19 Октомври, 2012 09:58 30 323 70

Задава се Renault на базата на Mercedes-Benz

  • renault-
  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • initiale paris-
  • карлос таварес

В интервю за Automotive News Europe оперативният директор на Режията Карлос Таварес потвърди слуховете, че Daimler ще предостави на Renault платформа за нов луксозен седан от клас Е. Таварес обаче подчертава, че за момента основен приоритет за компанията е новото поколение на по-малката Laguna.

Французите имат амбициите да превърнат модела световен, а не само европейски автомобил. Под "глобален" от Renault обаче разбирали "предназначен за развиващите се пазари - на първо място Русия и Китай". Таварес опровергава сведенията, че следващата Laguna ще се произвежда в корейския завод на Режията и Samsung. Неверни били и слуховете, че моделът щял да се превърне в кросоувър.

Главната задача на Renault в момента била да се отърве от имиджа на производител на бюджетни автомобили. Именно с тази цел Режията подготвяла новия луксозен бранд Initiale Paris. През първите две години от съществуването си новата марка щяла да продава премиум модификации на съществуващи модели от гамата на французите и впоследствие да се превърне в аналог на Infiniti за Nissan.

Според Таварес на Initiale Paris ще са нужни около 25 години, за да достигне статута на елитните брандове. По негово мнение след петилетка в гамата на новия бранд ще има пет или шест модела от сегментите D и E.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Todorov

    1 3 Отговор
    sasipvat samo imeto na Mercedes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #8

  • 3 ВИП АМГ

    1 1 Отговор
    niama da e takav dizaina na frenskiat kosh.
  • 4 Лада

    1 0 Отговор
    Глобализация... но най основното е заговора за цоцане на потребителя с измислени цени.
  • 5 Мерцедес

    3 1 Отговор
    Това е е.авка с Мерцедес ! ! !
  • 6 Дошо

    1 1 Отговор
    до 5
    Напротив.Имаш ли идея колко пари ще спечелят от продажбата доказан луксозен автомобил на по-ниска цена.Потребителите в световен мащаб все по-малко гледат емблемата.Е има една част, която си остава снобски ориентирана (начело с голия и бос Ганьо с мания да е пръв на село), но общо взето все повече се гледа съотношение цена-качество, не марка.
  • 7 ония на луната

    1 0 Отговор
    Ей, големи мишоци са тия в мерцедес!! След като тъй или иначе владеят пазара във високия клас автомобили , сега ще се наместят и в пазара на средния клас ,където марки като Рено , Пежо, Фолксваген и Опел са лидери!А това означава още печалби за марката Мерцедес..А това ,че избраха Рено за партньор , не е случайно. Предвид огромния вече пазар на алианса , това може би е най -разумния партньор.И друго - рено е бил винаги бюджетен автомобил , а точно това е липсвало на мерцедес - продажби в този сегмент.

    Коментиран от #70

  • 8 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Todorov":

    Но печелят нови клиенти а това за тях е далеч по-важно.ДА не мислиш, че ВАГ пусна Порше Панамера с дизелов двигател защото ще вдигне имиджа на марката.Много фирми губят фенове заради ходовете си последните години, но печелят клиенти.Едно е да си фен и да не удобряваш стратегията на любимата марка, друго е да купувач с пари, който може да си позволи новия продукт!Правете разлика колеги!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 леш

    1 0 Отговор
    Хихи - докарват го до Е класа ... с тия два вътрешни фара :))
    такива зае.авки едва ли са нужни някому....но светът явно е вече друг....особено в автомобилостроенето..
    Така че, ще трябва да свикваме с такива неща.
  • 11 guest

    1 0 Отговор
    Нищо ново

    VW Touareg , Porsche Cayenne , Audi Q7
    открий 10-те разлики в шаситата им
  • 12 dalavera da ima

    1 0 Отговор
    Emi poglednete kakvo napravi Lancia, pusnaha 3 novi modela na bazata na Craysler (Lancia Tema na bazata na Craysler C300, nqkakav Van na bazata na Craysler Voyager i sashto taka i 1 sportno kupe). Tezi koli se kupuvat veche mnogo dobre na zapad. (poglednete gi v Google izobrajenia i si daite mnenieto)
  • 13 Келеш

    1 0 Отговор
    Всички цитирани от теб возила са производство на един и същ концерн - VW. Много ясно, че са на практика една и съща кола, с малко различен интериор.
    Тук става въпрос за предоставяне на платформа от доказан производител, на друг такъв.
    Но... глобализация и бой за %ти.
  • 14 alpinab

    1 1 Отговор
    Гавра с Мерцесес!
  • 15 niki

    1 1 Отговор
    Na tozi agresiven face na Benz ne mu otiva tazi emblema na reno koqto prilicha na .........!

    Коментиран от #16

  • 16 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "niki":

    Явно не си виждал .......... що емблемата на РЕНО ти прилича на .........

    Коментиран от #26

  • 17 Име:

    1 0 Отговор
    Купуваш рено, сменяш емблемите и после имаш мерцедес.....

    Коментиран от #42

  • 18 Ts@r

    1 0 Отговор
    Като гледам снимката, доста грешно сте схванали идеята. Daimler ще предоставят платформа, а не цяла кола, на която само да бъдат сменени емблемите. Премиум моделът ще има коренно различен дизайн от този на Mercedes-Benz E-class. Единствено ще си приличат под капака и в мерките.
  • 19 Пловдив

    1 1 Отговор
    Американската тъпотия унищожи кулинарията - разрязваш един ролбред на две и хакаш всичко,за което се сетиш между двете парчета. После мляскаш доволен... По същия път върви и автоиндустрията...
  • 20 w54645

    1 0 Отговор
    до 4

    не е глобализация! вече Рено - Нисан - Мерцедес са една компания.

    Новите А-класа са с двигатели на Рено
  • 21 Петров Петров

    0 0 Отговор
    Сега аз не мога да разбера, това на снимката какво е? Мерцедес Лагуна или Рено Е220 цди?
  • 22 бен тен

    1 2 Отговор
    отпред рено отзад пежо и в средата л..но
  • 23 blqblq

    1 1 Отговор
    zashto namesvate navsqkade volkswagen ? Qvno znaete che Vw e edna ot nai preuspqlata marka i tova vi nervira do takava stepen che zlobeete protiv modela Golf :) Az sum bmw fen no nikoga ne sum si pozvolil da obijdam koqto i da e marka ili model . A i pomislete malko , Vw se pak kupi porshe , i vmesto tezi pari da se investirat v model na Vw v koito she e po klasen ot bmw ili mercedes te reshiha da napravqt investirat v marki koito se karat ot tuzari . Sprete da namesvate navsqkade Vw se pak vw nqma nishto obshto s bmw ili mercedes ili s taq frenska izdunka reno :)
  • 24 blqblq

    1 1 Отговор
    Izvinete obidih reno , no svikvaite s tezi prikazki . Se pak druja s hora koito se oplakvat ot frenski ili qponski avtomobili !
  • 25 BATJ

    1 0 Отговор
    Стратегията е много добре премислена. Рено дава икономични и доказани мотори за малките модели на Мерцедес, а Мерцедес дава изпитана теника са високите класове на Рено, които досега са безнадеждно неуспешни и това е единствения шанс да дръпнат малко нагоре. Не забравяйте че платофромата надали ще е най-новата която се използва в сегашната Е-класа и въпреки това ще е светлинни години пред това което има рено на разположение.
  • 26 niki

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Ne ti ne si vijdal tocho zatova ne znaeh na kakvo zaprilichva sigurno si imash Rende Megan !
  • 27 Катерицата

    1 0 Отговор
    Рено е най-добрата френска кола, ..............., но и тя е пълен боклук.
  • 28 бати батев

    0 0 Отговор
    нищо ново,нали скоро имаше статия че бентли ползва платформата на шкода октавия.
  • 29 Kotiu

