1600 км пробег и разход 4 л/100 км - нов евтин петметров седан от Geely

13 Май, 2025 11:31 19 214 21

  • geely-
  • galaxy starshine 8

Китайците представиха Galaxy Starshine 8 в седем нива на оборудване с цена, започваща от малко над 30 000 лева

1600 км пробег и разход 4 л/100 км - нов евтин петметров седан от Geely - 1

Китайската компания Geely, която вече е представена и у нас, представи новия хибриден седан Galaxy Starshine 8, който се предлага в седем нива на оборудване, като цените варират от 17 400 до 22 900 долара, което се равнява приблизително на 31 500 - 41 500 лева. Колата е по-голяма от Honda Accord, с размери 5 018 × 1 918 × 1 480 мм и междуосие от 2 928 мм. Коефициентът на съпротивление е 0.25 Cd, а теглото на модела варира от 1 760 до 1 908 кг в зависимост от версията.

Galaxy Starshine 8 се предлага с две хибридни системи: Thor EM-P и Thor EM-i, осигуряващи съответно пробег от 1500 и 1600 км. Вариантът EM-P използва 1.5-литров турбодвигател, произвеждащ 120 kW (161 к.с.), и електрически мотор с мощност 160 kW (215 к.с.), което води до доста приемлив разход на гориво от 3.67 л/100 км. Ускорението до 100 км/ч отнема 6.49 секунди, а батерията с капацитет 18.4 кВтч осигурява 130 км електрически пробег.

1600 км пробег и разход 4 л/100 км - нов евтин петметров седан от Geely

Версията EM-i също предлага 1.5-литров двигател, но с мощ от 82 kW (110 к.с.) и по-мощен електродвигател със 175 kW (211 к.с.). Тозият вариант изразходва 3.43 л/100 км, а ускорението до 100 км/ч отнема 7.9 – 8.4 секунди. Електрическият пробег варира от 60 до 130 км в зависимост от капацитета на батерията.

Петте нива на оборудване на Galaxy Starshine 8 са снабдени с усъвършенствани системи за безопасност, включително лидар и радар, способни да поддържат паркиране в 300 сценария и да извършват аварийно спиране при скорости до 90 км/ч. Базовите версии имат по-скромни помощни системи.

Интериорът на автомобила е проектиран в Т-образен стил с 10.2-инчов дисплей на арматурното табло и 15.4-инчов централен екран, базиран на системата Flyme Auto. Предлагат се също 25.6-инчов AR-HUD head-up дисплей, поддръжка на гласов асистент, актуализации на софтуера по въздуха и безжично зареждане. Вътре има 30 места за съхранение на вещи и просторен багажник с обем 405 литра.

1600 км пробег и разход 4 л/100 км - нов евтин петметров седан от Geely


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 41 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 редник

    29 4 Отговор
    Mи - добре.
    Чакаме цената у нас...
  • 2 Няма такава евтиния

    8 6 Отговор
    И само 8000 лв батерии. По 0,90 лв kw на бензиностанции.

    Коментиран от #7

  • 3 хаха

    14 46 Отговор
    китайски боклук

    Коментиран от #5, #9

  • 4 погребението на фолксваген

    31 4 Отговор
    ще хвърля бучка пръст в дупката
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Отидоха си

    31 4 Отговор
    Европейските коли - не издържат и като цени, а вече и като качество!
    За плюещите - все още карам Мерцедес.
  • 7 Порно

    35 6 Отговор

    До коментар #2 от "Няма такава евтиния":

    Ако посочените цени са актуални и у нас, ще е добро предложение. Пък и хибрид по дефиниция трябва да си го зареждаш в гаража, караш на ток докато излезеш от града. То на магистралата, като я настъпиш, до Вакарел няма да стигнеш, дори с голямата батерия. Уловката е, че разхода е по някакъв смесен цикъл ток/бензин. Иначе на бензин няма да падне много под 6 на сто за 90 кмч , и задължително над 8 на сто при 140 кмч. Но въпреки това, ако цените у нас са близки, ще е изгодно предложение.

    Коментиран от #8

  • 8 дедо..

    15 3 Отговор

    До коментар #7 от "Порно":

    Нещо ти има..ноща спинкаш и на сутринта имаш над 100 км.пробег на ток,спокойно го използваш за излизане от столицата-после по магистралата малко ли са ти 160 к.с..от тази евтиния-а ще станат и по евтини,когато след 2-3 месеца китайците ще открият завода си за батарейки в москва..използващи кураховскио литий от бандерско..

    Коментиран от #12

  • 9 Този

    25 1 Отговор

    До коментар #3 от "хаха":

    Ха Ха Ха "Европейски аналог, напрактика няма колега, защото европа вече нищо не произвежда.
  • 10 Японеца

    7 8 Отговор
    Купувам, НО в БГ + 20 000 за дилъра и 10 000 за държавата демек 42+30 = Друга кола! Най- вероятно Тойота със същите показатели, СУВ също!
  • 11 Тити

    10 18 Отговор
    На хартия китайските бракми са като космически кораби а на практика варели на колела.
  • 12 Порно

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "дедо..":

    Момче, пробега при 140 кмч е поне два пъти по малък от пробега с 50 кмч, който именно пробег фигурира в проспекта. От тоя официален пробег свали поне 20 % , за да получиш реалната цифра.
  • 13 Анонимен

    7 3 Отговор
    Подвеждаща пропаганда! Как харчи 3,7 литра на 100 км?
    С помощта на батерията, която също трябва да се зарежда и харчи ток! А когато свърши тока в батерията вече работи само с гориво, което вече не е 3,7!
    Защо лъжете хората,за да ви купят ел.боклуците.
  • 14 Ха ха ха

    6 0 Отговор
    Само че в България цените са тройни.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Майстора

    5 3 Отговор
    Който се прецака с китайска кола, после няма продаване.
  • 17 Соло

    2 3 Отговор
    Китайските отпадъци край нямат!
  • 18 Факти

    2 0 Отговор
    Много добре, много добре. Гледам в мобиле де - Geely не се предлага в Германия, все още. Но има BYD. Сравнявам друга категория автомобили, от любопитство. BYD ETP3, баничарка, електрическа с 250км пробег (реално може би 160км) - 18к Евро. Нова. Пежо Партнер, електричка, нова, 290км пробег (реално може би 170-180км) - 27к Евро. За бизнес минус 22% ДДС (в Германия). И други сравнения могат да се направят….фактите са, че ако няма протекционистки мита в Европа срещу китайските автомобили, европейските производители са мъртви, скоропостижно. Пазете и се грижете добре за старите си, но качествени премиум Европейски автомобили. Може би до 10-на години, те ще бъдат ексклузивни и цените ще растат. То и сега цените на употребявани премиум автомобили на над 10-15г. с история и сервиз на под 200х. км хич не са ниски. Не визирам пазара на употребявани автомобили в БГ, разбира се.

    Коментиран от #21

  • 19 гларус

    2 0 Отговор
    Не се заблуждавайте, за чий ви е вече автомобил? Човек няма къде да паркира. Каквото беше - беше. Накарах се на коли, когато му беше времето. Време е вече за градски транспорт.
  • 20 123

    0 0 Отговор
    Спрях да чета на просторен багажник 405 литра. Civic-a ми(само 4 .3 метра дълъг) е с 500литра.
  • 21 е то

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Факти":

    В западна Европа рядко ще срещнеш китайски автомобил. Европейците не са достатъчно богати да купуват евтиното.