Генерално объркване с генерал Атанас Атанасов
Гледам го по БНТ и се чудя - наивност ли е това или добре премерен политически театър?
Репресивният апарат бил "узурпиран", затова трябвало да се деполитизира. Но… под контрола на ПП-ДБ, защото те били "опозиция" и "репресирани".
Президентът Радев бил "пропутински" - и затова не му бил симпатичен.
Генерале…
Нали точно вашата ДСБ подкрепи Радев за втори мандат? Нали бламирахте собствения си кандидат Лозан Панов, за да му постелете червения килим?
Сега, изведнъж, Радев ви е неудобен. А "деполитизацията" звучи като ново овладяване - този път от "правилните" хора.
И какво точно ще деполитизирате, когато целият контрол в институциите се гради с партийни квоти и парламентарни договорки?
А за КПК, която създадохте в "сглобката", вече не говорите, защото Пеевски ви изпревари и пръв поиска да я закрият.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ма на ф
Коментиран от #94, #95
13:03 26.07.2025
2 Генералисимус
Коментиран от #96
13:04 26.07.2025
3 Кико
😂😂😂
Коментиран от #98
13:09 26.07.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 12340
Коментиран от #100, #118
13:11 26.07.2025
6 Абсурдистан
13:11 26.07.2025
7 никМЕХАНИК
До колкото помня, Йода не беше генерал и беше далеко по-красив от това нещастие на снимката.
Коментиран от #44
13:12 26.07.2025
8 Биполярно разстройство в дъбъ
13:13 26.07.2025
9 Кую
13:18 26.07.2025
10 де го чукаш, де се пука...
А върху какво друго да се гради след като напълно липсва гражданското общество, което в такива случаи в демократичните общества е основната институция упражняваща контрол. Всичките опити от уж обикновени граждани да въздействат по някакъв начин на политическата върхушка са организирани и даже финансирани от отделни политически партии, а някои от тях дори открито защитават чужди политически и антибългарски интереси.
Коментиран от #50
13:21 26.07.2025
11 Никой
13:26 26.07.2025
12 Обаче
13:27 26.07.2025
13 гочето
Той дори не е политически номан, а алкохолен..Пее за който дава огнена вода!
Такива като тоя жабок нямат нито социалистически, нито атлантически ценности!
Това са пинчери на каишка.
Коментиран от #32, #33, #35
13:27 26.07.2025
14 " С Вас сме,
Кой ги каза тези знаменити дим!
13:32 26.07.2025
15 Ананасов
13:36 26.07.2025
16 Този е:
Гаден Гном,
политическа Отврат!
Горката, мила България,
какви Нищожества се гаврят с Нея!
14:04 26.07.2025
17 Ний ша Ва упрайм
14:08 26.07.2025
18 Никой
14:08 26.07.2025
19 Абсурдистан
14:19 26.07.2025
20 Оня с джипката
14:26 26.07.2025
21 Мнение
Да, ДСБ и част от ДБ подкрепиха Радев за втори мандат – не защото е „идеалният“ кандидат, а защото тогавашната алтернатива изглеждаше още по-неприемлива. Това беше тактически, а не идеологически съюз. Политиката често изисква избор на по-малкото зло – това не е „бламиране“, а реализъм. Оттогава насам Радев пое в различна посока, включително с ясни антизападни и анти-ПП-ДБ позиции, които не могат да бъдат игнорирани. Критиката към него днес е не противоречие, а естествена реакция на промяна в поведението му.
14:28 26.07.2025
22 Деполитизация
Когато Атанасов говори за нужда от деполитизация, той има предвид освобождаване на службите от задкулисно влияние – включително от фигури като Гешев, Пеевски, или зависими прокурори. Предложението контролът да е под формации като ПП-ДБ е логично, защото те не са били част от порочните практики, а са били техни последователни критици. Това е опит за рестарт, не за ново „овладяване“.
Коментиран от #76
14:29 26.07.2025
23 Партийните квоти
14:30 26.07.2025
24 КПКОНПИ и Пеевски – удобна манипулация
14:31 26.07.2025
25 Перо
Коментиран от #27, #30
14:31 26.07.2025
26 Реалист
Коментиран от #34
14:31 26.07.2025
27 Обидите са безсилие!
