21 Ноември, 2022 14:56 4 140 5

За екстрите на новата Toyota Prius Prime

  • toyota-
  • prius-
  • prime-
  • технологии

Много иновативни технологии и хибриден силов тракт

За екстрите на новата Toyota Prius Prime - 1

Вече ви разказахме за новия хибриден автомобил Toyota Prius Prime 2023, който подобри външния си вид, получи по-голяма Li-Ion батерия, както и соларен покрив, позволяващ да зареждате батерията на паркинга или да служи като източник на енергия за отопление или охлаждане по време на шофиране. А ето и още подробности, касаещи технологиите в новия Prius.

Новата тягова батерия ще увеличи обхвата на автономно шофиране до 60 км (вместо досегашните 45), като ще може да се зарежда с помощта на вече споменатите слънчеви панели, вградени в покрива на автомобила. Освен това новият модел е с нисък център на тежестта и голям багажник. Той е малко по-нисък, по-широк и по-дълъг от предишното поколение Prius.

За екстрите на новата Toyota Prius Prime

Toyota казва, че колата има хибридно задвижване от пето поколение, което ще рече двулитров бензинов двигател с вътрешно горене и електромотор. Този хибриден силов тракт генерира системна мощност от 220 к.с. Благодарение на него ускорението до 100 км/ч отнема 6.7 секунди.

Подобно на базовия Prius, Plug-in хибридът Prius Prime поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Собственият интелигентен асистент на Toyota пък позволява да получавате указания, да настройвате аудио системата, да променяте температурата в салона и много други само с помощта на гласови команди. За да помогне на потребителя да разбере как да стигне до мястото, където отива, Cloud Navigation използва най-актуалната информация за трафика и маршрута.

За екстрите на новата Toyota Prius Prime

Други акценти включват JBL Premium Audio - система с осем високоговорителя и USB Type-C портове. При избрани нива на оборудване услугата Remote Connect предоставя функция за дигитален ключ, с който може да се заключват и отключват вратите, да се стартира двигателя и други с помощта на смартфон.

Prius Prime може да бъде оборудван с асистент за мъртва зона с предупреждение за препятствия при заден ход. Помощта при паркиране отпред и отзад с автоматично спиране се предлага като опция за оборудването SE и е стандартно за оборудването XSE и XSE Premium.

За екстрите на новата Toyota Prius Prime

Тези, които изберат XSE Premium, ще се възползват и от Panoramic View Monitor, който осигурява 360-градусов изглед около автомобила, както и система за свободни ръце, която може да помогне при успоредно паркиране и движение на заден ход на място за паркиране.

Ще припомним още, че цените и датата на пускане на пазара на базовия Prius ще бъдат разкрити до края на тази година. Що се отнася до plug-in хибрида Prius Prime, компанията обеща да предостави информация през първата половина на 2023 година.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ами,какво да кажа

    12 1 Отговор
    Истински автомобил,от най добрите!След 10 години може и да я притежавам,на трета употреба!Ха ха!
  • 2 Смешно

    14 1 Отговор
    Това всички дизели го гледат като космически кораб.

    Коментиран от #3

  • 3 Така е

    3 8 Отговор

    До коментар #2 от "Смешно":

    А собствениците на най добре оборудвания Приус 2023 ще гледат Тесла от 2012 като космически кораб, защото притежава всички тези екстри плюс още 3 пъти по толкова. А аз тръгнах да чета статията с такъв интерес, че ще науча за някоя нова технология!

    Единственото нещо което няма Тесла е соларния панел, който е със спорни предимства.
  • 4 Българин

    2 7 Отговор
    Дизелите могат и да нямат толкова екстри, но са истински автомобили с които можеш да обиколиш земното кълбо, докато с електрокарите ще остарееш докато ги зареждаш.Автомобилът трябва да върви и върви, а екстрите са за глезльовците..

    Коментиран от #5

  • 5 Копейкин

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Българин":

    По-скоро ще обиколиш всички сервизи в чудене що придърпва, що пуши, що трака, що меси маслото с дизел, що му даваш газ пък не върви ама качва разхода, що се дави, що постоянно свети нова лампа на таблото, що dpf-а задръстен, що постоянно инжекторите му се прецакват, що трупа нагари и т.н и т.н Докато тоя с Приуса ще лети като стрела, бешумно, безпроблемно и евтино докато ти се чудиш с тоя дизел с "душа" дали ще се престрашиш да излезеш от града да не те остави някъде по пътищата и колко пари да носиш постоянно за пътна помощ ....душа хахаха