Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Русия можеше отдавна да е разгромена

Виктор Суслов смята, че страната демонстрира сила

Публикувана: 13 Септември, 2018 08:24
158 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17099
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Русия можеше да е разгромена, ако нямаше ядрено оръжие. Това заяви бившият украински министър на финансите Виктор Суслов, цитиран от РИА Новости.

Той коментира мащабните военни учения, които страната провежда. Според него с тях Русия цели да респектира другите страни и те да избягват сблъсъци с нея.

„Ако Русия не беше ядрена държава, всички можеше да се реши просто и спокойно. НАТО отдавна щяха да са я разгромили. Те демонстрират мускули. Искат да покажат, че това не може да се случи“, заяви Суслов.
Ученията са най-мащабните за последните десетилетия. В тях участват и китайски представители.

Украйна

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
бббббб
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Елцин еднъж е разгроми.Но радостта на запада беше кратка .

Оценка:
-22 +230

gelo
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Коя е тази държава Украйна, има ли такава?

Коментиран от #19, #153


Оценка:
-39 +272

среднощен
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Много неща можеше да се случат, ако не бяха такива каквито са....!?

Оценка:
-11 +160

гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор
То и члена ми можеше да е 30 см. ама не е.... Мечти много.

Коментиран от #26


Оценка:
-10 +184

учуден
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Тоя украинец сигурно е на някакво модерна американска дрога.

Оценка:
-18 +209

Усмивката
(гост)

Неутрално
7 Отговор
През 1916 г.побеждаваме Румъния,Русия и Сърбия с по малко и по зле въоражени сили.

Коментиран от #11, #23


Оценка:
-26 +81

Сссерем
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Прав е,ако разчитат само на конвенционалните оръжия,просия отдавна щеше да е в историята.

Коментиран от #41, #43


Оценка:
-147 +22

Сссерем
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Затова сега бой по джоба на мужиците и накрая сами ще се освободят.

Оценка:
-127 +21

Путин кретен
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Във войната с Грузия през 2008 г. Русия изгуби 6 военни военни самолета. 3 от тях бяха свалени от руски пилоти, т.е. приятелски огън. Не си познават собствените самолети руските алкохолици.

Коментиран от #61


Оценка:
-136 +35

Шоп
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #7 от "Усмивката":


А па тоа!

Оценка:
-10 +49

Геро
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Неграмотните афгански пастири така разгромиха СССР че той се разпадна

Коментиран от #126


Оценка:
-96 +25

жнтвтнвш
(гост)

Неутрално
13 Отговор
нато да разгромява!? да не е агресор!

Оценка:
-16 +59

Бояршник
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Путин е жена с панталони, при това доста тъпа.

Оценка:
-110 +28

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Украинците нали щяха да маршируват на Червения площад ? Щяха да превземат цяла Русия !!! За кога да го очакваме? Май напоследък живеят само с фантазиите си. В цялата си история все бой са яли. И от поляци , и от руснаци , и от германци. Напоследък и от сънародниците си от двете отцепили се републики .

Оценка:
-14 +126

Усмивката
(гост)

Неутрално
16 Отговор
ЗА РУСОФИЛИТЕ 3 март е забравена страница от Българската история. На тази дата през 1918 година, Русия капитулира пред Царство България и подписва Брест-Литовския мирен договор
На 03.03.1918, България макар и за кратко е победител. Русия е унизена и наказана за вероломното нападение в Добруджа.

Брест-Литовският мирен договор от 3 март 1918 г. между Четворния съюз (Германия, Австро-Унгария, България и Османската империя) и Русия слага край на руското участие в Първата световна война.

Претърпяла поражение, скоро след Октомврийската революция Русия е принудена да сключи мир с цената на значителни териториални, демографски и стопански загуби. В резултат на Брестския мир Полша, прибалтийските страни и Финландия са трайно, а Украйна, Беларус и Кавказ – временно, откъснати от Русия и преминават за няколко месеца в германската сфера на влияние.....ФАКТИ...ФАКТИ....Ние не демонстрираме сила

Коментиран от #25, #48, #78


Оценка:
-68 +33

17
Този коментар е премахнат от модератор
Путен реалис
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Путин е умен - затова е приятел на Запада, както обича да натъртва и без да го питат в изказванията си. Знае си, че е прост като гьон и без запада ще измрат от глад.

Оценка:
-77 +19

Българин
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #3 от "gelo":


Има държава Украйна русофилче и е заседнала като рибена кост в гърлото на агресивната руска кочина!

Коментиран от #22, #38, #80, #137, #154


Оценка:
-97 +23

антисоросоид
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Ааааха ха ха ха ха ааа. Хайде де, от кога искат Русия да е правзета ама никой не е успял. Това може да се случи само в дълбокия наркосън на мозъчно болните со ро со и дни джендари и такива от р е п к и като украйнците

Оценка:
-10 +80

Eeee
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Изказване на украинец?Защо изобщо го коментираме?

