26 Юли, 2024 13:28 30 234 43

Евтините китайски коли на Stelantis вече пътуват към Европа

  • сфа-
  • leapmotor

Stellantis се подготвя за първата доставка на автомобили Leapmotor от Китай

Евтините китайски коли на Stelantis вече пътуват към Европа - 1
Leapmotor T03

Първите 800 автомобила от „15-та марка“ на Stellantis са на път за Европа. Това каза лично изпълнителният директор на групата Карлос Тавареш. Продажбите ще започнат през септември, като по-късно през годината очакваме това да се случи и у нас.

Първата доставка на електромобили на Leapmotor за Европа е на път от Китай, каза главният изпълнителен директор на Stellantis Карлос Тавареш, като продажбите на малкия автомобил T03 и средноразмерния SUV C10 от "15-та марка" на групата трябва да започнат през септември.

Както вече ви информирахме, най-вероятно тези автомобили ще се продават и у нас в България, но към момента няма официално изявление от вносителя на продуктите на Stalantis у нас - СФА. Съвсем скоро обаче очакваме тяхното изявление във връзка с новите евтини китайски коли, които ще се появят на родния пазар.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 80 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пешо

    64 7 Отговор
    Евтини та евтини! Колко да са евтини ?

    Коментиран от #26

  • 2 Гост

    60 4 Отговор
    Дали европейските регулатори ще пуснат на пазара конкурент, който може да им обере клиентите?

    Коментиран от #11

  • 3 Питанка

    30 4 Отговор
    А имат ли модели с ДВГ или хибриди?!

    Коментиран от #7, #8

  • 4 Никси

    28 45 Отговор
    Китайшън ментак оригинале !!!.

    Коментиран от #13

  • 5 мани беги

    18 54 Отговор
    всички коли ги разтоварват мотокари с дълга вилица и колите отдолу се ожулват, осукват ... колко тря си прост да дадеш мно пари за нова кола дет ше е пренасяна няколко пъти с мотокар насам-натам, брулена от дъждове, прахоляк, морска вода и отдолу ше е тотал щета

    Коментиран от #20

  • 6 Гост

    30 6 Отговор
    Ако от мен зависеше кой конкурент да пусна на съседната тараба, щях да избера онзи, който е с най-ниско качество и с най-лоша поддръжка. Но, аз съм т.п0 Ганьов4е, а тези решения са взети от честни и почтени хора, които ежечасово милеят за благото на народа. Дори твърдо вярвам, че ЕС ни храни, щото сме им много симпатични.
  • 7 Хмм

    20 3 Отговор

    До коментар #3 от "Питанка":

    описаните С10 и Т03 са 100% електрички, иначе англичаните измислиха компактен Агрегат за багажника на китайските електрички и тесли и тем подобни
  • 8 дфгъхуйт

    26 1 Отговор

    До коментар #3 от "Питанка":

    Имат последователен плъг-ин хибрид - там ДВГ-то е САМО ГЕНЕРАТОР и не задвижва колелата...

    Проблемът е там, че тоя модел в Китай струва около $25 000, а при вас с все данъци, мита и т.н. ще отиде на $40 000 и леееекично му се губи смисъла...
  • 9 друг гост

    19 5 Отговор
    Тия китайци не знаят какво е черен път и ме съмнява това да позволява извън градско без GPS кординирани пътища, т.е. в близкото бъдеще няма да можем да ходим за гъби, както му се вика
  • 10 мхм

    9 14 Отговор
    Има ли къде да ги разтоварят? Щото предишната пратка задръсти пристанищата и никой не им иска електрокарите. Така си седят по пристанищата.

    Коментиран от #34

  • 11 ко каза

    17 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Корпорацията е регистрирана в Нидерландия като публична компания с ограничена отговорност, притежава 14 бранда: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram Trucks и Vauxhall. Наименованието „Stellantis“ се използва изключително като корпоративен бранд, названията и логотипите на автомобилните брандове остават непроменени.
  • 12 Да ама

    23 0 Отговор
    Само за тях има оригинални части😉
  • 13 Преди да пишеш

    14 4 Отговор

    До коментар #4 от "Никси":

    глупости, погледни къде е произведено устройството на което ги пишеш.

    Коментиран от #14, #16, #42

  • 14 мхм

    7 7 Отговор

    До коментар #13 от "Преди да пишеш":

    а технологията от де идва?

    Коментиран от #15, #29

  • 15 Уточни първо

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "мхм":

    коя те интерасува.
  • 16 Тоз

    6 19 Отговор

    До коментар #13 от "Преди да пишеш":

    Вчера един в голям магазин за черна техника ми обясняваше, че всичко е китайско.
    Млад човек а толкова объркан.
    Аз пък взех, че взех телефон с бутони чисто китайска марка, за баби, заради стойка на зярядното. Оказа се голям китайски боклук.
    Не беше евтино.
    Днес ще сменям с такова мислено от русите глави.

