18 Февруари, 2017 13:12 10 365 12

$2 млрд. за Opel?

  • opel-
  • psa-
  • peugeot
$2 млрд. за Opel? - 1

На близо $2 млрд. е оценено звеното на General Motors - Opel, съобщава АП.

Агенцията се позовава на информирани източници. Те посочват, че General Motors и PSA Group продължават разговорите по сделката.

Преговарящите почти са се договорили сделката да е за $2 млрд., в които влизат $1 млрд. в брой и плащането на дълг за други $1 млрд.

Следващите дни преговарящите ще трябва да постигнат съгласие и за пенсионните фондове, стойността на правата върху марката и други фактори.

Междувременно стана известно, че правителствата на Великобритания и Германия са загрижени за запазването на работните места при потенциалното сливане между производителите на Opel и Peugeot.

Министри вече изказаха своите притеснения след съобщението от френския автомобилен гигант PSA Group, че той води разговори за купуването на Opel от General Motors.

Opel осигурява хиляди работни места в Германия и в своята британска дъщерна компания Vauxhall. Министърът на икономиката на Великобритания Грег Кларк даде да се разбере, че е готов със солидните аргументи в полза на запазването на производството на автомобили във Великобритания. Говорителят на канцлера Ангела Меркел заяви, че кабинетът ще следи за сделката.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    12 27 Отговор
    Никой няма да даде такива пари за купчина ръждясъли тенекета.

    Коментиран от #12

  • 2 Ташунко

    29 10 Отговор
    След Опел е ред на БМВ
  • 3 Ще стане

    20 0 Отговор
    Донгфенг ще дадат тези пари. Не забравяйте, че те са основния играч зад гърба на Пежо. А Донгфенг си е държавна собственост и разполагат с огромния ресурс на Китайската държава.
  • 4 беден европеец

    23 11 Отговор
    тази МАРКА ИЗКАРА ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ЩЕ ИЗКАРА И ТРЕТА ТЕЗИ ОТ ПЕЖО ДИ СИ ГИ ПЪХНАТ ОТЗАД ТЕЗИ 20000000000000000000 ДОЛАРА ......
  • 5 Гост

    19 1 Отговор
    Не ги разбирам англетата,какво плачят?Нали искат да излизат от ЕС,е това са последиците.Ще загубят работни места,не само тези,защото на европейските ороизводители нямя да им е изгодно да имат бизнес в Англия.Скоро четох,че от Париж са отправили оферта на банковия бизнес да се премести от Лондон в Париж.Ако това се случи,Лондо ще го издуха яко.
  • 6 Bi4ka

    3 13 Отговор
    Opel gubqt mn klienti ot prodavaneto na golqmata marka nikoga na bih si vzel pejo
  • 7 Bi4ka

    4 18 Отговор
    Pejo reno edno laino a opel zdravi na oka4vane no neeeee i na lamarina mn.gniqt be dano re6ite problema ot pejo

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Той

    14 2 Отговор

    До коментар #7 от "Bi4ka":

    Имам 12 годишна Астра-няма грам ръжда,карана е в Германия.
  • 9 гощо

    14 1 Отговор
    Аз харесвам Опел карал съм няколко модела! Последно време почнаха да искат високи цени(говоря за чисто нови) сравнение с други марки! От там според мен и проблемите им!!!! Влизаш в Рено да кажем и срещу 26-27000лв излизаш с Меган комби с всичко необхудимо-имам преки наблюдения!!! Ходи купи Астра за тия мангизи?!?!
  • 10 глупави стереотипи

    10 2 Отговор

    До коментар #7 от "Bi4ka":

    И аз имам Астра. Стара е. Няма петънце ръжда, въпреки, че е одрана, чукната и ожулена на места. Лака и боята са заминали. Защото купето е поцинковано. Тия вицове за гниещите опели спряха да са актуални с Astra F. През 1999. Преди 18 години. Оттогава Опел имат и кола на годината с Инсигния.
  • 11 Владо

    9 8 Отговор
    Марката опел е абсолютен боклук, чисто нова астра 1.4турбо 2015г закупена от магазина в момента е на 8хил.км и изгуби мощност влезе в авариен режим и спря.. РЕЗУЛТАТА СЛЕД АУТОПСИЯТА - СТОПЕНО БУТАЛО.. а тази каруца не е карана с повече от 100-120км повече не ми се коментира.. През 92-95ги правеха да изкарат 400-500хил км, после пуснаха недоразумението Еко тек и свалиха качеството на половина, през 2005г отново намалиха качеството, а през 2013 вече няма качество пълни боклуци горящи масло колкото бензин и пълни с калпава електроника..
  • 12 223 322

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    Отношението ми към ОПЕЛ-ите е неутрално, както и към останалите марки. За мен автомобилът е вещ и си купувам такъв, какъвто мога да си позволя и който да покрива и останалите ми претенции. Това означава, че днес може да е ОПЕЛ, УТРЕ ФИАТ, а дай Боже някой ден и нещо значително по-луксозно.
    Ако бизнесмените мислеха като теб и други от форума, робуващи на стереотипи сигурно още щяхме да се тътрузим пеша.
    Кой знае, какъв дръгел караш, ама драскаш глупости.
    Имаше навремето един виц:
    Решили руснаците, американците и българите да си сменят гербовете.
    Руснаците решили това да е Амурче (за незнаещите - статуя на голо момченце с лък), което означавало "Голи сме, но сме въоръжени"
    Американците решили новият герб да им е мушмула, което значело "Колкото повече загниваме, толкова по-вкусни ставаме"
    Българите решили новият герб да е хипопотам - "До ушите сме затънали в кал, ама устата ни голяма" - ей това последното си ти!