Нарастващата гама от електрически автомобили на световния пазар постепенно привлича все повече шофьори. В същото време те се сбогуват както с автомобилите с гориво, така и с марките, които ги произвеждат, избирайки известни производители на електрически автомобили - например Tesla и Hyundai. Според S&P Global Mobility собственици на Toyota и Honda, които изостават от общата тенденция към "зелена" мобилност, най-често преминават към автомобили с батерийно захранване от други марки.
Статистиката показва, че 15 процента от клиентите, които са преминали към Tesla от автомобили на други марки между октомври 2021 г. и септември 2022 г., са карали преди това Toyota. Малко по-малко, 13 процента, в полза на Tesla, се отказват собственици на коли Honda. Tesla Model Y най-често привлича собственици на Honda Accord, CR-V, Odyssey, Toyota RAV4 и Lexus RX, Model 3 пък става притегател за водачи на Honda Civic, Accord, CR-V, както и Toyota Camry и RAV4.
Но не само Toyota и Honda губят клиенти заради американският производител на електромобили. За същия период 6.7% от купувачите са преминали от BMW на Tesla, а 6.2% - от Mercedes-Benz, въпреки че и двете марки инвестират сериозно в разработването на електрически автомобили, но досега не успяват да направят имидж, сравним с Tesla в сегмента.
В допълнение към Tesla, бившите шофьори на японски автомобили избират електрически автомобили и от други марки. Сред тях - Hyundai IONIQ 5, Chevrolet Bolt и Ford Mustang Mach-E.
Toyota все още има в арсенала си само един масов електрически автомобил - кросоувърът bZ4x , който не стартира много успешно на пазара. Що се отнася до Honda, преди това тя продаваше електрически модел Clarity, но преустанови производството му, а сега има в арсенала си само малката Honda e.
И двете марки обаче възнамеряват да настигнат своите конкуренти: Toyota планира да пусне цяло съзвездие електрически автомобили до 2030 г., а Honda ще прави кросоувъра Prologue през 2024 г. и ще разработи платформа за бюджетни електрически автомобили заедно с General Motors.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
Никой нормален, който е свикнал с качеството на тойота и хонда няма да се качи на тесла боклуците! По-скоро, ако иска ел. кола, ще изчака любимия му бранд да изкара такава, каквито вече има впрочем.
Пак казвъм, пълни глупости е тази статия написана от тесла фанатик! 😂
Коментиран от #4, #28
11:17 05.12.2022
2 Никито уе
11:25 05.12.2022
3 Пламен
11:29 05.12.2022
4 Е те точно това направиха
До коментар #1 от "карчи":
Изчакаха toyota да пусне електрически модел и си поръчаха това свръхвисоко качество за което говориш.Оказа се че много качествено им падат колелата и сервизното обслужване е на най-високо ниво и само седем месеца след като са им взели автомобилите за да отстранят първото свръх висококачествено падане на колелата, се оказа че седем месеца не могат да разберат защо падат за да ги поправят и не ги дават на клиентите да си ги карат.
Най-вероятно по тази причина попадат на най-високото ниво на качество - най-малко проблеми с автомобилите за първите шест месеца. Toyota по-добри абсолютно всички рекорди с нула проблема, просто защото собственикът не е направил и един километър за да се оплаче.
Вероятно изчакват да дойде зимата за да си запазят първото място в класациите за надежност, защото всеки един техен клиент ще има едно единствено оплакване -автомобила не може да се зарежда при отрицателни температури и студено време и ще продължи да стои неизползваем дори да им го върнат.
Сигурен ли си че за това високо качество говореше - падащи гуми и невъзможност за зареждане, съчетани със седем месеца висене в сервиз за 100% от произведените автомобили?
Коментиран от #10, #22
11:40 05.12.2022
5 123456
11:42 05.12.2022
6 знам ли ?!
