17 Октомври, 2024 12:24 2 300 48

Терзиев: Задръствания в София има и ще има

  • васил терзиев-
  • софия-
  • задръствания-
  • ремонти

Амбицията е да се подобри инфраструктурата на града

Терзиев: Задръствания в София има и ще има - 1
Снимка: БГНЕС

Истината е, че задръствания в София има и ще продължава да има, когато имаш 800 000 коли, които и тази година са се увеличили. Населението също се увеличава, строи се, развива се градът.

Това каза кметът на София Васил Терзиев пред журналисти. Коментарът му е във връзка с извънредното заседание на Столичния общински съвет за силно затруднения трафик, транспортното обслужване и пътната безопасност в града.

Терзиев посочи, че амбицията е да се подобри инфраструктурата на града. Ще продължава да има трафик и това не трябва да е изненада за никого, добави кметът. Всички искаме да караме по европейски улици и това го дължим на софиянци. Задръстванията ще продължава да ги има, докато този град се развива, каза още Терзиев. Той посочи, че така е било и преди. "Не сме ние първите, които затварят улици, за да се строи", допълни кметът.

Той обясни, че е в голяма дилема какво точно е основното обвинение към ръководството на общината. От една страна чухме, че заради многото ремонти и строителство има задръствания, а от друга страна се казва, че няма никакви ремонти и строителство, посочи кметът. Той допълни, че не вижда какво налага извънредното заседание.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Има ги

    20 5 Отговор
    във всеки голям град по света !
  • 2 Последния Софиянец

    43 3 Отговор
    Направиха двупосочни алеи за тротинетки по широки от булеварда.

    Коментиран от #3

  • 3 Обърни

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    се към Крадла по въпроса !
  • 4 ТаУмВзе

    29 2 Отговор
    София е проектирана за Каляски, а не за 3 милиона бангии от цялата територия! ХАХАХХАХ Оставям, че задръствания у главата ни управляват 40 годинки вече де.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Опорка

    29 7 Отговор
    "Той посочи, че така е било и преди."

    Ама нали щяло да има промяна?
  • 8 Шоп

    14 3 Отговор
    Стига сте трили като напиша за някой че е циганин. каквото да се направи ще си остане циганин
  • 9 Дете идиотче

    15 4 Отговор
    Аз съм дете идиотче с кръгли очила, Ха-ха-ха!
  • 10 Слави

    12 19 Отговор
    Много бързо решение:
    1. Всички таксита да седят на изчакване на буферен паркин извън пределите на София.
    2. Всички служебни автомовили да бъдат с осигурени паркоместа и да не се ползват за лични, да се паркират само на буферни паркинги след края на работния ден.
    3. Засилени проверки на регистрация различни от Софийската, ако пребивават в столицата да бъдат принудени да си регистрата МПСто в столична община и да заплащат съответно данъци тук!
    4. Целия град да стане зелена зона!

    Коментиран от #15

  • 11 Кмета е мухльо

    24 7 Отговор
    И ще с остане мухльо.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Софийски

    15 1 Отговор
    Единствения изход от задръстванията са подземни паркинги и освобождаване на улиците от несвойствената им дейност паркиране.
  • 14 Марко

    37 6 Отговор
    Кое задръстване попречи на този кретен да ремонтира опората на надлеза към Бояна още в началото на юни, а не и към днешна дата да се хвали с "перфектен мониторинг на проблема", докато хората се въртят като пумпали по детелината, увеличавайки проблемите с и без това сериозния трафик?
    Кое задръстване попречи на този неможач да започне ремонта на Опълченска в началото на лятото, за да се използва периода на намален трафик, а не сега, в най-гъстия сезон, хората да се диплят на три пласта по обходните маршрути?
    Кое задръстване попречи на неможача да завърши Ф Кутев през лятото?
    Кое задръстване попречи на неможача да открие построената линия на Петицата още при встъпването си в длъжност през ноември м г , а не по Коледа, както се случи?
    Кое задръстване попречи на неможача да извърши реконструкцията на Витошка и Патриарха с малко повече разум в главата и реализацията / компетентни специалисти му подсказваха къде бъркат, но гей-клубът в СОС се смееше надменно/?
    Кое задръстване пречи на неможача да започне поне един СОБСТВЕН / а не наследен от Фанди/ инфраструктурен проект? Цяла година е на власт - едва-едва довършва, а нито един собствен проект не е на масата за обсъждане / бяха му посочени поне десетина проблемни места, които трябва да бъдат решени/?

    Кое пречи ли?
    Не са задръстванията!
    ДС е!

