24 Януари, 2017 21:57 15 831 12

Тръмп се срещна с шефовете на Ford, GM и Fiat Chrysler

  • ford-
  • gm-
  • fiat-
  • chrylser-
  • fca-
  • доналд тръмп

Президентът на САЩ Доналд Тръмп събра в Белия дом ръководителите на автомобилните концерни Ford, General Motors и Fiat Chrysler Automotive Марк Фийлдс, Мери Бара и Серджо Маркионе. Основна тема на разговора са били мерките, които биха позволили на американските производители да не изнасят фабрики в чужбина и да откриват нови заводи в Щатите, съобщава Automotive News.

Тръмп е обещал да облекчи максимално процедурите по внедряване на нови модели и да ускори получаването на разрешения за строителството на промишлени мощности за компании, които се съгласят на местно производство. Autorambler натъртва на факта, че Тръмп е поканил само шефовете на Голямата детройтска тройка, а Toyota, Honda, Nissan и Hyundai, които имат заводи в САЩ и Мексико, не са били потърсени.

Новоизбраният американски президент за пореден път е заплашил с 35-процентови мита, с които ще се облагат вносните автомобили в САЩ, включително и сглобените в Мексико. GM и FCA са обещали да инвестират по $1 млрд. в щатски заводи, а Chrylser най-вероятно ще върне производството на пикапа Ram от Мексико в Мичиган.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Carfen

    8 17 Отговор
    Макарона с пуловера изглежда малко притеснен. Сигурно си мисли за Дизелгейт 2.
  • 2 гощо

    2 1 Отговор
    Глупости на търкалета!!!!
  • 3 БАТЕ ЖОРО

    1 1 Отговор
    това не е ли планова икономика и социализъм? според мен трябва да се въведе глобално.
  • 4 ДоджРам

    2 5 Отговор
    Пикапът Рам не го произвежда крайслер а Додж.

    Коментиран от #6

  • 5 Фиат Крайслер

    5 4 Отговор
    Там, където Даймлер се провали, наречения от теб макарон успя.
    А пък върстовете се върнаха да произвеждат наденички, нали само това умеят.
  • 6 Крайслер

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "ДоджРам":

    "Додж" е бранд на Фиат-Крайслер.
  • 7 Живко

    3 3 Отговор
    Те пък само японските псевдо производители имат заводи в САЩ
    БМВ произвежда повече от 300000 джипа годишно в тамошния им завод, ама да сглобиш един X6 не е като да залепиш една тойота корола!!
    Р'збърш ли??

    Коментиран от #8

  • 8 корса

    3 4 Отговор

    До коментар #7 от "Живко":

    бенве не може да стигне GM, Chrysler-Fiat и Ford!
    Слабички са им продажбите!
    А за Тойота да не говорим!

    Само аз ли виждам, че автора е сгрешил името "Fiat Chrylser"!
    Новата марка, ха, ха, ха!
  • 9 Живко

    4 2 Отговор
    Ти сигурно не си в час, но ти е простено.
    Двете марки се обединиха, или едната купи другата, не е много важно.
    Както можеш да видиш голям седан(наследника на С300) с емблема на ФИАТ, така и на Крайслер.
    Относно "бенве", те нямат за цел нито да гонят ширупотребата на Тойота, нито да правят пикапи на кило та да се мешат при американските производители. Те имат ниша от клиенти в северна Америка най-вече и 1/3 от продукцията на завода остава за местния пазар .. можеш да чукнеш в гугъл та да добиеш представа за какъв завод става въпрос и какво означава той за региона, близо 10000 работни места!!
  • 10 Трифонов

    2 6 Отговор
    Всеки модел на БМВ е benchmark в съответния клас. Ето защо, техните автомобили във всеки клас струват минимум колкото три Тойоти, или четири Фиата, или два Крайслера или три Доджа... и т.н., поради което няма и как да имат повече продажби от изброените. Имат обаче най-високи продажби от всички производители, чиито автомобили се продават на идентични на техните цени. Поради което БМВ е benchmark на автомобилната индустрия, като цяло. Повече приказки по темата са излишни. Както е казал мъдрецът "Можем да спорим, но има ли смисъл..."

    Коментиран от #11

  • 11 Кирил

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Трифонов":

    Имаш познания на второкласник!
  • 12 .....

    0 0 Отговор
    Незнам как BMW ще е по скъп от Chrysler или Dodge...