Доналд Тръмп предизвика нови дискусии за бъдещето на автомобилната индустрия в САЩ с някои поразителни предложения. Кандидатът за президент на Републиканската партия предлага данъчни стимули пред чуждестранните производители на автомобили, за да ги насърчи да открият заводи в САЩ. В същото време той предупреждава за високи тарифи за тези, които продължават да внасят превозните си средства.
В реч, изнесена в Савана, Джорджия, Тръмп подчерта плана си да намали ставката на корпоративния данък от 21% на 15% за компании, които произвеждат продуктите си в САЩ. Той изрази особено желание германските автомобилни компании да се преобразуват в американски, като построят заводите си на територията на САЩ. Тръмп заяви: „Искам германските автомобилни компании да станат американски автомобилни компании. Искам те да строят заводите си тук.“
Тръмп очерта примамлива оферта за всички големи световни производители: обещание за минимални данъци, разходи за енергия и регулаторни пречки, съчетани със свободен достъп до огромния американски пазар. Този златен билет обаче идва с уловка - предимствата са изключителни за тези, които произвеждат в САЩ и наемат американски работници.
Тръмп не се свени да обсъжда последствията за компаниите, които решат да не произвеждат в САЩ. Той спомена налагането на тежки мита, което значително ще повиши цената на техните продукти на американския пазар. По-конкретно, той заплаши със 100% мито върху колите, внесени от Мексико, ход, който ще засегне няколко компании, които са се възползвали от по-ниските разходи за труд в Мексико.
Тръмп е уверен, че стратегията му не само ще запази работните места в САЩ, но и ще ги привлече от чужбина. Той смело заяви, че неговото лидерство ще доведе до това САЩ да вземат фабрики от други страни, като по този начин ще върнат хиляди бизнеси и трилиони долари в икономиката на САЩ. Интересното е, че Тръмп е отворен към китайски производители на автомобили да навлязат на американския пазар, но с уговорка - те трябва да произвеждат колите си на местно ниво. Той обеща стимули за чуждестранни компании, желаещи да построят заводи в САЩ и да наемат американски работници.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Карл три
Коментиран от #8, #23, #27
12:03 26.09.2024
2 бай Иван
12:04 26.09.2024
3 хъхъ
Коментиран от #16
12:05 26.09.2024
4 фарс
12:06 26.09.2024
5 честен ционист
12:09 26.09.2024
6 Последния Софиянец
12:10 26.09.2024
7 ТаУмВзе
12:11 26.09.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 фрг е в рецесия
12:27 26.09.2024
10 Хохо Бохо
Коментиран от #11
12:33 26.09.2024
11 Последния Софиянец
До коментар #10 от "Хохо Бохо":
Значи целта на войната в Украйна е да фалират заводите в Германия и да ги пренесат в САЩ.12:36 26.09.2024
12 ЖЕКО
12:39 26.09.2024
13 УРСУЛА
12:43 26.09.2024
14 Баид
12:57 26.09.2024
15 Мнение
Имаше вече такива примери на съвместни разработки (или производства), резултатът бе плачевен!
Примери:
Форд Галакси
Мерцедес GL сериите и др!
Когато ползваш фут (стъпало) като мярка за дължина, голяма е вероятността от грешки!
Така, че Германия отдавна трябваше да стане близък партньор с Русия! Едните имат доста добро ноу хау, а другите имат гигантски залежи от ресурси!
Именно по този начин бе вдигната на крака (след всв) европейската икономика!
Добър инженеринг и евтини ресурси!
А сега "палтньорите" взривиха "демократично" тръбопроводите на северен поток и задължиха робите си да купуват СЪЩИЯ газ, НО втечнен и с огромна надценка!!!
Крайно време е стария континент да се освободи от американско робство!!!
13:24 26.09.2024
16 така
До коментар #3 от "хъхъ":
Кога вашите приятели от Сев. Корея, започнаха да правят автомобили, че ги слагате до приятелите Китай. Защото ако става въпрос за Ю. Корея няма никаква връзка с китайското некачествено автомобилостроене.13:48 26.09.2024
17 стоян георгиев
14:08 26.09.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Гост
14:38 26.09.2024
20 Из анализа на Валентин Катасонов
14:43 26.09.2024
21 Из анализ на Катасонов втора част
14:47 26.09.2024
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Демократ
До коментар #1 от "Карл три":
Ти бякога сядал ли си в Американска кола.В Сащ масово се карат пикапи а там немците ги няма никакви.
Другото са градски коли хибриди а там са японци и корейци.
17:16 26.09.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Гласувам Не подкрепям никого
До коментар #1 от "Карл три":
Германските автомобилни компании ще станат американски много скоро. Като фалира ЕС американците ще лапнат всичко за без пари. А в Германия вече са факт фалити на фирми работещи над 100 години на световния пазар. Производителя на любимите ми сапуни Капус вече е в историята, а беше фирма с над 130 годишна история. Така че от БНВ и Мерцедес ще останат само търговските марки, а собствеността няма да е немска.13:35 30.09.2024