Левски почти сигурно ще се раздели и испанската марка за екипировка „Joma“ след края на новия сезон, но не е ясно с коя друга ще я замени на „Герена“.
Смяташе се, че фаворит е „Adidas“. Германският спортен концерн и „сините“ бяха партньори до 1999 година, но след това двете страни така и не се сближиха отново. Като причина за това се изтъкваше, че немците не правят отстъпки, ако клиентите им не покрият определена квота за запалянковци. Както и неразбирателство около представителите им у нас. Така легендарната марка не стъпи нито веднъж на „Герена“ през XXI-и век.
Сега обаче „Adidas“ ще трябва да води борба за Левски с най-големият си конкурент – „Nike“, пише „Мач Телеграф“. Американският гигант също е хвърлил сериозно око на „сините“, които в момента чупят всякакви рекорди по продажба на фланелки. Затова на „Герена“ са получили мостри, както и оферти, над които в момента се умува.
Левски два пъти носи „Nike“ в последните години, но така и не успя да стигне до трайно сътрудничество.