Коментиран от #12
11:42 05.12.2022
7 Адам Хилтън
Коментиран от #11
11:43 05.12.2022
8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Голем Т@Ш@К сте ей ‼️
Ами щом най- голям пазарен дял има марката , нормално е да са най-много ‼️
11:56 05.12.2022
9 хихиков
https://fakti.bg/technozone/735914-shveicarskite-vlasti-iskat-zabrana-na-elektricheskite-avtomobili
12:03 05.12.2022
10 карчи
До коментар #4 от "Е те точно това направиха":
Грешки на растежа, които бързо, ще бъдат коригирани, японците са се доказали в автомобилостроенето! Все пак никой не се е запалил на магистралата или в гаража, не самоускорявал и трепал хора, не са падали брони лепени с дъвки, покриви, получавсл кола без накладки и т. н. тесла "качествени" изпълнения! За разлика от Мъск, японците си признават грешките и то още преди да са се случили и най-важното ги коригират!Разбирам, че е трудно да се убеди сектант, като теб, но останалите не са глупаци сещат се, кой знае да прави коли били те двг, ел или водородни 😉
Коментиран от #13
12:06 05.12.2022
11 Сигурен ли си?
До коментар #7 от "Адам Хилтън":
Ако знаеш само в 2 изречения колко глупости изписа?Най-голямата глупост е че Тесла давала пари за реклама. Кой точно трябва да ги даде тези пари като тесла е единствения автомобилен производител който напълно закри рекламния си отдел и няма дори отдел за връзки с обществеността. Те са единствената автомобилна компания която не дава и долар за реклама.
А другият виц беше, че нямало достатъчно литий на света, за да произведе модел който да задмине продажбите на corolla, при положение че още догодина се очаква Тесла модел у да ги задмине и да стане най-продавания модел за 2023 година, ако успеят да пуснат новите фабрики с пълен капацитет.
В най-лошия случай това ще стане през 2024 година.
Очевидно си облъчен от рекламния отдел на toyota, които твърдят, че няма достатъчно батерии за да произвеждат електромобили и затова произвеждат хибриди. Или още по-голямата глупост на същия рекламен отдел, че никой в света не търсил електромобили и затова не ги произвеждат. Щяло да има наченки на някакво търсене през 2025 година и затова са подготвили производство за 500 000 електромобила.
Коментиран от #14
12:07 05.12.2022
12 Така е
До коментар #6 от "знам ли ?!":
И още нещо! Всички които мразят Тесла е по причина, че нито са се качвали, нито са карали Тесла! Проблема е, че когато се качат и покарат, не искат да карат друго освен Тесла!12:10 05.12.2022
13 Вярно трудно ще ме убедиш
До коментар #10 от "карчи":
Колко трябва да ми е интелекта за да ти се вържа че най-големият производител в света който произвежда 10 милиона автомобила годишно през всяка година от този век, има грешки в растежа и е допуснала на първия им електромобил да падат колелата?Хайде грешки стават всякакви и никой не е застрахован. Ама пък същата тази фирма с вековен опит и стотици милиони произведени автомобили, половин година да не може да открие причината за падане на колелата, вярно ли го описа като грешка на растежа?
Но в същото време имаш наглостта да споменеш, че от над 3 милиона произведени автомобила само на два са забравили да сложат по една накладка заради човешка грешка, а не проблем в технологията?
Е колко трябва да си зомбиран? Аз поне не оправдавам като тебе грешките на Тесла. И никой фен на тесла никога не е твърдял, че Тесла са качествени автомобили, както правите вие, въпреки очевидните доказателства за обратното.
Коментиран от #15
12:15 05.12.2022
14 Адам Хилтън
До коментар #11 от "Сигурен ли си?":
Точно японците знаят колко батерии има за Тесла, защото те им ги произвеждат - Тошиба.12:21 05.12.2022
15 карчи
До коментар #13 от "Вярно трудно ще ме убедиш":
https://fakti.bg/avto/736641-nova-klasacia-za-leki-koli-izminavashti-bez-problem-nad-300-000-kmФакти!
12:29 05.12.2022
16 Германски и Японски производители
Аз електричка нямам, но съм ползвал няколко пъти на мои колеги и приятели. Следващият ми автомобил ще е такъв.
12:34 05.12.2022
17 Зевзек
Това не е обективна публикация.