Оценка:
-11 +74

22
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #7 от "Усмивката":


Говориш като цяло за ПСВ и една битка! Но България е в една каруца /забележи/ с Турция която на свой ред ни е държала в робство 500 години. Това повод за гордост ли е . И защо изобщо България се намесва в тази война ? Май от лакомия - защото и обещават територии и и дават един заем от 200 млн. франка ???!!!! А как точно започва войната ? Австро - Унгария нахлува в Сърбия . Русия взема страната на славянската държава. От всички балкански страни само България и Османската империя се включват във войната на страната на Централните сили.На 1 септември 1916 г. България обявява война на Румъния и на следващия ден Първа конна дивизия настъпва в Добруджа. През 1918 г. България и нейните съюзници изпадат в тежко икономическо положение. Изчезват стоките от първа необходимост, развихря се черната борса и спекулата. На редица места избухват гладни бунтове, последвани и от т. нар. женски бунтове. Остро недоволство се заражда и сред войниците и отделни войскови части на фронта са обхванати от вълнения. При тези условия в средата на септември 1918 г. съглашенските войски предприемат атака на Южния фронт срещу българските позиции. След тридневни ожесточени сражения извършват пробив в района на Добро поле и предприемат незабавно настъпление към старите граници на България. Разгромът става и повод за Владайското (Войнишкото) въстание.

Оценка:
-12 +58

Невски
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Единствено безмозъчни, самозабравили се или пък нямащи абсолютно никаква адекватна представа за Русия и руския дух могат да изказват или подкрепят подобни твърдения

Коментиран от #28


Оценка:
-15 +66

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #16 от "Усмивката":


Какво печели България от тази война ? Пак сме на грешната страна ! България е принудена на 29 септември да подпише в Солун примирие, с което излиза от Първата световна война. Цар Фердинанд І е принуден да абдикира в полза на сина си княз Борис Търновски.

Териториалните и стопански последици за България от войната са катастрофални. По силата на подписания на 27 ноември 1919 г. Ньойски договор тя загубва Вардарска Македония заедно със Струмишката област, които преминават в пределите на Сърбо-хърватско-словенското кралство. Румъния получава цяла Добруджа. Беломорието първоначално е поставено под управлението на Съглашението, но по-късно минава в пределите на Гърция. В състава на Турция остава Източна Тракия. Договорът отнема суверенното право на България да поддържа свои въоръжени сили, наложени са й колосални репарации в размер на 2,25 млрд. златни франка.

Освен убитите и изчезнали по бойните полета над 100 хил. войници и офицери, десетки хиляди са ранени и пленени. Страната е напълно разрушена стопански. България преживява втора национална катастрофа, която слага и трагичен край на националния идеал.

Оценка:
-7 +60

Манафов
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Да ти услужа с моя? Слава на НАТО!

Коментиран от #47


Оценка:
-49 +9

Антикомунисt
(гост)

Неутрално
27 Отговор
, но къде щяха да са руските пари и природни богатства? Путин е чудесния избор за Запада. Без него тази странна смесица от етноси и мистичност на руската душа, щеше да е довела апокалипсиса.

Оценка:
-2 +25

Сссерем
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #24 от "Невски":


За духът от бутилката с бояришник ли говориш,защото те друг нямат?

Коментиран от #32


Оценка:
-45 +10

Усмивката
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Едно от най-често повтаряните десетилетия наред пропагандни твърдения за това, че СССР почти сам е спечелил Втората световна война, е направено през 1948г. Тогава първият вицепремиер и председател на Държавната комисия за икономическо планиране (Госплан) Николай Вознесенски прави първата официална оценка за ефекта от т.нар. ленд-лийз (заем-наем) помощ от САЩ и Великобритания. В книгата си "Военната икономика на СССР в периода на Отечествената война"

Коментиран от #36


Оценка:
-35 +16

Усмивката
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Русофилите плюят „соросоидите ”,без да оценят факта че без тяхната намеса Ленинград да е отдавна в небитието

Коментиран от #34, #132


Оценка:
-43 +15

Българин
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #22 от "антисоросоид":


Българофобските отрепки да не се обаждат!

Оценка:
-33 +11

Невски
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #28 от "Сссерем":


Говоря за духа, който неминуемо е докарвал армията в Столицата на тези които ги "разгромяват". Може би само българите са изключение през Първата световна. А иначе съм съгласен, в момента този дух си е в тяхната собствена "бутилка" и е по добре тя да не се отпушва, за да си остане той там.

Оценка:
-1 +30

Баба Ванга
(гост)

Неутрално
33 Отговор
През 2020 година ще бъде открит първия граничен пункт на украино-китайската граница.

Коментиран от #35, #77


Оценка:
-44 +8

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #30 от "Усмивката":


Соросоидите са участвали в битката при Ленинград ? Ай стига бе ? Явно яко буташ масло ! Ходи да ти сменят сегментите !

Оценка:
-8 +46

Дядо Влайчо
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #33 от "Баба Ванга":


Който лошо тълкува баба Ванга ще го клеца баба меца !

Оценка:
-6 +34

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #29 от "Усмивката":


Кога се открива западния фронт ? Май на 6 Юни 1944 година ? Къде се намират руснаците по това време ? Къде бяха и западняците толкова години ? Май се надяваха Русия да загуби ? И кой износва цялата тежест на войната ? И накрая сядат и те да делят баницата !

Коментиран от #39


Оценка:
-8 +56

Само питам
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Защо русоидната измет си мисли, че любимата и кочина не може да бъде разкована?Между митовете и легендите изфабрикувани от руската пропаганда и реалността има огромна разлика.