    0 0 Отговор
    Аз, сега ако си залепя една емблема от Merc. на Megana , ставам ли гъзар ?
  • 30 Мая

    0 0 Отговор
    до 28

    Това не е вярно. Ти си лаик
  • 31 blqblq

    1 1 Отговор
    davaite minusi na komentara mi ... ne mi dreme gram :D No taka e istinata boli :D

    Коментиран от #34

  • 32 Шрьодер

    1 0 Отговор
    Това звучи като лош кошмар, дано никога не се сбъдне, наскоро карах един Кашкай, вътре си чисто Рено , евтина пластмаса -развалиха Нисан. Хич не им трябва на Мерцедес да си опетняват името
  • 33 Бат'ко

    1 5 Отговор
    "РАЗБИРАЧИ". Затова държавата е в това положение. ;)
  • 34 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "blqblq":

    VW e klozet
  • 35 ВИП МТМ

    2 1 Отговор
    Новата марка "Рено-Мерцедес"-двата кенефа най-сетне се обединяват.
  • 36 Nikcho

    1 0 Отговор
    Мъжки не разпространявай глупости. Мерцедес имат 125 годишна история едва ли ще се учат от рено да правят двигатели! Дори при създаването на БМВ в основата стоят Хора като Готлиб Даймлер и Вилхем Майбах.
  • 37 ей че неуки хора

    1 1 Отговор
    До 36

    Ти си пълен лаик. Нищо не разбираш.

    Точно Мерцедес ще се учат Рено. Рено са 5 пъти по мощна компания с най-иновативните технологии. Заемащи позиции в много автоотрасли включително F1. Рено са ЧЕТВЪРТАТА по големина автомобилна компания!

    И за твое сведение Мерцедес е основана през 1886. а Рено през 1889 - само 3 години след Мерцедес.

    Обаче разликата е в това, че до войната Мерцедес са произвеждали по 10 автомобила на година, а Рено са заливали с милиони автомобили света . Ясно ли ти е лаик

    Коментиран от #45

  • 38 ония на луната

    1 0 Отговор

    Обаче разликата е в това, че до войната Мерцедес са произвеждали по 10 автомобила на година, а Рено са заливали с милиони автомобили света . Ясно ли ти е лаик
  • 39 Japoneze

    0 1 Отговор
    Ако вземат най-доброто от двете марки ще ги бива,искат да си намалят разходите,дано и цените си понамалят.Няма страшно,аз нямам нищо против да си купя Е-класа под името Лагуна,на Рено двигателите им не са лоши-пъргави са-и не харчат много!
  • 40 стефан сервиз

    0 1 Отговор
    Новите А-класа са с двигатели на Рено
  • 41 Japoneze

    0 1 Отговор
    Е,като искаш по скъпи материали-купи си Инфинити,много си е добре
    Кашкая-модерна техника на ниска цена,табло и тапицерии кола не кара!
  • 42 Japoneze

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Име:":

    Прав си - много яко!
  • 43 BMW M Power

    0 1 Отговор
    Mercedes ? Do tam li stignaha ? AHAHAHAHAH ! Ei Vip AMG karai si ,,Mercedesa" Abe ne yeeee greshka :D karai si renoto :D Oshte po golqm klozet :D
  • 44 Армагедон

    1 0 Отговор
    Каракачаните и турците само карат такива Е-класи и нищо чудно,че искат да ги маркират с по една п...ка от пред да си ги различават от другите нации!
  • 45 Дядо поп

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "ей че неуки хора":

    Така е Мерцедес са правили по 10 коли на година,но за разлика от тези на Рено те още се движат и са прибрани в музеите умна главо.Най лошо е когато хора които дори не са се возили в Мерцедес обсъждат иновациите и просперитета на фирмата.
  • 46 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #45 от "Дядо поп":