12:36 05.12.2022
18 Чие е проучването
Коментиран от #19
12:42 05.12.2022
19 Какво значение има
До коментар #18 от "Чие е проучването":
От кого е направено последното проучване? Тези факти са известни от няколко години. Tesla е нова компания и очевидно трябва да открадне клиенти от останалите. Трудно ще ги открадне от луксозни марки, затова е логично да ги краде от високотехнологични. А проблема на toyota е че предлага високи технологии но от миналия век и не иска да ги подновява и са зациклили на едно и също място.Ако toyota беше продължила сътрудничеството си с тесла през 2012 когато тесла им произвеждаше батерии и двигатели за електрическия rav4, сега тесла щеше да съществува само като доставчик на части, а не като производител на автомобили. Но тогава toyota не видяха потенциала в електрическите автомобили. И ако за тогава им е било простено, то клиентите им в момента не могат да им простят, че все още отричат тази технология и не им предлагат нищо смислено на този фронт.
12:53 05.12.2022
20 гост
Коментиран от #57
13:22 05.12.2022
21 Гост
15:15 05.12.2022
22 Гост
До коментар #4 от "Е те точно това направиха":
Сервизната акция на Тойота приключи отдавна.С плосКоту си чело още не различаваш може да падне колело и паднало колело.Всъщност няма регистриран нито един случай с паднало колело на Тойота.А Тесла е шампион по изпаднали части, дефекти,самозапалвания и катастрофи по вина на автопилота.Коментиран от #24
15:22 05.12.2022
23 Гост
Коментиран от #25
15:32 05.12.2022
24 Така ли е било
До коментар #22 от "Гост":
И след колко дни приключи сервизната акция? Постоянно ревете колко огромен проблем били сервизните акции на тесла които включват забраната на използване на мегафона за пърдене при движение над 30 км в час, защото било опасно, като сервизните акции приключват в рамките на едно две денонощие след обявяването, като в "през сервизите" в сервизната акция, минават милиони автомобили.Поправи ме ако греша както за бройката така и за сроковете но доколкото знам 374 електромобила продадени на собствениците са били задържани с месеци в сервизите и са им предлагани както заместващи автомобили така и възможност да им изкупят обратно автомобилите. Дали са пет шест или седем месеца не мисля че е чак от толкова голямо значение.
И няма как да падне колело, след като им ги взеха на втория ден след продажбата.
Хайде утре че сега и че електромобилите им не могат да зареждат зимно време или че изминават два пъти по-малко дори при положителни температури и скоростта от 110 км в час с едно зареждане спрямо обявеното?
Откъдето и да го погледнеш са пълна трагедия. И това са думи на собствениците. Намери поне един щастлив собственик на електромобил toyota, който да се хвали с него? Въобще даже не те карам да прави сравнения с Тесла или който и да е друг електромобил.
15:58 05.12.2022
25 Я си прочети мнението
До коментар #23 от "Гост":
"Тесла произвежда батерии и двигатели???Тесла сглобява електромобилите си с батерии от Китай,Ю. Корея и Япония.Точно обратното е."Какво точно искаше да кажеш че така и не ти схванах логиката?
Според тебе предимство или недостатък е това че тесла освен, че произвежда собствени батерии, също така купува абсолютно всички възможни налични количества от всички световни производители на батерии без изключение?
Преди няколко дни илон мъск в едно интервю обясни как се провеждат сделките за батерии и материали за батерии. Обикновено при такива сделки производителя питал какви количества желае клиента за да му ги произведат, при Тесла било обратното. Те пита ли какви количества може да им произведе и продаде производителя и да говоря ли всичко, което може да им предложи в дългосрочен план.
Смяташ ли това за лоша стратегия, да купуваш всичко което може да произведе дори конкурента ти?
А смяташ ли за по-правилна стратегията на toyota да прави през последните пет години маскиран черен пиар срещу производителите на батерии. Да обяснява колко е мръсно производството на батерии и как същите тези производители са експлоататори на детски труд?
Как смяташ на кой ще се продадат батериите производителите?
Чудно ли е че над 90% от произвежданите от panasonic батерии за всичките им приложения, всъщност се произвеждат за Тесла в завода на Тесла с материали на тесла?
16:08 05.12.2022
26 Г.Д.
Коментиран от #27
16:59 05.12.2022
27 Пак ли
До коментар #26 от "Г.Д.":
Ваше село определя световните тенденции?17:55 05.12.2022
28 Неграмотен
До коментар #1 от "карчи":
Щом казвЪш!18:19 05.12.2022
29 Турбо
Няма такива "умници".