Коментиран от #50, #83


Оценка:
-34 +14

Гост
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #19 от "Българин":


И за това ли Донецката иЛуганска републики им раскатава фамилията

Коментиран от #44


Оценка:
-7 +33

Историк
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "Borislav Popov":


В антихитлеристката коалиция участват над 60 държави, бе неграмотник. И помощта на Великобритания и САЩ не се заключава единствено в десанта в Нормандия. Но как да спориш с руска подлога, която изобщо не е чела историята а само нейните руски интерпретации?

Коментиран от #45, #46, #55, #158


Оценка:
-47 +15

Гост
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Много неща могат да се случат,но ако го нямаше разузнаването. А то знае истинските възмажности на Русия и че е по-добре да "джавкаш"и да даваш вид че си все още "велика сила" отколкото да те няма изобщо на картата! Това е истината!

Оценка:
-6 +27

Тост
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #8 от "Сссерем":


Ако майка ти , не те беше събрала с лъжицата от пердето,сега нямаше да пишеш тъпотии по цял ден !

Оценка:
-7 +37

Баба Ванга
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Плешиво, злобно джудже с ботокс и на високи токчета ке биде последниот цар на Русия!

Оценка:
-39 +14

Гост
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #8 от "Сссерем":


Разбирасе що го казваш " професоре"такае те руснаците спечелиха ВСВ с атомни бомби

Коментиран от #149


Оценка:
-6 +35

Българин
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #38 от "Гост":


Публикувано във факти.бг: И за това ли Донецката иЛуганска републики им раскатава фамилията

Много здраве от Гиви, Моторола и Захарченко!

Коментиран от #90


Оценка:
-18 +10

Тост
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #39 от "Историк":


Според мен , СССР няма никаква заслуга за разгрома на нацистите!Най голяма заслуга имат САЩ иВеликобритания!Ти понеже си историк явно си написал и нова история.От къде да я купим за да не се излагаме в коментарите?

Коментиран от #51


Оценка:
-17 +34

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #39 от "Историк":


Истерик - по кротко ! Я изброй тия 60 държави дето са помагали на СССР да победи Германия !

Коментиран от #49


Оценка:
-8 +36

гост
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #26 от "Манафов":


Няма ли да и липсва на майкати ако ми услужиш?

Оценка:
-1 +18

Гост
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #16 от "Усмивката":


Факти Времено Времено Времено. За няколко месеца бреи то много бе

Оценка:
-3 +13

Историк
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #46 от "Borislav Popov":


Не обучавам неграмотни русофили. Щом не знаеш , че е имало антихитлеристка коалиция с над 60 държави, нямаме база за разговор. А и не са помагали на СССР в битката му срещу Германия, защото близо две години след началото на ВСВ в Европа Русия и Германия са първи приятели и бойни другари. Т.е. Русия се включва в антихитлеристката коалиция .

Коментиран от #52, #60, #95


Оценка:
-32 +16

Малоумник неграмотен
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #37 от "Само питам":


По цял ден само питаш и нищо не научи!

Коментиран от #53


Оценка:
-6 +28

Историк
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #45 от "Тост":


Иронията не ти си удава , но е достатъчно да четеш руските фалшиви версии за войната. 73 години след нейният край все ще намериш независими източници и документи за нея а не руски измислици и интерпретации.

Коментиран от #63


Оценка:
-35 +11

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #49 от "Историк":


Ма ти май не можеш да ги изброиш тия 60 държави ? Да не е като сегашната коалиция от 67 държави дето се бори с талибаните в Сирия ?

Оценка:
-10 +30

Само питам
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #50 от "Малоумник неграмотен":


Ами как така един русофил не даде смислен отговор на моите въпроси? Или бягате от въпросите , защото са все неудомни за отговор?

Оценка:
-28 +10

Усмивката
(гост)

Неутрално
54 Отговор
Ето част от реалната история .съюзниците са получени 123 хиляди тона готови барути и 150 хиляди тона химикали за производство на барут. Това два пъти надхвърля разчетния разход за снаряжение с боеприпаси на основните артилерийски системи на пехотатаа.....Ос вен това и 603 милиона патрона за ръчно стрелково оръжие, 522 милиона едрокалибрени патрона, 3 милиона снаряда за 20-мимилетрови самолетни оръдия и 18 милиона зенитни снаряда. рутът трябва да се насипва в гилзи - по ленд-лийз СССР получава 266 хиляди тона месинг.
Барутът в гилза е метателен заряд, но това, което изстрелваш, трябва и да избухне. По ленд-лийз са получени 903 хиляди детонатора, 46 хиляди тона динамит, 146 хиляди тона тротил и 114 хиляди тона толуол. Ос вен това и 603 милиона патрона за ръчно стрелково оръжие, 522 милиона едрокалибрени патрона, 3 милиона снаряда за 20-мимилетрови самолетни оръдия и 18 милиона зенитни снаряда. В алтернативната историческа реалност това го няма ..Няма ги и 8 хиляди зенитни оръдия и 6 хиляди комплекта полуавтоматични мерника към тях. Няма ги и най-добрите съветски противотанкови 57-мимилетрови оръдия ЗиС-2, тъй като много дългата им цев 73-ти калибър може да се изработи само на получените по ленд-лийз стругове.

Коментиран от #101, #128


Оценка:
-27 +11

Гост
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #39 от "Историк":


Щом си такъв историк какво ще ни кажеш за първият десант в залива Акаба юного удобно го премалчавате това соросоидните историци.

