Клиент удари работник в автосервиз, съобщиха от полицията в Правец.
На 25 ноември постъпил сигнал, че в автосервиз на бензиностанция клиент е ударил работник. На място били изпратени полицаи. Установено е, че конфликтът е възникнал заради предявени претенции за забавен ремонт на автомобил.
Извършителят е задържан за срок до 24 часа. По случая е регистрирана преписка.
Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Нормално, за нашата ненормална държава!
Коментиран от #10
13:29 26.11.2024
3 Маската
13:29 26.11.2024
4 Тро л четата
Коментиран от #6
13:30 26.11.2024
5 На клиента му падна пердето!
13:32 26.11.2024
6 българин
До коментар #4 от "Тро л четата":
Прав си, мутрофанката не я интересуват такива битовизми, а и ние си действаме така както са ни учили толкова години. С бой.13:34 26.11.2024
7 замислен
Коментиран от #24
13:37 26.11.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 БАРС
Коментиран от #25, #28
13:55 26.11.2024
13 Механик
Но по повод на Вашият коментар искам да поясня моята гледна точка.
Да, не е правилно да се разглобяват всички коли, за да не се "изпусне клиента". Знам, че тук-таме има таква практика и не го одобрявам, НО... Даден срок много рядко може да бъде даден, ако не е за някаква проста работа. Давам пример веднага, за да не съм голословен. Идвате, защото на Вашият автомобил (впръскваща система "common rail") трябва да бъде/бъдат подменени/отремонтирани дюзите. На практика изглежда проста работа- развиваш 4 болта/гайки и 4 тръбички. Вадиш дюзите и ги подменяш. Затягаш болтовете и тръбичките. Ако на Вашият автомобил, дюзите се извадят безпроблемно, работата е за час. Но както е вповечето случаи става, една или повече дюзи са закоксували и се започва проблема. Ваденето на една таква дюза може да отнеме няколко дни. Ами ако трябва да са 4 дюзи?? Да не говорим, че има случи в които дюзите трябва да бъдат РАЗРУШЕНИ или да бъде повредена главата и/или капака на клапаните. Дори има и по-лош вариант при който двигателят се демонтира, и се налага отстраняване на дюзата на ЕДМ (обемно-ерозийна машина). Това е външна услуга и процесът е мног скъп и изключително бавен.
Е, кажете ми как човек да ви каже за колко време и колко пари ще ви стане колата?
Пак казвам, че трябва да сме коректни към клиентите си, но не всичко може да бъде предвидено и категорично упоменато.
И не на последно място, подбирайте си
Коментиран от #14, #15, #16, #32
14:00 26.11.2024
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Да прав си!
До коментар #13 от "Механик":
Но за да се избегне това, се прави оглед,диагностика и се пише оферта за сервиза! А тук в БГ няма такива екстри! Написах го в коментар 2.....недоразумение сме! Или ни направиха такива...14:08 26.11.2024
16 И аз съм прав
До коментар #13 от "Механик":
Пълно обслужване и смяна на всичко, което трябва да се смени, защото не вярваш на предишния как го е поддържал. Джипът на 6 г.Поръчал си частите по каталог, носиш му ги и се започва: "оооо ма то тука поне 2 дена работа има..." Обажда ти се след 3 часа -готово, ела да си го вземеш. Цената за труда както за 2 дена работа. Е, повече край тоя не минавам.
Коментиран от #18
14:18 26.11.2024
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 майстор Манол
До коментар #16 от "И аз съм прав":
Ами обслужи се сам бе драги , кой те спира ?Имаш си идея ти как се обслужва джип на 6 години !
Коментиран от #23
14:21 26.11.2024
19 Механик
До коментар #14 от "САТЪРА НА ХАНА":
Винаги във всичките си коментари гледам да съм обекктивен и точен. Конкретно пък по тая тема съм и отлично запознат от личен опит.Не оправдавам мошеници, но не мога да оправдая и клиентите по някога. По тоя случай ще дам още един пример.
Идва клинт за някакъв ремонт и веднага ме пита "Ама аз знам, че вие по сервизите ви дават отстъпка за частите. Искам да ми дадете тая отстъпка". Обяснявам му вежливо ,че да, дават ни отстъпка, но това е защото на месец правя 20-30000 лева оборот на магазина. А на мен тая отстъпка ми трябва,, защото ми помага да си платя на момчетата, да си платя ток, вода, телефони, купувам инструменти и пр. А той ми отговаря, че прият/чичо/вуйчо работи в магазин за авточасти и ще си донесе частите от там.
Ок, няма проблем. Клиента има право. Обаче... момчетата започват да разглобяват колата, защото вънка чака друга кола за тоя повдигач. Цялата предница е разглобена, повдигача е зает, а части няма. Благополучно към 16 часа се явява клиента с една торба части. Сияещ защото е спестил да речем 100 лв. Вадим частите и се оказва ,че вуйчо му от 10 позиции е познал само една. Клиента награбва чантата и се втурва с такито да подменя частите. Отново благополучно звъни към 18 часа за да съобщи, че вуйчо няма точно каквото трябва и ще му го прати един колега по автобуса от Намсикъдеси. Идва нов ден, повдигача все още е блокиран, а части няма понеже автобува от Намсикъдеси идева едва на обад. Къде 14 часа ликуващия клиент идва с въпросните части
Коментиран от #21, #26, #31
14:22 26.11.2024
20 автоджамбаз
14:24 26.11.2024
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Тома
14:53 26.11.2024
23 Механик
До коментар #18 от "майстор Манол":
Да, майсторе, много си прав.Няма да забравя един случай, който е много показателен.
