Last news in Fakti

7 Април, 2019 18:19 5 983 48

Българският пиночетист изплю камъчето!

  • ангел джамбазки-
  • аугусто пиночет

Ей така, като си забравят изрепетираните реплики, можете да чуете понякога какъв е истинският проблем...

Българският пиночетист изплю камъчето! - 1
Снимка: 24 май
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Ангел Джамбазки – евродепутатът, който призова да ме закарат на стадиона и застрелят по Пиночетски, – без да иска изплю камъчето по повод пакета Мобилност. „Гадните европейци просто искат да ни изсмучат работната ръка!“, приплака по новините на БНТ. Не разбирам, нали от месеци повтаря, че целта им била „да задушат българските превозвачески фирми и да оставят гладни 200 хиляди семейства на шофьори“? Значи европейците просто искат да ни вземат шофьорите и… да им плащат човешки заплати при човешки условия на труд?! Какво насилие!

Ей така, като си забравят изрепетираните реплики, можете да чуете понякога какъв е истинският проблем. Явно изобщо не им е до бъдещите „безработни“ шофьори, които веднага ще бъдат наети от европейските фирми и ще работят при човешки условия. Проблемът им е, че българските чорбаджии ще трябва да им предоставят същите условия, ако искат да си задържат бизнеса.

И докато цял един народ се надява някой ден да работи и живее като европейците, цялата ни политическа класа без нито едно изключение се сплоти, за да защитава интересите на „българските превозвачи“. За българските шофьори никой не помисли. Нека ви е, Пиночетисти!

Автор: Даниела Пенкова

Източник: "24 май"


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хайл

    95 37 Отговор
    Права е!

    Коментиран от #47

  • 2 ТАС

    56 22 Отговор
    Да искат да им плащат хубави заплати, но и данъците и осигуровките и да харченето да останат при тях. И като станат за пенсия и не могат да ги доят да си вървят от, където са дошли. А тая територия за разграбване България и хората там кучета ги яли.
  • 3 666

    67 44 Отговор
    Законът подкрепя чужди фирми и кара към фалит нашите такива. И в нашите и в чуждите фирми заплащането отдавна е равностойно, а условията на труд изравнени. Да злорадстваш, че хазната на собствената ти държава ще получава по-малко пари и със задоволство да отчиташ факта, че стотици хиляди семейства ще са принудени да напуснат и без това обезкървената ни Родина, си е достойно за разстрел!

    Коментиран от #15, #28

  • 4 ТИЯ ЕВРОПЕЙЦИ АПАРТАМЕНТИ

    31 9 Отговор
    ША КУПЯТ ЛИ НА ШОФЕРИТЕ НИ ДА СПЪТ КЪТ БЕЛИ ХОРА..И АКУ НАИСТИНА ГИ ИСКАТ ТИЯ ШОФЕРИТЕ ТЕ ВЪРВЯТ СЪС СЕМЕЙСТВАТА СИ И ВЪЗРАСТНИТЕ СИ РОДИТЕЛИ ИЛИ ПОСЛЕДНИТЕ ДА ДУХАТ СУПАТА ....
  • 5 Госあ

    64 1 Отговор
    Крайно време е да се вкара някакъв европейски стандарт ! Условия на труд, заплащане, данъци, правосъдие, екология,армия. Ако това не стане, този ЕС се превръща в един битак и няма никакъв смисъл от него.
  • 6 име

    26 6 Отговор
    а какво стана с основните права в ес за СВОБОДНо движение на хора ,стоки и услуги ?? или протекционизма на големите винаги си намира хубави дрехи? тия интернационалисти все по-малко са харесвани.

