В интервю за Automotive News Europe оперативният директор на Режията Карлос Таварес потвърди слуховете, че Daimler ще предостави на Renault платформа за нов луксозен седан от клас Е. Таварес обаче подчертава, че за момента основен приоритет за компанията е новото поколение на по-малката Laguna.
Французите имат амбициите да превърнат модела световен, а не само европейски автомобил. Под "глобален" от Renault обаче разбирали "предназначен за развиващите се пазари - на първо място Русия и Китай". Таварес опровергава сведенията, че следващата Laguna ще се произвежда в корейския завод на Режията и Samsung. Неверни били и слуховете, че моделът щял да се превърне в кросоувър.
Главната задача на Renault в момента била да се отърве от имиджа на производител на бюджетни автомобили. Именно с тази цел Режията подготвяла новия луксозен бранд Initiale Paris. През първите две години от съществуването си новата марка щяла да продава премиум модификации на съществуващи модели от гамата на французите и впоследствие да се превърне в аналог на Infiniti за Nissan.
Според Таварес на Initiale Paris ще са нужни около 25 години, за да достигне статута на елитните брандове. По негово мнение след петилетка в гамата на новия бранд ще има пет или шест модела от сегментите D и E.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Todorov
Коментиран от #8
10:07 19.10.2012
3 ВИП АМГ
10:25 19.10.2012
4 Лада
10:27 19.10.2012
5 Мерцедес
10:34 19.10.2012
6 Дошо
Напротив.Имаш ли идея колко пари ще спечелят от продажбата доказан луксозен автомобил на по-ниска цена.Потребителите в световен мащаб все по-малко гледат емблемата.Е има една част, която си остава снобски ориентирана (начело с голия и бос Ганьо с мания да е пръв на село), но общо взето все повече се гледа съотношение цена-качество, не марка.
11:04 19.10.2012
7 ония на луната
Коментиран от #70
11:08 19.10.2012
8 Дошо
До коментар #2 от "Todorov":
Но печелят нови клиенти а това за тях е далеч по-важно.ДА не мислиш, че ВАГ пусна Порше Панамера с дизелов двигател защото ще вдигне имиджа на марката.Много фирми губят фенове заради ходовете си последните години, но печелят клиенти.Едно е да си фен и да не удобряваш стратегията на любимата марка, друго е да купувач с пари, който може да си позволи новия продукт!Правете разлика колеги!11:09 19.10.2012
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 леш
такива зае.авки едва ли са нужни някому....но светът явно е вече друг....особено в автомобилостроенето..
Така че, ще трябва да свикваме с такива неща.
11:19 19.10.2012
11 guest
VW Touareg , Porsche Cayenne , Audi Q7
открий 10-те разлики в шаситата им
11:40 19.10.2012
12 dalavera da ima
11:54 19.10.2012
13 Келеш
Тук става въпрос за предоставяне на платформа от доказан производител, на друг такъв.
Но... глобализация и бой за %ти.
12:01 19.10.2012
14 alpinab
12:12 19.10.2012
15 niki
Коментиран от #16
12:45 19.10.2012
16 Дошо
До коментар #15 от "niki":
Явно не си виждал .......... що емблемата на РЕНО ти прилича на .........Коментиран от #26
13:20 19.10.2012
17 Име:
Коментиран от #42
13:35 19.10.2012
18 Ts@r
14:12 19.10.2012
19 Пловдив
14:47 19.10.2012
20 w54645
не е глобализация! вече Рено - Нисан - Мерцедес са една компания.
Новите А-класа са с двигатели на Рено
14:49 19.10.2012
21 Петров Петров
14:59 19.10.2012
22 бен тен
15:48 19.10.2012
23 blqblq
16:05 19.10.2012
24 blqblq
16:08 19.10.2012
25 BATJ
16:28 19.10.2012
26 niki
До коментар #16 от "Дошо":
Ne ti ne si vijdal tocho zatova ne znaeh na kakvo zaprilichva sigurno si imash Rende Megan !17:16 19.10.2012
27 Катерицата
18:52 19.10.2012
28 бати батев
19:46 19.10.2012
29 Kotiu
19:51 19.10.2012
30 Мая
Това не е вярно. Ти си лаик
20:33 19.10.2012
31 blqblq
Коментиран от #34
20:45 19.10.2012
32 Шрьодер
20:53 19.10.2012
33 Бат'ко
20:59 19.10.2012
34 ВИП АМГ
До коментар #31 от "blqblq":
VW e klozet21:31 19.10.2012
35 ВИП МТМ
21:39 19.10.2012
36 Nikcho
22:07 19.10.2012
37 ей че неуки хора
Ти си пълен лаик. Нищо не разбираш.
Точно Мерцедес ще се учат Рено. Рено са 5 пъти по мощна компания с най-иновативните технологии. Заемащи позиции в много автоотрасли включително F1. Рено са ЧЕТВЪРТАТА по големина автомобилна компания!
И за твое сведение Мерцедес е основана през 1886. а Рено през 1889 - само 3 години след Мерцедес.
Обаче разликата е в това, че до войната Мерцедес са произвеждали по 10 автомобила на година, а Рено са заливали с милиони автомобили света . Ясно ли ти е лаик
Коментиран от #45
22:37 19.10.2012
38 ония на луната
Обаче разликата е в това, че до войната Мерцедес са произвеждали по 10 автомобила на година, а Рено са заливали с милиони автомобили света . Ясно ли ти е лаик
22:43 19.10.2012
39 Japoneze
22:47 19.10.2012
40 стефан сервиз
22:50 19.10.2012
41 Japoneze
Кашкая-модерна техника на ниска цена,табло и тапицерии кола не кара!
