Шофьор от градския транспорт във Варна изказа коментар по повод на катастрофа, при която наскоро на обръщача на жп гарата автобус приклещи лек автомобил.
Ето какво каза за Varna24.bg водачът, който описва всички проблеми на движението през неговия поглед:
"Убеждавам се, че се опитваме по цял ден да караме тези автобуси измежду стадо неуки овце, които не са научени на толерантност към по-големите превозни средства, наречени автобуси !!! Много ми е болно, много ми е жално... Хора, мислете с тези глави, съобразявайте се... в тези автобуси ние возим вашите близки, приятели, роднини и деца.... мислете малко.
Не ни сечете пътя. Когато сме в нарушение пререждайки колона от коли на светофара, не ни са сърдете, не ни снимайте.... ние гоним график,...за да може вашите близки и приятели и деца да не стоят по спирките да мръзнат, защото ние закъсняваме... в колата сте почти винаги по един или двама. Давайте ни път! Не ни сечете пътя! В автобуса има хора на крака, опасно е да се налага да спираме рязко.
Оставяме повече разстояние от колата пред нас, не за да са шмугнете пред нас, а за да може да спрем плавно, ако стане нещо да не съборим някой ваш близък човек, който може да е в автобуса.
Като пускаме мигача от спирките, пускайте ни да излизаме. Четох коментар на едно момиче, че мигачът давал предимство на автобуса само на листовки. Много ме заболя да го прочета това. Не е така. Защото защото аз не мога да стана от седалката и да спра някое дете да не претича пред автобуса, в момент, в който някой ме изпревари. Ами ако това е твоето дете?
Не давайте газ... пуснете ни, ние трябва да стигнем до следващата спирка, защото там може да ни чака пак вашето дете.
Обидно ми е, че сте озлобени срещу нас. Ние работим за вас. Ние не сме нагли, ние не сме лоши, ние просто искаме да возим вашите близки, без да ни създавате проблеми. Бъдете с нас, помагайте ни! Не е лесно...бъдете толерантни, защото не знаете, какво е да се управлява автобус, пълен с хора. Не знаете какво е да носиш отговорност за живота им. Особено в този град, проектиран с тесни булеварди и ужасни ремонти навсякъде..."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 hmhmhm
Коментиран от #10, #22, #35
10:06 05.12.2018
2 Гост
10:07 05.12.2018
3 Гост
Коментиран от #41
10:07 05.12.2018
4 ИКАРУС
Коментиран от #82
10:11 05.12.2018
5 Пеньо
10:25 05.12.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 ванката
10:28 05.12.2018
8 мхм
До коментар #6 от "Варна":
Публикувано във факти.бг: Тук има нещо сбъркано!Да! Ти!
10:31 05.12.2018
9 Комуниста
10:31 05.12.2018
10 Лимонад
До коментар #1 от "hmhmhm":
И все пак половината от нещата не трябва да стават на всяка цена. Като те пуснат - те пускат, като не те пуснат - няма смисъл да се натискаш с автобуса и зорлем да предизвикваш катастрофи. Не са малко такива шофьори на автобуси, които като тръгнеш да го изпреварваш и дава газ. Не са малко и тия дето на червено минават. Ако това, което е написал е призив - всичко е наред. Ако обаче иска да каже, че той винаги е прав и с предимство - това не е така!10:35 05.12.2018
11 мхм2
До коментар #6 от "Варна":
Живея в Холандия от повече от 3 години вече. Да ти разкажа ли как стоят нещата тук? Че появи ли се автобус и всичко друго спира и му дава път, все едно се е появила линейка. И въпреки това почти не ти се налага да го правиш, защото автобусите си имат отделни ленти, отделни светофари. И а си решил да караш в бус лентата, а си олекнал с няколко стотин евра. Шофьорите са задължително с костюм, поздравяват абсолютно винаги, без значение качваш ли се, слизаш ли , ако ще и през задната врата да е, пак ти кимат през огледалото... в БГ сме в каменната епоха за разлика от тях. И всичко е до манталитет, демек 'в главата'.Коментиран от #20, #31, #57
10:36 05.12.2018
12 Onq bez konq
Коментиран от #67, #88
10:37 05.12.2018
13 Гост
До коментар #6 от "Варна":
За да спазва правилата, трябва да има създадени условия за това! Но когато общината не се е погрижила, остава участниците в движението да се съобразяват с превозните средства на масовият транспорт. Ако има обособени бусленти и разни тарикати не се мушат в тях, мислиш ли, че на този човек ще му се налага да кара извън правилата?! Ще си кара по-спокойно, няма да има този огромен стрес, няма да има закъснения в графика, качеството на обслужване ще се повиши, ще има повече желаещи за тази професия! Ама ти откъде да ги знаеш тези неща, а явно нямаш и капацитет, за да ги помислиш!Коментиран от #24
10:39 05.12.2018
14 Така
До коментар #6 от "Варна":
Всичко си заслужаваме.... И политици и бедност и др....... Ти сигурно си от онези, които не си пускат мигача когато прави маневра?! Но иначе от всичко разбираш... НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОПРАВИМ! НЕКА НИ10:41 05.12.2018
15 1 час само!