Коментиран от #62


Оценка:
-7 +29

Знаещ
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Русия е грешка на историята, която скоро ще бъде поправена!

Оценка:
-36 +13

Бай Натю
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Украинските и грузински войски ще бъдат най-подходящи за мироопазващи сили, след пълната и безусловна капитулация на Русия.

Оценка:
-31 +11

Усмивката
(гост)

Неутрално
58 Отговор
ФАКТИ...ФАКТИ...

Оценка:
-14 +7

59
Този коментар е премахнат от модератор
60
Този коментар е премахнат от модератор
Хосе
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #10 от "Путин кретен":


Имат много и могат да си ги свалят

Оценка:
-0 +12

Само питам
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #55 от "Гост":


За този измислен десант в Акаба, който съществува само в твоята черепна кутия обикновено квичиш около 9 май. Кажи ни какъв е той за да се посмеем колективно?

Коментиран от #64


Оценка:
-15 +9

Гост
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #51 от "Историк":


На покрива на раистага се вееше руското знаме независимите ти источници казват ли ти че е имало американско англиско и още на 65 държави спорет твоите достоверни исторически иследвания

Коментиран от #66


Оценка:
-6 +32

Гост
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #62 от "Само питам":


Попитаи твоите господари американците и англичаните но не се смеи пред тях за да не спреш да путаш завинаги ще ми е скучно без теб

Коментиран от #67, #79


Оценка:
-7 +18

Русофоб
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Украйна също беше ядрена държава и се отказа от арсенала си в замяна на гаранция за териротията и суверенитета си. Съвсем правилно се повдига въпросът от украинска страна, защото ако Украйна разполагаше с ядреното си оръжие, руските агресори никога нямаше и да си помислят да крадат чужди територии!

Коментиран от #75


Оценка:
-24 +10

Само питам
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #63 от "Гост":


След като Жуков угроби над 500 000 руснака в Източна Прусия за да изпревари съюзниците, те направиха жеста да ги пуснат да превземат Берлин и да си спестят човешки жертви. Защо според , след като само русия е победител Германия бе разделена на четири окупационни зони, а не бе окупирана само от кочината? Дори Берлин, за който умряха над 350 хиляди руснака бе разделен а не остана само в руски ръце.

Коментиран от #110


Оценка:
-21 +13

Само питам
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #64 от "Гост":


Освен бели мишки в главата имаш ли и нещо друго, десантнико от Акаба :):):)

Оценка:
-12 +13

Реалист
(гост)

Неутрално
68 Отговор
И Хитлер мислеше така. Не опростявайте нещата и не бъдете прекомерни оптимисти.

Коментиран от #70


Оценка:
-5 +18

ВОЛГИН
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Но ще стане като при Наполеон, първо. Второ, ще има нов СССР.

Оценка:
-7 +15

Само питам
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #68 от "Реалист":


Ако не бяха Англия и САщ Хитлер щеше да стигне до Владивосток бе умник, русоиден!

Коментиран от #76


Оценка:
-23 +13

хахаха
(гост)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #22 от "антисоросоид":


Ушанков, имаш ли завършен 8-ми клас?!? Оправи си граматиката и тогава плещи русофилистичните си словоблудства! И си изпери ушанката, че смърди на бояришник!

Оценка:
-20 +11

Преди да питаш чети история
(гост)

Неутрално
72 Отговор
Нима Хитлер нямаше съюзници? Дори хитрата лисица Борис обяви война на Англия и САЩ и подпомагаше ресурсно Германия, което ни доведе до поредната национална катастрофа, този път вече окончателна защотто станахме робски зависими и се обезличихме. Да не говорим за загубените територии и извращенията българи да бъдат насилствено принуждавани да се определят като македонци.

Оценка:
-4 +18

ВОЛГИН
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Хитлер воюва с пари и БВП на цяла европа, и военен потенциал - войници и техника от всички европейски и други страни. Банкерите са към хитлер, и на буш дядото, американски капитали и концерни.

Оценка:
-6 +22

ВОЛГИН
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Юни 1944та става десантът в Нормандия, когато червената армия пердаши хитлеристите, а Хитлер и офицерите му са в психически срив.

Оценка:
-7 +23

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #65 от "Русофоб":


Украйна прекрасно се справя с ядрени арсенали - пример Чернобил ! А иначе ядрено оръжие по принцип не и се полага. Украйна не е разработила и произвела такова ! Ако беше - до сега да е направила ! Оръжието е руско и само е било разположено там. Все едно Турция да спори за ядреното оръжие в Инджирлик което краварите после изнесоха от там !

Оценка:
-7 +22

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #70 от "Само питам":


Ако не бяха руснаците - пиратите нямаше да ги има на картата , а джапанките щяха да бъхтят краварите като шкембе у дувар !

Коментиран от #84


Оценка:
-9 +20

77
Този коментар е премахнат от модератор
Мммм
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #16 от "Усмивката":


Тъпчо, 1918г. Русия е в период на революция от 1917г., за това и излиза от ПСВ, и хич не и е до териториите завзети по време на войната,поради този факт съвсем за кратко сме победители,просто защото се отказват да воюват и войниците се връщат да си оправят страната от вътре. Демокрацията ви научи да гледате от страната от която ви е изгодно,така и четете историята,пък и всичко останало така го четете и тълкувате. Трябва обективност.

