САЩ ще предложи на България да купи последната модификация на F-16 - блок 72, известна като Viper (V). Това стана ясно от изказване на Ранди Хауърд, директор за бизнес развитие в "Локхийд Мартин" във вторник вечерта.
Тогава компанията представи модела в София. Кабинетът прие проект за купуване на 8 изтребителя. От "Локхийд Мартин" уверяват, че ще успеят да изпълнят изискванията на проекта на българското правителство, отбелязва в. „Монитор“.
Джеймс Робинс, старши мениджър в компанията, обясни, че ще предложат всички необходими системи, симулатори и обслужване на самолетите до края на жизнения им цикъл. Той каза, че F-16V е самолет от четвърто поколение, но използва системи от пето поколение, които са на оборудване във F-22 и F-35. F-16V може да лети до 2045 г. и има живот от 12 000 часа.
F-16 е най-разпространеният изтребител в света. Претърпял е множество модернизации и отговаря на всички критерии и стандарти на НАТО. Многоцелевият боен самолет е доказал многократно своите възможности във воденето на въздушен бой, нанасянето на удари по наземни цели и охрана на въздушно пространство на Алианса, известно в страните членки като Air policing. Именно този модел е и сред вариантите за модернизиране на родните ВВС, като за евентуалното закупуване на осем такива машини, страната ни е поискала цели четири оферти от различни държави.
В момента 300 самолета от модификацията на F-16 пазят небето на Алианса над Европа и са в постоянно бойно дежурство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 459
Коментиран от #27, #150
08:55 20.09.2018
2 As des as
Коментиран от #7
08:57 20.09.2018
3 Bahti
08:59 20.09.2018
4 балама
09:03 20.09.2018
5 хроно граф
Е, верно е, нямахме чужди военни бази в страната, безработица, гей паради, банкови фалити, пирамиди, тел. и имотни измами. чалга, наркотици, порнография, проституция трафик на хора, соро.соидиоти, "бежанци", "битова"/"ромска" престъпност, ментета, клошари...
Сега, обаче, при американската демонокрация сме на път да изчезнем като народ и държава
Коментиран от #17, #25, #51, #59, #60, #65, #107, #112, #130
09:05 20.09.2018
6 бббббб
Коментиран от #32
09:06 20.09.2018
7 Сссерем
До коментар #2 от "As des as":
Абе как може да сравняваш грипена със самолет 4+ поколение,това да не ти е ръждилника су57 или "великите" миг 31 и 35.Коментиран от #35, #109
09:06 20.09.2018
8 S74LK3R
Коментиран от #26, #47
09:07 20.09.2018
9 гост
09:07 20.09.2018
10 Сссерем
Коментиран от #29
09:07 20.09.2018
11 456
Коментиран от #140
09:07 20.09.2018
12 3131
09:08 20.09.2018
13 846
09:09 20.09.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Jack Bauer
Коментиран от #19
09:11 20.09.2018
16 Borislav Popov
Коментиран от #110, #139
09:12 20.09.2018
17 иванчо
До коментар #5 от "хроно граф":
Така е хора имаше много ама искаш не искаш стоиш в държавата. Никой не те пускаше да излизаш навън. А сега вече като е свободен достъпа на хора до други страни се видя колко хора искат да останат.Коментиран от #18, #111
09:13 20.09.2018
18 хроно граф
До коментар #17 от "иванчо":
"Видя се колко хора искат да останат" след като разсипаха държавата и народа под прикритие на "преход" към "демокрация", а всъщност към демоНОкрация. По плодовете им ще ги познаете - лъжи, манипулации, кражби, грабежи, убийства, войни, разврат, невежество, дрога, ментета, чалга...09:17 20.09.2018
19 бактисъл
До коментар #15 от "Jack Bauer":
Не им щем ни базите ни ефовете, да се омитат барабар с нпо-рките си, "концесионерите" си, любимите си цигани, джендари... цялата гнусна пасмина, която цъфти и върджи при тази "демокрация", която ни натресоха.09:20 20.09.2018
20 ГОСТ
Дроновете вършат по-добра работа са по-малко пари.