Коментиран от #30
20:14 05.12.2022
30 Така е
До коментар #29 от "Турбо":
Малко по малко хората ще се усетят и ще спрат да купуват тесли и тази фалшива компания ще потъне и ще фалира. А останалите като няма с кого да се конкурират ще спрат да продават електромобили и ще се приключи и тази сага.И всички ще ще си купят по една дизелова баничарка която е най-великата кола на света, ще направя едно празненство за чудо и приказ което ще продължи 10 дни и 10 нощи и ще живеят щастливо до края на света!
Тази приказка сме я слушали още преди пет години и вече не е актуална. Измисли някоя друга!
Онази как те са не може да строи заводи достатъчно бързо, също се оказа, че е фалшива. Заводът в Китай, който беше построен за по-малко от година през 2019 година, вече произвежда по 1,2 милиона автомобила годишно. Само за ноември там са произведени и продадени 100 000 автомобила.
Как мислиш дали ще стигне времето на теслата по достатъчно заводи за 20 милиона автомобила през 2030?
Коментиран от #31
09:19 06.12.2022
31 Турбо
До коментар #30 от "Така е":
Препоръчвам ти тесльо,сериозно да помислиш да се преквалифицираш от тр0л хвалещ Тесла,в писател фантаст.Само си хабиш таланта за дребни пари,пиши фантастични книги,ще станеш милионер.Коментиран от #32, #33
11:02 06.12.2022
32 Разбирам те напълно
До коментар #31 от "Турбо":
Не за първи път когато говоря за нещо което е реалност от години по света, ти твърдиш че това нещо е напълно невъзможно и е в сферата само на научната фантастика.Така е когато си спрял да поемаш нови знания откакто си завършил училище преди десетилетия.
То и там си пропуснал по-голямата част от преподаваното, защото дори в областта която си завършил не познаваш основни принципи в механиката и природните закони и редовно поднасяш поредното перпето мобиле което уж си прочел в учебника.
За тебе е научна фантастика дори това, че дизелов и електрически камион с едно и също тегло се нуждаят от една и съща енергия предавана към колелата за изминаване на 100 км. Защото и за двата камиона важат едни и същи физични закони. А това уж ти е специалността с която се хвалиш, че блестиш със знания.
11:24 06.12.2022
33 Сега погледнах
До коментар #31 от "Турбо":
Всъщност единствения факт за който съм говорил в мнението което коментираш е за завода на Тесла в Китай. Това ли според теб е научната фантастика?А всъщност, имам блог в който ти си прототипът на героят лудит, който отрича всякакви нови технологии и се опитва да обяснява позицията си с отричане на всякакви факти и физични закони като в много от случаите съм те цитирал директно, като всички си мислят, че това е измислен герой и е невъзможно някой да разсъждава по такъв начин.
Моите "пророчества"така или иначе се сбъдват едно по едно, по борба и ти почти всичко, което си казал. Да не мислиш, че случайно ти задавам въпроси вместо директно да ти дам отговора? Ще ми е много приятно след десетина години да се запознаем на живо и да седнем да прочетем кой какво е писал в миналото. Не забравяй че всяка твоя дума е като изсечена в камък и ще си стои во веки веков в интернет за идните поколения. Надявам се да се гордееш с думите си и да даваш линкове на внуците си да видят колко прозорлив и начетен е бил дядо им!
Коментиран от #39, #47
11:47 06.12.2022
34 Къпан пор
Коментиран от #35
16:12 06.12.2022
35 Нищо сериозно
До коментар #34 от "Къпан пор":
Само реалността, която на вас ви се струва научна фантастика и псевдонаука и постоянно обяснявате че такова животно няма както за реални технически решения, така и за всеизвестни физични закони.17:11 06.12.2022
36 Гост
Измисли съществуването на отрицателна мощност,въпреки че по определение механичната работа е положителна величина.Смеси две противоречащи си характеристики като твърдост и еластичност,в желанието си да изтъкнеш ламарината специално разработена от Тесла,която се оказа най обикновен хром никел.