До коментар #25 от "Перо":
Ген. Атанас Атанасов е юрист, служил е в контраразузнаването, ръководил е НСС (предшественик на ДАНС), бил е три пъти депутат и председател на комисия по вътрешна сигурност. Това е повече от ‘селска гара’.Коментиран от #31, #42, #54, #66, #105, #117
14:33 26.07.2025
28 дядото
14:34 26.07.2025
29 Не е "Генерално объркване"
14:35 26.07.2025
30 Обидите не са аргументи
До коментар #25 от "Перо":
Когато някой няма аргументи по същество – започва с обиди по дипломи, акценти, произход и външен вид. Това е евтина реторика, която няма сериозен аргумент, а показва липса на такъв.14:35 26.07.2025
31 Дааааа,
До коментар #27 от "Обидите са безсилие!":
служил е в контраразузнаването, ръководил е НСС и съсипа и двете впрочем.Коментиран от #43, #45, #47
14:36 26.07.2025
32 Мдаа
До коментар #13 от "гочето":
Заменянето на политически аргументи с зоология и алкохолни обиди не прави позицията Ви по-убедителна — прави я по-жалка.14:38 26.07.2025
33 Пфф
До коментар #13 от "гочето":
Явно когато генерал с юридическо образование, бивш шеф на контраразузнаването и трикратен депутат не ти е удобен, става ‘алкаш’ и ‘пинчер’. Страхът от аргументи кара някои хора да лаят — обидите са просто шум, когато фактите не са на твоя страна.Коментиран от #119
14:39 26.07.2025
34 Абе човеко,
До коментар #26 от "Реалист":
Точно Атанасов навремето създаде Спец. Съда и Спец Прокурата с цел икономически и политически репресии. Той и ЦветановКоментиран от #37, #38
14:40 26.07.2025
35 Тинтири-минтири
До коментар #13 от "гочето":
Коментарът ви съдържа единствено лични нападки и нито един аргумент. Наричате човек с над 30 години служба в сигурността ‘алкаш’, ‘жабок’ и ‘пинчер’, но не казвате нито дума за действията му, за позициите му или за работата му в комисии, разследвания и парламент. Това е лесно — трудно е да спориш по същество. Ако имате аргументи, кажете ги. Ако нямате, обидите говорят повече за вас, отколкото за него.Коментиран от #46, #49
14:40 26.07.2025
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Реалист
До коментар #34 от "Абе човеко,":
НЕ, Атанас Атанасов не е създател на Специализирания съд и прокуратура.Те бяха създадени по време на първия мандат на кабинета „Борисов“ (2010–2011 г.), под ръководството на вътрешния министър Цветан Цветанов и мнозинството на ГЕРБ.
ДСБ и Атанасов бяха опозиция по това време – и в последствие многократно са се изказвали критично към начина, по който тези институции се използват за политически натиск.
Истинската цел на тези структури – поне по публично обявените мотиви – беше борба с организираната престъпност, но реалната практика показа сериозни злоупотреби – нещо, което и самата Демократична България е критикувала.
