4 233 15

Около 40 км от „Струма“ остават за изграждане

  • струма-
  • магистрала-
  • строеж

По 12,6 км от тях се извършват строително-монтажни работи

Около 40 км от „Струма“ остават за изграждане - 1

Само 40,6 км остават за доизграждане от АМ„Струма“, като по 12,6 км от тях се извършват строително-монтажни работи. Това съобщи днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова в Благоевград, където участва в дискусия на тема „Европа в нашия дом“.

„ На 11 февруари 2019 г. беше сключен договор от АПИ с консорциума АМ „Струма Тунел 2018“ за строителството на тунел „Железница“, който ще е с дължина около 2 км и ще е най-дългият, строен у нас досега. Паралелно с това има сключени договори за участъците преди и след тунела. Остава за строителство най-трудният и скъп участък от „Струма“ – през Кресненското дефиле, с индикативна стойност 875,3 млн. лв. без ДДС. Трасето е дълго близо 23,6 км и е разделено на два лота, за да може да се работи едновременно и проектът да завърши в срока на оперативната програма“, заяви Аврамова.

По нейни думи за двата лота от пътя през Кресненското дефиле и имало огромен инвеститорски интерес, като за първата отсечка са получени 10 оферти, а за втората – 12.

На финал е и рехабилитацията на третокласния път Струмяни - Микрево - границата с Република Северна Македония, от който в ремонт са 22 км. През т. г. ще бъде положена хоризонтална маркировка и ограничителни системи по трасето. До 2020 г. ще бъде изградено и новото ГКПП „Клепало“. Подобряването на тази пътна връзка ще позволи да се стига от гр. Струмица в Македония до София през автомагистрала „Струма“ за час и половина.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ъцв

    13 11 Отговор
    Смешмици,в гърция минах през 10 км тунел....

    Коментиран от #13, #14, #15

  • 2 Гифонович

    20 6 Отговор
    Пълни смотаняци. В Европа просто се строи, никой не се хвали както тиквата. Това си е нормален процес, плюс това са Европейски парите. СМОТЛЬО
  • 3 xxx

    27 22 Отговор
    Браво на бате Бойко, единственият след демокрацията дето направи нещо, другите само крадене. Да е жив и здрав и да продължава така.
  • 4 Гост

    19 15 Отговор
    Вярно е. Бойко е единствения който направи нещо. Другите само говорене и обещания.

  • 5 Batushka

    15 1 Отговор
    Ей нямат свършване тия лотове, ей....ще трябва и четвърти мандат очевидно...
  • 6 До Ъцв

    3 3 Отговор
    По -"добре да си беше останал втунела!
  • 7 До Гифонович

    3 1 Отговор
    Прав си, но е така, защото в Европа няма Гифоновци.
  • 8 До Batushka

    4 6 Отговор
    И бира да ти тече от чешмата - пак ще кажеш, че крана е крив.
  • 9 bak

    11 11 Отговор
    До червените умници във форума. Всякакъв може да е Бойко но това което се строи се вижда, спомнете си зарязаната магистрала Люлин и тая на Марица от Тракия до Димитровград и по времето на кое управление бяха завършени така, че като плюете червени некадърници поне си бършете устата, боклуци.
  • 10 хахаха

    5 1 Отговор
    Инвеститорски интерес? От изпълнителите? Къде ли "инвестират"...
  • 11 Реалист

    4 8 Отговор
    Бравоооо Бате Бойкооооо! А скоро след това ще прекръстим полека-лека Северна Македония на Западните Покрайнини. ГЕРБ са единствената партия с дисциплина и авторитет в Парламента.
  • 12 Баце Боце

    4 2 Отговор
    40км Х 25мельона= още островчета, вилички и диаманти за любовниците ми
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Да да

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ъцв":

    Къде го тоя тунел 10 км. в Гърция? Явно си минал на 2,4+3,6 км. по пътя за Игуменица! Не е 6 км.защото има прекъсване! Тунел се строи ако е нужно,а не за да се хвалиш колко е дълъг! Добре че ЕС ги натисна гърчолята та понаправиха магистрали дето са почнати преди 20 год. А имат такива чудни национали,че се чудя къде са опукали 240 милиарда! А "Македонската магострала" е пример за гръцкия технически гений!!! Една лента с аварийна в която се кара!!!Айде нема нужда.

  • 15 1234

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ъцв":

    Ти си минал през късият му край. Аз минах през дългият и беше 50 км.