22:52 19.10.2012
42 Japoneze
До коментар #17 от "Име:":
Прав си - много яко!23:15 19.10.2012
43 BMW M Power
01:16 20.10.2012
44 Армагедон
01:20 20.10.2012
45 Дядо поп
До коментар #37 от "ей че неуки хора":
Така е Мерцедес са правили по 10 коли на година,но за разлика от тези на Рено те още се движат и са прибрани в музеите умна главо.Най лошо е когато хора които дори не са се возили в Мерцедес обсъждат иновациите и просперитета на фирмата.05:31 20.10.2012
46 hienata
Дядо Попе, фирмите разбраха,че няма далавера да правят здрави и вечни коли както на нас ни се иска. Мерцедес разчита на имидж и лукс, но повярвай ми новите мерцедеси не са много по - здрави от Рено. Коли като Голф 2 и Мерцедес 124 се смятат от фирмите за финансов провал на пазара за резервни части и никоя фирма няма да повтори тази глупост да направи здрав автомобил (не, че не могат)
Коментиран от #47
06:34 20.10.2012
47 Дядо поп
До коментар #46 от "hienata":
Е да наистина след 1998г вече не се произвеждат свестни мерджани.Затова и хората си карат по старите баракуди.Моя таралясник е от далечната 1995г и досега не ми е създавал ядове.Коментиран от #67
07:23 20.10.2012
48 ssss
Коментиран от #51
08:52 20.10.2012
49 драйвър
Коментиран от #55
10:36 20.10.2012
50 Димитър Димитров
Коментиран от #53
10:41 20.10.2012
51 aha
До коментар #48 от "ssss":
kato cqlo si prav,no poslednata duma prestij q zameni s ....kompleksi ;)12:24 20.10.2012
52 Guest
Mercedes-Benz e marka na Daimler AG
12:37 20.10.2012
53 Фен на Мерцедес
До коментар #50 от "Димитър Димитров":
Откъде накъде пък да са о.рали Е класата? Това си е един страхотен автомобил с добра возия и лукс в салона на базата на 124ката.Абсолютно здрава и сигурна машина.Хайде да не се изказваме неподготвени колега.12:40 20.10.2012
54 nqkoi
Коментиран от #56
12:45 20.10.2012
55 Japoneze
До коментар #49 от "драйвър":
Драйвъре абсолютно си прав,и малко светлина по въпроса-продажбите на S и Е класата са паднали много,имаше статия тук в сайта,богатите клиенти си купуват вече МЛ,ГЛ,Г класа,СУВове-това е модата,така че Мерцедес си знаят работата-просто тези остарели нетърсени платформи са пробутани на Рено-за Рено това е супер сделка-получаваш наготово най-добрите шасита на лимузини,е,ще "платят" с технологии от Нисан и Инфинити и с малки мотори-Мерцедес няма да влагат и стотинка за разработка на нови малолитражни мотори-и те са на печалба.Всеки който се е оженил за Мерцедес е спечелил-и франсетата не са прости.Друг е въпроса че щом Мерцедес са избрали Рено а не с някой друг показва че Рено имат добри технологии-а и на по тънка цена!Нисан отдавна са пример за скъпи технологии на разумна цена-тояно това търсят Мерцедес-да смъкнат цената и разходите не за сметка на качеството-да им пожелаем успех!14:38 20.10.2012
56 Japoneze
До коментар #54 от "nqkoi":
Някой,жалко-само помисли-както вече споменаха-сменяме емблемата-и хоп имаш Мерцедес,само с по малко разходи по подръжката!14:41 20.10.2012
57 ефо
15:19 20.10.2012
58 RS 6
Коментиран от #59
17:37 20.10.2012
59 ЯНКО
До коментар #58 от "RS 6":
Е щом те задоволява Хюндай значи изискванията ти не са много високи.Точно така иди и си вземи един Хюндай и го закарай у вас на мегдана да му се порадват бабите.Учудвам се как може да има хора които да харесват Хюндай.За мен това е най нещастния автомобил на света.18:52 20.10.2012
60 офф
19:25 20.10.2012
61 .....
21:02 20.10.2012
62 ХМ
Рено пък в практичните и семеини.
Едните си имат дялове коит владеят и другите.
Тук историята на автомобилите започва 1990 година ,а това говори ,че марки ,модели, серии и някакво мнение просто сме недорасли да имаме.
Цялата супер -слава на немските автомобили и Мерцедес идва от добрите им образци от 80 и началото-средта на 90 след това нещата в качеството се променят драстично.
А за лайците да споменем ,че РЕНО когато са създали един от първите танкове ,мерцедес са били каруци!
22:39 20.10.2012
63 Name of Goth-BENZ!!!
Коментиран от #64
00:48 21.10.2012
64 Japoneze
До коментар #63 от "Name of Goth-BENZ!!!":
Колега-ти май си се понапушил яко,замириса от поуста ти,много колхозно-крави,фъшкии,коне,кучета.03:35 21.10.2012
65 ВИП МТМ
Коментиран от #68
14:45 22.10.2012
66 R.I.P AMG
22:37 22.10.2012
67 Лекс
До коментар #47 от "Дядо поп":
Да, прав си, точно затова хората предпочитат старите мерцедеси.... Не че нямат 100-200 бона за нов мерцедес........07:32 23.10.2012
68 Japoneze
До коментар #65 от "ВИП МТМ":
МТМ,ако не е тайна разбира се,ти какво караш-марка?22:44 24.10.2012
69 Blackbird1
21:58 19.11.2012
70 Blackbird1
До коментар #7 от "ония на луната":
Що за лидер е Пежо?На аутсайдерите?22:00 19.11.2012