    Коментиран от #21

  • 17 УдоМача

    16 4 Отговор
    Електро?? Не, благодаря!
  • 18 Посетител

    16 4 Отговор
    Електроизгъзици... Няма значение чие производство.
  • 19 Шивачът

    22 0 Отговор
    Евтини до встъпването в ЕС. ПОСЛЕ.... €
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 И от

    15 1 Отговор

    До коментар #16 от "Тоз":

    Де ще го земеш , всичко е китайско и хората правят стоки за скъсаняци и за такива с пари . Айтелефона де го правят ?

    Коментиран от #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Тоз

    6 11 Отговор

    До коментар #21 от "И от":

    Вие наистина ли не правите разлика между китайска марка телефон с бутони произведен в Китай и известна японска или финландска марка произведена в Китай. Разликата е впечатляваща. Има непропорционална разлика в цената. Всичко е в полза на традиционните производители. Същото е с чайна колите. Има разлика в цена, но разлика в качеството и качествата на автомобила е в полза на старите марки. Няма да стане това което стана с японските и 20години по-късно с корейските коли в Европа. Япония тога беше равно на суперкачество за разлика от Китай сега.

    Коментиран от #30

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Баце

    23 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пешо":

    Ако ще китайчето да ни ги доставя франко магазина на цена две за евро, родните търгаши и лобисти пак ще ги дават на цена на Мерцедес поне А класа.
  • 27 Ай стига бе,

    5 4 Отговор
    това не е ли новата лада или москвич,😂 😂 😂?!
  • 28 Да се готвят

    6 5 Отговор
    от Вторични Суровини !!!
  • 29 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "мхм":

    От индийски математици и малайзийски инженери.
  • 30 Гост

    17 2 Отговор

    До коментар #23 от "Тоз":

    Само като мина покрай някой автосервиз и видя как вътре се работи по четири коли от реномираните брандове, а навън чакат ред още десет, веднага ми става ясно, че не е баш така, както го изкарваш.

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Охотник

    24 2 Отговор
    Бай Ганя гледа лошо йОфтиния китаец. Плюе го. Измисля инжЙнерни оправдания остане доволен, от техническата си неграмотно. Слезе от Голфя. Заключи с 18-ят дубликат ключ китайски. Щото го намерил за 20 лУева. Прибере се у панелката, нареже йОфтина салата, я от Турция, я от където дойде. Сипе си йОфтина ракия 13-та преварка. Включи си китайският телевизор. Гледа блажено, и не се замисля колко китайски продукта, е докоснал от както се е прибрал. Ако глупаци! Във фалирала държава, без производство и икономика. От къде мислите се произвеждат не хранителните стоки? Ааа Китай. Хайде храчете ги жълтурите. Пък те нека си имат орбитална станция, 7 космодрума, най-бързите влакове, собствени самолети. И много други качествени продукти. А за вас ЙофтИнИте боклуци, щото сте скъсани, но пък уникално завистливи.

    Коментиран от #33

  • 33 Калпазанин

    14 2 Отговор

    До коментар #32 от "Охотник":

    И всичко това с лошите руски ресурси ,да не споменавам че останалите коли на бензин и дизел европейците си ги карат с преработен пак от индийците руски недемократичен петрол,та какво остана западно
  • 34 Китай

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "мхм":

    произвежда 70%от всички електрически в света - дали не се купуват?

    Коментиран от #37, #40

  • 35 ЕКО ТЕЧ-6

    3 2 Отговор
    Да издържи батерията 10 г. 200 хил.км.и ако струва около 30 Хил. лв.-може да си заслужава покупката...

    Коментиран от #36

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Гнйгъу

    4 4 Отговор

    До коментар #34 от "Китай":

    Китай произвежда и около 100% от пръчиците за ядене на ориз, но какво от това?
  • 38 Аз съм ...

    2 5 Отговор
    ...върл противник на идиотията ...само и.д.и.о.т може да си купи електрокар и да вярва в неговата екологичност и ефективност.

    Коментиран от #39

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Това да не е ориз

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "Китай":

    Да,но 70 процента от произведеното е пълен боклук.
  • 41 Мунчо

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "кйухъгт":

    Амчи и водорода се произвежда от ток.

    Коментиран от #43

  • 42 Никси

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Преди да пишеш":

    на моя таблет името ми е Prestigio и е 10 инча , я тикато по отворен кажи къде се прави Нокията и Айфона нахапаната ябълка с лого , Филипс ,Шарп , Сони , Хитачи , Саньо , Жвц , Грундик , Сименс и ЕЛджи? !!!.
  • 43 дрфтгъух

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Мунчо":

    Почти уцели... Не "от ток", а е нужна доста енергия- разбирай "чрез ток"...

    Водород се добива по 2 начина:

    - разлагане на вода, но е силно нерентабилно щото гълта МНОГО ток...
    - другият начин е добиването на водород от природен газ- там е нужна сравнително малко енергия + се добиват и други неща...

    Въпроси:

    - кой разполага с евтино електричество от ядрени централи и тец-ове захранвани от собствени въглища?
    - кой разполага с природен газ в изобилие почти безплатно?
    - кой може да получава природен газ в огромни обеми на изгодна цена?

    Жокер: не съ ивропътъ и фащ