12 Юни, 2024 09:44 3 079 9

Нова класация на електромобилите с най-бързо зареждане

  • зареждане-
  • електромобили-
  • бърза зарядна станция-
  • скорост на зареждане

Тестовете на Р3 включват десет модела

Нова класация на електромобилите с най-бързо зареждане - 1

Електрическата кола Lotus Emeya е обявена за най-бързо зареждащия се електромобил, способен да зареди батерията си от 102 kWh от 10 до 80 процента само за 14 минути. Свързан към 400 kW DC зарядно устройство, седанът с четири врати регистрира пикова скорост на зареждане от 402 kW и средна скорост на зареждане от 331 kW.

В допълнение към Lotus, тестовете на P3 включват XPeng G9 RWD Long Range, Kia EV9 RWD, Hyundai Ioniq 6 RWD, Nio ET5 Touring Long Range, Mercedes EQS 450+, Genesis G80 Electrified, BMW i7 eDrive50, Tesla Model Y RWD Long Обхват и BYD Atto 3.

Графиката на P3 показва, че електромобилите на BYD са най-далече от рекордьора и не успяват да се доближат до пиковата скорост на зареждане на Emeya. Единственото електромобилът XPeng G9 се доближава с пикова мощност от 320 kW.

Нова класация на електромобилите с най-бързо зареждане

Съдейки по графиката, различните автомобили имат много различни криви на зареждане, които зависят от ефективността на охладителната система и повишаването на температурата на батерията.

Да, бързо стартиращият XPeng изостава от всички с изключение на бавния BYD Atto 3 до половината, превръщайки пиковата си скорост от 320 kW на средна от 233 kW, въпреки че скоростта се възстановява, когато батерията наближи 80 процента заряд.

Lotus Emeya, в допълнение към рекордната скорост на зареждане, предлага и иновативен дизайн и усъвършенствана технология, което го прави привлекателен избор за днешните потребители.

Впечатляващата производителност и ефективността на зареждане поставят Emeya на върха на пазара на електрически автомобили, що се отнася до скорост на зареждане на бърза зарядна станция.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    15 4 Отговор
    А колко такива 400 киловатови зарядни има в света. Предполагам една. В офиса на фирмата, която прави замерванията. Ами направете направо 800 киловатова и направо записвайте в Гинес. Други хора ще висят по 3 часа. Голяма работа.
  • 2 МерчФЕН

    4 4 Отговор
    Отново статия за електромобили и отново нищо за Алиено хиперавтомобилите.
  • 3 Име

    8 8 Отговор
    Който иска да ги купува и да си ги кара тези багии! Като знам как пада капацитетът с времето, за 3 до 4 години батерията е заминала!
  • 4 Гост

    8 5 Отговор
    След няколко години такова зареждане и си купуваш нова батерия за цената на 1/2 от цената на електрокара.

    Коментиран от #5

  • 5 Така е

    3 10 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Скоро четох за един на който батерията вече му заминава, само след 2000 цикъла зареждане. За 8 години горкия е навъртял само 700 хиляди километра на бързи зарядни станции и вече има 25% деградация на батерията и изминава с цели 100 км по-малко отколкото като нова. Тези бангии 1 милион км не могат да изминат като всеки нормален автомобил с ДВГ. Има още доста хляб да ядат докато заменят двигателя с вътрешно горене и да могат да изкарват по пет-шест милиона без никакви ремонти. Поне още пет-шест години няма да го постигнат и ще трябва да сменяш батерия на всеки милион километра.

    Коментиран от #6

  • 6 Анонимен

    10 4 Отговор

    До коментар #5 от "Така е":

    Това в Ютуб ли го гледа или е от рекламна брошура за електромобили?

    Коментиран от #7

  • 7 Какво значение има

    7 7 Отговор

    До коментар #6 от "Анонимен":

    Важното е че е факт от реалността. А фактите стават все повече с времето, защото все повече собственици успяват да навъртят рекордни километри без смяна на батерията.

    Коментиран от #9

  • 8 гост

    2 0 Отговор
    не са тествали Li Mega - 520kW
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.