Коментиран от #81


Оценка:
-8 +11

Усмивката
(гост)

Неутрално
79 Отговор

До коментар #64 от "Гост":


До колкото съм запознат това военно руско изкуство е струвало стотици хиляди загуби в заключителният етап от войната,само за да се покаже каква аила са

Коментиран от #155


Оценка:
-11 +7

Мммм
(гост)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #19 от "Българин":


Много и дреме на Русия за Усрайна. Всъщност предателска Усрайна да стои мирна и тиха, не да скача на Русия,че може и да изчезне, ако реши Русия.

Коментиран от #82


Оценка:
-8 +20

Усмивката
(гост)

Неутрално
81 Отговор

До коментар #78 от "Мммм":


А как да тълкуваме великата руско Румънска победа над България по време на междусъюзническата война....а ти умника известно ли ти е че Русия не е воювала самостоятелно срещу България през паметната 1916.Между другото както и през втората световна война, межувпрочем

Коментиран от #86


Оценка:
-10 +8

Българин
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #80 от "Мммм":


Разбира се, че и дреме. Крахът на проект новорусия е началото на края на путинова Русия.

Оценка:
-14 +7

Мммм
(гост)

Неутрално
83 Отговор

До коментар #37 от "Само питам":


"Умнико",като си толкова ербап хващай чука и клещите и върви я разковавай,ама гледай да не те заковат тотално един път за винаги.

Коментиран от #85


Оценка:
-6 +8

Само питам
(гост)

Неутрално
84 Отговор

До коментар #76 от "Borislav Popov":


Какви са тези алтернативни истории, които пишеш? От руски пропагандистки учебници ли са? Според вашата извратена руска митология ако я нямаше русия нямаше да го има и земното кълбо, нещастници.

Коментиран от #87


Оценка:
-15 +11

85
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
(гост)

Неутрално
86 Отговор

До коментар #81 от "Усмивката":


Прочетете внимателно въпроса. Проверете дали вашия отговор е верен като селектирате текста. Казусът е следния:

На погребението на майка си една жена вижда мъж, който определено й допада много. Иска да се запознае с него, но се замотава и го изпуска за малко. Тя е
уверена, че е влюбена в него до полуда, но няма и най-малка идея как се казва той и как да го открие. Няколко дни по-късно тя убива сестра си. Какъв
е мотивът й да направи това?

Отговорът е:
Жената се надява, че вълшебният мъж ще дойде и на погребението на сестра й и така ще има възможност да се запознае с него.

Ако сте дали верния отговор — значи сте психопат. Този тест е правен в американски затвори, за да се определи дали затворникът е с извратена психика и склонност
към убийства. Всички серийни убийци са дали правилен отговор.

Оценка:
-7 +5

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
87 Отговор

До коментар #84 от "Само питам":


Историята е само една - ама ти явно не си я чел ! А бе "Фактор" не е учебник по история - колко пъти да ти го казвам ?!!!

Коментиран от #91


Оценка:
-7 +9

robur
(гост)

Неутрално
88 Отговор
Българин
(гост)

Има държава Украйна русофилче и е заседнала като рибена кост в гърлото на агресивната руска кочина!
-------------------------------------------------------------------------------------
Ха ха ха Държава а а а в която в парламента се говори на руски

Оценка:
-17 +9

цайт нот
(гост)

Неутрално
89 Отговор
Абе французите и германците преди да станат членове на НАТО и те мислеха така, но оставиха костите си в Русия!

Оценка:
-8 +18

Мммм
(гост)

Неутрално
90 Отговор

До коментар #44 от "Българин":


Признак на ниска култура е това ,което си написал,ама то от вас толкова интелигентност. Между другото ДНР и ЛНР все още са си самостоятелни републики отхвърлящи правителството хунта в Киев и все още не са превзети,а и както се вижда няма и да бъдат.

Коментиран от #93


Оценка:
-8 +16

91
Този коментар е премахнат от модератор
Знаещ
(гост)

Неутрално
92 Отговор
През 1994 година Украйна повярва на Русия и и предаде 165 ракети с по 5 ядрени бойни глави всяка в замяна на руски гаранции за териториалната цялост на Украйна. Русия гарантира това с подписа си в така нареченият Будапещенски мемурандум. Само след десет години Русия показа своята подлост и коварство и отне Крим от Украйна и подкрепи бандидите в Източна Украйна. Ако ракетите все още бяха в Украйна Русия никога нямаше да посмее да направи това.

Коментиран от #94


Оценка:
-15 +9

Българин
(гост)

Неутрално
93 Отговор

До коментар #90 от "Мммм":


Слизам на русофилско ниво, за да можеш да ме разбереш. Ако русия не подпомага споменатите отрепки с оръжие, жива сила е бойна техника Украйна за две седмици може да си върне контрола над Източна Украйна.
Жалиш ли за Гиви, Моторола и Захарченко, та толкова се засегна?

Коментиран от #99, #151


Оценка:
-16 +8

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
94 Отговор

До коментар #92 от "Знаещ":


Писах го вече ! Украйна не произвежда и разработва такова оръжие ! Не и принадлежи. Все едно Турция да спори за ядреното оръжие в Инджирлик което краварите изнесоха от там !

Коментиран от #97


Оценка:
-7 +16

Мммм
(гост)

Неутрално
95 Отговор

До коментар #49 от "Историк":


Тъпанар истериков,а тези 60 държави от т.нар антихитлеристка коалиция,не са ли по-голямата час завладени точно от хитлеристка Германия и тогава влизат в коалиция. А и как тези 60 държави са помогнали в най-трудните начални години от `1941г до 1943 г. да се прекършат основните сили на хитлеристка Германия. Гольо исторически 12.1941 г. самите САЩ се нуждаят от помощ,защото са пометени от японският флот и им трябват близо 2 години да се окопитят, а Англия търпи поражения от Ромел в Африка до 1943г и те самите не могат да се оправят до тогава. 1943г. англичаните взимат превес над немците в Африка в резултат на изтеглянето на значителни немски сили за войната в Европа на източният фронт. Чети повече.

Коментиран от #100


Оценка:
-7 +14

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
96 Отговор

До коментар #91 от "Само питам":


Много ,много ниска топка си ! Ходи във Фактор да си приказвате там ! А Инджев да ви сипва помия в тиквите. Ще ме накарате да се преместя там !

Коментиран от #107


Оценка:
-8 +10

стоян георгиев
(гост)

Неутрално
97 Отговор

До коментар #94 от "Borislav Popov":


украина като член на ссср бе наи-големия разработчик на съветско оръжие като почнеш ракети,самолети,бомби .затова и сега лесно реанимира военната си промишленост.ако не бе лаик по темата щеше да знаеш че киевски военен окръг е наи-елитния такив в целия ссср.

Коментиран от #102


Оценка:
-11 +10

не на русия и украйна
(гост)

Неутрално
98 Отговор
руснаците май се готвят да окупират украйна и молдова и няма да е зле това действие защото украинците са изключително глупави хора които нападат и атакуват тези които ги подкрепят с две думи сбирщина от 150 националности през вековете а на всичкото отгоре се мислят и за националисти а това е невъзможно един ден тръгнем ли да провеждаме ''мащабно военно учение'' на руска територия задължително трябва да пометем по пътя си и украинската сган ако не са го направили руснаците преди нас натовците писна ми България да обеднява от 4 години насам да налагаме санкции на основния си търговски партньор а наглите украинци забогатяха за тези 4 години на наш гръб и на цяла Европа няма европейска страна която да не загуби от тези санкции помитаме и руснаците и украинците ако не се оправят нещата съотношението на военните сили е 11 към 1 за нас така че и надутите руснаци да не се мислят за много силни въпреки че са по добродушни и печени от тъпите и студенокръвни украинци и молдовци

Оценка:
-4 +9

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
99 Отговор

До коментар #93 от "Българин":


Бе ти няма къде по вече да слизаш щото лазиш по дъното !Не позволявай устата да произнесе това, което задника не може да смели.

Оценка:
-6 +9

Историк
(гост)

Неутрално
100 Отговор

До коментар #95 от "Мммм":


Ами чети бе неграмотник русофилистичен. И само Англия и САЩ да бяха пак помощта е огромна и без нея руската кочина нямаше да я има. Но руснаците са най-неблагодарната нация и все си мислят, че те са най-великите. Велики са , но са велики негодници и мерзавци. А слугите им не падат по-долу от тях.

Коментиран от #105


Оценка:
-15 +9

Мммм
(гост)

Неутрално
101 Отговор

До коментар #54 от "Усмивката":


Ленд лиз-а никой не го отрича,дори на против руснаците са благодарни,но нали всички тези неща получени трябва да се съберат и окомплектоват и най важното човешкият фактор в една война той е най-важният, и това се заличава от съвременните западни историци по най удобен начин,като се изтъкват милионите патрони и боеприпаси и ......,а за волята и самоотвержието на руският войник нищо.

Коментиран от #104, #120


Оценка:
-8 +15

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
102 Отговор

До коментар #97 от "стоян георгиев":


Да бе - то си личи и сега ! Правят танкове , самолети, ракети - ама само на макети !!!

Коментиран от #106


Оценка:
-10 +7

Ксaniba
(гост)

Неутрално
103 Отговор
родната соросня и потурня се превъзбужда след всякво щизофренично исказване на някой пациент от психиатрията, маскирана като държава!!!!

Оценка:
-6 +14

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
104 Отговор

До коментар #101 от "Мммм":


А бе стига дрънка като счупена латерна ! Мислите ти хвърчат "от урва на урва и от век на век"!

Оценка:
-10 +7

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
105 Отговор

До коментар #100 от "Историк":


Пак ще го кажа - Ако не бяха руснаците - пиратите нямаше да ги има на картата , а джапанките щяха да бъхтят краварите като шкембе у дувар !

Оценка:
-7 +13

стоян георгиев
(гост)

Неутрално
106 Отговор

До коментар #102 от "Borislav Popov":


напротив правят всичко за което пишеш и то релано.оръжията им не са по-лошои от руските.танковете им оплот са подобни на т 72 .имат системи подобни на град имат ракети имат всичко.жалко както казах че си лаик в темата и пишеш тъпотии!всъщност няма как да си друг щом защитаваш теза че черното е бяло!

Коментиран от #111


Оценка:
-13 +7

Само питам
(гост)

Неутрално
107 Отговор

До коментар #96 от "Borislav Popov":


По-ниска топка от русофилската Бубенце не може да има. А ти специално не си и топка, а спукан плондер.