    Коментиран от #9

  • 7 БАРС

    41 11 Отговор
    Правае мога спокойно да кажа че българин на българин пари не дава.Имам познат който беше тираджия на запад 7 години с документи и 7 години му е одържано за пенсия и направи 65 години и има почти 800 евро пенсия а някой който е карал тир само за българия да видим колко лева пенсия е взел нали нашите превозвачи мислят за работниците си.Какви ми ги дрънкат дават им половината пари под масата заради и това подбиват цените и с по малките заплати те запъда да не би да пасът трева .Почти всмчки наши тираджии шофьори като дойдке събота яко пият камионите им пълни с уискита ракии и бири прекрасно знам достатъчно съм се нагледал по пркингите на запад .Облечени С официални дрехи някъкъв опърпан анцунг и чехли за баня брадясали и като се усмихне половината му зъби ги няма отпред.Рядко се къпят за да икономиса пари и перат даже рядко.Да това е така защтото нашите фирми в кавички много хубави заплати им дават.Де не говорим и за старите камиони.
  • 8 БАРС

    18 7 Отговор
    Правае мога спокойно да кажа че българин на българин пари не дава.Имам познат който беше тираджия на запад 7 години с документи и 7 години му е одържано за пенсия и направи 65 години и има почти 800 евро пенсия а някой който е карал тир само за българия да видим колко лева пенсия е взел нали нашите превозвачи мислят за работниците си.Какви ми ги дрънкат дават им половината пари под масата заради и това подбиват цените и с по малките заплати те запъда да не би да пасът трева .Почти всмчки наши тираджии шофьори като дойдке събота яко пият камионите им пълни с уискита ракии и бири прекрасно знам достатъчно съм се нагледал по пркингите на запад .Облечени С официални дрехи някъкъв опърпан анцунг и чехли за баня брадясали и като се усмихне половината му зъби ги няма отпред.Рядко се къпят за да икономиса пари и перат даже рядко.Да това е така защтото нашите фирми в кавички много хубави заплати им дават.Де не говорим и за старите камиони.
  • 9 Госあ

    34 2 Отговор

    До коментар #6 от "име":

    Тук протекционизма касае работника-условия на труд и заплащане. Не би могло за едни страни да важат някакви ограничения и данъци,а за други не. Не е справедливо. По скоро трябва да попитаме какво стана с индустрията ни и селското стопанство, както и традиционната ни търговия с Русия,при положение че и Германия и Франция отварят заводи там и продават какво ли не,че дори и енергийни проекти правят. И дали наистина има и е имало реална правна пречка от Европа за това или всичко е било лобистки интереси и корупция.
  • 10 Бон апети

    37 20 Отговор
    Ангел Джамбазки е един пълен примитив от който страда цяла България. Дано повече да не му гледаме физиономията.

    Коментиран от #44

  • 11 JPower

    33 11 Отговор
    Закон, неписан е ,че западните и източните работници получават различни заплати за една и съща работа,даже и в България!!!! Защо трябва българските шофьори,че изобщо българите да работят в чужбина или чуждестранни компании....ми за да ги експлоатират!!! Те и нашите пишман бизнесмен ги експлоатират, но поне шофьорите се пребират в България при семейството. С тоз нов закон,ако бъде одобрен, шофьорите няма да изкарват пари, колкото сега. Имат два варианта, да се откажат от шофьорлъка и да работят за по 800лв.в България или да се изнесат със семейството в чужбина!!! Кой печели от това....не и България!!!

    Коментиран от #16

  • 12 Диамантената ръка

    37 4 Отговор
    Е защо в момента тогава като им е зле, българските шофьори работят в български фирми? Те и сега могат да отидат да работят във френски превозвач за по-големи заплати. А дали френския чорбаджия ще даде същата заплата на българския шофьор, като на френския?

    Коментиран от #41

  • 13 Чехльо Радев

    11 13 Отговор
    Тази пък каква е?
  • 14 Batushka

    16 18 Отговор
    Джамбаза на кол!
  • 15 Димитър

    34 1 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    Хазната се пълни и препълва само от глобите на КАТ и акцизите на горивата - това е неоспорим факт, обаче много се краде, толкова много, че все не стига за един нов качествен асфалт там където трябва, и така вече 30 години!!!
  • 16 Абсолютни глупости

    4 12 Отговор

    До коментар #11 от "JPower":

    Си надраскало. Халхабер си нямаш от това което коментираш.

    Коментиран от #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Хайл

    12 5 Отговор
    Абсолютно е права-шофьора никой не го пита и "превозвачите" съшиват с бели конци че ще останат без работа шофьорите- 2006 г в сайта им спефитор.нет им казах че ще стане това и им изкарах някои от кирливите ризи а те наскачаха като попарени срещу мен...хак да им е сега,ревете за шофьори
  • 19 Оле

    6 14 Отговор
    Пълни тъпотии! Тук са се събрали барекови дудучета и се самозалъгват, че защитават шофьорите.
  • 20 JPower

    8 6 Отговор

    До коментар #16 от "Абсолютни глупости":

    Добре, обясни тогава, с какво тоз закон е добър за българските шофьори!!!!