    Коментиран от #21, #22, #34, #36, #42, #47

  • 15 Шоп

    20 2 Отговор

    До коментар #10 от "Слави":

    Евала - как можа главата ти да роди толкова боза и безсмислици. такситата извън града хахаха

    Коментиран от #27

  • 16 морския

    10 2 Отговор
    а, при ББ нямаше ! 🤣🤣🤣
  • 17 Гошу

    22 4 Отговор
    КМЕТЕ, МАЛОУМEН СИ! ИДИ СИ С МИР...
  • 18 Шоп

    11 2 Отговор
    Еееей, полудявате, като каже някой за ванчето, че е циганка а? ами такава си е
  • 19 истинските факти

    9 9 Отговор
    Е как при Бойко и Данчето задръствания нямаше, а сега за една година вече от никъде не може да минеш!
  • 20 продавач на вибратори

    16 3 Отговор
    .............. когато имаш 800 000 коли, които и тази година са се увеличили.Ми ти магарешки каруци ли искаш да има бе господине???
  • 21 Шоп

    23 4 Отговор

    До коментар #14 от "Марко":

    Ако можех щях да ти тресна поне 10 плюса. Иначе има едно задръстване, което пречи на въпросния неможач и безполовата му дружина - задръстването в главата
  • 22 Истината

    25 2 Отговор

    До коментар #14 от "Марко":

    Точен коментар ! Да добавя още едно: кое пречи сметоизвозването да е в късните часове вместо сутринта между 8 и 9 ч. когато всички отиват на работа и карат децата на училище ?
  • 23 тоя

    22 2 Отговор
    е абдикирал от задълженията си и не мисли да ги изпълнява, каквото и да се случва. Още от предизборната му кампания беше ясно, че отишъл, за да раздава от баницата. Не го интересува нищо друго.
    Когато центъра се превърне в тотално гето на мигранти, сигурно пак ще ни разтяга локуми как така е навсякъде в ЕС и да го приемем за нормално Пълен некадърник.

    Коментиран от #41

  • 24 Софиянец

    21 3 Отговор
    Този е завършен дебил!
  • 25 Този

    12 4 Отговор
    Е скандално тъп
  • 26 1234

    16 2 Отговор
    То че ива задръствания и другаде, има , обаче:
    1. Отнякъде веднага излиза регулировчик и въвежда ред - тук не към виждал от години.
    2. Имат зони с различен достъп - например може колите с несофийска регистрация да имат достъп до околовръстното, оттам нататък - само с винетка за София.
    3. Градска мобилност означава не машина за скубане на пари, а комплекс от мерки - от компютърно управление на трафика, до буферни зони за паркиране.
    4.Тротинетките не са добре дошли никъде в големите градове по основните улици.
    5. Велосипедистите са под мнооого строг контрол.
    и така нататък...

    Коментиран от #28

  • 27 Слави

    12 1 Отговор

    До коментар #15 от "Шоп":

    В белите държави е така, таксито по телефона и то идва от буферен паркинг. Няма право да се придвижва свободно да си "пазари" и да паркира служебен автомобил пред жилищен блок примерно.
  • 28 Слави

    8 7 Отговор

    До коментар #26 от "1234":

    В белите държави за да се придвижваш с велосипед трябва да имаш разрешително (тип книжка). Редно е да се познават правилата за движение. А относно Софийските винетки - това е много добра идея!
  • 29 мнение

    10 5 Отговор
    Ами трябва да се върне жителството в големите градове. "Кьораво и сакато" се довлече и по малките населени места и селета няма кой да работи. За това ядем кисело мляко от сухо и химикали, домати от турция и народонаселението се обува и облича с китайски боклуци. Сичкото иска да е чиновник и после плачат що в комплексите били кални улиците.
  • 30 Дедо Джо

    5 3 Отговор
    Така ще е докато Ганю ходи и до тоалетната с колата.
  • 31 Китайците показаха решението

    4 5 Отговор
    В Пекин по време на олимпиадата. На четна дата се движат само автомобили с четни номера, на нечетни дати - нечетни номера. Автомобилите от провинцията се спират в края на града на огромни паркинги до спирка на метрото.

    Да, ама не. Просто никой в СО няма топки да направи подобен ход. С който впрочем трафикът в София може да намалее повече от два пъти!
  • 32 ЕЛИ

    2 3 Отговор
    ДО СЛАВИ

    ЦЕЛИЯТ ГРАД СОФИЯ ДА СТАНЕ ЗЕЛЕНА ЗОНА--ТАЗИ ТОЧКА Е НАЙ ВАЖНАТА ,ТЯ Е ВСИЧКО
  • 33 Сократ

    6 0 Отговор
    Как няма да има задръствания? Половин България е в София.
  • 34 Сократ

    8 2 Отговор

    До коментар #14 от "Марко":

    Много правилно си написал. На неможача, обаче и пари и време му стигна да разруши паметника. За друго това недоразумение не е способен.
  • 35 Петър Младенов от отвъдното

    6 3 Отговор
    Браво племенник! Гордея се с теб. Цялото политбюро тука те гледа и ти се възхищава. Ние така и не успяхме толкова много да накараме народа да страда
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 ЗА ТЕРЗИЕВ С ЛИБОВ

    11 2 Отговор
    Васил Терзиев е български политик, предприемач, инвеститор и филантроп. Роден на 9 юни 1978 г. Баща му Александър Терзиев е офицер от Първо главно управление на Държавна сигурност. Дядо му, на когото е кръстен, е Васил Терзиев, който е комунистически партизанин, генерал от Държавна сигурност и дългогодишен началник на нейното Трето управление (военно контраразузнаване). Майка му – Иглика Цекова-Терзиева е офицер в Шести отдел на Първо главно управление на ДС.