Коментиран от #40
14:42 26.07.2025
38 Истината
До коментар #34 от "Абе човеко,":
Това твърдение е невярно. Специализираният съд и прокуратурата бяха създадени през 2011 г. при управлението на ГЕРБ и под ръководството на Цветан Цветанов. Атанас Атанасов тогава беше в опозиция и не е имал управленска роля. Впоследствие той и формации като ДСБ и ‘Да, България’ критикуваха многократно тези структури именно заради злоупотреби и използване за политически натиск. Изопачаването на фактите не променя историята – променя само доверието в тези, които ги изопачават.14:42 26.07.2025
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Не лъжи бре
До коментар #37 от "Реалист":
Атанас Атанасов е един от създателите на Специализирания съд и прокуратура. Дори и друго ще ти кажа. Тогава ДПС бяха против. Провери си го ..Коментиран от #82, #84, #85
14:44 26.07.2025
41 ганев
14:44 26.07.2025
42 Всичката ви работа е такава
До коментар #27 от "Обидите са безсилие!":
Ленче, спри се бе!Няма да станеш по-симпатична като защитаваш комунистическото недоразумение!😂Коментиран от #70
14:44 26.07.2025
43 Обидите са безсилие
До коментар #31 от "Дааааа,":
Да, ген. Атанасов ръководи НСС от 1997 до 2001 г. – по време, когато България започна сериозна евроатлантическа ориентация и сътрудничество със западните служби. Обвинението, че"е съсипал службите", е политическа интерпретация, не факт. Съсипване е, когато службите са използвани за вътрешнополитически натиск – а точно срещу това се бори той от години.14:45 26.07.2025
44 Отговор
До коментар #7 от "никМЕХАНИК":
Този е генерал, колкото аз съм на Уелс принцесата.Коментиран от #48, #51
14:46 26.07.2025
45 Тома
До коментар #31 от "Дааааа,":
Ако "съсипване" значи реформиране на служби, които още носеха тежестта на ДС, тогава добре. Атанасов беше сред малкото, които искаха професионализация и контрол. Истински ги съсипа моделът, при който службите се използват за прикриване на престъпления и шантаж – не за сигурностКоментиран от #103
14:46 26.07.2025
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Радо
До коментар #31 от "Дааааа,":
Истина е, че е ръководил НСС. Лъжата е, че я е "съсипал" – това не е факт, а обида без доказателство. Службите се съсипват от зависимости, не от реформи.14:47 26.07.2025
48 Фактологично
До коментар #44 от "Отговор":
Атанасов е полковник от резерва с реална служба и ръководна роля в НСС. Званието ‘генерал’ му е дадено по служебна линия – не е измислица.14:49 26.07.2025
49 ганев
До коментар #35 от "Тинтири-минтири":
АКО БЕШЕ..ПОНЕ МАЛКО УЧИЛ...ЩЕШЕ ДА РАЗБЕРЕШ...ЧЕ ТОВА НИЩО...НИКОГА НЕ Е РАБОТИЛО....ЩОМ И ФАКТИ ГО ДОКАЗАХА........ФАКТКоментиран от #52, #55
14:49 26.07.2025
50 Онуфри
До коментар #10 от "де го чукаш, де се пука...":
Абе пич нали обществото избира Тиа политици!!!14:49 26.07.2025
51 Ирония
До коментар #44 от "Отговор":
Разликата е, че Атанасов наистина е служил в държавата. Ти – дори не си от кралско семейство...14:50 26.07.2025
52 Хахаха
До коментар #49 от "ганев":
Слагам очила, защото капслокът ви явно трябва да компенсира липсата на доказателства. Ако имате факт – напишете го. Ако нямате, няма нужда да викате...14:53 26.07.2025
53 Ала Бала
Коментиран от #58, #60, #62
14:53 26.07.2025
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Интелигент
До коментар #49 от "ганев":
Писането с главни букви не прави думите ви по-вярни, само по-шумни. Ако твърдите, че човек с над 30 години служба в системата за сигурност "никога не е работил", дайте конкретни факти, не викове. Иначе просто крещите в празното.Коментиран от #61
14:54 26.07.2025
56 Тоя Стоянчо
14:55 26.07.2025
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Рационален
До коментар #53 от "Ала Бала":
Още един коментар с животински метафори, но без нито една дума по същество. Ако имате критика към действия или позиции на Атанасов – изложете я. Ако не, целият ви образен език е просто шум.14:56 26.07.2025
59 Гълъб Донев
14:57 26.07.2025
60 Хахаха
До коментар #53 от "Ала Бала":
Да, сигурно е "ретро", щом е от малкото хора с реален опит в сигурността, без зависимости от Боко Банкята и Шиши Магнитски. Ако това ви дразни, нека шумът идва от вас – поне да знаем откъде лаят пинчерите на Боко и Шиши.14:57 26.07.2025
61 ганев
До коментар #55 от "Интелигент":
КОГАТО..ПОРАСНЕШ...И СТАНЕШ ФАКТОР ...И НАЙ ВАЖНОТО ИМАШ...ЛИЦЕНЗ ТОГАВА И ти ...ЩЕ ПОЛЗВАШ..ГЛАВНИ БУКВИКоментиран от #63
14:58 26.07.2025
62 Кинофобик
До коментар #53 от "Ала Бала":
Когато липсват аргументи, започват обидите и зоологията. Политиката не е кучешка изложба14:58 26.07.2025
63 Интелигент
До коментар #61 от "ганев":
Не знаех, че използването на главни букви е привилегия за "фактори с лиценз". Аз просто предпочитам аргументи пред поза. Ако имате такива – казвайте. Засега чета само претенции, не съдържание.15:02 26.07.2025
64 Артилерист
15:03 26.07.2025
65 Ъхъъъъъ....