    Дядо Попе, фирмите разбраха,че няма далавера да правят здрави и вечни коли както на нас ни се иска. Мерцедес разчита на имидж и лукс, но повярвай ми новите мерцедеси не са много по - здрави от Рено. Коли като Голф 2 и Мерцедес 124 се смятат от фирмите за финансов провал на пазара за резервни части и никоя фирма няма да повтори тази глупост да направи здрав автомобил (не, че не могат)

    Коментиран от #47

  • 47 Дядо поп

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "hienata":

    Е да наистина след 1998г вече не се произвеждат свестни мерджани.Затова и хората си карат по старите баракуди.Моя таралясник е от далечната 1995г и досега не ми е създавал ядове.

    Коментиран от #67

  • 48 ssss

    1 1 Отговор
    Всяка кола си има плюс и минус Реното има много хубави бензинови мотори то нали и Волво слагаха рено под капака и бих казал че прдлагат масови коли на достъпна цена с много добро качество на материалите и антикорозия и приятно окачване! Мерцедеса е върха на сладоледа ама и цената та му е смърт той е клас премиум тоест не е редно да го сравнявате с Рено при него всичко е двойно даже тройно! Който има пари излишни купува МВ плаща високи данъци скъпа подръжка и прави автомотьорите богати но пък показва престиж!

    Коментиран от #51

  • 49 драйвър

    1 1 Отговор
    Защо забравяте , че като се каже Рено се разбира и Нисан/ Инфинити ? Точно от Инфинити се интересува Даймлер-Бенц , защото са видяли в тази марка върхови постижения , които искат да придобият . Този съюз ще стане лидер в премиум сегмента неизбежно !

    Коментиран от #55

  • 50 Димитър Димитров

    0 1 Отговор
    О.раха Е класата.....

    Коментиран от #53

  • 51 aha

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "ssss":

    kato cqlo si prav,no poslednata duma prestij q zameni s ....kompleksi ;)
  • 52 Guest

    0 1 Отговор
    Takova ponqtie Daimler-Benz NE sushtestvuva!!

    Mercedes-Benz e marka na Daimler AG
  • 53 Фен на Мерцедес

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Димитър Димитров":

    Откъде накъде пък да са о.рали Е класата? Това си е един страхотен автомобил с добра возия и лукс в салона на базата на 124ката.Абсолютно здрава и сигурна машина.Хайде да не се изказваме неподготвени колега.
  • 54 nqkoi

    1 0 Отговор
    Tova na snimkata s taq emblema i tozi dizain NIKOGA nqma da se proizvede!!!

    Коментиран от #56

  • 55 Japoneze

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "драйвър":

    Драйвъре абсолютно си прав,и малко светлина по въпроса-продажбите на S и Е класата са паднали много,имаше статия тук в сайта,богатите клиенти си купуват вече МЛ,ГЛ,Г класа,СУВове-това е модата,така че Мерцедес си знаят работата-просто тези остарели нетърсени платформи са пробутани на Рено-за Рено това е супер сделка-получаваш наготово най-добрите шасита на лимузини,е,ще "платят" с технологии от Нисан и Инфинити и с малки мотори-Мерцедес няма да влагат и стотинка за разработка на нови малолитражни мотори-и те са на печалба.Всеки който се е оженил за Мерцедес е спечелил-и франсетата не са прости.Друг е въпроса че щом Мерцедес са избрали Рено а не с някой друг показва че Рено имат добри технологии-а и на по тънка цена!Нисан отдавна са пример за скъпи технологии на разумна цена-тояно това търсят Мерцедес-да смъкнат цената и разходите не за сметка на качеството-да им пожелаем успех!
  • 56 Japoneze

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "nqkoi":

    Някой,жалко-само помисли-както вече споменаха-сменяме емблемата-и хоп имаш Мерцедес,само с по малко разходи по подръжката!
  • 57 ефо

