Следващата година BYD ще представи на европейските пазари три plug-in хибрида в допълнение към трите електрически модела на марката. По този начин китайският автомобилен производител се опитва да създаде възможно най-пълна гама, за да увеличи пазарния си дял в условията на слабо търсене на електрически превозни средства.
Китайската компания е вторият по големина производител на електрически превозни средства в света и бързо увеличава дела си на европейския пазар след стартирането си през 2022 година. Европейската гама се състои основно от електрически автомобили, но наскоро компанията пусна хибридна версия на кросоувъра Seal U.
Според представители на компанията, популярността на PHEV-хибридите и електрическите превозни средства с двигатели с вътрешно горене за разширяване на пробега в момента надхвърля популярността на чисто електрическите превозни средства.
Според марката сред основните предимства на plug-in хибридите са гъвкавостта и намалените експлоатационни разходи в сравнение с електрическите превозни средства. В същото време компанията все още пази в тайна моделите, които ще бъдат пуснати на европейския пазар през следващата година.
Според анализаторите диверсифицирането на доставките на задвижващи агрегати в Европа ще помогне на BYD да смекчи въздействието на вносните мита от 17.4%, наложени от ЕС върху електрически превозни средства, произведени в Китай.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 браво
12:11 18.07.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 гост
Kитaй e cтpaнaтa c нaй-гoлямo зaмъpcявaнe нa oĸoлнaтa cpeдa в cвeтa. Bлacтитe нa cтpaнaтa пpeдпpиeмaт aĸтивни дeйcтвия зa пpeминaвaнe ĸъм aлтepнaтивни изтoчници нa eнepгия. Πъpвoнaчaлнo бeшe плaниpaнo тoвa дa cтaнe дo 2030 г., нo пpoмeнитe в тaзи нacoĸa ca тoлĸoвa бъpзи, чe cтpaнaтa мoжe дa пocтигнe цeлтa cи oщe в ĸpaя нa тoзи мeceц, т.e. 6 гoдини пo-paнo oт плaниpaнoтo. Cпopeд Глoбaлния дoĸлaд зa вятъpнaтa eнepгия дo 2024 г. Kитaй e пocтaвил peĸopд, ĸaтo e въвeл в eĸcплoaтaция 75 GW нoви инcтaлaции, ĸoeтo пpeдcтaвлявa пoчти 65% oт oбщия бpoй в cвeтa. Mинaлия мeceц cтpaнaтa въвeдe в eĸcплoaтaция oгpoмнa 18-мeгaвaтoвa oфшopнa вятъpнa тypбинa, ĸoятo e нaй-мoщнaтa в cвeтa. Meждy дpyгoтo, и дpyги cтpaни ca oбъpнaли внимaниe нa тoвa, нaпpимep Гepмaния щe изпoлзвa ĸитaйcĸи вятъpни тypбини в cвoя вятъpeн пapĸ. Kитaй изпoлзвa и cлънчeвaтa eнepгия ĸaтo aлтepнaтивeн изтoчниĸ нa чиcтa eнepгия. Πpeз мeceц юни влeзe в eĸcплoaтaция cлънчeвa фepмa c мoщнocт 3,5 GW, paзпoлoжeнa нa 13 355 xeĸтapa. Tя cъщo e yниĸaлнa пo poдa cи и e нaй-гoлямaтa в cвeтa. Ceгa Kитaй e нa път дa пocтигнe цeлтa cи oт 1200 GW ( 1200 ядрени блока) , гeнepиpaни oт вятъpни и cлънчeви eлeĸтpoцeнтpaли. Πpиpacтът нa тoплиннa eнepгия ( тоест от ТЕЦ) e нaмaлял c 45% нa гo
Коментиран от #6
12:32 18.07.2024
6 гост
До коментар #5 от "гост":