15:04 26.07.2025
66 Перо
До коментар #27 от "Обидите са безсилие!":
И кога е минал по стълбицата на различни степени оперативни работници или други специалисти в ДАНС? Какво специално образование има? И адвокатите са юристи, това е малка част от кадровите изисквания за постъпване на най-низовото стъпало, а тоя е “генерал” /костовски/, от СДС “воиските”, без да познава даже военните звания, пълен парашутист и некадърник, нищо не разбиращ от национална сигурност! Това да си бил куфар в една система, не те прави специалист! Смешно ми е като го именуват “генерал”, като малко име, подобно на “академик” Денков!Коментиран от #77, #78
15:06 26.07.2025
67 Тома
Коментиран от #74, #75
15:07 26.07.2025
68 с. Говнягово
15:07 26.07.2025
69 Анонимен
Коментиран от #71, #72
15:09 26.07.2025
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Рей
До коментар #69 от "Анонимен":
Битите карти не ги атакуват всеки ден. А неудобните – да.15:11 26.07.2025
72 Напротив
До коментар #69 от "Анонимен":
Атаките с етикети като "бита карта" са удобни, когато човек е неудобен с позиции и биография. Но фактите остават: ръководил е служба, бил е законодател, и все още е политически фактор.15:13 26.07.2025
73 Анонимен
15:15 26.07.2025
74 Фъргов
До коментар #67 от "Тома":
Проблемът не е, че не сме вкарали всички от ДС в затвора, а че не проведохме истинска лустрация, съдебна реформа и прозрачност. Репресиите по списък не изграждат демокрация – реформите и върховенството на закона го правят.15:15 26.07.2025
75 Пропускът е:
До коментар #67 от "Тома":
Държава не се гради със затвори по списъци, а със закони, които важат за всички. Ако преходът беше реален, ДС-структурите нямаше да се преродят в бизнес и политика. В това е пропускът.15:16 26.07.2025
76 Жожоба
До коментар #22 от "Деполитизация":
Я пак си помисли ПП и Д ебилите не са били част от порочни практики??? Тва шизофренията при вас закърмени евроатлантици е май задължителна...Коментиран от #80
15:17 26.07.2025
77 Парадокс БГ
До коментар #66 от "Перо":
Ген. Атанас Атанасов не е бил в ДАНС – бил е шеф на НСС (Национална служба „Сигурност“), която е предшественик на ДАНС.Има юридическо образование и кариера в контраразузнаването още от началото на 90-те.
Назначен е за директор на НСС през 1997 г. от правителството на Костов, където е носил пряка отговорност за националната сигурност.
Званието „генерал“ е дадено съгласно законова процедура, по предложение на министъра на вътрешните работи – не е партиен прякор.
Бил е председател на парламентарната комисия по вътрешна сигурност – нещо, което не се постига с "куфари".
15:19 26.07.2025
78 Альооо, Пенке,
До коментар #66 от "Перо":
Атанас Атанасов никога не е твърдял, че е бил офицер от ДАНС – той ръководи НСС (предшественикът ѝ) между 1997–2001 г. като част от реалната система за национална сигурност. Юрист е, с кариера в контраразузнаването още от началото на 90-те. Званието "генерал" е служебно, а не партиен прякор. Може да не сте съгласен с него политически, но да го наричате "куфар" говори повече за вас, отколкото за него.15:20 26.07.2025
79 ....
Коментиран от #81
15:21 26.07.2025
80 Деполитизация
До коментар #76 от "Жожоба":
Може да критикувате ПП и ДБ колкото искате – и те не са безгрешни. Но когато обидите заменят аргумента, разговор няма. Думите ви не оборват нищо – просто викат.15:24 26.07.2025
81 Разконспирирах те!!
