Лястовичка моя, толкова добре ни беше заедно, но изглежда, че е време да се разделим, без да се сбогуваме! Нещо подобно на всеки шофьор рано или късно трябва да се каже по отношение на любимата му кола. Има много повреди и неизправности, но има и такива, при които ремонтът може да бъде ненужно сложен и скъп. В подобни ситуации е най-добре да смените цялата кола. Ето за какви конкретни "диагнози" говорим?
1. "Аквамен"
Изисква се рядко нещастие, за да успеете да изкъпете любимата си кола във вода до страничните прозорци. Понякога обаче е достатъчно да оставите колата на паркинга по време на обилни валежи и наводнения. Автомобил, който е погълнал вода вътре, впоследствие ще се сблъска с цял куп повреди и неизправности, но най-важното е, че ще започне да ръждясва бързо. Или иначе казано, трябва да махнете тази кола от живота си възможно най-бързо.
2. "Куцата кобила"
Интересен факт: общата цена за ремонт на автоматична трансмисията на автомобил от масовия сегмент, който е на 10-годишна възраст в половината от случаите надвишава пазарната стойност на същия автомобил. Ето защо имаме отлична причина да помислим дали си струва да сменим превозното средство, когато възникнат подобни проблеми със скоростната кутия. При колите от премиум сегмента нещата са още по-зле. И така, ние се отнасяме към колата по същия начин, както би постъпил всеки уважаващ себе си каубой.
3. "Куршум в гърдите"
Друг изключително скъп елемент за ремонт е двигателят на автомобила. Проблемите със захранващия блок могат да бъдат различни. Но няма нищо по-скъпо от основен ремонт на двигателя. Ако нямате късмет, тогава цената на всички процедури може да достигне почти половината от цената на автомобила. В днешно време основен ремонт на силовия тракт може лесно да струва 6 000 - 7 000 лв., а в някои случаи дори повече.
4. "Криви крака"
Ако някой има криви крака, това не е от голямо значение. Основното е човек да бъде добър. Но що се отнася до колите, такова отношение е погрешно. Автомобил с нарушена геометрия на каросерията вече не е любим автомобил, а източник на безкрайни проблеми. Висококачественият ремонт на повредена каросерия ще доведе до загуба на много пари, в зависимост от степента на разместване на геометрията. Най-често от такава машина е по-лесно да се отървете.
5. "Гнила душа"
Не е известно със сигурност дали има автомобилен Страшен съд, където Богът на двигателите и Дяволът на цилиндрите оценяват степента на разлагане на тялото. И двамата обаче могат да бъдат самият собственик. Ръждата е сериозен проблем. Ако корозията е локална, тогава можете да се отървете от нея. Ако обаче ръждата вече е преминала в състояние на повсеместна поради факта, че е била пусната или не е открита навреме, тогава такава машина има само един път - за скрап.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХАХ
Коментиран от #8
14:14 01.03.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 АБВ
14:18 01.03.2022
4 DrivingPleasure
14:28 01.03.2022
5 alfaman
14:29 01.03.2022
6 Честен християнин
14:31 01.03.2022
7 Тираджия
14:36 01.03.2022
8 443
До коментар #1 от "ХАХ":
Така си мислиш, защото си технически лаик14:42 01.03.2022
9 име
14:45 01.03.2022
10 ХАХАХАХАХА
Коментиран от #14
14:49 01.03.2022
11 дебела кратуна
14:53 01.03.2022
12 Колега
15:01 01.03.2022
13 Но няма нищо по-скъпо от основен ремонт
15:04 01.03.2022
14 Лелеееее
До коментар #10 от "ХАХАХАХАХА":
Явно ще избягвам дизелови Тойоти като ви чета.Коментиран от #17
15:17 01.03.2022
15 Чичи
15:32 01.03.2022
16 Ситрошен
16:11 01.03.2022
17 не само за тойота
До коментар #14 от "Лелеееее":
Цената на нови дюзи за всички марки е горе долу такава. Аз смених преди година на Дачия Сандеро 1.5 ДЦИ една дюза за 1150 лв без работата16:17 01.03.2022
18 Алуди сме
23:22 01.03.2022
19 Дедовия
09:38 02.03.2022
20 ComfortablyNumb
20:42 02.03.2022
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 6-та причина
00:04 06.03.2022
23 РЗС
18:36 22.05.2022