    Коментиран от #21

  • 21 С това с каквото всеки

    14 5 Отговор

    До коментар #20 от "JPower":

    Западен работодател е по-добър за българският работник. Не е тайна, че западните компании в България плащат на българските работници повече отколкото българските в една и съща сфера. Щом те успяват да успеят и българските. Хич не ми дреме какъв е работодателят ми след като ми заплаща повече за труда.
  • 22 Истината

    18 1 Отговор
    Няма как българския работодател да плаща същите заплати защото и на него не му плащат равностойна цена ..друг въпрос е че сте проядени от алчност и шефове и работници..за германеца щом си чужденец неможе да взимаш колкото него ..всички приказки за равенство са лицемирие

    Коментиран от #24, #36

  • 23 Националист

    11 2 Отговор
    "..... И докато цял един народ се надява някой ден да работи и живее като европейците, .... "
    Смисъла на това изречение е "да получава толкова пари колкото германците, шведите, англичаните и т.н."
    Задачата значи се свежда до "пари". А парите са в правопропорционална зависимост на способности, интелект, трудолюбие. За да ти дадат пари и ти трябва да дадеш нещо и туй нещо трябва да е качествено. Ако продаваш нещо по-качествено от конкуренцията логично е да печелиш повече. Развивайте способностите си, интелекта си и трудолюбието си, и резултатите ще дойдат. Един пример, ако си много добър зъболекар, програмист, водопроводчик, ел. техник и т.н., няма ли да правиш добри пари ако се трудиш? Ние всички трябва да ставаме по-добри в професиите си, по-умни и да сме трудолюбиви. Всеки ден човек може да научи нещо ново. Научавайте за да прогресирате.
  • 24 Госあ

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "Истината":

    Напротив,ако си легитимен и съответно работиш за легитимен работодател,получаваш точно толкова колкото германеца. Затова този т.нар. бизнес трябва да бъде легитимен
  • 25 Националист

    16 3 Отговор
    Въпроса е защо трябваше да си елиминираме бизнес отношенията с Русия? Какво пречеше да ги развиваме? Да русофобите жертваха Българските интереси за да нахранят злобните си сърца.

    Коментиран от #26, #34

  • 26 Госあ

    15 1 Отговор

    До коментар #25 от "Националист":

    Не само сърца,а и търбуси. Най вече. Не само че беше унищожена индустрията и селското стопанство,а беше прекъснат и единственият възможен пазар. С традиции. И после лекичко с половин уста излъгаха,че Европа така казала и поискала. И видиш ли, всичко било заради ЕС,а не заради частни интереси и лобита и корупция. Невиждана корупция.
  • 27 първа предавка

    11 2 Отговор
    Нали искаме Европа на една скорост? На една скорост означава, равни условия, данъци, заплати!?
    Нашите транспортни фирми са тарикати, искат да плащат данъци, заплати и осигуровки в България, пък да работят в Западна Европа?
    Джамбаза е много просто момче, връзкар, има здрав гръб и разбира се лобира за тия, които плащат за театъра.

    Коментиран от #30

  • 28 Лешояди

    13 2 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    Равностойни!!! И аз съм шофьор да ти кажа само заплатата ми е между 3000-3600 ама в ЕВРО и съм вяка вечер у дома ваканциони,коледни и други ама трябва много време да ти изброя,политиците са за интерсите на превозвачите а не на шофьорите,и за капак защо не съ в Бг фирма защо избягахме ,принудени от простотии и некоректност.

    Коментиран от #33, #48

  • 29 Гост

    3 1 Отговор
    Удивлява се на наивниците-идеалисти. Прекрасните западни фирми искали видите ли да предложат просто добри условия на нашите шофьори. Мили наивници - на запад ще им плащат същите надници - от 2 до 3 хил. Евро. Мислите, че във Франция ще им плащат повече? Не, ще фалират нашите фирми и ще откраднат шофьорите. При равни други условия ще предпочетат техни шофьори. И оборота ще остане във Франция. И данъците и осигуровките.
  • 30 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "първа предавка":

    И защо тогава селскостопанските субсидии не са еднакви? Искаш еднакви данъци? Наистина ли?

    Коментиран от #31, #32

  • 31 първа предавка

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    На това се казва нелоялна конкуренция! Българските превозвачи плащат данъци и заплати в България, които са много под тези в ЕС и конкурират превозвачите от богатите държави с висок стандарт, което, както се сещаш е пагубно за тях!
    Напълно нормално е Макрон да си защити неговите фирми!?
    Нали искаме на една скорост? Ами, ей ти една скорост! Нека нашите превозвачи да регистрират фирма във Франция и да плащат френски заплати на шофьорите!
    Това е ЕДНА СКОРОСТ! Ама само ревем, когато ни отърва, били сме на две скорости!? Ами ще бъдем, като сме бедни и гладни, не на две ами на 10 ще бъдем!

    Коментиран от #46

  • 32 първа предавка

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Селскостопанските субсидии ли? Проблемът на субсидиите е, че изобщо ги има, това е някакъв тъп социализъм, отделно субсидиите в България се крадат и не отиват по предназначение, не само, че не трябва да ги увеличават, а трябва да ги намалят и да ги премахнат изцяло, за да не си тъпчат гушите разни бенчовци и други червени мутри!
    На ясно ли си, че всички "помощи" за България, всъщност са пари, които се удържат от вноската ни в еврочленството?
    Не може да плащаш 100 пъти по малко от Франция, а да искаш равни помощи?
    Искаш пари наготово, да те хрантутят? Ами, няма как да стане!
  • 33 първа предавка

    12 0 Отговор

    До коментар #28 от "Лешояди":

    Много правилно си обяснил, още повече, че си шофьор! Това е истината, а тя е, че превозвачите са хитри и лакоми тарикати, които си мислят,че могат да експлоатират хората до безкрай, ама нейсе и тяхното време свърши!
    Или ще плащат, като европейци, или да хващат курсовете към сирия, либия, ирак, иран, украйна, има хляб и за тях.
    Да ходят да стачкуват в Брюксел, да им набият кофража. Българска му работа, все гледа да измами, да извърти, да не плати, само мошеници.
    Наясно сме с положението, колкото и да се правят на загрижени и "патриоти".
  • 34 първа предавка

    4 5 Отговор

    До коментар #25 от "Националист":

    Кво си изнасял за Русия бе? Какво сме произвеждали толкова, ай стига стия митове и легенди. За СССР България изнасяше компоти и консерви с домати, паста за зъби Поморин, това е!?
    Това ли ти е "големия" пазар? Соц икономиката, ако беше добре, магазините щяха да пращат от стока по онова време, а те бяха празни, те нямаха възможност да задоволят местния пазар, пък кво остава да изнасят за СССР, глупости на търкалета приказваш. За дефицитни стоки чувал ли си? По соца да си купиш маратонки Ромика или Адидас, трябва, или да си е*ал продавачката, или да ти е роднина, трябваше да имаш железни връзки, без връзки, гуменки, или най-много някои "пиринки".

    Коментиран от #37

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 първа предавка

    11 1 Отговор

    До коментар #22 от "Истината":

    Българският работодател, превозвач, на какви цени мислиш пазари курсовете? Ами явно са по ниски, но не чак толкова, факт е, че подбиват пазара, а печалбата им е изключително висока, защото работят на европейски цени, а разходите са им африкански (български).
  • 37 Госあ

    8 0 Отговор

    До коментар #34 от "първа предавка":

    Братчед,к'во стана с Арома и Софарма ? А завода за ензими в Ботевград и т.н. няма да изреждам всички. Ами да, компотите също са продукция. Сега Франция изнася селскостопанска продукция за Русия. А Русия може да взима и тяхната и нашата,бъди сигурен. Доколкото знам българската текстилна промишленост не е била никак лошо,най малкото за вътрешния ни пазар. Доста по добре от китайските и виетнамски ментета с които масово е облечен българина. Не говоря за онея с арманито и адидаса

    Коментиран от #38

  • 38 първа предавка

    4 3 Отговор

    До коментар #37 от "Госあ":