Коментиран от #31
09:21 20.09.2018
21 пастир
09:22 20.09.2018
22 СССР
Коментиран от #113, #128
09:22 20.09.2018
23 ЦРУ
09:23 20.09.2018
24 Гост
09:24 20.09.2018
25 тоя с магарето
До коментар #5 от "хроно граф":
Бегом към Северна Корея. Тя все още има всичко това. Даже и ядрени оръжия.Коментиран от #30
09:29 20.09.2018
26 тоя с магарето
До коментар #8 от "S74LK3R":
Защото вече не се произвежда.09:30 20.09.2018
27 Просия
До коментар #1 от "459":
Тотално откачени като тебе,тровят нацията с невежество и създават изкуствено напрежение... Боже Божке...09:31 20.09.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Просия
До коментар #10 от "Сссерем":
АХХААХ жалкото е, че когато падат техните москвичи се моля на Бог, а реално комунистите са против църквата и Бога...Коментиран от #114, #134
09:35 20.09.2018
30 хроно граф
До коментар #25 от "тоя с магарето":
Не си познал, душка - вас ще ви гоним в америката. Там вече гей браковете са разрешени, зоофилията... ред чакат некрофили и канибали, за "легализация". Тъй че може да ти излезе късмета да те вземат за булка в "свободния свят". И току виж, хоп нашичкия "демократ" на сватбена церемония в сатанинската църква барабар с баш демоНОкратите.Коментиран от #33
09:35 20.09.2018
31 ОЛЕ МАЛЕ
До коментар #20 от "ГОСТ":
А когато дроновете са на врага с кво се свалят, като няма 1 ракета на земята... прашка ?Коментиран от #37, #127
09:39 20.09.2018
32 Спец
До коментар #6 от "бббббб":
Как да няма пари? Винету като номенклатурчик обяви бюджетен излилък. И набързо вдигна заплатите на паразит бюрокрацията... Ония в парламента са гласували от 1.8 - 3 млрд. за нови самолети. Аз бих купил по 2 броя Ф16М72, СУ-35, Миг-35, Юрофайтър, Грипен Е, Мираж, и 1ф-35, за да полетят пилотите и да видят на практика кое върши най-добра работа. И понеже сме в НАТО, искат да ползуваме НАТО техника. Боце е лобист под крилото на Уошингтън, затова провали Гриппен, дяволският му пожарникар, а не са лоши. И Ф-16 м72 са добри. Лошото е, че тия крадливи номенклатури на постовете кючек ще играят, но или няма да купят нищо, или ще купят няколко и ще окрадат повечето пафи. Нещо, което правят с ОТЛИЧЕН - ОБИРАНЕ на парите на фолка и толефиране на свои хорица.Коментиран от #34
09:47 20.09.2018
33 тоя с магарето
До коментар #30 от "хроно граф":
И без да ги гониш хората отиват. Ама в Раша май никой не ще, а?Коментиран от #36
09:50 20.09.2018
34 тоя с магарето
До коментар #32 от "Спец":
Аман от неграмотници. Така се купуват по два броя. Това са каруци. Качваш се и ДИИИИЙ, и те тръгват. Не ти трябва обучение, поддръжката, нея в гаража на Пешо майсторчето ..... Да се кръстя ли, не знам.Коментиран от #49
09:53 20.09.2018
35 jforfk
До коментар #7 от "Сссерем":
Не съм против Ф16. Той Е БИЛ много модерен изтребител през ... 80-те години на 20-век. Но не можете изобщо да сравнявате техника проектирана през 70-те години с нова такава. По социализЪма България получаваше макар и малко, но НАЙ-НОВА военна техника за времето си. И то на по-ниски цени. А сега единствените изтребители проектирани поне след 2000 година са руските Су 35, Су57, Су30МКИ, МиГ35 и американските Ф35. Та като сме в НАТО и американците толкова искат да отделяме повече пари за отбрана защо не правят като руснаците навремето - да ни предоставят Ф35 на ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИ /да го кажа по-бавно, ПО-НИСКИ/ ЦЕНИ? А ни пробутват техника на 45 години? Нали искат да пазим южният фланг на НАТО? Или сме някакъв съюзник последна категория?!Коментиран от #40, #41, #52, #67
09:57 20.09.2018
36 хроно граф
До коментар #33 от "тоя с магарето":
Гониш ги хората, както казах, с разрухата, мизерията и геноцида тук.Коментиран от #48, #146
09:58 20.09.2018
37 ГОСТ
До коментар #31 от "ОЛЕ МАЛЕ":
Дрон срещу дрона, мила моя майно льо ...Коментиран от #45
09:58 20.09.2018
38 браво
Коментиран от #145
09:59 20.09.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 249
До коментар #35 от "jforfk":