Коментиран от #108


Оценка:
-15 +7

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
108 Отговор

До коментар #107 от "Само питам":


Само питаш ли ?

Оценка:
-4 +10

Генерал де Гол
(гост)

Неутрално
109 Отговор
"Руснаците никога няма да бъдат щастливи, ако знаят, че някой живее по-добре от тях. И понеже те не са способни на прогрес, злобата и фрустрацията са тяхно постоянно душевно състояние. "

Коментиран от #112


Оценка:
-18 +7

Мммм
(гост)

Неутрално
110 Отговор

До коментар #66 от "Само питам":


Така ли ви учат съвременните ви краварски господари тъпи,че ги били пуснали учтиво,или истината е че въобще не можеха да достигнат до Берлин,не че не са искали. Забавянето им идва от недобрата подготовка и подценяване на врага,въпреки,че на изток са били съсредоточени повече дивизии от колкото срещу англо-американците,и това пак умишлено се пропуска от съвременните западни историци,защо то така им е по-изгодно. И още други неща но тук не му е мястото.

Коментиран от #113


Оценка:
-7 +11

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
111 Отговор

До коментар #106 от "стоян георгиев":


Бе ти гледа ли им парада ? И какво ново видя там освен боята ? Само тя беше нова ! А всичкото им оръжие без хамърите и линейките е произведено в Русия преди 50 години !

Коментиран от #148


Оценка:
-6 +13

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
112 Отговор

До коментар #109 от "Генерал де Гол":


Шарл дьо Гол, президент на Франция (1959-1969) : "Руският народ никога няма да е доволен, ако знае, че някъде съществува несправедливост".!!!!!!!!!!!!

Коментиран от #115, #116


Оценка:
-6 +19

Само питам
(гост)

Неутрално
113 Отговор

До коментар #110 от "Мммм":


Руските митове и легенди за ВСВ ги знаем. Дай нещо ново. Иначе повтаряш като някакъв жалък папагал руската пропаганда. На историографията на една държава, която не знае колко жертви е дала през войната и постоянно мени цифрите не може да се има никакво доверие. Това не е историография а пропаганда. А пропагандата винаги се е тиражирала от тъпи индивиди с промити мозъци.

Оценка:
-15 +10

БайГеле
(гост)

Неутрално
114 Отговор
За какво изобщо е тази статия, дайте да напишем и статия ако баба беше мъжка или по избор "Ако" еди-какво си понеже няма какво друго да напишем и да си поизмислиме малко.

Оценка:
-1 +11

Иван Шмельов
(гост)

Неутрално
115 Отговор

До коментар #112 от "Borislav Popov":


Иван Шмельов за руския народ

: „Народ, който ненавижда свободата, обожава робството, обича веригите на своите ръце и нозе, мръсен физически и морално...е готов във всеки момент да гнети всичко и навсякъде”.

Коментиран от #129


Оценка:
-15 +10

Достоевски
(гост)

Неутрално
116 Отговор

До коментар #112 от "Borislav Popov":


Достоевски за руснаците

"Народ, който блуждае по Европа и търси какво още може да разруши и унищожи само заради развлечението” .

Коментиран от #130


Оценка:
-16 +9

Федерал
(гост)

Неутрално
117 Отговор
И Хитлер така мислеше:)

Коментиран от #118


Оценка:
-8 +12

Историк
(гост)

Неутрално
118 Отговор

До коментар #117 от "Федерал":


Хитлер не отчете, че Великобритания и САЩ са съюзници на руската кочина.

Оценка:
-10 +7

Иван
(гост)

Неутрално
119 Отговор
Ако намаше ядрено оръжия нямаше да има нужда от никакъв разгром. Руснаците все още щяха да бъдат наши братушки, защото нямаше да напрявт куп глупоси, които натвориха, нямаше да го има и това управление. Можеше или да са вече не федерация а само Русия или пък да са доста напред в пазарната икономика предвид ресурсите, които имат, но които се крадат или харачат за всичко друго, но не и за производства с висока добавена стойност. И можше и да не с с толокова навирени носове и да говорят за България че това е малка циганска държавичка. Не ви се вярва нали...

Оценка:
-9 +6

Усмивката
(гост)

Неутрално
120 Отговор

До коментар #101 от "Мммм":


Но великата червена армия не е била съставена от руснаци.За да се говори за руски дух трябва да се погледне назад в историята.Героизма е част от отечествената война .Но той е на милиони човешки фактор ,монголци,украинци,грузинци,беларуси,българри.И всички те не са руснаци.Останалото е демагогия на руската комунистическо импетиалистическа пропаганда , В това число и ти

Оценка:
-9 +8

хахаха
(гост)

Неутрално
121 Отговор
НИКОГА НЕ Е КЪСНО:)

Оценка:
-5 +3

122
Този коментар е премахнат от модератор
дсджгс
(гост)

Неутрално
123 Отговор
Прав е! НАТО би нахлуло и унищожило всяка беззащитна страна!

Оценка:
-5 +11

Санчо
(гост)

Неутрално
124 Отговор
Не геро. Не авгансите неграматни пастири разгромиха сьюза. Грамотните сороспии го разгромиха отвьтре. И не чего харесвах. Той беше само част от плана на сатанистите да унищожат православието. Комунистите си присвоиха християнските ценности,но до някьде ги спазваха. Сега продьлжават с гейпомиите си да унищожат и всички нормални човешки ценности. По демоНкратично му. Мисли мащабно.