До коментар #79 от "....":
Ей, манипулатор жалък, опитваш се да внушиш, че Делян Пеевски е единственият "буден" политик, а останалите — включително ПП-ДБ и фигури като Атанас Атанасов — „спят“ или бездействат. Това е манипулативен похват, който цели да реабилитира Пеевски чрез сравнението му с останалите.Събуждането от страна на Пеевски дойде след 10+ години дълбок сън в системата, той не влизаше 10 г. в пърламента, а се водеше депутат, живучкаше си в Дубай. Проблемът не е, че другите ‘спят’, а че той сега се преструва на буден, докато размества шаха задкулисно.
Коментиран от #86
15:28 26.07.2025
82 Реалист
До коментар #40 от "Не лъжи бре":
Специализираният съд и прокуратура бяха създадени от ГЕРБ и Цветан Цветанов през 2011–2012 г., не от ДСБ или Атанасов. Твърдения, че той е „създател“, са неправдоподобни – точно обратното, той последователно е критикувал тези структури и настоява за закриването им.15:30 26.07.2025
83 НЕ НЕ НЕ
Коментиран от #87
15:30 26.07.2025
84 Лъжеш!
До коментар #40 от "Не лъжи бре":
Лъжата, че Атанасов е „създател“ на спецправосъдието, не издържа – тези институции бяха създадени под ГЕРБ и Цветан Цветанов, а той е бил в опозиция и ги критикува по-късно.15:30 26.07.2025
85 Чес и почитания, ген. Атанасов!!!!!!!
До коментар #40 от "Не лъжи бре":
Ген. Атанас Атанасов аргументира нуждата от закриване на специализираните съд и прокуратура, като част от реформа за борба с политически репресии и злоупотреби в БОРИСОВАТА ДЪРЖАВА!15:34 26.07.2025
86 ....
До коментар #81 от "Разконспирирах те!!":
Точно така"спят",ако не е г-н Пеевски да раздвижи нещата,кокошките няма да се събудят.Коментиран от #89, #91, #92, #93
15:36 26.07.2025
87 Петър
До коментар #83 от "НЕ НЕ НЕ":
Ген. Атанасов има дългогодишна кариера в българските служби за сигурност и политика, но неговата политическа и професионална история е в сферата на опозицията и проевропейските партии, докато Доган е лидер на ДПС с различна политическа платформа.Твърденията за връзка между тях е част от политически спекулации и опити за очерняне на ген. Атанасов, които не се подкрепят с конкретни факти, а са жалки лъжи и манипулации.
15:37 26.07.2025
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 По-точно
До коментар #86 от "....":
Пеевски не събужда, а крепи Задкулисието. Когато олигархията „раздвижи“ нещата, обикновените хора остават на заден план.15:39 26.07.2025
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 По-добре
До коментар #86 от "....":
Пеевски не "раздвижи" нищо, а по-скоро затвори кръга на задкулисното управление и политическите зависимости, които пречат на истинска реформа. Ако "събуждането" означава повече влияние на олигархията, по-добре да си останем спящи в търсене на истинска Промяна.15:40 26.07.2025
92 Корупцияяя
До коментар #86 от "....":
Пеевски събужда статуквото, но за обикновените хора това означава повече корупция и зависимости, а не реален пробив.15:41 26.07.2025
93 Бля-бля-бля
До коментар #86 от "....":
Когато една политическа фигура е символ на задкулисни сделки и зависимости, нейното събуждане не е предвестник на надежда, а знак, че проблемите остават същите.Коментиран от #106
15:42 26.07.2025
94 Обидите са липса на аргументи.
До коментар #1 от "Ма на ф":
Когато критикувате само с обиди, без нито един факт, всъщност показвате собствената си неспособност да напишете смислен коментар.Ако мислите, че личните обиди ви дават тежест, грешите. Истинската сила е в аргументите, а не в алкохолните клишета.
Коментиран от #102
15:45 26.07.2025
95 Мнение
До коментар #1 от "Ма на ф":
Опитайте се да излезете от тинята на личните нападки и говорете по същество.Използването на обиди като "алкохолно недоразумение" само показва липса на реални аргументи и слабост.
15:46 26.07.2025
96 Павел Митев
До коментар #2 от "Генералисимус":
Това е доста циничен и обиден коментар, който цели да омаловажи генерал Атанасов.Подобни обиди говорят повече за вас, отколкото за човека, когото коментирате. Ген. Атанасов има над 30 години служба в системата за сигурност и сериозен професионален опит.