Ти четеш ли въобще какво ти се пише ? Това не е просто ф16 ,а ф16 блок 72 ,което няма нищо общо с базовия ф16.Това е самолет от поколение 4++ който е най-добрия в категорията си и надали има руски изтребител от ново поколение ,който да е по-качествен от него.Все пак американските самолети са доказани,докато руските ....не съвсем.Коментиран от #46, #115
10:04 20.09.2018
41 Просия
До коментар #35 от "jforfk":
Дори и пари да ми дават, не бих отговорил на твоите с извинение -малоумни въпроси...10:05 20.09.2018
42 Ристе
10:05 20.09.2018
43 Т.о.ш.и.б.и.я.н
10:08 20.09.2018
44 Иванов
10:08 20.09.2018
45 ОЛЕ МАЛЕ
До коментар #37 от "ГОСТ":
Може единствено ако вече си го проектирал... ДРОНОВЕ - ВЪЗДУХ -ВЪЗДУХ НЯМА !!! Те са от точка А до точка Б... дано никога България да не е точка Б (ако ме разбираш) Айде СОС ЗДРАВЕ И НАПРЕД И НАГОРЕ !!!10:09 20.09.2018
46 456
До коментар #40 от "249":
Глупости.10:09 20.09.2018
47 гостгост
До коментар #8 от "S74LK3R":
Ф22 е най-добрия изтребител създаван някога и не се продава на чужди страни.САЩ си направиха 200 броя само за тях и го спряха от производство,защото все още няма конкуренция и повече бройки не са им нужни.Коментиран от #116
10:09 20.09.2018
48 Просия
До коментар #36 от "хроно граф":
Отговори на човека "ЗАЩО НИКОЙ НЕ ЩЕ В ПРОСИЯ" като толко си я искате ???10:11 20.09.2018
49 Спец
До коментар #34 от "тоя с магарето":
Да, така се купуват по 2 броя. Искаш да тестваш. Караш половин година и пилотите преценят. Можеш ли с едно две карания да пробваш всички възможности на техниката? Не можеш. И ако им върши работата след 4 мдсеца поръчаш 20.... броя. Така се прави ако имаш ум в тиквата. И по един можеш да купиш. Ти искаш да тестваш стоката. А тия тук кога са карали Ф 16М72, или Грипен, Юрофайтър, Ф-35, Мираж...? Колко от летцоте са карали и по колко теста? Ако не са, значи и генералите им са гола вода и купуват по лобита. Ти въоръжаваш армия, а не колекционери... Смей се! То затова Тикви крадат на власт и ФС олигарси и ви готвят пак казарма, да строите пак виличките на партийни другари... За какво са ти 8 непознати изстребителя? Тествайте, а после купувайте! Ами ако Грипените Е са по-ефективни тук?10:13 20.09.2018
50 лобисти на каишка
10:15 20.09.2018
51 незнайко
До коментар #5 от "хроно граф":
Поклон пред мислещите по този начин .10:15 20.09.2018
52 M. A. G. A.
До коментар #35 от "jforfk":
F-16V block70 /72 е много по-подходящ за България от Ф-35, който не става за еърполисинг, не става за прехващач, той си е за преодоляване на ПВО. F-16V с двигател P&W F119 пето поколение и радар на Ф-35 е най-модерния изстребител 4-то поколение с един двигател. Да го сравняват с F-16 block 52 е все едно сравняваш лаптоп с тостер.Коментиран от #53
10:17 20.09.2018
53 Спец
До коментар #52 от "M. A. G. A.":
Имено. Ф16М70-72 е многоцелеви, а Ф-35 е само високоскоростен бомбардировач. На малката ни територия, той би бил по-непрактичен от Ф-16. Въпроса е, че кма и Юрофайтър, Грипен,..., които са май и по-евтини, а спофед специалисти Юрофайтъра е по-ьобър и от Ф-16...ГРОБ лобито все към Ф залита...10:25 20.09.2018
54 Bubbles
10:26 20.09.2018
55 гост
Коментиран от #119
10:37 20.09.2018
56 jforfk
Коментиран от #103
10:38 20.09.2018
57 Само питам
Коментиран от #62
10:38 20.09.2018
58 викт
Не е вярно,че Ф 35 не може да извършва еър полисинг -може естествено . Но не е рентабилно -1час летателно време му струва 4 пъти повече от на Ф 16
Коментиран от #64
10:42 20.09.2018
59 Гюрчо
До коментар #5 от "хроно граф":
А помниш ли,че 2 часа нямаше ток,после нямаше вода,празните магазини.......талони за бензин......Коментиран от #63, #70
10:50 20.09.2018
60 guest
До коментар #5 от "хроно граф":
Такива са били времената ,каскет промит.Ти какво си мислиш ,че сега ако беше още социализъм ,щяха да същите цени и да сме световна военна сила ли ? Ако е така ,найстина трябва да ти е много ограничено мозъчето.Коментиран от #61
11:05 20.09.2018
61 хроно граф
До коментар #60 от "guest":
Като гледам Китай, Виетнам... СК, че е световна военна сила, а бяха далеч зад нас...Коментиран от #74
11:10 20.09.2018
62 456
До коментар #57 от "Само питам":
СУ 35Коментиран от #75
11:15 20.09.2018
63 хроно граф
До коментар #59 от "Гюрчо":