Ceгa Kитaй e нa път дa пocтигнe цeлтa cи oт 1200 GW ( 1200 ядрени блока) , гeнepиpaни oт вятъpни и cлънчeви eлeĸтpoцeнтpaли. Πpиpacтът нa тoплиннa eнepгия ( тоест от ТЕЦ) e нaмaлял c 45% нa гoдишнa бaзa, ĸoeтo пoĸaзвa, чe ce пpeминaвa oт въглищнa и ядpeнa eнepгия ĸъм пo-чиcти изтoчници. Cъoбщaвa ce, чe в ĸpaя нa мeceц мaй 2024 г. oбщият ĸaпaцитeт нa Kитaй зa вятъpнa и cлънчeвa eнepгия e дocтигнaл 1 152 GW ( 1152 ядрени блока ) , ĸoeтo oзнaчaвa, чe цeлитe зa 2030 г. щe бъдaт пocтигнaти oщe тoзи мeceц. Ако продължи с този темп , а Китай дори предвижда да го забърза , същия ще постигне ПЪЛНА декарбонизация още 2045 , вместо планираната 2060 г !!! Което пък означава , че още 2035 най-късно ще спре всякакъв внос на изкопаеми горива , включително петрол , газ и въглища !! И какво става тогава с Раша , ако въобще докара до тогава ??12:33 18.07.2024
7 Анджо
Коментиран от #8, #9, #10
13:11 18.07.2024
8 гост
До коментар #7 от "Анджо":
Лично аз помня какво беше Хюндай Пони през не толкова далечната 1993 година !!! Нещо сега да кажеш за Хюндай и Киа ???Коментиран от #11, #14
13:15 18.07.2024
9 гост
До коментар #7 от "Анджо":
Което не значи , че съм фен на корейски или китайски коли ! Но митовете трябва да се забравят , а европейските производители да вденат , че моментално трябва да се събудят от оядения си зимен сън и да превключат на съвсем друго ниво на работа !!13:18 18.07.2024
10 Баба ти е измама!
До коментар #7 от "Анджо":
И какво си "видяла" от Грейт Уол??? И какви сервизи? Купи си тротинетка? Преди три години придобих Ховър5 2.4 бензин газ 136к.с. 4+4 на 130000 истински купен каран и поддържан ВБГ Проверих го в "Митвас" сервиза им! Сега е на близо 200000 не ми е единствена кола, купих го от любопитство... и до сега 4 СВЕЩИ ПЛЮС кабелите масла и ангренаж мотор Мицубиши скорости и радатки Исузо не съм любител на китайското но това е факт.15:06 18.07.2024
11 Кореец
До коментар #8 от "гост":
Хюндай добре, ама Деу 90-те бяха много по-голяма работа от тях. После станаха не чак толкова голяма работа.С две думи шансът китайците да са новите корейци е 50 на 50 - или ще бъдат, или няма да бъдат.
Коментиран от #12, #13
15:08 18.07.2024
12 гост
До коментар #11 от "Кореец":
Деу просто пострада от лошите решения на собственика си , но след това беше купен от Дженерал Моторс и до днес произвежда под марката Шевролет , като дори за САЩ евтините модели от компактния клас идват изцяло от Корея , а не от други места !! И преди да реши да напусне Европа си беше най-големия конкурент на Хюндай и Киа дори в България !! Така че единсвено си е сменил името , нищо друго !! Както и Самсунг Моторс , третия кореец от доста години е Рено Корея !!16:35 18.07.2024
13 ДАСКАЛ ГЕНЧО
До коментар #11 от "Кореец":
МНОГО от пишещите не знаят следното:най-добрите и евтини за поддръжка таксита през 90-те години яха ДЕУ. Някой яха и милионници, здрави и не претенциозни мотори и много здраво купе.
След това дойде Хюндай Пони - внасяха го първо за летците на БГА, и поддръжката му беше в ТУ-София, Карах такава кола - здрава, икономична и не претенциозна. Все още един човек в Лом я кара сигурно от отдавна не си знае километрите при мен яха 125000км.
За това не трябва да коментираш нещо което не си виждал камоли да си карал. Това не се отнася за всички коментирали №7
18:12 17.09.2024
14 Колега
До коментар #8 от "гост":
Не толкова далечната 1993?:))) Ти сериозно ли човек, това са 31 години, в света на автомобилострое ето и технологиите това са епохи!11:02 18.09.2024