    Кво да стане, съществуват си и си работят и до днес! Въпросът е, че тогава и днес, пак са на едни и същи собственици, БКП.
    По принцип, какво значение има на кой пазар изнзсяш, когато имаш пазар.
    Руският пазар стана прекалено взискателен за боклуците ни, които се изкупуваха на принципа на солидарността, на който съществуваше СИВ!
    Съответно, в Русия навлязоха качетсвени стоки и българските имаха два избора, или вдигат качеството, или цената, руснаците да не ги мислиш за глупаци да бягат от Колгейт (примерно) и да купуват Поморин, няма как да стане.
    Соца и пазарите му бяха изкуствени, никога не е са работили на пазарен принцип по смисъла на капитализма, за това соца загуби икономическата война.

    Коментиран от #39

  • 39 Госあ

    5 0 Отговор

    До коментар #38 от "първа предавка":

    Всъщност работят като цехове за таблетиране. Дори аспирина се внася като субстанция. И мога да ти кажа, че българската козметика никак не е лоша. Друг е въпросът че при цялото ни биоразнообразие на билки при един РД (рисърч & дивелопмент) наистина бихме могли да имаме ниша в тази никак не малка сфера. И само не ми казвай,че селскостопанската ни продукция беше лоша. Много добре знам каква е по света. Лоша е сега- сирене и кашкавал и колбаси. А другото го няма.
  • 40 Матей

    4 4 Отговор
    В случая Джамбазки комай е прав.Каквито и мотиви да имат западняците или техни частни адвокати,неприемливо е за една държава да бъде изнудвана по този начин.За туй ли ни хързулнаха в ЕС? тРЪГНАЛИ ЗА ВЪЛНА,ПЪК СЕ ВЪРНАЛИ ОСТРИГАНИ?
  • 41 jambazina

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Диамантената ръка":

    Да, така ще подбие заплатата на френския шафьор. И френските баровци не се стока, затова има жълти жилетки.
  • 42 бомбата

    2 2 Отговор
    И тоя Джамбо се ояде точно по нашенски......друга песен запя, чак се осра....та те май покрай оня с огромния тумбак Каракачана всички не си видят краката ама червения килим тъпчат......пасминакойоти....
  • 43 букова глава

    1 1 Отговор
    Джамбазки да не се окаже като Бареков?
  • 44 моряк

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бон апети":

    Защото Кольо дудука(Бареков) е по-хубав от Джамбазки!!?!?!?
  • 45 Долу БГ Чорбаджиите

    3 2 Отговор
    Точен и ясен коментар за заблудените шофьори, демек в момента шофьорите се борят за ниски заплати и мизерен живот защищавайки чорбаджиите.
    А българският чорбаджия иска да плаща най ниските заплати в европа и африка , и да те води на минимална заплата и като не плаща данъци в БГ той е кръвопиец балкански мародер.
    Само че в европа такива номерца НЕ Минават, ако искаш да печелиш в европейския пазар , регистрирай си гирматажв ервопа , и да видиш какви данъци плащаш при какви правила.
    ВИНАГИ СЕ ХВАЛИХМЕ С ЕВТИНАТА РАБОТНА ЗАПЛАТА, В БГ И СЕ ГОРДЕЕХМЕ С ТОЗИ АНТИНАРОДЕН КАПАН.
    Колко сме смотани само, ЛОШШШ МАТЕРИАЛ .
  • 46 ЕС е прокажена пиявица

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "първа предавка":

    точно поради това сме бедни защото те си прокарват лобиските си интереси, а нашите гъзолизци защитават само себе си, ако говорим за честна пазарна икономика (каквато не е в ЕС) точно обратното на това дето пишеш би трябвало да стане, да дойдат тук западните фирми да се регистрират и да плащат данъци тук за да се изравнят доходите със запада а не обратното да се обелюдява България и да става все победна. запада изсмука де що можа от промишлеността, селското стопанство, отличните ни външнотърговски отношения с целия бивш ссср, а останалото ликвидира с помоща на марионетките си тук продажните боклуци така наречени "демократи-либерали"и какво получихме в замяна едит гол х...й
  • 47 Един

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Хайл":

    Не е права ! Седнала е ! ( На собственото си "мнение"!)
  • 48 Даф шестица

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Лешояди":

    След данъците си на 2200 и айде да не се прайш.. става ли?!