от #5

  • 4 ......

    25 3 Отговор
    неочаквано? ами пробрайте- купете си кайен.

    Коментиран от #14

  • 5 Коментар

    13 22 Отговор

    До коментар #3 от "Рачо":

    И в следващия момент, в една платформа за видеосподеляне (без имена да не ме изтрият) има видеа, в които Хонда, Мазда, че и Тойота, не са като да подминават сервизите!
    Дори БГ влогъри има, които го споменават това!
    Потърсете!
    Не, че съвременните автомобили (от всички марки) не са супер ненадеждни, а просто и японските не са вече това което бяха едно време!

    Сравнително наскоро се возих в Тойота Рав 4 от 2010-12, бензин.... Леле леле, нз дали е надеждна, но чувството вътре е сякаш си в уазка! Шумно, тресящо, скърцащо с едно евтино оранжево осветление на таблото, все едно от Китай?!
    Направо си викам, кой се подлъгва по азиатската пропаганда?!

    Коментиран от #9, #20

  • 6 По едно време бяйа доста

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Трвти немски пол лентички Катар":

    надеждни, поне в класациите.
    Надеждност, постигната след проучване на опита на Тойота.
    Явно вече не.
  • 7 Ако видиш Ланд Ровер

    40 1 Отговор
    или отива на сервиз или се връща оттам.
  • 8 Цецо

    14 4 Отговор
    Еми такова е, ако искаш скъпа кола, ще е скъпа поддръжката и всеки ремонт също. Но мислех че това го знае всяко хлапе?

    Коментиран от #19

  • 9 Бай Джап

    24 7 Отговор

    До коментар #5 от "Коментар":

    Ама се возиш, не подсмърчаш пред сервиза в очакване на германския си "премиум", хаха!

    Коментиран от #10

  • 10 Куку

    8 5 Отговор

    До коментар #9 от "Бай Джап":

    Той се вози защото е на 15 години, и мама го кара на училище....
  • 11 АмиНеЕ

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "Име":

    Ами не е неочаквано, но тази е по-релевантна класация ако питаш мен, щом ремонта струва 20 хиляди паунда, по-добре да карам кола за 20 хиляди паунда и тя и по-често де се чупи, ремонтите да са по 100 пауна примерно ) Всеки сам си преценя....
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ироничен

    13 3 Отговор
    След две стари Волва всичко ми се вижда трошливо. Но след като взех първото за 3000, второто за 6000, за трето в подобно добро състояние вече ми искаха 24 000. Можех да се изтръскам с мъка, ама толкоз пари в тенекия пред блока не ща. Сега карам една Инсигния, върши работа, не се троши, ама кеф няма.
  • 14 Йо Несбьо

    15 1 Отговор

    До коментар #4 от "......":

    Обмислях идеята преди 4 години. Хубава визия, Порше не кара всеки... Отказах се, когато разбрах за честотата на ремонтите. Даже някъде препоръчваха, ако все пак си купи човек Кайен, то да е с малкия ДВГ 3.2 V6, за да се поддържа реално Туарег.

    Не е случайно, че цената на Кайен е масово под 10 000 лева.

    Но пък и с времето вече не ми се инвестира в скъпи автомобили. Откакто си купих кореец, забравих какво е да вляза в сервиз...

    Коментиран от #26, #29

  • 15 фагти

    18 1 Отговор
    Неочаквано, защото никой не е предполагал, че истината ще излезе на яве.
  • 16 Слънчев вятър

    13 0 Отговор
    А германският национален отбор по футбол е най-нещастният. Времената се промениха.
  • 17 Питанка

    4 8 Отговор
    Какво ви е мнението за Субару

    Коментиран от #21

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 супер

    13 0 Отговор

    До коментар #8 от "Цецо":

    ама когато дадеш 150К за кола и после по 2 месеца в годината тя е в сервиз, а ти караш старото Поло, дали си получил това, за което си платил? И после през останалите 10 месеца трепериш, да не светне някоя лампа по таблото...
  • 20 Момче

    9 5 Отговор

    До коментар #5 от "Коментар":

    не се излагай, чети. Има толкова много инфо в нета. И не разчитай само на информация на разни блогове, най-вече български, шото не знаеш кой какъв таралясник си е купил незнайно откъде, от кого и в какво състояние. По-здраво от Тойота няма, вервай ми. А за това дали е таралясник, само мога да ти кажа, че през 2008г. си купих РАВ4 модел 2008, чистак новичък. Карах го 10 години, въобще не ми се стор като Уаз-ка, а в казармата и в Уаз-ка съм се возил.

    Коментиран от #28

  • 21 До 200к

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Питанка":

    стават, след това имат проблеми с боксера. Като цяло са добри автомобили.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 ПОНЕ ДО СРЕДАТА КЛАСАЦИЯТА Е ВЯРНА !

    0 1 Отговор
    ................................. А ПО НАТАМ Е РАЗБЪРКАНА НО СЪЩО Е ВЯРНА !
  • 24 Дфен

    4 0 Отговор
    Ох не мога пълен смях са тези марки. Пари с чувал им даваш а взимаш желязо.
  • 25 Патурко

    10 2 Отговор
    Не Не ... не е Неочаквано понеже като се махне 911 всичко друго си е Ауди, Шкода, Туарег и прочие ВАГ груп! Но върви обяснявай на Ганьо за Кайена или Панамерата му че няма нищо общо / освен цената разбира се / с Порше!!!
  • 26 Гошо

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "Йо Несбьо":

    Карам Кайен 3.2 ръчка, малко тежко идва купето, но мотора си Е познатия VR6 и там всичко е ясно.
    Имам я от няколко месеца и не съм имал проблеми.
    Но и да имам, моторът е здрав и надежден
  • 27 ТИРбушон

    11 0 Отговор
    За 2017 Порше води класацията за използване на репатрак в Германия според ADAC..... Нищо не казвам. Просто факт...
  • 28 Не и не

    9 5 Отговор

    До коментар #20 от "Момче":

    Има по-здраво от Тойота! И това е Хонда!
  • 29 ДсОк им

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Йо Несбьо":

    Еха ама каде са тези обяви ?
    Кажи искам 5
    Хахахахахахахаха
    Имам турбо с иго пдъежам както е написано в инструкциите
    И имам проблем само сразхода за съжаление да има си болешки но като вземеш мерки (имам добри решения)
    На време и не се стискаш или икономисваш колата е супер
    Порше се кара само с на скъпия бензин и задължително добавка за България поради прекрасният ни бензин