Превозното средство е оборудвано с мощен и същевременно икономичен двигател PACCAR MX-13, проектиран, като се вземат предвид съвременните екологични стандарти и повишените изисквания за енергийна ефективност. Всички компоненти на камиона са проектирани да постигнат максимална производителност с минимален разход на гориво и емисии на CO2. По-специално, DAF XG 480 е оборудван с дигитални огледала, пълен пакет от аеродинамични решения, гуми с ниско съпротивление при търкаляне, както и с най-модерната система за активна безопасност, включително система за предупреждение за челен сблъсък, която вече е стандартна.
Сглобено в Айндховен, това превозно средство принадлежи към линията камиони от ново поколение на DAF, която включва също моделите XD, XF, XG и XG+. Именно тази серия, както се казва в съобщението на производителя, се превърна в пробив в областта на транспорта на дълги разстояния и голям размер, предлагайки ново ниво на ефективност, комфорт и безопасност за водачите. Създаването му стана възможно благодарение на комбинация от иновативно инженерство, опит на DAF в производството на оборудване за камиони и систематично внедряване на цифрови технологии.
Това събитие без съмнение е важно и за цялата търговска транспортна индустрия. То демонстрира, че традиционните производители, които от десетилетия задават тона на пазара на товарни превози, не просто запазват позициите си, но уверено се трансформират в съответствие със съвременните предизвикателства и очаквания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 а кога ще спечелят едно рали?
До коментар #1 от "Чудя се":
когато даф ги победи на параж-дакар копеленцеНЕУКОвечно РУСКИЯ камаз ги побеждата тия тарантайки
Коментиран от #11, #14
16:11 25.04.2025
7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #1 от "Чудя се":
А за камиона на ИЛюзОН чудиш ли се❓16:14 25.04.2025
8 Ти първо
До коментар #1 от "Чудя се":
се качи на какъвто и да е камион, пък после коментирай...Коментиран от #16
16:31 25.04.2025
9 бай Бончо
Коментиран от #12
16:32 25.04.2025
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 За протокола
До коментар #6 от "а кога ще спечелят едно рали?":
холандските Шкоди имат 3-4 победи в Париж-Дакар, като дори имат 2-моторен камион с над 1200 к.с. от 80-те и по памет на правите през пясъчните дюни понякога бяха по-бързи от 405 Т16....А "душата" на побеждавщия Камаз отдавна не е ЯМЗ... бяха Либхер и май в последните години е Cummins базиран мотор....
16:39 25.04.2025
12 Правехме
До коментар #9 от "бай Бончо":
и Шкода РТ/РТО и по-новите Европа...и ГАЗ-ки събирахме.... ама в минало време за жалост....16:41 25.04.2025
13 Факт
17:01 25.04.2025
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Тираджия
До коментар #8 от "Ти първо":
Карам DAF, машина веднъж! Ушанките това не могат да съниват, че ще го проозветат дори, понимаеш Чебурашка?Коментиран от #18
08:01 26.04.2025
17 Поредния
До коментар #2 от "АЛТЕРНАТИВА ЗА БЪЛГАРИЯ":
Трол, американски камион е баба ти.... Поне да беше прочел сттаията, преди да пишеш....08:03 26.04.2025
18 Чубака
До коментар #16 от "Тираджия":
те гледа в огледалото всяка сутрин…. какво ми я хвалиш тая припаднала Дафинка!??? Ясни са ми още от 2800/3300/3600 през първите 95-ци до 106-ците…. XG-тата нвма да ги коментираме, всички им знаят болежките…. След рендетата и страдалиса, това са най-посредствените камиони20:07 26.04.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.