50 30939

Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч

  • автомобилът на старо-
  • ненадеждни коли
Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч - 1

Има много страхотни автомобили, които можете спокойно да вземете дори с голям пробег. Не всички модели обаче могат да се похвалят с висока издръжливост и надеждност. Уви, много автомобили започват просто да се чупят. Често досегашните им собственици примамват потенциални купувачи с ниски цени. Ето няколко модела, които не са препоръчителни за покупка, като естествено винаги има изключения

Fiat 500

Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч


Тази кола често е хвалена, а понякога дори заслужено. Като цяло обаче Fiat 500 е много ненадежден автомобил, за който повечето „щастливи“ собственици няма да кажат добра дума. Това италианско бебе е много сладко, но има огромни проблеми, най-вече с окачването.

Range Rover

Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч


Емблематичен британски автомобил с главна буква. Важно е само да запомните, че с годините колата по-скоро се е превърнала в индикатор за статус. От надеждността на повечето елементи има още много какво да се желае. Поради тази причина купуването на употребяван Range Rover не е най-добрата идея.

Chevrolet Aveo

Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч


Чести проблеми с охлаждащата система, прегряване, проблеми с термостата, проблеми с радиатора и много, много други. Списъкът може да бъде огромен. Достатъчно е да се каже, че в много рейтинги за употребявани коли тези автомобили винаги са на последно място.

Jeep Wrangler

Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч


Може би що се отнася до офроуд, това не е лоша идея и много хора биха искали да бъдат зад волана на Jeep Wrangler. Важно е обаче да запомните, че колата в никакъв случай не е без недостатъци. И както винаги се случва, колкото по-далеч е годината на производство на автомобила от датата на покупка, толкова по-лоши са нещата. В същото време всички Jeep Wrangler имат едно често срещано заболяване - това е електрическата система.

Audi Q5

Пет употребявани коли, от които трябва да стоите далеч


И накрая, можете да вземете Audi Q5, включително на вторичния пазар. Предложенията съвсем не са малко. Въпреки това е наложително да се избягват модели, пуснати през 2012 г. Тези машини са с най-много повреди, като най-честите оплаквания са от скоростната кутия и кормилното управление.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 80 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ттттттт

    94 2 Отговор
    То като ги гледам - и като са нови не трябва да ги приближаваме...еле па Рейнжа...

    Коментиран от #3, #23

  • 2 Карам бричка

    53 1 Отговор
    Успокоих се! Не съм се прецакал.
  • 3 Гост

    30 58 Отговор

    До коментар #1 от "Ттттттт":

    Рейнджа си е най-практичният, комфортен, красив и проходим автомобил за хора с пари, които не се плашат от това да дават 6-7 хиляди на година за поддръжка и ремонти. Голфът и Астрата не са по-добри автомобили, нищо че ги поддържате с жълти стотинки в квартални гаражи.

    Коментиран от #16, #17

  • 4 Пламен

    58 3 Отговор
    Пфуу, добре че прочетох! И петте си ги бях набелязал за Първа пролет. Сега - нищо няма да си купя...

  • 5 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    64 4 Отговор
    -Майсторе , в сервиза влиза кола! - Виж шофьора, ако е мъж - за накладки, ако е жена - за съединител !
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Инженер

    79 9 Отговор
    Имал съм два Фиата, карал съм като такси Авео. Нищо от написаното за тях не е вярно. Това са супер издържливи коли с евтина поддръжка. Не знам откъде си черпите материал за статиите, но ситината в авто раздела ви е, точно колкото истината в новините от Украйна-кръгла нула.

    Коментиран от #9, #25

  • 8 джамбаз

    50 3 Отговор
    Я , тука са публикували статийка , в която всичко написано е верно ?! Само искам да добавя , че най (ама - най) големият боклук от гореизброените е Рейнджа (и производните му) , това индо-британско недоразумение не требва да си пипа и на картинка. Ако не вервате , разходете се до Пфоето в Люлин и вижте безкрайният паркинг пълен с недвижими имоти с марката Рейндж.

    Коментиран от #21

  • 9 джамбаз

    18 17 Отговор

    До коментар #7 от "Инженер":

    Имал си ... на сън. Чинкуечентото е сладък мъник , ама е трошлив милия , като направен от захар. А ако е автоматик - гълтането му е , като на КАМАЗ.

    Коментиран от #11

  • 10 ComfortablyNumb

    22 17 Отговор
    Общо взето вярна статия. Тия "автомобили" не трябва да се купуват нито на старо нито нови. Изобщо тия марки са трагедия. Почти всичко което е Фиат , Ауди, Джийп и Рейндж не става.
  • 11 Инженер

    63 9 Отговор

    До коментар #9 от "джамбаз":

    Ние по автосервизите се издържаме главно с ремонти на Ауди и Фолксваген, Мерцедес и БМВ. Да са живи и здрави будалите, дето си ги купуват, че иначе гладни ще умрем.

    Коментиран от #20

  • 12 Буфет

    5 52 Отговор
    Рейндж ровер е най добрата, 20 пъти по добра от ланд крузер

    Коментиран от #39

  • 13 Лакей от Герб

    25 10 Отговор
    Рейнджа е супер, троши яко ама не ми пука, батБюойко ме уреди с няколко обшински поръчки и дюшека пръщи

    Коментиран от #18, #19

  • 14 GMC

    29 6 Отговор
    Почти всички автомобили, произведени след 2005 - 2010 - не стават Заради програмираното остаряване, като изтече гаранционния пробег и всеки момент може да се очаква тотал щета.

  • 15 Мойсея Света Троица идеален център

    3 27 Отговор
    Само грандиса мивека мивек момчета 2.4 кубика винилка 163 коня На газ дърпа като нерез и по надолнище със 240 км от 0 до 1000муден но развихри ли се това чудо неземно ти къса вратът ...Бивша борец съм и съм карал машините на Вис 2 и СИК такова нещо няма като Грандиса

    Коментиран от #26

  • 16 Видял "качеството"

    40 2 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Мой приятел купи на жена си това недоразумение. Маслото се сменя на 30хкм за първи път(или беше 40 хиляди км) на 24000 км в остър завой в планински участък Панчарево-Самоков волана изведнъж се втвърди,втързиха се и спирачките,светнаха всички лампи на таблото-ШОК!Добре,че жена му е реагирала адекватно,въпреки стреса,причинен от "квалитетния софтуер" с който е оборудвана въпросната "Луксозна лимузина с повишена проходимост".От Мото Пфое са се побъркали с "качеството" с което са известни тези щайги за хора с пари.Сменени-абс датчик,главина,кормилна рейка,модул и още една камара части на баснословни цени(по гаранция-безплатно!).НИТО ДЖИПА Е ОПРАВЕН,НИТО ПАРИ СА ВЪРНАЛИ!КУПЕТЕ СИ И ВИЕ !
  • 17 Чул за "КАЧЕСТВОТО" 2

    38 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    МНОГО ГОТИН ЛАФ СЕ НОСИ ИЗ ФИРМЕНИЯ СЕРВИЗ НА "КАЧЕСТВЕНИЯ АВТОМОБИЛ ЗА БАРОВЦИ,(БЕЗ КИНТИ). АКО ВИДИШ РЕЙНДЖ РОВЪР НА ПЛАТФОРМА(ПЪТНА ПОМОЩ),ТО ТОЙ ВЕРОЯТНО ПЪТУВА ЗА МОТО ПФОЕ,А АКО Е НА СОБСТВЕН ХОД НАЙ ВЕРОЯТНО Е ИЗЛЯЗЪЛ ПРЕДИ МАЛКО ОТТАМ ИЛИ ПЪТУВА НАТАМ И БЪРЗА !
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 развеселен

    6 7 Отговор

    До коментар #11 от "Инженер":

    Пич , ти изобщо имаш ли кола /или още не си изкарал книжка , защото нямаш навършени 18 г./ ?
  • 21 Анонимен

    7 8 Отговор

    До коментар #8 от "джамбаз":

    Автомобилите са движимо имущество.

    Коментиран от #22, #29

  • 22 Играчев

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от "Анонимен":

    Ентелегенция
  • 23 Йо Несбьо

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ттттттт":

    Рейндж е страшна работа! Гледам му цените на Евоуг - 2 милиона чешки крони ако е почти нов и здрав. Колежка си продаде нейния от 2014 за 300 000 чешки крони. Сигурно заради здравината му.

    Фиатите са ужас - евтина поддръжка и части ама много начесто се сменят. От последния ремонт Сеичентото което ползвам за работа изкара около 2 месеца и пак се потроши...
  • 24 Иван

    9 4 Отговор
    Който е писал статията е завършил за фризьор:)

  • 25 Сссс

    10 4 Отговор

    До коментар #7 от "Инженер":

    Преписали са от някъде,таксито е най надеждния тест за един автомобил,карал съм 7-8 таксита и спокойно мога да кажа че по чупливи коли от Форд няма,пък вие си говорете ...
  • 26 Дядо

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Мойсея Света Троица идеален център":

    Бабо, ти ли си?
  • 27 Петър

    7 2 Отговор
    Извадих от гробището едно пунто за 300 кинта. Вече 110 000. Км не е помирисал сервиз. 2 пъти автомивка. Редовна смяна на накладки и масло. Вечни проблеми с бушонно табло. Това е от мен.
  • 28 Петър

    5 0 Отговор
    То е ясно че ако има цици или гуми. Само пищи и е разход. Ама гледайте си джоба.
  • 29 Той

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Анонимен":

    А когато не може да се движи,какво е?
  • 30 Стоян

    5 7 Отговор
    Тоя автор или е зле с главата или нищо не разбира. 2009год.купих на жена ми нов Фиат 500.1.3mjet. Сега колата е на 320 000км. За всичкото това време съм сменил по веднъж: ангенажна верига, съединител, предни амортисьори, носачи и предни дискове, други никакви проблеми, всички части и труда нямат и 1000лв. И това ако е ненадежна кола здраве му кажи

    Коментиран от #31, #32

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 любопитен

    4 3 Отговор

    До коментар #30 от "Стоян":

    Стояне , ти като какъв работиш в "Ауто Италия"?
  • 33 Бай Брадър

    0 6 Отговор
    До 30. Колега, какво е ангренажна верига?????? Чувал съм за ангренажен ремък, ама ангренажна верига, ще да е някакво инженерно ИЗОБРЕТЕНИЕ!?!?!

    Коментиран от #34, #36

  • 34 Инж. Хоясан

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Бай Брадър":

    Е то си го пише бе бай Брадър... като ремъка е, но вместо шайби и ремък има пиньони и верига.
  • 35 Истинският

    0 4 Отговор
    Няма нито една руска кола в класацията. Давай РАША!
  • 36 Тоя па

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Бай Брадър":

    Още в Москвич 412 разпределителният вал, разположен в цилиндровата глава, се задвижваше с верига. В Москвич 408 разпределителният вал беше разположен долу и кобилиците на клапаните се задвижваха с повдигателни пръти. Последните често се огъваха и клапаните се регулираха трудно. С ангренажната верига този проблем отсъства, а същата изкарва доста повече от ремък, преди да се наложи смяната ѝ. Много марки използват вериги за задвижване на разпределителните валове, а в мотоциклетите са направо стандарт.

    П.П.
    Това, че някой не знае за съществуването на нещо, не означава, че нещото не съществува. Добре е човек първо да провери, ако нещо го смущава, преди да се изхвърли като чайка на пясък. С други думи е по-добре човек да си мълчи и да изглежда като глупак, отколкото да си отвори устата и да разсее всички съмнения за това.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 За Фиатчето

    1 0 Отговор
    Не разбирам кое е слабото в окачването?!
    Но дори да приемем, че е така.
    Частите струват пренебрежимо малко!
  • 39 Безпорно

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Буфет":

    Знаеш ли, че за да се обслужи двигателя трябва да падне магарето, двигателя и скоростната кутия?
    8000 лв труд и части