22 06523

Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага

  • автомобилът на старо-
  • проблеми-
  • съвети
Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага - 1

Лястовичка моя, толкова добре ни беше заедно, но изглежда, че е време да се разделим, без да се сбогуваме! Нещо подобно на всеки шофьор рано или късно трябва да се каже по отношение на любимата му кола. Има много повреди и неизправности, но има и такива, при които ремонтът може да бъде ненужно сложен и скъп. В подобни ситуации е най-добре да смените цялата кола. Ето за какви конкретни "диагнози" говорим?

1. "Аквамен"

Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага


Изисква се рядко нещастие, за да успеете да изкъпете любимата си кола във вода до страничните прозорци. Понякога обаче е достатъчно да оставите колата на паркинга по време на обилни валежи и наводнения. Автомобил, който е погълнал вода вътре, впоследствие ще се сблъска с цял куп повреди и неизправности, но най-важното е, че ще започне да ръждясва бързо. Или иначе казано, трябва да махнете тази кола от живота си възможно най-бързо.

2. "Куцата кобила"

Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага


Интересен факт: общата цена за ремонт на автоматична трансмисията на автомобил от масовия сегмент, който е на 10-годишна възраст в половината от случаите надвишава пазарната стойност на същия автомобил. Ето защо имаме отлична причина да помислим дали си струва да сменим превозното средство, когато възникнат подобни проблеми със скоростната кутия. При колите от премиум сегмента нещата са още по-зле. И така, ние се отнасяме към колата по същия начин, както би постъпил всеки уважаващ себе си каубой.

3. "Куршум в гърдите"

Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага


Друг изключително скъп елемент за ремонт е двигателят на автомобила. Проблемите със захранващия блок могат да бъдат различни. Но няма нищо по-скъпо от основен ремонт на двигателя. Ако нямате късмет, тогава цената на всички процедури може да достигне почти половината от цената на автомобила. В днешно време основен ремонт на силовия тракт може лесно да струва 6 000 - 7 000 лв., а в някои случаи дори повече.

4. "Криви крака"

Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага


Ако някой има криви крака, това не е от голямо значение. Основното е човек да бъде добър. Но що се отнася до колите, такова отношение е погрешно. Автомобил с нарушена геометрия на каросерията вече не е любим автомобил, а източник на безкрайни проблеми. Висококачественият ремонт на повредена каросерия ще доведе до загуба на много пари, в зависимост от степента на разместване на геометрията. Най-често от такава машина е по-лесно да се отървете.

5. "Гнила душа"

Пет неизправности в колата, при които е по-добре да се отървете от нея веднага


Не е известно със сигурност дали има автомобилен Страшен съд, където Богът на двигателите и Дяволът на цилиндрите оценяват степента на разлагане на тялото. И двамата обаче могат да бъдат самият собственик. Ръждата е сериозен проблем. Ако корозията е локална, тогава можете да се отървете от нея. Ако обаче ръждата вече е преминала в състояние на повсеместна поради факта, че е била пусната или не е открита навреме, тогава такава машина има само един път - за скрап.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 53 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ХАХ

    25 35 Отговор
    Интересно поднесен материал. И верен. Браво.

    Коментиран от #8

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 АБВ

    27 24 Отговор
    Пълни глупости за АСК.Един среден ремонт на S tronik на Ауди е около 4000 лева ама колата ми струва 40000 лв е защо да не я ремонтирам
  • 4 DrivingPleasure

    39 8 Отговор
    половината от това са глупости

  • 5 alfaman

    39 4 Отговор
    Ръжда , вода и жена веднъж тръгнат ли , спиране нема.
  • 6 Честен християнин

    49 1 Отговор
    Това че аз съм се набутал защо да набутвам някой друг
  • 7 Тираджия

    35 6 Отговор
    Радославе за пореден път доказваш, че разбираш от автомобили колкото теле от локомотиви!
  • 8 443

    16 5 Отговор

    До коментар #1 от "ХАХ":

    Така си мислиш, защото си технически лаик
  • 9 име

    27 4 Отговор
    Пълни глупости. Основният ремонт бил най-скъп. Автора нека знае че смяната на само на един електронен модул често надвишава двойно цената на основния ремонт.
  • 10 ХАХАХАХАХА

    33 3 Отговор
    ХАХАХАА Основният ремонт бил най-скъп. Скоро правих основен ремонт на Тайота дизел. Платих 1200 лв за всичко. Мой приятел със същия мотор смени две дюзи за 3000 лв - по 1500 лв бройката.

    Коментиран от #14

  • 11 дебела кратуна

    12 3 Отговор
    6. Пише Форд на предния капак
  • 12 Колега

    23 1 Отговор
    Със "статийката" си авторът оправдава и насърчава извършването на измами като нещо нормално, което всеки трябва да прави. Никъде не става въпрос за бракуване на автомобила.
  • 13 Но няма нищо по-скъпо от основен ремонт

    17 2 Отговор
    Автора е високо компетентен монтОр!
  • 14 Лелеееее

    23 2 Отговор

    До коментар #10 от "ХАХАХАХАХА":

    Явно ще избягвам дизелови Тойоти като ви чета.

    Коментиран от #17


  • 15 Чичи

    14 0 Отговор
    Аз съм за "Гнилата кобила", след нея става грозна работата. Ама и оня блогър, как го одумкаха 3200 за скоростната на Х5, със съмнителен ефект. хахаха
  • 16 Ситрошен

    15 15 Отговор
    Ако недай си боже сте наследили френска кола, френската емблема е достатъчен признак, че ВЕДНАГА трябва да се отървете !
  • 17 не само за тойота

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Лелеееее":

    Цената на нови дюзи за всички марки е горе долу такава. Аз смених преди година на Дачия Сандеро 1.5 ДЦИ една дюза за 1150 лв без работата
  • 18 Алуди сме

    29 2 Отговор
    най сериозно е положението когато на предната решетка на колата ви има 4 кръга. е тогава си такова таковата…. дали е Tdi или Tfsi , дали е dsg, s tronik или ръчка… най добре подарете на някой луд колата и му доплатете някой лев да се оправя той.
  • 19 Дедовия

    10 10 Отговор
    До ситрошен седни да почетеш малко и тогава давай мнения панимаеш.Първият дизел на лек автомобил е монтиран от СИТРОЕН.Много приятен удобен автомобил и отлична возия перфектни дизелови агрегати и най вече икономични.ха.ха
  • 20 ComfortablyNumb

    3 1 Отговор
    Единствено ръждата и проблем по геометрията са истински проблеми. Повечето електроника ще оцелее потапяне защото е с конформно покритие. Двигател или трансмисия в щатите се намира от джънк ярда за $200 . Не е за всеки да си ги смени сам , но все някой ще го направи и в тоя смисъл колата не за изхвърляне.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 6-та причина

    2 0 Отговор
    Ако е рено когато и да се отървеш, все си на кяр! А още по-добре да не купуваш.
  • 23 РЗС

    0 0 Отговор
    Не знам защо плащате луди пари за тия дюзи, след като хората продават употребявани за 1/10 от цената. Ако ще сменяваш само една или две дюзи от 6, няма никакъв смисъл да са нови. Ползвани вършат същата работа, и дори отново да се предаде след време е достатъчно евтино да се сменят отново с ползвани. Двигателя на моята кола се предаде преди време и всичко беше станало на салата, накрая си намерих друг мотор със всичко и просто го поставиха него, основния ремонт е рискова дейност тъй като трябва да е качествено направен, ако не ядове бол след това.