5 Октомври, 2024 13:30 1 278 13

Porsche удари Tesla в земята

  • ускорение-
  • porsche-
  • taycan-
  • turbo-
  • gt

Taycan Turbo GT стана най-бързият сериен електромобил

Porsche удари Tesla в земята - 1

Електрическата спортна кола Porsche Taycan Turbo GT стана първата кола, която преодоля 2-секундната бариера за ускорение от 0-60 мили/ч (0-96 км/ч). Така Porsche окончателно победи Tesla.

Преди време американският производител на електрически автомобили твърдеше, че най-бързият Model S може да ускори от 0 до 60 мили в час за по-малко от две секунди, но това твърдение дойде с няколко условности.

Сега новото Porsche Taycan счупи рекорда на Tesla, за да стане най-бързият сериен автомобил, тестван някога. В арсенала на Porsche Taycan Turbo GT са 1 019 к.с. мощност, които могат да нараснат до 1 092 к.с. за две секунди.

Според Car and Driver, които тестват колата и правят този рекорд, Taycan Turbo GT ускорява от 0 до 60 мили в час само за 1.910 секунди при първия си опит. След това повтарят опита, като този път времето за ускорение от 0 до 96 км/ч е 1.898 секунди.

Заслужава да се отбележи, че тестовете на Porsche са проведени върху стандартна бетонна повърхност. Много автомобили, които се опитват да счупят световни рекорди за скорост, извършват измервания на "лепкава" писта за драг състезания.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    12 3 Отговор
    Супер бегачка , на която двигателя и реве от касетофона !!! Хахаха.....
  • 2 Ганьо

    4 4 Отговор
    не се вълнува електрокари. Ганьо си кара на газ и твърди че от това по-добро нема

    Коментиран от #3, #4, #7

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 да ама не

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Ганьо":

    Ганчо знае и друго-като му кажат цена 100х за елкар и той слага още 40 отгоре, защото с толкова пада за 1 година цената на това безсмислие. Вечно твоя бъдеща недвижимост. Никой не ги иска втора употреба.

    Коментиран от #9, #12

  • 5 Факт

    1 2 Отговор
    Немците нямат шанс
  • 6 Васил

    5 1 Отговор
    А колко струва това Порше?
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Буха ха

    2 0 Отговор
    Удари ги в земята, със сигурност ги удари и в цената
  • 9 Джуган

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "да ама не":

    Който иска Поршето му да не се обезценява, купува около десетгодишно 911 в много добро състояние и гледа как в следващите години цената почва да расте
  • 10 Любопитен

    2 2 Отговор
    Колите с ДВГ на Порше не струват и поддръжката им струва цяло състояние. Именно заради това цената на използваните поршета е толкова ниска. Предполагам че положението е същото и този Taycan, много скъп е да се закупи и не струва и пукнат грош след 2-3 години на пътя.
  • 11 Истината

    0 0 Отговор
    Няма по добри от немските инженери !
    Голите им са топ ниво.
  • 12 Ганьо

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "да ама не":

    не знае какво е 100х. Той знае че му струва 60лв киселото зеле за зимата. Тия числа с многото нули не са за него, така че най-добре просто не коментирай електрокарите. Не са ти по джоба
  • 13 колко по-бързо

    1 0 Отговор
    ще отиде поршето от центъра на София до Факултета? Питам за един приятел.