Да не забравя еластичния колянов вал,който се гъне като пружина.Стана и спейшълист по строителството, като пропусна половината етапи в строежа на една сграда.И това само за да потвърдиш твърдението си,Тесла строй за година заводи.
Мечтата за 20 милиона Тесли да не забравяме. Продължавай да ни забавляваш!
Коментиран от #37
18:14 06.12.2022
37 Аз поне си признавам грешките
До коментар #36 от "Гост":
А вие/ти?Това за еластичния колянов вал си е твоя измислица, но си признах вече няколко пъти че съм объркал spring effect, или там както беше английският термин с еластичност когато съм си провеждал по смисъл.
Всичко е останало си е епа такова животно нема.
Както за това че в една календар на година тесла направи първа копка в завода в Китай и направи първата продажба там, така е че тесла получи екологичното си разрешително два-три месеца след започване на производство.
Да не говорим за съществуването на сили, въртящ момент и съответно мощност с положителен или отрицателен знак.
Още в началното училище ни учат на това - всеки вектор си има посока. Да не говорим за основополагащи закони, като например
Всяко действие има равно по големина и ПРОТИВОПОЛОЖНО по посока противодействие.
Ако едно тяло действа на друго тяло с дадена сила, то винаги второто тяло противодейства на първото с равна по големина и ПРОТИВОПОЛОЖНА по посока сила, приложена в точката на взаимодействие.
А вие все още не можете да проумеете, че ако двигателя не е включен на скорост и няма натоварване на оста на двигателя въртящият момент е 0 нютон метра
Както виждаш турбо все още си мисли, че необходимо е въртящ момент на гумите зависи от въртящия момент на двигателя при определени обороти и си мисли че един 40 т камион при едни и същи пътни условия упражнява различен въртящ момент на гумите в зависимост от това дали е с дизелов или електрически двигател.
А ти
Коментиран от #40
18:49 06.12.2022
38 Аз поне си признавам грешките
Само, че както въртящият момент така и мощността при спускане е с отрицателен знак колкото и да се пънеш като магаре на мост и да заравяш глава в пясъка и да се правиш, че такова животно нема.
Колкото и ника де смените, излагацията става само все по-голяма, защото физичните закони не се оценяват с плюсчета и минусчета за да се гласува кой ви харесва или кой не. Те си важат и само минуси да им сложите. А аз не съм ги измислил, а само ви ги казвам.
18:54 06.12.2022
39 Турбо
До коментар #33 от "Сега погледнах":
За твоето мнение не ми дреме,място го в другия ....За мен оценката дадена ми от техникума, университета,на работа като инженер и сега в частния бизнес оценката на доволните клиенти ми е напълно достатъчна.
Твоята оценка мен не ме интересува.
Коментиран от #43, #50
20:18 06.12.2022
40 Турбо
До коментар #37 от "Аз поне си признавам грешките":
Копирал съм го специално за теб16 юли 2020г. 17:53
Илон Мъск показва гигафабриката в Берлин
170 .Гост
......А еластичен ли е/
175.Толкова си бос
Разбира се че колянов вал е еластичен....
Коментиран от #41
20:38 06.12.2022
41 Ти да не си адвокат
До коментар #40 от "Турбо":
Май и двамата сте адвокати в адвокатска кантора и затова ходите в гаража заедно? Гост защитава Турбо, а Турбо защитава Гост за да не се излагате.Само че както казах думите ви стоят издялани като в камък. Защо не цитира всичко, а извади думите от контекста?
Ето какви глупости е написал Гост. :
"Прочети коментар 110.Не си приписвай думи на радев.Той твърди че само пластичните метали се пресоват.Разбира се че не може ламарината да бъде едновремено еластична и твърда.За какво ти е еластичност за купе на кола.Твърда ламарина при огъване ще се счупи.Обяснил ти е правилно.Пластичност и еластичност е едно.Твърдост е съвсем друго.Коляновия вал е твърд за да не се износва.А еластичен ли е/"
И веднага съм му задал въпрос :
"Бръснарското ножче не е твърдо или не е еластично?"
Втори въпрос:
"Дай пример за мек и еластичен детайл от стомана?"
Разбира се няма отговори, а само празнословие.
