4 Октомври, 2024 16:35 1 667 14

VW ID.7 Pro измина близо 800 километра с едно зареждане

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.7-
  • id.7 pro

Разходът е 10.3кВч/100 километра

VW ID.7 Pro измина близо 800 километра с едно зареждане - 1

Volkswagen ID.7 Pro S доказа възможностите си за пътуване на дълги разстояния, като постигна пробег 794 км с едно зареждане. Това постижение не е постигнато в контролирана среда, а в реални условия. Екип от швейцарското подразделение на VW си партнира с изключителния хипермайстор Феликс Еголф и се справи с разнообразен 50-километров маршрут в близост до Цюрих. Маршрутът включваше магистрали, селски пътища и дори хълмисти участъци, отразяващи типичен сценарий за пътуване.

ID.7 Pro S не само надхвърли официалния си комбиниран пробег по WLTP от 709 км, но и постигна изключителен среден разход на енергия от едва 10,3 kWh/100 км. Това означава горивна ефективност, еквивалентна на тази на дизелов автомобил, който изразходва едва 1,1 литра на 100 км.

Тестът продължи повече от 15 часа и в него участваха осем различни шофьори в продължение на два дни. Това постижение подчертава значителния напредък в пробега на електромобилите. ID.7 Pro S със стандартната си батерия с капацитет 86 kWh (брутен капацитет 91 kWh) демонстрира, че електрическите превозни средства вече могат уверено да се справят с дълги пътувания без чести спирания за зареждане. С максимална скорост на бързо зареждане с постоянен ток до 200 kW ID.7 Pro S допълнително повишава пригодността си за дълги разстояния.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Значи

    8 11 Отговор
    Китайците имат поне със 1600...
  • 2 ВТФ

    20 10 Отговор
    800 км, два дни, осем шофьора? Карали са с 35 км/ч. С моята кола ги минавам без да спирам за няма 8 часа. И с трабант ще ги мина за по-малко от ден, сам.

    Коментиран от #3, #4, #7

  • 3 Ненчо

    12 6 Отговор

    До коментар #2 от "ВТФ":

    Па то с колело ще ги минеш по бързо. Тия 15 души да не са бутали бе
  • 4 Пзпзсп

    16 5 Отговор

    До коментар #2 от "ВТФ":

    53км/ч е скоростта, не 35. Не, че това прави особена разлика в несъстоятелността на това "постижение".
  • 5 А зимата...

    14 8 Отговор
    ...а зимата, а под 20 градуса, с термопомпа и всичко включено, а колко годинки така -> повече или по-малко от 5,а крайната цена с всички екстри, а цена смяна батерия, а застраховка за имущество тип: "изпепели всичко и всички наоколо", кога?

    Коментиран от #11

  • 6 Гост

    15 6 Отговор
    След поредния "рекорд" на пробег на електрокар с едно зареждане,винаги питам с каква скорост? Защото с 90 км/ч разхода не пада под 20 квтч/100.
  • 7 ⚜️Лопата с чип⚜️

    21 8 Отговор

    До коментар #2 от "ВТФ":

    Всъщност са карали с 50 км/ч горе долу! Абсолютно несериозно! Да стъпи на магистралата със 140, да ускорява след като 60 пъти някой ТИР му се насече и му убие скороста, да пусне климатик или отопление, музичка, подгрев или обдухване и тогава да ми говорят! Нахалници , затова са пред фалит!
  • 8 КондЮ

    5 5 Отговор
    Е като пътуваш на толкова дълги разстояния.не спираш ли да се изпикаеш или да ядяш нещо...
  • 9 тъй шъй

    9 2 Отговор
    Не са прави тези , които тук казват, че като пътуваш по Тракия се вижда 1 елкар. Днес минах 600 км и нито един. Моята лятна статистика е на 2 пътувания по магистрала се вижда 1 скрит между тировете. Иначе здраво се настъпва160-200, няма радар няма нищо. Но този батериен ФВ ще е направо майл итър.

    Коментиран от #12

  • 10 Факт

    7 6 Отговор
    Дизеланумря изобщо не го споменавайте а иначе ниаккъв шанс срещу Люсид и Тесла
  • 11 Реално

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "А зимата...":

    Сервиза казва, че на ВАГ плоските клетки са слепени и не се вадят и подменят лесно. Докато цилиндричните 18650 и 21700 изкарват по 500-600 хил.км и при нужда единични се вадят и сменят у нас без проблем.
    Зимата, та зимата... Зимата не е зима с най-доброто 4х4 и с подгрев на купето - няма ринене и стъргане, няма умрял акумулатор.

  • 12 Знайко

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "тъй шъй":

    Оня ден пътувах с бус по Тракия ама шьофора малко заспал. Изпреварваме една Киа , но оставаме в лявата лента и гледам , че се залепи зад нас. Това всъщност е доста опасно , защото буса е по-широк и не се вижда колата отзад , а оня се крие във ветровата ни сянка да си пази батерията. ....и му викам на шоферчето: а вдигни 5 км. Цъка 5 пъти на автопилота и сме с 5 км нагоре и да видиш как изпостава Киа-та и след 3 минути се прибира в лявата лента, за да не му се дрейнне батерията.
    Значи ако не можеш да годин микробусите, каква кола е това?
    Някой ЗНАЕЩ да ми отговори, ама едва ли.
    между другото не сме вдигали повече от 119 км, смятай те и ТИР-овете ще му се откъсват.
    Има още да поработят докато докарат нещата до там , че да имат превес над ДВГ-етата.
    И хем недоработили, хем искат по 100 бона за тия щайги.
    Вземете си коригирайте цените ако искате да преживеете кризата.
  • 13 СЗО

    0 0 Отговор
    И що за животно е това "хипермайстор"?
  • 14 Бочко

    1 0 Отговор
    Карали са със средна скорост от 53 км/ч по нанадолнищата около Цюрих в топло време и това не било "контролирана среда"...