Last news in Fakti

4 Юни, 2013 15:22 17 034 5

Масова психоза цари в АПИ

  • масова-
  • психоза-
  • апи-
  • лазар лазаров
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Масова психоза цари в АПИ (Агенция "Пътна инфраструктура") заради нарушения на ръководството. В последните месеци са проведени процедури на много високи цени, надхвърлящи многократно цените на сходни поръчки от минали периоди, твърдят източници на Факти.бг. В областта на строителния надзор са постигнати рекорди, достигащи до 8% от стойността на строителството. Само за сравнение - цените на строителния надзор на АМ  Тракия стигаха до 0,8% от строителството.

На 22 май Лазар Лазаров е провел среща с Веселин Георгиев в сградата на АПИ. Тогава на Лазаров му е било обещано да остане на поста си. По този начин Веселин Георгиев щял да върне жеста на Лазаров за това, че е работел по магистрала „Тракия” като е доставял материали от собствената си кариера.

Преди време агенция ПИК съобщи за обществена поръчка сключена на 2 ноември м.г. между АПИ и дружеството „Строителство и поддържане на пътищата” със седалище Сливен. От документ ставало ясно, че в обединението участват фирмите „Биндер” и „Пътно поддържане”. Предмет на поръчките е зимно снегопочистване и ремонтно възстановителни операции при аварийни ситуации. Договорът бил сключен за 4 години и е за над 2 милиона лева.

Според ПИК още с встъпването си в длъжност като началник на Агенция „Пътна инфраструктура” инж. Лазар Лазаров е дал зелена светлина за сключването на обществената поръчка с фирма „Биндер”, както и, че бе уволнена шефката на Областното пътно управление в Сливен Лиляна Домусчиева . И в случая се упоменаваше, че едва ли е без значение и факта, че преди да се възкачи на ключовия пост Лазаров е бил назначен от Веселин Георгиев за шеф на лабораторията на Пътния фонд.

В същото време хората продължават да протестират за дупките по пътищата и се питат докога ще плащат на държавата, а колите им ще се трошат в зейнали кратери. Кой носи отговорността? Хората искат да имат прозрачност, и нямат вече търпение и търпимост за комисионните на този или онзи.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Георги Донев

    0 1 Отговор
    Госпожо Ковачева, предайте поздрави на учителите си по български език.
    Особено безумно сте написли втория абзац. Срамота...

    Коментиран от #4

  • 2 Симеон Тасев

    1 0 Отговор
    АЙДЕ ДЕ ТОЯ ПЪ ГОЛЕМИ СТЕ ПРОФЕСОРИ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК АБЕ ГЛЕДАЙ СТАТИЯТА И ЗА КАКВО СТАВА ДУМА НЕ ОБСЪЖДАЙ АВТОРА ТЯ ДОБРЕ СИГО Е НАПИСАЛА
  • 3 иван иванов

    1 0 Отговор
    Имам доста опит с платените писачи по коментарите по интернет. Когато те някой каже истината, винаги ама ВИНАГИ се захващат с това, колко е бил неграмотен, за да отклонят вниманието от същината на темата. Елементарна, долна манипулация. Георги Донев, колко ти е хонорарчето? Какво не ти харесва в статията бе? И без това в този сайт всичко са платени статии и сега се очудих като се е намерила журналистка да каже истината и ти обясняваш че била неграмотна! КОЕ Е НЕГРАМОТНОТО БЕ!? Ти си с НЕГРАМОТНО СЪЗНАНИЕ! Ще го цитирам и аз това, защото това на теб ти пречи!

    В същото време хората продължават да протестират за дупките по пътищата и се питат докога ще плащат на държавата, а колите им ще се трошат в зейнали кратери. Кой носи отговорността? Хората искат да имат прозрачност, и нямат вече търпение и търпимост за комисионните на този или онзи.

    чистата ясна и проста истина. хвърлят ни прах в очите че строели магистрали, пък всички пътища са в окаяно състояние. Народа предпочита да се стегне пътната мрежа, пък магистралата дето ни промиват мозъците че развивала бизнеса, е една тотална и огромна ГЛУПОСТ! Защо не поговорят за всички недоволни хора по редица села около магистралите! Защо не говорят че със строенете на магистрали, земята се унищожава! с Ам люлин бяха унищожени брутално и плаина люлин и околностите й! С Ам тракия последните отсечки се унищожи огромно количество от най-плодородната земя в ЕВРОПА - тракия! Като се говори за бизнес, защо маги
  • 4 Heinrich

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Георги Донев":

    Много си отворен.
  • 5 мария спасова

    0 0 Отговор
    Затворите в България са достатъчно големи и ма място за всички служители от Пътна инфраструктура..Няма как никой да не влезе в затвора.