И разбира се между пластичност и еластичност съм избрал еластичност за коляновия вал:
"Разбира се че коляновия вал е еластичен. За да не се износва, се прави циментация само повърхностния слой, защото ако се закали целия колянов вал, ще се счупи, защото ще стане крехък. Ако е пластичен ще се огъне."
Като разбира се, по онова време бърках големия модул на еластичност с еластичност и по-късно си признах грешката в терминологията.
А ти виждаш ли някакви грешки в изказването на Гост? Той някога признал ли си ги е?
Аз тези неща съм ги научил от
Коментиран от #45
22:17 06.12.2022
42 Ти да не си адвокат
Аз тези неща съм ги научил от обща култура и е естествено да ги бъркам, за разлика от вас, които имате дипломи по тази специалност и говорите глупост след глупост, която се хваща и от осмокласници.
22:17 06.12.2022
43 Като заговори за оценки
До коментар #39 от "Турбо":
Ако пък знаеш как на Тесла им пука как точно ще ги оцениш!На практика нарече всички тези факти научна фантастика:
"Онази как те са не може да строи заводи достатъчно бързо, също се оказа, че е фалшива. Заводът в Китай, който беше построен за по-малко от година през 2019 година, вече произвежда по 1,2 милиона автомобила годишно. Само за ноември там са произведени и продадени 100 000 автомобила."
Както и да оценяваш Тесла, тя изпълнява всички невъзможни неща, които си отрекъл заедно с всички твои колеги инженери с различни никове, като почнеш от Радев и онази тема, за която те боли, чел си я дословно а дори не си писал тогава в нея. Оценките ви са на база знанията които са зациклили на ниво учебници от преди 50 години.
. Кажи кой от изброените факти ти се струва научна фантастика и ме караш да пиша научни романи?
Прочете ли какво е писал твоя колега инженер Радев по темата в онази същата статия? А тогава ставаше въпрос за проектни 500 хиляди броя годишно за същият този завод, при положение, че предишната година бяха произвели само около 150 000 Модел 3 и тогава обяснявахте как е невъзможно заводът да заработи за две-три години и трябвало още няколко години за да достигне максималния си производствен капацитет.
Сещаш ли се, ако са произвели над 100 000 миналия месец само в този завод, колко му е проектния производствен капацитет, който никога не може да бъде достигнат в реалността защото фабриката не работи 24/7 с пълен капацитет?
Коментиран от #46
08:23 07.12.2022
44 Гост
Коментиран от #48
08:58 07.12.2022
45 Гост
До коментар #41 от "Ти да не си адвокат":
Турбо не ми е адвокат.Ние сме от отбора на антиелектриците и се подкрепяме срещу л@ещи тесларски тр0лове.Коментиран от #52, #53
09:00 07.12.2022
46 Гост
До коментар #43 от "Като заговори за оценки":
Кой знае повече.Университетския професор или явяващ се на изпит неподготвен студент.Ти в ролята на неподготвения студент от обща култура, се опитваш да убедиш професора че знаеш повече от професора.Кой ще пише оценката,ти или професора. Сядай си,слаб 2, ще се явиш на поправка.Коментиран от #51
09:08 07.12.2022
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 И ето тук влез във всичкото ти знание!
До коментар #44 от "Гост":
"Бръснарското ножче е твърдо.Бръснарското ножче е еластично защото е тънко.Три милиметра твърда хромникелова стомана не е еластична"И откога еластичността на един материал зависи от неговата дебелина?
Май не правиш разлика между свойства на материал и свойства на детайл?
Ако тази същата твърда хромникелова стомана вместо три милиметра е с дебелината на бръснарско ножче, изведнъж ще стане ли еластична?
Май не разбираш, че точно дебелината на детайла е проблема за огъване, защото материала притежава същите еластични свойства, но с увеличаване на дебелината се увеличава и силата за едно и също отклонение в сравнение с по-тънък детайл.
И ако за огъване на 30 бръснарски ножчета с дебелина 0,1 мм с обща дебелина 3 мм е необходимо 30 пъти по-голямо усилие за да го отклониш с един милиметър при огъване в сравнение със същото отклонение за едно бръснарско ножче, то за детайл с 3 милиметра дебелина от същия материал ще са необходими много повече от 30 пъти по-голяма сила и затова на тебе ти се струва че не еластично защото не се огъва лесно. Само че свойствата на материала са си същите.