До коментар #6 от "Варна":
Явно нещо днес не си се събудил в добро настроение! Затова остави колата у дома, качи се на автобусчето, и се поразходи! Слез и си прочети още веднъж коментара! Ако още го намираш правилен, лично ще ти се извиня за глупостта ми, че се опитвам да наливам от пусто в празно! Лек ден!10:42 05.12.2018
16 драган
Когато сме в нарушение пререждайки колона от коли на светофара, не ни са сърдете, не ни снимайте.... ние гоним график...
По тази логика всеки има оправдание за нарушенията си. В крайна сметка трябва да се спазва закона :-)
10:42 05.12.2018
17 Хохо
10:45 05.12.2018
18 Цецо
До коментар #6 от "Варна":
Идиот си ти бе !!10:46 05.12.2018
19 Цецо
До коментар #6 от "Варна":
Идиот си ти бе !!10:47 05.12.2018
20 Варна
До коментар #11 от "мхм2":
Правилникът за движение определя реда за движение с изключение на тези със специално предназначение! След като не са определени като такива, следователно важат общите правила. Отделянето на бус лента влиза в прерогативите на общината или държавата. В тази връзка не виждам причина да давам толеранс на човек, който нарушава правилата защото на него така му е по- удобно. Да не говорим, пък и да ми дава квалификация! - Някакъв полуграмотен идиот излиза с дълга тирада, как е естествено да наруши правилата по негово усмотрение и ако не съм съгласен да ми дава определения няма как да е нормално! Той е нает да работи в тези условия и при определени правила. Не трябва да има прошка и толеранс а наказание!Коментиран от #25
10:47 05.12.2018
21 Именно
Не знам точно за него, но почти всички автобуси особено във Варна спират на спирка с ляв мигач. Така ако спазваш дословно правилника трябва да спреш заедно с тях за цялото време докато са на спирката.
Още по-тъпото е че така разбираш че ще потегля чак когато видиш че тръгва.
10:47 05.12.2018
22 Найден
До коментар #1 от "hmhmhm":
Наистина е много прав но, иди го обяснина Простия българин че, добрия шофьор
не е този който върти волана добре, а този
който предвижда какво ще направи този
пред него. А да говорим за култура на
пътя при българите е просто абсурдно...
