17 Май, 2024 11:31 1 754 10

Собствениците на Tesla не искат да плащат за автопилот

  • tesla-
  • автопилот-
  • full self-driving-
  • fsd

Само 2% от 3 500 собственици на Tesla, които са използвали автопилота на компанията по време на безплатния едномесечен пробен период, са го купили след това

Собствениците на Tesla не искат да плащат за автопилот - 1

Според информация от кредитните карти на потребителите, само около 2% от собствениците на Tesla, които са използвали автопилота на компанията по време на безплатния едномесечен пробен период, са го купили след това.

Ще припомним, че от началото на месец март, тази година, Tesla предложи едномесечен безплатен пробен период на своя пакет Full Self-Driving на всички собственици на електромобилите им в Северна Америка.

YipitData разполага с достъп до данните за кредитните карти на приблизително 3 500 собственици на Tesla, които реално участват в проучването, и установи, че само 50 от тях са закупили автопилота FSD след изтичане на безплатния период.

В същото време автомобилният производител намали цената на пакета от $12 000 на $8 000 или по $99 на месец за абонаментния модел на плащане. Интересното е, че това решение противоречи на казаното по-рано от Илон Мъск.

Ще припомним, че преди известно време изпълнителният директор каза, че Tesla ще продължи да увеличава цената на пакета Full Self-Driving, защото, според думите му , той ставал все по-добър.

Автомобилният производител се опита да увеличи използването на FSD с новата версия, като накара повече хора да го изпробват с безплатен пробен период и след това ги примами да купят или да се абонират за него. За момета това явно не се случва.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тойотата

    16 4 Отговор
    Алооу тесларите, колко ви струва смяна батерия 🔋+ труд? В кой сервиз, тоя в Румъния или Гърция? Тук нямаме представителство на тесла. Ахаа вий сменяте само отделни клетки, демек "рециклаж батерия" 😄 И колко струва?

    Коментиран от #8

  • 2 ТаУмВзе

    12 5 Отговор
    Когато си Пациент на електричката Тесла, че си Плащаш като Поп! Нема Не искам, щото нема да запали Изобще. ХХАХАХАХХА
  • 3 провинциалист

    11 3 Отговор
    Няма искам, няма не искам - демокрация е все пак!
  • 4 омъскаряване

    10 5 Отговор
    Неверници, как смеят да не се оставят в ръцете на "свети" Илон-Шегобиец!
    ТОЙ, ще ги накаже!
  • 5 Гост

    12 4 Отговор
    Още една опорка на Теслю Тунберг адреналинката електричка отече в канала.
  • 6 А аа а а няма не искам и недей

    7 2 Отговор
    Ще ще поискате
    важното е да се наслаждавате ...
  • 7 Гост

    8 2 Отговор
    Купуваш си кола с ДВГ и още не изплатил пълната сума, вече разполагаш с гаранционен сервиз, където ти обслужват колата безплатно.
    Купуваш си тислъ, че и капаро си наброил, чакаш три години за ред (като през к0муни3ма), и като ти дойде реда, почваш да плащаш още пари, за да можеш да си ползваш гункциите в нея.
  • 8 Гост

    1 11 Отговор

    До коментар #1 от "Тойотата":

    Смяна на батерията струва до $20 000 и се прави на максимум 20 г. Излиза по $1000 годишно. Толкова излиза и нафтата на повечето хора в България.

    Коментиран от #9

  • 9 Пенсионер

    1 6 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Когато бях млад преди 8 години, най-евтината батерия за Тесла струваше 40 000 долара за Тесла модел s75. Сега като одъртях вече станаха по 12 000 долара за модел 3 с по-голям капацитет и по-бързо зареждане отколкото като бях млад тогава. Колко ли ще струват като остарееш и ти и дойде време да смениш 20-годишна батерия? С голяма вероятност, колкото горивото за една-две години, като продадеш старата за скрап и доплатиш разликата за нова батерия на морално остарелия 20-годишен електромобил.

    Коментиран от #10

  • 10 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Пенсионер":

    Само забравяш, че до тогава и токът ще е поскъпнал толкова, че ще е по-скъпо да караш на ток, отколкото на бензин. А и електромобилите почнаха да гълтат вода отсега, дори при наполовина по-евтините батерии.