Същото е и с изискванията на материала за коляновия вал, но ти веднага си представяш че като го хванеш с ръка и можеш да го осучеш накъдето си пожелаеш както правиш с бръснарското ножче.
Коментиран от #55
10:03 07.12.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Каква ти беше оценката
До коментар #39 от "Турбо":
За TSFI технологията?А за катализаторите и dpf?
А какво ви учиха за конкурентната технология електромобили и водородни двигатели
ПП
Не знам защо е изтрито предишното мнение. Ще го публикувам на части да видим къде е бил проблемът?
11:27 07.12.2022
51 Аз се гордея с незнанието си
До коментар #46 от "Гост":
Ако човек си мисли като вас че знае всичко, никога няма да има желание да научи нещо ново.Като не знам или не съм сигурен в нещо, предпочитам да питам и да изслушам гледната точка на събеседника, да приложа критично мислене и да ИЗБЕРА, дали да се съглася с нея.
Но за да имаш критично мислене трябва да имаш както базови знания по темата, така и да знаеш физичните закони и да можеш да си направиш елементарни сметки за проверка на казаното.
Ако покажеш незнание, всеки интелигентен човек ще ти отговори на въпросите и ще ти да де нужната информация. Обаче когато на вас ви задам какъвто и да е въпрос по каквато и да е тема, интелигентността ви се свежда до това да ми кажете колко съм, тъп но без да ми отговорите на въпроса.
Както виждате аз винаги ви отговарям на въпросите и никога не съм категоричен в изказванията си и винаги съм отворен за дискусия.
11:30 07.12.2022
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Адвокатска колегия?
До коментар #45 от "Гост":
"Турбо не ми е адвокат.Ние сме от отбора на антиелектриците и се подкрепяме срещу л@ещи тесларски тр0лове."И как се подкрепяте?
Не се ли усещаш, че сте негативна "организация"? Деструктивна, а не градивна. Не създавате нищо, не давате на хората никаква полезна информация с която да обогатите знанията им.
Засипвате ги с пропаганда, лъженаука и са длъжни да ви четат обидните коментари.
Дори си нямате собствена гледна точка и никой не може да ви я определи. Вие винаги сте точно обратното на моята гледна точка независимо какво казвам.
За разлика от вас, аз нито си измислям факти, нито пък утре към вече съществуващи, само защото не ми харесват. Тоест не сте против мен, против тесла или против електромобилите, а сте против реалността и фактите и нямате никакъв шанс за успех с вашата коалиция.
Ама пробвайте, може пък да успеете. Нали знаеш кой всеки път прави едно и също нещо и всеки път очаква различен резултат?
Коментиран от #54
13:09 07.12.2022
54 Поправка
До коментар #53 от "Адвокатска колегия?":
Дори си нямате собствена гледна точка и никой не може да ви я определи. Вие винаги сте точно обратното на моята гледна точка независимо какво казвам.За разлика от вас, аз нито си измислям факти, нито пък ОТРИЧАМ вече съществуващи, само защото не ми харесват. Тоест не сте против мен, против Тесла или против електромобилите, а сте против реалността и фактите и нямате никакъв шанс за успех с вашата коалиция.
Ама пробвайте, може пък да успеете. Нали знаеш кой всеки път прави едно и също нещо и всеки път очаква различен резултат?
13:11 07.12.2022
55 Тодор
До коментар #48 от "И ето тук влез във всичкото ти знание!":
Виж хромникеловата мивка у вас и да ми кажеш как е изработена от еластичен материал чрез студено дълбоко изтегляне.Еластичният материал е като пружина,не се обработва чрез деформация.Коментиран от #56
16:33 07.12.2022
56 Пешо
До коментар #55 от "Тодор":
А ти защо реши, че всички хромникелови стомани имат еднакви физически свойства и кухненските мивки се изработват от същата стомана, като космическите кораби?17:32 07.12.2022
57 да де
До коментар #20 от "гост":
Не дизелът е проблем дори не и собственикът на пушещото возило а държавата която позволява да минават прегледи.23:32 15.12.2022