10:49 05.12.2018
23 Джак
10:50 05.12.2018
24 Варна
До коментар #13 от "Гост":
Има правила за движение! Какво зависи от общината е друг въпрос! Той е назначен да работи в тези условия! Като не му харесва да си намери друга работа! Шофьора в прав текст Ви казва, че за него е по удачно да нарушава правилата и смята това за правилно щото той си имал график! Така говорят и останалите, които смятат себеси за важни.! Тук четеш цяла тирада от най- обикновен полуграмотен човек, който в прав текст ти казва че нарушава правилата, на това отгоре те определя като овца и ти казваш че е прав? Той е един нает работник на обществен транспорт, чиято работа е да работи при определени правила определени със закон! - Няма какво да се коментира повече! - Никакъв толеранс! Всеки който нарушава правилата трябва да бъде наказан!10:57 05.12.2018
25 мхм3
До коментар #20 от "Варна":
Щом се засягаш, значи си се припознал. Което от своя страна обезсмисля да пиша каквото и да било повече. Както някой по-рано каза 'От пусто в празно, не мерси'.П.С. Правилата са измислени за хора, които не могат да мислят, и някой трябва да им каже кое как да се прави. Тези, които могат да мислят, нямат нужда от правила. Аз знам, че трябва да пусна автобуса, без значение пише ли го в правилника или не.
Коментиран от #28
11:04 05.12.2018
26 ЗайоБайо
Тия хора са всеки ден изложени на стрес:дълги смени, скапани улици, нахални пътници , поледици.....хора, нека да се уважаваме
11:18 05.12.2018
27 Майна ТИР
Много малко от вас знаят че и нашите нерви не издържат, бог не съм, но хиляди животи на идиоти съм помилвал щот и тях ги в къши някой чака...
МИСЛИ, ако не за мен то за себеси българино!
11:20 05.12.2018
28 Варна
До коментар #25 от "мхм3":
Правилата са измислени за да има ред! В противен случай ще сме свидетели на онази среда в която живеем! Щом смяташ че правилникът за движение не е задължителен ... - Твоя воля! Вероятно никога не си управлявал персонал. - В момента в който оставиш персонала да прави всичко по собствено усмотрение извън правилата то си приключил и като мениджър и като фирма. Страната ни прилича в момента на това именно заради това, че сме оставили шофьори, зидаро-мазачи, бояджии да решават по свое усмотрение нещата. За това и ни управляват пожарникар и физкултурник. Защото в тази страна всеки полуграмотен идиот смята, че правилата не важат за него и е обществено значим. Шофьора на градският транспорт смята че за него не важат правилата, общинският служител също, държавният решава че всички са му длъжни, а депутатите че са над закона. За това събитията тук изглеждат такива! Защото оставяме всеки без контрол да прави каквото намери за добре. Не мислиш! - Не знам какво работиш и колко опит имаш ... - Но не мислиш!Коментиран от #30
11:23 05.12.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 ЗайоБайо
До коментар #28 от "Варна":
Правилата са приложими когато ВСИЧКИ ги спазват. Един автобусен шофьор трябва да реагира и то в една джунгла. Ако мислиш, че е лесно, значи не мислиш.Коментиран от #32
11:30 05.12.2018
31 ЗайоБайо
До коментар #11 от "мхм2":
Аз живея в Германия - абсолютно същото. Всеки се отказва от предимството си, за да мине автобуса по-бързо, даже в селцата. Мога да кажа, че статута им е едно ниво под линейка, пожарна или полицейска кола.11:39 05.12.2018
32 Варна
До коментар #30 от "ЗайоБайо":