За бананите кажи.11:15 20.09.2018
64 M. A. G. A.
До коментар #58 от "викт":
Не става Ф-35 цата за еърполисинг, защото няма как полицая да е невидим, трябва да се покаже за да принуди нарушителя да се приземи или да се разкара. А това значи да загуби основното си предимство-стелт.11:17 20.09.2018
65 НАТО ВЕЦ и АЕЦ
До коментар #5 от "хроно граф":
Какви преференциални цени - Миг 29 са ни го продали 2,5 ПЪТи по скъпо отколкото на ГДР . Има архив в министерството на отбраната и министерството на финансите Щавеха ни колкото може ,за това и България беше най бедната в целия Соц. лагер.А и самолета не струва , още на испитанията си е проличало ,и затова и ни го набутаха. Днеска го подаряват на Сърбия - подаряват го щото никой няма да извади и 5 милиона за тая бракма
Коментиран от #117
11:20 20.09.2018
66 стоян георгиев
Коментиран от #68
11:20 20.09.2018
67 до jforfk
До коментар #35 от "jforfk":
Айде още един промит русофил дето се опитва да ни убеди как нова лада е по-добра от 8 годишен Мерцедес ...11:24 20.09.2018
68 456
До коментар #66 от "стоян георгиев":
Армията винаги трябва да има всичко. И самолети и хеликоптери и кораби и т.н. Държава без своя армия не е държава.Коментиран от #69
11:25 20.09.2018
69 стоян георгиев
До коментар #68 от "456":
и за какво ни са 8 самолета?тия няколко милиарда могат да се използват за удвояване на заплатите на военните работещи в момента.което сериозно ще промени констистенцията им.и не лежи на тия стари комунистически мантри за голямата и силна армия ижранвана от бедната държава.армията на българия си е много добре за сегашното положение .просто военните в нея трябва да бъдат в по-добра ситуация.няма как да работят квалифицирано хора за 600-700 лева.Коментиран от #73, #88
11:29 20.09.2018
70 Рунгел
До коментар #59 от "Гюрчо":
Тъпунгерс, не забравяш ли, че тогава се градеше това къде сега се изполва6Коментиран от #72
11:30 20.09.2018
71 Грую
11:35 20.09.2018
72 СссереМ
До коментар #70 от "Рунгел":
Марш обратно обора откъдето изпълзя!Коментиран от #76, #153
11:37 20.09.2018
73 456
До коментар #69 от "стоян георгиев":
Сега нямаш и 8 здрави и сигурни самолета. Ако нещо стане с този самолет и пилота загине за какво тогава му е двойна заплата? СУ 35 е най-добрият самолет и се доказа и във военни действия. Армията трябва да бъде тотално преоборудвана за да служи на държавата. И не втора или трета ръка самолети или кораби а ново чисто ново.Коментиран от #78
11:39 20.09.2018
74 гост
До коментар #61 от "хроно граф":
Ти Китай не ги гледай,там положението няма нищо общо с това което беше тук.Във Виетнам положението е ,че стандарта дори от части е по-висок и от тук и също така говори за държави от които едната е с 100 милиона население ,а другата с над 1.5 милиарда.Надявам се разбираш ,че това предразполага към всякакви възможности за развитие.Единствените които могат да се сравняват са Северна Корея ,а там виждаш ,че времето е спряло в миналия век и са най-слабата и бедна икономика в света.Просто този режим неможе да съществува в днешно време и тези мантри дето ги въртиш ,издишат много бързо.11:41 20.09.2018
75 Само питам
До коментар #62 от "456":
Су 35 само ще го сваляме.11:42 20.09.2018
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 456
Коментиран от #79
11:48 20.09.2018
78 стоян георгиев
До коментар #73 от "456":
в момента българия няма нужда от боина авиация ,а наи-малко от руския курник су незнам колко си.може спокоино да взимаме под наем италиански или турски самолети за вахта над небето ни.много по евтино ще ни излезе,а парите да се инвестират в тия 30000 воиника дето имаме.Коментиран от #81, #82
11:53 20.09.2018
79 ссссссс
До коментар #77 от "456":
Този самолет не е във въоръжение и няма как да се докаже.Въобще това "доказаване" и то за руски самолет ,само по себе си звучи смешно.Този тостер СУ-57 е един провал който е правен с 20 години закъснение след Ф-22 и пак не става за нищо.Най-вероятно ще е прекратен проект и то даже не 5-то поколение ,а по-скоро 4-то..Руснаците нямат нужното технологично развитие ,за да правят качествени изтребители от ново поколение.Коментиран от #90, #141
11:56 20.09.2018
80 Иван
Първо Ф-35 и да го поръчаме и да имаме пари ще дойде след 3-4 години като мин.