    Пак гласувайте за тоя бoклук!

    Коментиран от #43

  • 38 Боко

    1 3 Отговор
    Тъпо кореле с пари- класика
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 володя

    2 2 Отговор
    Задръствания няма в Цюрих. Рецептата е много проста и доходоносна: Данък за нормлане автомобил среден клас - 16000 франка, такса за паркиране 14 000 франка, най строги екологични изисквания, такса за влизане в центъра 50 франка на влизане или 7000 франка годишна винетка. Така, всеки който има нова кола, може само срещу 35000 франка годишно, да влиза в центъра и паркира на определеното му място.
  • 41 Събеседник

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "тоя":

    Човече, не си прав, не е "пълен некадърник", а просто за такава политика е подбран и съответно "избран". И градът действително се развива не според нуждите на жителите му, а като в преобладаващата част на капиталистическия свят- без ограничение на жителството, но с ускорени темпове на застрояване, защото това съответства на пазарните механизми, на усвояване и умножаване на все нарастващите "свободни пари" на фирми и личности, на спекуланти и всякакви бизнесформации в чистота, водоснабдяване, хотелиерство, ресторантьорство, магазини за храни, дрехи и каквото се сетите и т.н. и т.н., до някаква следваща революция, ако не сме се затрили дотогава като вид.

    Коментиран от #48

  • 42 За Марко

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Марко":

    Кое им пречи ,да синхронизират движението на ГТ? От години,в отсечката Западен парк- Сточна гара, автобуси,тролей буквално се застъпват един след друг на всяка спирка.И това ,в продължение на километри.След това,хората висят на спирките по 10-15 ,а за някой номер автобус и по 20 минути.Особено сутрин,когато хората бързат за работа.Спира примерно 309,след него( буквално го подпира) тролей 6, зад него автобус -310.Първия обира пътниците,другите полупразни.Изпуснеш ли този времеви период ( 2-3 минути) висиш като истукан по 15 минути,до следващата порция - тройка с гарнитура.

    Коментиран от #44

  • 43 Безпристрастен

    5 0 Отговор

    До коментар #37 от "ЗА ТЕРЗИЕВ С ЛИБОВ":

    Те направиха Демократичният преход,а не ,обикновените комунисти.Те излизаха на запад.Което им даваше възможност,да имат база за сравнение, да имат знанията,как се създава и управлява при капиталистическата система.Те контолираха финасовите и търговски потоци , в размер на стотици милиони валута.Съответно единствено Те,имаха създадени контакти на високо ниво на запад,във всички сфери на живота.Просто изчакаха появата на Горби,и удариха бързо и неочаквано.Защото това беше точният момент,час,да се превърнат в едри капиталисти,без да притежават нищо преди това.Народа беше използван за подскачащ електорат.Държавата е тяхна,защото властта е пари,а парите са власт!
  • 44 Марко

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "За Марко":

    Човече, да искаш такъв висш пилотаж от хора, които половин година не могат да организират изливането на няколко кубически метра железобетон в ремонт за няколко хиляди лева, за да тръгне движението по надлеза към Бояна, е много, много наивно начинание...Загуба на време...
    Защото сега знаем, Терзиев не само изглежда като емотикон. Той е и с интелект на емотикон.
    Такъв си го избрахме, такива ще си изберем и след няколко седмици, пъпкодебарки и кавърите им, все хора, чиято експертиза се изчерпва с лозунгите, които са набутали в главиците си.
    И друго особено в тия главици няма, освен малките мръсни тайни за истинските мотиви да викат лозунгите.
    Организирани около думата "кражби"!

    От много години насам изборите са вариант на националния конкурс "Крадец на годината".... до там я докарахме...
  • 45 Случаен

    3 0 Отговор
    Не Спаси София, а Задръсти София ...
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 как кое бе марко

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Марко":

    ами задръсти са щото требеше да реже паметници ва. чат ли си
  • 48 евала пич.

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Събеседник":

    и следващата стъпка е шут от зад за бедните. софия треба да си остане за мършоядите милионери и техните надрусани синчета. от бедняците може да остане некоя засукана булка. за разплод . тъй де.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове