17 Октомври, 2024 10:10 596 7

Шефът на BMW иска ЕС да се откаже от забраната за ДВГ

  • bmw-
  • ес-
  • европейски съюз-
  • забрана-
  • двг-
  • ципсе

Оливър Ципсе смята, че има песимизъм в района

Шефът на BMW иска ЕС да се откаже от забраната за ДВГ - 1

Решението на Европейския съюз да забрани продажбата на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2035 г. се сблъсква с нарастваща съпротива от страна на различни заинтересовани страни, включително големи автомобилни производители като BMW и Volkswagen. Бяха изразени опасения относно възможността за постигане на изцяло електрическо бъдеще в рамките на този срок, особено като се има предвид зависимостта от Китай за производството на батерии и настоящото геополитическо напрежение.

Главният изпълнителен директор на BMW Оливър Ципсе изрази загриженост относно потенциалното въздействие на забраната върху жизнеспособността на производителите. Той подчерта необходимостта от по-гъвкав подход и промяна на политиката

Германското правителство, заедно със седем други държави, се противопостави на забраната, което доведе до компромис, позволяващ изключение за превозни средства с ДВГ, използващи синтетични или въглеродно неутрални горива. Въпреки това, опозицията срещу забраната продължава да расте, като видни личности от различни индустрии изразяват опасения относно нейната осъществимост и потенциални негативни последици.

Докато някои автомобилни производители като Volvo остават изцяло отдадени на изцяло електрическото бъдеще, други инвестират в нови технологии за двигатели с вътрешно горене и проучват алтернативни горива като начин за постигане на целите за намаляване на емисиите. Дебатът за бъдещето на автомобилната индустрия и ролята на двигателите с вътрешно горене продължава да се развива, като има значителни последици за производителите, потребителите и околната среда.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НАБЛЮДАТЕЛ

    5 10 Отговор
    Крайно време е BMW да фалира
  • 2 Хохо Бохо

    4 0 Отговор
    Ааааа не така. Целта е да фалираш за да му е гадно на Путин като неможе да си купи ново бе ем ве и ще трябва да кара и да ремонтира старо. Тва е целта. Съкращавай и фалираи кто мерцедес и вагените
  • 3 Хохо Бохо

    10 1 Отговор
    Единственият плюс в едно БЕмВе е тоя дека е на акумулатора
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 1 Отговор
    Уж пазарна икономика, уж пазарът решава , а то властите забраняват ❗
    Добре дошли в УЖ ДЕМОКРАЦИЯТА, която е като КУМУНИЗЪМЪ❗
  • 5 Техно

    6 2 Отговор
    Шефовете на БМВ са единствените в Европа, които продължават да демонстрират здрав разум, на масовият фон от блеещи зелени чучела по върховете на автопроизводителите. И реално останаха без конкуренция в тоя ценови клас в Европа. Включително и при електрическите коли.
  • 6 Когато един Кретен

    2 0 Отговор
    Когато един Кретен Не може да стигне до Баланса за Нещата!

    Става Точно Това!

    Грешките на Ком партиите в Действие!

    Лаика си Остава Лаик!
  • 7 Калистенко

    1 1 Отговор
    Зеленски тик так тик так