Второ с 8 самолета можем да правим само еър полисинг и не можем нита да уплашим някого нито да възпрем някого.
Т.е. има три стратегии:
първата която я отказахме е Грипена-най-малки възможности но пък най-евтин, с най-ниски разходи за пъдръжка, напълно би ни паснало на масрафа, но има едно но-Шведите при конфликт нито имат възможност да ни ударят рабо нито пък да произведата много бройки за кратко време.
Така, че остават две:
тъй като смев ЕС трябва да подрепяме местното производство-следователно Юрофайтър. Проблема е че е добър 4+ самолет, но аз лично не съм чул да го обновяват ии да има въобще такав програма. Повечето участници в проекта като изкл. Франция, която си прави неговия близнак Рафал и Германия, останалите се наредиха на опашката да получат Ф-35
Остава третия вариант-Ф16 и то от САЩу не от Португалия втора ръка или от другаде/Израел/. Самолета е подходящ, достатъчно модернизиран, средно високи разходи/по-високи от на Грипен и по-ниски от Юрофайтъра/ за подръжка и летателен час.
Перфектна машина за еър полисинг. А и като купуваш от най-големия е ясно, че може да очакваш, той да не си изостави интереса към тебе впоследствие.
12:04 20.09.2018
81 456
До коментар #78 от "стоян георгиев":
Откъде на къде турчин или някой друг да ни охранява небето? И да лети над Козлодуй и? Защо, не може ли нашата армия, наши летци да летят над България?Коментиран от #84
12:04 20.09.2018
82 456
До коментар #78 от "стоян георгиев":
СУ- то се доказа, и не случайно една Индия направи поръчка за тях за няколко милиарда. Не слагам американските очила а погледни кое е най-доброто за България.Коментиран от #83, #85
12:12 20.09.2018
83 456
До коментар #82 от "456":
До Стоян Георгиев:И още искам да ти припомня за един случай, ако си спомняш наш МИГ29 летеше близо до гръцката граница. В същото време във въздуха имаше един гръцки Ф-16, в следствие на шумът от нашия гръцкия падна- разби се. Такива Ф-16 искате за нашите летци, за нашата армия?Коментиран от #87
12:18 20.09.2018
84 стоян георгиев
До коментар #81 от "456":
защото нямаме пари другарю затова.като може да отделиш 10 млрд лева за авиация може да се дървиш за турци и т.н. като неможеш гледаш как да минеш по-тънко.иначе аз искам да купим 300 нови самолета от пето поколение и да сме като израел ама на балканите самоче уви нестава.12:22 20.09.2018
85 тихомир
До коментар #82 от "456":
Какви очила ! Виж се , че лъжеш като отлежал ром . Индия какво била поръчала ? Нещо си в грешка - ще купува от сащ Ф 18 палубни и Ф 16 също - за Ф 35 май преговарят там няма още яснота .Индия вече не ще и да чуе нито за руски самолети ,нито за руски танкове
Коментиран от #100
12:22 20.09.2018
86 мъни мъни мъни
Да спрат субсидиите и да излезем от валутния борд. Тогава ще видим истината. Сега е време илюзорно.
Коментиран от #89
12:23 20.09.2018
87 стоян георгиев
До коментар #83 от "456":
теб да не са те докарали от някои цирк тук да ни забавляваш?от шума на мига паднал ф 16.сигурно пилота се е скъсал от смях затова!!!я провери колко победи има миг 29 над ф 16.ще ти помогна 0!!!!сега другата ти мантра за су то.провери колко въздушни боя е спечило су то срещу западен самолет ,след като толкова много повтаряш как се било наложило.в кво се е наложило че не се сещам?в бомбандирането на талибаните ли?Коментиран от #93, #99
12:26 20.09.2018
88 а сега де
До коментар #69 от "стоян георгиев":
Че колко да взема един фатмак с едвам завършено средно образование, за ръководния състав съм съгласен. 600-700 лева са масовите заплати в провинцията, нормално е да вземат и те толкава приблизително, искаш да ми кажеш че трябва да вземат 100% повече от реалния сектор ли, където хората по цял ден не сядат и се мъчат да хващат нормативи и таргети? Знаем ги колко работят , в годината направят едно по голямо учение и това е. В другото време простотии и скатавки да стане 5ч и да си ходят. За работата, която вършат вземат много даже, получават и от наряди и от квартирни и от командировачни и т.н. Като не им харесва и не им изнася да се махат, да ходят в частния сектор да ги видим там как ще го карат, хора без никаква квалификация и никакви навици.Коментиран от #91
12:29 20.09.2018
89 стоян георгиев
До коментар #86 от "мъни мъни мъни":
ако излезем от валутния борд тогава ще умреш от глад,а разните олигарси и политици ще полудеят от пара.12:31 20.09.2018
90 456
До коментар #79 от "ссссссс":
Не написах СУ-57 а СУ-35. И определено се доказаха12:33 20.09.2018
91 стоян георгиев
До коментар #88 от "а сега де":
другарю ,еи там е заровено кучето на българската оправия.значи ти като вземаш малко и военния трябва да взема малко????не трябва ли другарю да мислиш обратно военния като взема много и ти да вземаш много?военните са същите като теб другарю в моента и тва е драмата.щото норамален човек за 600 лева не бачка,а си взема багажа и търси алтернатива.тия дето го правят са ватниците ,дето лъжат че бачкат пунтираики деиност и гледаики в паницата на другия ,сакън да не вземе повече!затова сме и дупката на европа ,щото с тоя манталитет няма оправяне!затова нямаме ни армия ни индустрия.лошото е че и елита ни е от хора излязли от твоя манталитет и черга и като ти се качиш на коня продължаваш да избиваш именно през мизерията ,а не през прогреса и развитието.лошото е че няма да ме разбереш!Коментиран от #102
12:36 20.09.2018
92 Тодоров
12:45 20.09.2018
93 456
До коментар #87 от "стоян георгиев":
Предлагам ти да си купиш еднопосочен билет за Америка и да не се връщаш " другарю" . Ще направиш голяма услуга на държавата. Не ни трябват хора който са готови да дадат небето ни на чужди армии. Не съм нито за Руски нито за САЩ, а само за България и ме интересува нейният интерес. Кое е най-доброто. И да против НАТО съм и най-вече да ни охраняват турски самолетиКоментиран от #95
12:45 20.09.2018
94 Никой
12:45 20.09.2018
95 стоян георгиев
До коментар #93 от "456":
аз другарю никъде няма да ходя ,тук съм си добре и не бачкам за 600 лева като теб ,но за разлика от теб аз искам и ти да не бачкаш за 600 лева.и затова съм съгласен небето ни да го пазят други вместо грешните пари за твоята по-голяма заплата да ги издуха двигателя на някои самолет коитo в днешно време няма да промени нищо.щото дали над аец козлодуи ще лети български или нато самолет за мен не е от значение,но е от значение ти вместо 600 да вземаш 1000 лева.парадоксално е нали ватниче че аз искам ти да си по-богат!!!!аз го искам заради себе си ватниче щото никои не е щаслив сред бедстващи ,другарю ама както ти писах ти тва няма как да го разбереш,щото комунизма при теб много добре си е свършил работата уви!Коментиран от #97
12:56 20.09.2018
96 Светла
13:13 20.09.2018
97 456
До коментар #95 от "стоян георгиев":
Ти мене не ме мисли , но разбрах от къде са твойте 1000 лева ,троле продажен" другарю".13:19 20.09.2018
98 Гост
13:19 20.09.2018
99 Голям праз
До коментар #87 от "стоян георгиев":
Зарежи ги тия глупости за, кой колко победи има, това не доказва нищо.Големият проблем в случая е, че някой пак иска да се нагуши. Милиард и полвина лева за 8 самолета при базова цена 50 милиона долара за брой.