Обиди като тези не променят фактите – генерали се оценяват по делата си, а не по сарказма на злобен анонимник интернет.
15:49 26.07.2025
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Съвет
До коментар #3 от "Кико":
Докато някои само се оплакват и хвърлят обвинения, истинските играчи действат и градят. Време е да спрете с детските истерии и да пораснете.Коментиран от #104, #114
15:51 26.07.2025
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Важно!!
До коментар #5 от "12340":
Когато мафията нокаутира почтеността, това не е битка – това е предупреждение. Но не към Атанасов, а към всички нас!!!15:55 26.07.2025
101 Бай той Толстой
16:00 26.07.2025
102 Бай той Толстой
До коментар #94 от "Обидите са липса на аргументи.":
Господинът е известен любител на уискито.Ако се интересувахте повече от истината,а не само от канал 1,щяхте да знаете.16:02 26.07.2025
103 Бай той Толстой
До коментар #45 от "Тома":
Господин Атанасов подслушваше американското посолство,за да знае какво искат оттам😁Истински помияр!16:03 26.07.2025
104 Бай той Толстой
До коментар #98 от "Съвет":
Тия опирки вече не вършат работа.Имате ли други?🤗16:05 26.07.2025
105 Бай той Толстой
До коментар #27 от "Обидите са безсилие!":
Селска гара😁16:07 26.07.2025
106 ....
До коментар #93 от "Бля-бля-бля":
Г-н Пеевски задава ритъма на парламента и на цялото управление,другите са просто пионки,които копират и само пригласят!16:09 26.07.2025
107 УдоМача
До коментар #99 от "Ганди":
Прав сте Ганди! Уви, понякога на човек му идва множко и си го изкарва не както трябва..16:16 26.07.2025
108 Ели Стоянова-Георгиева
Коментиран от #123
16:30 26.07.2025
109 Лена
Отдавна не го гледам, просто един измислен политик на възраст и ловджийско крачетало!
Да си почива и да не плаши от екрана децата!
Йода от междузвезните приключения!
16:41 26.07.2025
110 Старшина Зюмбюлев
16:48 26.07.2025
111 Милиционерски циркаджии
17:13 26.07.2025
112 Казуар
17:59 26.07.2025
113 Хохо Бохо
21:10 26.07.2025
114 Кико
До коментар #98 от "Съвет":
Не разбрах кои са "истинските играчи, които действат и градят"...Би ли посочил тези истински играчи поименно?
22:56 26.07.2025
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 За две водки
08:19 27.07.2025
117 Тъпоъгалник
До коментар #27 от "Обидите са безсилие!":
Къде е служил бе ?В ДС е топил честни хора за да расте в службата .
Марш в курника .
08:21 27.07.2025
118 Чичо
До коментар #5 от "12340":
Тази плешива кратуна няма скалп08:52 27.07.2025
119 Виж
До коментар #33 от "Пфф":
Сега. Тоя генерал е бил офицер по времето на социализма. Значи е бил член на БКП и се клел на партията и НРБ. Значи тоя човечец е пълна фурнаджийска лопата. Извод никаква вяра на такъв. Уважавам само хората които си удържат клетвата , не уточнявам към кого.10:45 27.07.2025
120 Пловдив
11:21 27.07.2025
121 ЗЕЛЕНСКИ И ТАНАС ДА ВНИМАВАТ С БЕЛОТО
11:32 27.07.2025
122 НЕМА ВРЕМЕ - ДЕЙСТВАИТЕ .....
11:50 27.07.2025
123 Моряка
До коментар #108 от "Ели Стоянова-Георгиева":
Эта елементарна, Уотсън!Танас от години се кандидатира все за някакъв- за министър,за Председател на НС.Все не го огрява.Озлобен.Освен това силно изразен Наполеонов комплекс.Но Софиската приватизаторско мафиотска десница го подкрепя.Нали са от едно котило- БКП- МВР.13:34 27.07.2025
124 ПЕНКО
13:43 27.07.2025
125 Павел
Ужасно досадна жена.
10:54 28.07.2025
126 Стефан
12:03 28.07.2025