В далечните години идва един стар клиент. Купил си е Ауди А6 с 2.5 двигател.Кефи се човека "гледай ка работи тоя шестак. Песен, пе-сен". По това време тия коли бяха по на 3-4 години. Докарал го е за да бъде обслужена колата, вкл. да се смени ангренажен ремък. Като идва време да се плаща той подскача "олее, що така скупо? На опелчето ми взимахте по 50 лева включително ремъка и труда".
Да ама на опелчето ремъка се сменя за половин час и е саморемъче, няма ролки. А на Аудито се сваля броня, маска, радиатор, интеркулер, а и ремъците са два и са с една торба ролки (обтяжни, паразитни и пр.)
И комплекта тогава беше около 450 лева. без труд, който също не е малко.
Та, е така. Човека си купил джип на 6 години, но иска да го обслужва като Астра-Ф 92-ра година.
Няма угодия, колкото и да се стараеш. нямаш представа колко такива клиенти съм ги пуснал без да платят стотинка, само и само да си нямам главоболия с тях. Естествено, повече не съм ги допускал в сервиза.
Коментиран от #27
14:57 26.11.2024
24 българин
До коментар #7 от "замислен":
Прав си. Аз затова като ми кажат, че трябва да оставя колата, винаги искам оборотна.15:05 26.11.2024
25 българин
До коментар #12 от "БАРС":
Не си прав. За всяка дейност си има регламентирано време, точно з да не може техниците да се размотават. Ако, примерно смяната на масло е 1 час, след 1 час ще ти е готова колата.15:07 26.11.2024
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 И аз съм прав
До коментар #23 от "Механик":
Казвам ти за увъртанията на "майстора" за необходимото време, което беше база за определяне на цената и реалното за изпълнение, ти пак си пееш твоето. Та същият тоя майстор, дето се надуваше и гледаше с пренебрежение на клиентите, сега вече всякакви реклами пуска, само да хване шаран, ама вече никой втори път не се закача на кукичката. Намерихме си друг и на другата кола като му трябва повече време и не вдига цената. Естествено, даваме му над договореното, а оня другия лови мухи пред бараката си.Коментиран от #29
15:14 26.11.2024
28 техас
До коментар #12 от "БАРС":
как очко?сможем повторит?15:54 26.11.2024
29 И аз съм прав
До коментар #27 от "И аз съм прав":
И да уточним за последно. Дразнят ме мошениците, които според клиента и колата определят цената. Казваш: "ще струва толкова", без да ми мотаеш главата. Дадох му уговорените за "два дена работа", които се оказаха няколко часа и любезно ме изпрати " айди чао, другия път знаеш къде съм" и още по-любезно му отговорих, че другият път ще е на 36-ти март. Естествено, всеки споделя впечатленията си и добрият коректен майстор без работа не остава. И елементарна смяна на масла да се наложи, уговаряме се една седмица предварително. Водеща не е цената, а отношението към клиента.16:00 26.11.2024
30 Майстор Манол
На автомобили след 2016 година /Мерцедес ,БМВ ,Ауди.../ да им сваляш цялата предница барабар с двигателя и да им вземеш 20 лева .
Като купувате мислете какво искате !
Коментиран от #35
16:04 26.11.2024
31 Царска манатарка
До коментар #19 от "Механик":
Ако оставям колата , не питам нито за цената нито за частите .казвам какво искам и като се направи да се обадят да я взема.така процедирам.Оставям я на един човек ,но той има шеф и винаги след това.....след 300кмгоре долу ....научавам нови хватки от автосервиза....затова много рядко ,само ако се налага да се вдига НА ПОДЕМНИК "машенка " Я ОСТАВЯМ!вИНАГИ Оставям повече от поисканите пари и винаги ми правят някакви "капи".Така за 37г съм научил почти всичко за автомобила!!!16:36 26.11.2024
32 замислен
До коментар #13 от "Механик":
Явно мен визирате - как ви се струва 6 часа за подмяна на 2 биалетки реално се сменят бе да се свалят гумите? Или за подмяна на задни амортисьори пак обявени "днес сутринта я докарваш и утре вечер я вземаш" това че ми обяви 500 за части + труд а знам на какви цени купува а реално аз ги купих същите амортисьори за 160 без отстъпките? Вижте не знам какво работите НО специално за автосервизите си има софтуер по марки, има и Autodata, там като напишеш какво ти ще правиш то си пише какво се подменя, какви инструменти са нужни и колко време, по стъпки е описано какво се прави - по това време се определят и цените. Това че тук "сервизите" се правят на търговци е друга работа. За въпросните дюзи съм съгласен НО за такива неща се ходи в специализиран сервиз, защото неправилно поставени на 90% се закоксоват и после се сваля главата.17:44 26.11.2024
33 Пишман "майстор"
19:45 26.11.2024
34 Клиент
19:56 26.11.2024
35 А бе майсторе
До коментар #30 от "Майстор Манол":
Преди да купя каквото и да било, мисля дълго, проучвам, правя си сметките и тогава решавам. Предвиждам всичко, даже и на какъв "майстор" мога да попадна. Вие се делите на кадърни и коректни, кадърни и алчни, некадърни и мошеници. Пазарът сам определя. Способният и коректен от клиенти не може да се отърве, на останалите боят им е малко.20:51 26.11.2024