Пак има нещо гнило в Дания.
13:34 20.09.2018
100 Гост
До коментар #85 от "тихомир":
Още,ще,маи,може би,скоро,много скоро,няма излизане от тази мантра13:41 20.09.2018
101 ДолМит
13:42 20.09.2018
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Просия
До коментар #56 от "jforfk":
Прочети от какво значение за цената са МАРЖОВЕТЕ на дадени стоки ! Я изкарай една фактура от онова време, да видим колко пари е бил един ЗИЛ, пък после давай дезориентирани мнения и коментари !13:48 20.09.2018
104 Весел
14:00 20.09.2018
105 456
До коментар #102 от "БГ кошмари":
Браво! Точно му го каза!14:05 20.09.2018
106 гнида
14:05 20.09.2018
107 Ирма
До коментар #5 от "хроно граф":
Що не отидеш да се копнеш при баба си. Като всичко беше толкова идеално защо се разпадна цялата комунистическа кочина до основи? Защо червените боклуци независимо да ли са управлявани от някой синодален старец или от надут пигмей са си все на дъното и целия сват им е крив ? Защо избихме толкова народ по границата, и още толкова по лагерите, като е било толкова прекрасно. При социализма по граничните пунктове имало опашки от желаещи да дойдат да живеят в огромната червена кочина, наречена социалистически лагер. Точно като концентрационен лагер. И без това руснаците са ги измислили. Колкото до армията под руско робство, знаеш ли колко излизаше на бюджета? Къде щяхме да бъдем сега, ако руснаците не ни задължаваха да поддържаме фланга на Варшавския договор за своя сметка. И без това ги хрантутим от Съюзническата комисия на татък. Или си лягай при баба си или отвори очи и чети.14:14 20.09.2018
108 Borislav Popov
14:35 20.09.2018
109 Borislav Popov
До коментар #7 от "Сссерем":
То щом ползва общи системи с ф22 - ясно е ф-ката колко е самолет пето поколение ! Боядисали я с феролит и мислят че е невидима.14:38 20.09.2018
110 Borislav Popov
До коментар #16 от "Borislav Popov":
Соросче - а да ти дам ползваните гащи искаш ли ? Така по лесно ще влезеш в образа !14:40 20.09.2018
111 Borislav Popov
До коментар #17 от "иванчо":
И защо отидоха в други страни бе охлюв ? Ако рекат да се върнат сега ще им намериш ли работа? С какво ще се издържат ? Те не са отишли от добро - на екскурзия ! Отишли са щото са на зор !14:42 20.09.2018
112 CrossFire
До коментар #5 от "хроно граф":
И три пъти банкрутирахме като последния път братушикте ни прибраха и целия златен резерв. Ай да ти и акъла...14:42 20.09.2018
113 Borislav Popov
До коментар #22 от "СССР":
Ами първо пробвай на камила пък тогава приказвай.14:44 20.09.2018
114 Borislav Popov
До коментар #29 от "Просия":
Това е нищо спрямо Lockheed F-104 Starfighter (Звезден изтребител). Спечелил си името Flying Coffin (летящ ковчег). Германия купила 916 самолета (една трета от построените), от които се разбили 292 броя (около 30%), загинали 116 пилоти. Канада загубила в инциденти 46% от парка си.14:47 20.09.2018
115 Borislav Popov
До коментар #40 от "249":
И въпреки това не е нов самолет а обновен ! На колко летателни часа един бог знае ?!!!Коментиран от #118
14:50 20.09.2018
116 Borislav Popov
До коментар #47 от "гостгост":
Че те и да искат - няма на кого да го продадат ! Кой ще извади 140 милиона за един самолет и то без въоръжението и поддръжката ? Експлоатацията на Ф 22 F-22A струва 33 538 долара на час ???!!!!14:57 20.09.2018
117 Borislav Popov
До коментар #65 от "НАТО ВЕЦ и АЕЦ":
Че от къде България е извадила толкова пари - за 300 самолета ?!! Сега не можем да купим 12 !!!!Само за периода 1945-1947 г. руснаците ни дават 375 самолета, 1661 оръдия и минохвъргачки, 463 танка, 1170 картечници 12 торпедни катера, един ескадрен миноносец, шест морски преследвача, три подводници и 1170 автомобила.15:00 20.09.2018
118 Голям праз
До коментар #115 от "Borislav Popov":
Нещо не си разбрал, самолетите са нови.Проблемът е в цената.
