23 Март, 2024 10:24 3 637 8

Спрените линии на летище Пловдив бяха 100% успешни

  • летище пловдив-
  • полети-
  • директор-
  • дойчин ангелов

Причините за спирането им са други, смята директорът на аеропорта

Спрените линии на летище Пловдив бяха 100% успешни - 1

За последната година се появиха нови дестинации до летище Пловдив. "Това е линията до Манчестър, скоро обявихме и линията, която ще тръгне до Бирмингам, линията до Истанбул. Това са няколко нови линии, които се появиха. Така че нещата се развиват, но не с темпото, което се очаква", каза директорът на летището Дойчин Ангелов, цитиран от Plovdiv24.bg.

Според него, една от основните причини за това е сравнително по-бавното, по-мудно присъединяване на общини към Фонда за развитие на Летище Пловдив, тъй като това е основният инструмент, с който се преговаря, за да стартират новите дестинации.

"Това бавно присъединяване естествено рефлектира върху по-малък финансов ресурс във Фонда, и това е една от причините, поради която се насочихме да търсим помощ и от българските общности на определени места, където ги интересува да има дестинации, за да могат да пътуват удобно, както и за да има туризъм. Това е една от основните причини", каза Дойчин Ангелов.

Другата причина е, че хората най-вероятно смятат, че след като се проведе разговор с определена авиокомпания, линията ще тръгне на другия ден, или след един месец.

В момента в полезрението на ръководството на летището са няколко нови линии до Испания. Това са Барселона, Валенсия и Аликанте, след петиция на повече от 100 000 българи, които пребивават там.

За Италия нашите сънародните също са направили петиция, по подобие на тази в Испания.

"Искането е от района на Милано, по-скоро Бергамо, докъдето имаше полет преди време, успешен, който се опитваме да възстановим. Успоредно с това започна комуникации и същото се случва практически и в Австрия, във Виена. Разбира се, работим по възстановяване на полетите, които бяха до Германия, до Дортмунд и Меминген. За Франция също се очертава да се случи нещо подобно, като засега две дестинации са в полезрението ни. Едната е в Марсилия, където има голяма българска общност в района, както и Париж като голяма туристическа дестинация.

Предстои да проведем разговори с норвежката компания Norwegian Airlines. Имаме разменени имейли. Най-рано това ще се случи към 20 април, на форум от европейския формат. Там ще разговаряме за възможността освен в България да летят сезонно, лятото до морето, да им предложим и да обсъдим каква възможност има да летят до Пловдив, като отново ние работим не за чартъри, а за целогодишни редовни линии", каза Дойчин Ангелов.

По думите на директора на пловдивското летище, авиокомпаниите планират – това е системата, по която те работят - от лятото за следващото лято, от зимата за следващата зима. Така че технологичният период да се случи една нова авиолиния е сравнително една година, след като се е стигнало до споразумение и съгласие с авиокомпанията, че дадена дестинация е изгодна.

Линиите, които ги е имало и са спрени, на 100% са били успешни линии, каза още Ангелов. Те не са спрени заради липса на пътници, а това са решения на авиокомпаниите.

"Не ги спираме ние, нито сме в състояние да ги започнем, ако авиокомпанията не прецени, че дадена линия е изгодна за тях. Всичките тези линии - до Франкфурт-Хан, двете дестинации, които доскоро ги имаше, до Дортмунд и Меминген, както тази преди време до Брюксел, до Дъблин, това са решения на авиокомпаниите и гарантирам, че не са заради слабо натоварване на самолетите и липса на пътници. Това е станало по техни виждания, тъй като авиокомпаниите си правят мрежа, в която насочват, спират, започват на други места. Това са изцяло техни решения. По някой път причините дори са технически, но не е заради липса на пътникопоток", уточни Дойчин Ангелов.

Според него не е достатъчна и нашата реклама.

"Това е предмет на доста колективно усилие и в никой случай не е по силите на едно летище да осъществява рекламата за даден град, или за даден район. Бих казал, че както в национален план отдавна се отчита, че в сравнение с другите държави около нас - Турция, Гърция, рекламата на българския туризъм не е достатъчна, респективно и за нашия регион. Като част от този български туризъм, рекламата категорично не е достатъчна.

Засега, ако няма някакво нелогично прекъсване, нещата са много динамични и аз съм оптимист, че много скоро дестинациите до Пловдив и региона ще станат доста повече", каза още Дойчин Ангелов.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дааа

    4 0 Отговор
    законем Начин "успешните" мутри да откраднат парите на общините. Пускат вървежни линии и ги спират нарочно и общините кметовете и те гербедаджийски "наши " , веднага, като едни пребоядисани комунисти.. "Другари дайте да дадем във фонда" и сипват едни корупционни законно пари.. за чекмеджан и сие.
    Същата е схемата и Бургас, Русе. Крадци.
  • 2 ХиХи

    3 0 Отговор
    А печеливши бяха ли?
  • 3 Хохо Бохо

    8 4 Отговор
    Пълна лъжа. Никоя компания на спира успешна линия, ама никоя. Те печелят от превоз на пътници, няма пътници-няма линия.
  • 4 Някой

    4 0 Отговор
    От Пловдив до Истамбел са 400 км. За такива кратки разстояния не е опровдан самолетен транспорт. Трябва да има скоростен влак движещ се с 200-300 км/ч по тази линия. Така с влак ще се взима за 2 часа.
  • 5 Богата държава

    1 3 Отговор
    Най-скъпо струващо за подръжка летище. Само за 2 полета на ден.

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 556

    1 0 Отговор
    Пуснете Дортмунд , че столипиновци немогат да пътуват .