    1 1 Отговор
    Ама много разбирачи има тук ,тази кола с тази емблема нямало да се продава , глупости на таркалета. Първо Нисан работи с Рено толкова години и полва двигателите им и то успешно,второ Мерцедес като са толкова велики защо преди няколко месеца и те са навряха при рено да плачат за двигатели ,трето вижте ралитата , формола1,рено от колко години има успехи в тези състезания,пък и ако разгледаме последните статистики май,май рено се продава по успешно и жъни успехи с нови модели.Много разбирачи ей,не ,че искам да кажа лошо за мерцедес,напротив,но времената понякога се променят.
  • 58 RS 6

    0 1 Отговор
    Хахахахахахахахахаааааааааа....................направо се заливам от смях.Страшен модел,голям дизайн...........УНИКАЛНО КАЧЕСТВО-направо ще падна от стола от смях.................хахахахахахахахахаха!Рено и Мерцедес са като Пижо и Пенда от мартеницата,НО НАЙ-МНОГО СИ ПРИЛИЧАТ ПО ТОВА,ЧЕ В МОМЕНТА И ДВЕТЕ МАРКИ са ПЪЛЕН КЕНЕФ!!! Отивам в ХЮНДАЙ да си купя кола,поне ще е 200 000 000 пъти по добра! Хахахахахахахахаааааааааааа ...............:)

    Коментиран от #59

  • 59 ЯНКО

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "RS 6":

    Е щом те задоволява Хюндай значи изискванията ти не са много високи.Точно така иди и си вземи един Хюндай и го закарай у вас на мегдана да му се порадват бабите.Учудвам се как може да има хора които да харесват Хюндай.За мен това е най нещастния автомобил на света.
  • 60 офф

    1 0 Отговор
    това е FAKE
  • 61 .....

    0 1 Отговор
    Mini е на платформата на Запорожец от 1970 година.За да не ги съдят руснаците само са обърнали вратите .
  • 62 ХМ

    0 1 Отговор
    Мерцедес винаги са се борили за челно място в луксозните автомобили.
    Рено пък в практичните и семеини.
    Едните си имат дялове коит владеят и другите.
    Тук историята на автомобилите започва 1990 година ,а това говори ,че марки ,модели, серии и някакво мнение просто сме недорасли да имаме.
    Цялата супер -слава на немските автомобили и Мерцедес идва от добрите им образци от 80 и началото-средта на 90 след това нещата в качеството се променят драстично.
    А за лайците да споменем ,че РЕНО когато са създали един от първите танкове ,мерцедес са били каруци!
  • 63 Name of Goth-BENZ!!!

    0 0 Отговор
    Да се изгорят уродите които посмяха да си помислят да кръстоска между расов кон и пумияр!!! Да се запалят живи уродливите инженерчета алчни за мангизи с такива извратени идеи. НЕ на гаврите с Иконата на автомобилите на всички времена МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ !!! Рено-л..но и Дачия-храчи я да карат л..ната на кравите в Франция на СЕЛУ....УУУУУУУУУУУУУУУУ говедари.

    Коментиран от #64

  • 64 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Name of Goth-BENZ!!!":

    Колега-ти май си се понапушил яко,замириса от поуста ти,много колхозно-крави,фъшкии,коне,кучета.
  • 65 ВИП МТМ

    0 1 Отговор
    Рено и Мерцедес-как само се намират боклуците.

    Коментиран от #68

  • 66 R.I.P AMG

    0 0 Отговор
    Тия скапани Немци как само ще съсипят хубавата марка.Да си правят там коалиции с другите немски марки като форд и голфваген и да не барат хубавата френска марка...
  • 67 Лекс

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Дядо поп":

    Да, прав си, точно затова хората предпочитат старите мерцедеси.... Не че нямат 100-200 бона за нов мерцедес........
  • 68 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "ВИП МТМ":

    МТМ,ако не е тайна разбира се,ти какво караш-марка?
  • 69 Blackbird1

    0 0 Отговор
    Автомобилен Франкенщайн!!!!!
  • 70 Blackbird1

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "ония на луната":

    Що за лидер е Пежо?На аутсайдерите?