Коментиран от #125
15:00 20.09.2018
119 Borislav Popov
До коментар #55 от "гост":
То тогава е ясно и ф 22 колко е самолет от 5 поколение . Стар таралясник с 300 мегабайта памет на компютъра !Коментиран от #121
15:02 20.09.2018
120 SAAB
С железа от 70-те ще събаряме Су - 57.......Одупени подлоги !
Коментиран от #122
15:08 20.09.2018
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 русофилофоб
До коментар #120 от "SAAB":
Чети малко за какво става въпрос ,копейко ! Този Ф-16 няма нищо общо със стандартния Ф-16 и е по-модерен от всеки друг руски изтребител.СУ-57 няма смисъл въобще някой да се бори с него ,първо защото не е 5-то поколение и второ ,защото не е във въоръжение ,като има само няколко прототипа ,а изтребителя е абсолютен провал.15:51 20.09.2018
123 Пъпеша
Коментиран от #126
16:01 20.09.2018
124 Borislav Popov
До коментар #121 от "русофилофоб":
Уикипедия - Бордовият компютър има памет от 300 MB.16:54 20.09.2018
125 Borislav Popov
До коментар #118 от "Голям праз":
Колко нови като са спрени от производство . Само са модернизирани стари самолети .Коментиран от #135
16:57 20.09.2018
126 Borislav Popov
До коментар #123 от "Пъпеша":
Кой не нов бе ? Ф 16 е разработен от General Dynamics през 70-те години на 20 век. Производството му продължи до 2010 г.16:59 20.09.2018
127 Реалист
До коментар #31 от "ОЛЕ МАЛЕ":
Със друг дрон, умник...17:02 20.09.2018
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Така е
19:58 20.09.2018
130 Голям прос
До коментар #5 от "хроно граф":
800 самолета и още 1000 при нужда.20:27 20.09.2018
131 Queen
21:41 20.09.2018
132 Грух
21:57 20.09.2018
133 Баче Кико
Само че живота е ТУК и СЕГА! И тук и сега трябва да се справяме. Не искам никой да ме връща назад. Затова се интересувам от всичко ново и искам да съм в крак с времето. Вие си пийте Загорката от едно време, аз ще си програмирам на java и андроид...
22:13 20.09.2018
134 Цанко
До коментар #29 от "Просия":
Взривиха църквата "Света Неделя", по времето на опелото на бг генерал, убит от комунистическа бойна група! Целта на терористите в била смъртта на Негово Величество Цар Борис III Обединител! А да, организатор на атентата руски евреин.....22:28 20.09.2018
135 Голям праз
До коментар #125 от "Borislav Popov":
Що се правиш на луд, самолетите са нови.23:15 20.09.2018
136 Тръмп
23:49 20.09.2018
137 ело
00:34 21.09.2018
138 ело
Коментиран от #143
00:37 21.09.2018
139 Усмивката
До коментар #16 от "Borislav Popov":
Ти сега ли го разбираш .То е очевидно07:31 21.09.2018
140 Льотчик
До коментар #11 от "456":
Втора злоупотреба.08:02 21.09.2018
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Путинофилче
12:39 21.09.2018
143 Винету Борисов
До коментар #138 от "ело":
От Расия бе тъпчо.Не е толкова трудно да се мисли,ако има с какво.12:41 21.09.2018
144 Аз от село
20:13 21.09.2018
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Ввв
До коментар #36 от "хроно граф":
Абе комуне,отивай във Венецуела,там всичко е розово20:19 03.10.2018
147 apihotaudi
15:07 13.11.2018
148 idejiyagexe
16:10 13.11.2018
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 боико борисов
15:50 28.11.2018
152 леопард на егрек
15:53 28.11.2018
153 боико борисов
До коментар #72 от "СссереМ":
попитаите президента тои наи добре ще ви обясниза миг 29 и су 35 аз самолети несьм упавлявал но ако ме питате за пожарната ще ви оговоря15:59 28.11.2018
154 никси
16:08 28.11.2018
155 евдадса
дсад
15:07 05.12.2018
156 Кибикът
09:31 07.01.2019