Това му е работата и за това му плащат заплата. Като не ти харесва работата я сменяш! Хубави или лоши условия такава му е работата! Като се притеснява да ходи да кара автобус на някое голф игрище.- Чак се чудя на коментарът ти! - А простотията с "Правилата са приложими когато ВСИЧКИ ги спазват", чак се чудя как да я коментирам! Това е основание шофьорът да не ги спазва? Кое не схващаш? - До като този транспорт не е определен като такъв със специален режим за него важат правилата, които важат за всички. Какво се опитваш да и кажеш? - Че трябва да се допускат шофьорите на обществен транспорт да ги нарушават и че това е по- малко рисково? Чак се чудя въобще защо го коментираме! Вместо да бъдат наказване заради нарушение на правилата, решаваме че трябва да ги толерираме? Чудя се на подобна идиотска мисъл!Коментиран от #45
12:11 05.12.2018
33 Един
12:19 05.12.2018
34 антрашпиц
До коментар #6 от "Варна":
Погледни само колко минуси са ти натръшкали хората и си вземи бележка...ако можеш..Коментиран от #46
12:20 05.12.2018
35 FUCK OFF
До коментар #1 от "hmhmhm":
БРАВО !!! ПРАВ Е ЧОВЕКА.....АМА ВЪРВИ ОБЯСНЯВАЙ .....НА БЪЛГАРИНА ВСЕ НЯКОЙ ДРУГ МУ Е КРИВ,НО КАТО ПЪТУВА В ЧУЖБИНА,СЕ ОСЛУШВА КАТО МИШКА В ТРИЦИ И СПАЗВА ПРАВИЛАТА И ЗАКОНИТЕ СЪС ЗАПЕТАЙКИТЕ.....ЗНАЧИ МОЖЕЛО....ЕМИ...КОФТИ МАТЕРИАЛ.....РАЗБИРА СЕ ,ЧЕ ИМА И ДОСТОЙНИ ЛЮДЕ И НЕ ТРЯБВА ДА СЛАГАМЕ ВСИЧКИ ПОД ЕДИН ЗНАМЕНАТЕЛ,НО ЗАРАДИ ТАКИВА КОИТО ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ИСКАТ,СТРАДАМЕ ВСИЧКИ
12:22 05.12.2018
36 Аха ясно
Ние да не сме на пътя без причина?
Може пък близки на шофьора да чакат мен?
Що за логика пък от коментарите и прав бил.
Точно това си заслужаваме !
12:22 05.12.2018
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Гост
Жена иска да слезе, за да не чака ,а вън сняг и лед.
Преразказано:
- Госпожо сигурна ли сте?
- да не мис е чака!
- добре, но тук е много хлъзгаво и няма тротоар, не искате ли като стигнем ето там да ви отворя?
- добре...
Има ги, винаги има и свестни, но то при всички е така :)
Коментиран от #39
12:43 05.12.2018
39 PIPI
До коментар #38 от "Гост":
ТАКА Е ЧОВЕКА Е ПРАВСАМО В БУЛГАРИСТАН НЕ УВАЯВАМЕ ДРУГИТЕ
ЕЛА ДА ВИДИШ КАКВО Е УВАжЕНИЕТО В КАНАДА НА ШОФИОРИТЕ АВТОБУСИ
ПРОСТИ ЦИГАНИ СМЕ НИЕ АМА НА ДРУГИТЕ ВИКАМЕ ЦИГАНИ ЗАТОВА СМЕ НА ТОВА ПОЛОГЕНИЕ
И ГО ЗАСЛУжАВАМЕ
12:52 05.12.2018
40 дада
12:53 05.12.2018
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Варненец
12:56 05.12.2018
43 щщщщщ
До коментар #6 от "Варна":
Аз съм шофьор от градския във Варна.И бързам щото съм със жена ти и гоня време да не се върнеш и да развалиш калъпа.Така че по бавно....не бързаи и бъди толерантен.Все пак отдолу е жена ти.12:59 05.12.2018
44 Кольо
13:05 05.12.2018
45 Гост
До коментар #32 от "Варна":
Да ти кажа честно, не зная какъв ръководител си, какъв мениджър си, но ако съм ти служител, мнооооого ядове ще береш!! Дай да разгледаме вариантът, който ти защитаваш: Автобусните шофьори спазват правилата! Който не ги спазва - да си ходи и да си търси друга работа, ще дойде някой който е съгласен да работи при тези условия! Така, ли твърдиш?! Я се осъзнай малко! Това да не са ти крепостни селяни?! Да не са ти животни?! Ти даваш ли си сметка каква теза защитаваш?! По твоята логика, може да не им плащат и заплата, да им бавят заплатите, да ги мародерстват на кой и както му скимне! И тава е теза, която според теб важи не само за шофьорите от градският транспорт, но и за всички останали! Лелеллелее.... Нямам думи да опиша скудоумието ти.Коментиран от #48, #50
13:12 05.12.2018
46 Варна
До коментар #34 от "антрашпиц":
Бе да взема и теб да питам! - Трябва ли да се толерира нарушението на правилата за движение от шофьор на общественият транспорт? Като не спазва правилата застрашава ли животът и здравето на останалите участници? След като не е транспорт със специален режим, от кои правила според теб трябва да се ръководи? - Или както каза един от коментиращите карам Бус и имам график, ако може да ви "позасичам малко". По ирония една част от хората роптаят срещу хаоса, а въпросният шофьор е именно една от причините за него. Съветвам да четете внимателно какво е написано! Един от нарушителите на общественият ред роптае в отворено писмо и обижда останалите участници в движението приемайки себе си за нещо значимо. Та вие роптаете именно срещу такива идиоти всеки ден! Тоя цървул вероятно и като си влезе в собствената кола пак отнема предимство. За какво говорим въобще?Коментиран от #47
13:15 05.12.2018
47 ЗайоБайо
До коментар #46 от "Варна":
"Автобус" Е специален статут, невежи! Той дава мигач, спира, качва хора , дава мигач и тръгва, това е! Това не е ПКВ да чака да се вреди! За 26 години в България не съм видяла Бус да кара на червено .За какви нарушения говориш не ми е ясно. По-малко егоизъм, повече разум, моля.Коментиран от #49
13:29 05.12.2018
48 Варна
До коментар #45 от "Гост":
Зададеният хипотетичен въпрос от мен в страни от темата бе за да преценя колко опит имаш и занимавал ли се въобще с организационна работа. Е... - Отговорът ти бе показателен! - Опит нямаш! Така или иначе ще ти отговоря на репликата. - Ако беше мой работник щеше да си уволнен максимум на вторият месец. Правилото е " работа има колкото искаш, намери си по подходяща". За това не се изживявай като жертва на общественият строй. Има правила и те трябва да се спазват за да може всичко да функционира поносимо и разбира се в полза обществен интерес! Недопустимо е шофьор, още повече на обществен транспорт, който не е определен за такъв със специално предназначение да нарушава правилата по негово усмотрение и на всичкото отгоре иска да са толерантни с него, а и да дава квалификации. Той застрашава здравето и живота на участниците в движението и това не може и не трябва да бъде толерирано! Той все пак е прост, тъп и полуграмотен персонал натоварен със задачата да превозва хора при условията на определени правила, които на това отгоре са и определени със закон!- Какво има да се коментира повече?13:30 05.12.2018
49 Варна
До коментар #47 от "ЗайоБайо":
Той е специализиран транспорт, а не такъв със специален режим! Вероятно трябва да минеш опреснителен курс на закона за движение по пътищата в случай че не правиш разлика.Коментиран от #51, #86
13:34 05.12.2018
50 ЗайоБайо
До коментар #45 от "Гост":
За нея и хората, дето ползват автобус със сигурност също са отрепки, щом не могат да си купят кола и да карат като нея. Положението няма да се промени, докато има хора, които мислят, че определени професии са само за идиоти.13:36 05.12.2018
51 ЗайоБайо
До коментар #49 от "Варна":
Ей тука вече логиката триумфира! Специализиран транспорт без специален режим! Това го има само у България!Коментиран от #53
13:40 05.12.2018
52 редник
До коментар #6 от "Варна":
А "функцията" на дипломираните овце каква е ?Коментиран от #54
13:48 05.12.2018
53 Варна
До коментар #51 от "ЗайоБайо":
Ако ти не правиш разлика между специализиран и такъв със специално предназначение, разлика между нас е както се казва не 2, а 4 вагона книги! - Добре, че все пак можеш да пишеш и четеш! Това все пак е важно за развитието ти. Тъй като е почти безсмислен разговорът, предвид нивото ти на образованот, а и аз нямам желание да те обучавам, ще ти дам няколко кратки примера за да направиш разликата. Една част от товарните средства са специализирани за транспорт на хора, други за товар. Отделно някои от тях може да имат специален режим на движение, тоест за тях да не важат общите правила. Такива са линейки, полиция, пожарна и т.н. Преностъ на пътници е спезиализиран транспорт за транспортиране на хора, но ако не е допълнително определен като превозно средство със спезиален режим на движение, остава само специализиран транспорт. Специализиран е и транспорта на горива, насипните товари, храните, спиртните напитки, според признака на товара, който пренасят. Но те не са със специален режим на движение, което означава че важат общите правила за движение за разлика от линейки, полиция, НСО. Колата на НСО не става такава със специален режим до като не я определят за такава с наредба, регламент или закон. Но тя е специализирана преди това за пренос на хора при условията на защита от да речем леки огнестрелни оръжия. -Надявам след толкова елементарни специална за теб пригодени, да схванеш каква е разликата.Коментиран от #61
14:01 05.12.2018
54 Варна
До коментар #52 от "редник":
Ако беше офицер, а не редник, вероятно щеше да знаеш, че овцете са по природа, а не определени с диплома. Дипломата именно е разликата между овцете и онзи, който ги води обикновено. В БГ за нещастие има анормални и противоестествени реалности. Овцете мислят, че притежават повече качества. Вероятно причината е примерът от последните 10 години. На чело на страната стоят откровени тъпанари, което накара всички онези от същото котила да си въобразяват че са способни компетентни извън онова което могат по правило14:12 05.12.2018
55 Рене
14:22 05.12.2018
56 НЕКОЙ СИ
До коментар #6 от "Варна":
ЕЙ ,грамотния -излез малко от България и виж в нормалните държави кво става. Автобус само да пусне мигача и всичко спира и му дава път.Ако си толкова грамотен и квалифициран,ще ги знаеш тия работи. Реално ти си един типичен български гашник, дето най-големия ти проблем е,че не си герберче,та да се облажиш от властта.
14:26 05.12.2018
57 Bubbles
До коментар #11 от "мхм2":
Живея във Франция, тук е същото, рейсовете имат предимство, качваш се на рейса, поздравяваш шофьора и той те поздравява, на слизане казваш благодаря и довиждане, чуваш de rien, bonne journée/soirée(няма защо, лек ден/лека вечер) и т.н.Когато съм в България по навик поздравявам шофьора когато се качвам от първата врата, на шофьора му става приятно, а останалите ме гледат като паднал от Марс.
Но така е, България е векове назад от цивилизацията.
14:38 05.12.2018
58 vasik atanasova
КОИТО СА СИ ЗА БОЙ
СВИРЯТ С КЛАКСОНА И ПРАВЯТ СМУТОВЕ
ИМА И РАЗБРАНИ ХОРА
ПРИНЦИПНО НЕ ТРЯБВА ДА СИ НЕРВЕН КАТО КАРАШ АВТОБУС
А СПОКОЕН
КОЙТО ИМА КОЛА ДЕТЕТО МУ НЕ ВИСИ НА СПИРКА
А И ВСЕКИ БЪРЗА
АЗ КАРАМ ВСИЧКО ДОРИ И КОЛЕЛО
МНОГО ПЪТИ ШОФЬОРИ НА АВТОБУСИ СА МЕ ПРИТИСКАЛИ
СНОЩИ ДОРИ МИСЛЕХ ДА СЕ ВЪРНА И ДА МУ НАЦЕПЯ АЛАБАША НА ЕДНИ
БЕЗ ОБЯСНЕНИЯ
НО КАТО ЦЯЛО АВТОБУСНИТЕ ШОФЬОРИ СА ПО ДОБРЕ ОТ БАКШИШИТЕ
ЕЙ ТЕЗИ ТАКСИДЖИИ МНОГО НАГЛЕ БРЕ
УЖАС
15:32 05.12.2018
59 Водач на автомобил
15:33 05.12.2018
60 Jack Bauer
Коментиран от #83
16:11 05.12.2018
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 посетител
17:00 05.12.2018
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Иван
Коментиран от #69, #73
17:12 05.12.2018
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Иво
17:59 05.12.2018
67 минаващ
До коментар #12 от "Onq bez konq":
Това редовно го правят в Букурещ. Минава Пътна полиция и заминава. Иначе до довечера не може да стигне крайна спирка. Автобусите са нови мерцедеси, само сола и са винаги претъпкани макар, че на някои линии са по на 6-7 минути. Необходимо ли е да споменавам, че София е пустинята Сахара в сравнение с Букурещ?.18:31 05.12.2018
68 Не е прав
18:44 05.12.2018
69 минаващ
До коментар #64 от "Иван":
Не се е изразил правилно. Тръгвайки от спирка, той не може да се включи в лявата лента, понеже неуките овце от средната лента са спрели успоредно на него без да му оставят място да се включи и спокойно изчакват да светне зеления сигнал на светофара, който е на 100 метра за направо. Би бил в по-голямо нарушение ако тръгне през тях. И за проклетия точно този ден е забравил крилете на автобуса в гаража. Но о, щастие.Лявата секция вече свети червено и не след дълго светофарът вече отново свети зелено за направо. Тъй като не всички спадат към горе споменатото стадо и един шофьор, а не карач го пуска, водачът засиява все едно е изтъркал правилните символи от Националната лотария и потегля. Но... отново греда. В лявата лента друго нещо стадо блаженно изчака зеления сигнал на лявата секция. Вариантите са 3. Автобуса спира и изчаква заедно с лявата лента, блокирайки движението направо, което още е на зелено, да завие наляво "С повишено внимание" и на червен сигнал или отново да изчака, развивайки с лявата лента от тази за направо, отново с повишено внимание или разчитайки някой, който е случайно в стадото, да го пусне? Та ти какво би направил, тъпо черноглаво балканско говедо? Въпросът е риторичен.19:08 05.12.2018
70 никси
Коментиран от #81
19:30 05.12.2018
71 Driving pleasure
19:36 05.12.2018
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 КАТ
До коментар #72 от "Lion City":
Може би не трябва да забравяш, че за твоята квалификация се изисква един шофьорски курс.21:07 05.12.2018
75 Абе байно
До коментар #73 от "никси":
Ти имаш ли основно образование? Та ти си тотално неграмотен. Как са ти дали книжка, че и категория да возиш хора, изобщо не ми е ясно.21:25 05.12.2018
76 колчо
21:32 05.12.2018
77 hmhmhm
21:52 05.12.2018
78 вили
Коментиран от #79
22:37 05.12.2018
79 ХХL
До коментар #78 от "вили":
Може ли в едно изречение от 4 думи да направиш 4 грешки?"прос народ слаба даржава" - Всяко изречение започва с главна буква, и завършва с точка или някакъв друг обикновено препинателен знак. После не се пише "прос", а просТ, и разбира се не се пише дАржава, а дЪржава.
00:07 06.12.2018
80 бомбата
01:15 06.12.2018
81 Питам
До коментар #70 от "никси":
Ти , като си полуграмотен , кой ти даде книжка?Коментиран от #84
02:10 06.12.2018
82 Димитър Кънев
До коментар #4 от "ИКАРУС":
Не само правилна но и справедлива.04:03 06.12.2018
83 минаващ
До коментар #60 от "Jack Bauer":
Доста овча логика.06:53 06.12.2018
84 ХА ХА ХА
До коментар #81 от "Питам":
Прост , по-прост , най-прост , шофьор !07:41 06.12.2018
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Психолог
До коментар #49 от "Варна":
Като чета словоизлиянията ти, стигам до извода , че си някакъв дребен кмплексиран субект с амбиции за голям шеф ! Комплекса ти произлиза от това , че си слабо образован !10:51 06.12.2018
87 Шаран БГ
12:23 06.12.2018
88 ДоДо
До коментар #12 от "Onq bez konq":
Ти не четеш ли пресата, не гледаш ли телевизия или не виждаш по далеч от бутилката с ракия? Това е промяната в ЗДП. Автобусите ще спират на трамвайните спирки, в частност и по бул. Константин Величков. Пише го и на електронните табла.14:02 06.12.2018
89 Нурикян
03:30 05.05.2019