Коментиран от #134


Оценка:
-4 +4

235689
(гост)

Неутрално
125 Отговор
Ама има.Сърдете се на американските учени Julius и Ethel Rosenberg които дават атомката на СССР за да има равновесие в света.

Оценка:
-9 +3

123
(гост)

Неутрално
126 Отговор

До коментар #12 от "Геро":


Същите Неграмотните афгански пастири така разгромиха ФАЩ че и той започна да се разпадна

Оценка:
-4 +8

гост
(гост)

Неутрално
127 Отговор
Между другото това е самата истина.Военната "сила" на русия се гради главно на някакво остаряло желязо.Даже имаше един руски военен експерт дето каза ,че при една неядрена война ,САЩ могат да прегазят русия само за 6 часа и то без намесата на НАТО.

Оценка:
-11 +4

Някой
(гост)

Неутрално
128 Отговор

До коментар #54 от "Усмивката":


А щеше да стане ,ако СССР не беше произвел останалите 90 процента,а за жива сила,и боен дух ,изобщо да не го споменаваме.

Оценка:
-2 +9

до серящия
(гост)

Неутрално
129 Отговор

До коментар #115 от "Иван Шмельов":


А това е писал Петко Славейков за отрепки като тебе:
“Само знаем и можеме, и щеме
един други злобно да се ядеме...
Помежду си лихи, буйни, топорни,
пред други сме тихи, мирни, покорни...
Не сме народ! Не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша."

Оценка:
-1 +7

до серящия
(гост)

Неутрално
130 Отговор

До коментар #116 от "Достоевски":


А това е писал Петко Славейков за отрепки като тебе: “Само знаем и можеме, и щеме един други злобно да се ядеме... Помежду си лихи, буйни, топорни, пред други сме тихи, мирни, покорни... Не сме народ! Не сме народ, а мърша, пак ще кажа и с това ще да свърша."

Оценка:
-1 +7

Губерния
(гост)

Неутрално
131 Отговор
Украйна да не забравя че е просто руска губерния.И скоро може да бъде нашибана с нагайката защото господаря не харесва неверни крепостни.

Оценка:
-5 +7

хаджикарапенчев
(гост)

Неутрално
132 Отговор

До коментар #30 от "Усмивката":


до 30 проявяватве груба историческа некомпетентност джордж сорос по време на втората световна воиона е бил в младежките бригади на сс т.е. още тогава тои е предал своя евреския-божия народа а щом е предал кръвта си то тои е предал и бог - тои е станал сатаниз още тогава предал е не само срещу свои всички добри хоран на земята предал е честнста хуманоста човеколюбието и хората на целия свят кои контролира колумбия и авганистан и колко милиона/милиарда ще умрат по рано от дрога - кои пали воини и предизвиква глад по цялото жемно калбо кои таргува сас смарт и всичкото това за власт и пари хаджикарапенчев

Оценка:
-2 +6

Reptile
(гост)

Неутрално
133 Отговор
Ако баба Ти беше мъжка ...

Оценка:
-0 +2

Усмивката
(гост)

Неутрално
134 Отговор

До коментар #124 от "Санчо":


Санчо ,.Ти от комунизъм разбираш що годе.От кога взе да разбираш и от християнство ,па и от световна конспирация.Я ни свртне как го виждат ,пречупено през погледа на един антифашист християнина.Щото доколкото съм чувал ,от християните сте правили чудесна храна на прасетата по Белене.

Оценка:
-2 +2

Бай онзи
(гост)

Неутрално
135 Отговор
Алооо, напъните да се събори Русия са още преди да е създадена Атомната бомба и обикновенно са завършваюи с едно... Пръц.

Оценка:
-1 +9

Гост
(гост)

Неутрално
136 Отговор
До105: браво Борислав Попов,само,че пиратите не са никакви пирати,а кучешници.

Оценка:
-0 +5

цистит
(гост)

Неутрално
137 Отговор

До коментар #19 от "Българин":


какво е украйна? какво прави то?

Оценка:
-1 +2

е то ако
(гост)

Неутрално
138 Отговор
индианците по времето на колумб имаха пушки то тогава и америка и нато нямаше да ги има ....но в някоя паралелна вселена

Оценка:
-0 +3

1944
(гост)

Неутрално
139 Отговор
китайската армия опознава новите си територии.

Оценка:
-5 +2

Бай онзи
(гост)

Неутрално
140 Отговор
Той Колумб не е бил откривател а окупатор. По това време западния бряг е бил насвлен до Каюифирния и там до ден днешен има хора говорещу руски сгради и праеославни църкви от преди времето на Колумб. А и защо завоевателите от Европа толкова години не са имали достъп до западната част. Историята е по различна от това което ни предлагат.

Оценка:
-2 +6

СЪДИЯТА
(гост)

Неутрално
141 Отговор
ТИЯ УКРАИНЦИ НАИСТИНА СА МНОГО ПРОСТИ. РУСИЯ НИКОГА НЕ Е БИЛА ПОБЕЖДАВАНА И НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ. ТАЯ СБИРЩИНА НА ЕТНОСИ ОТ НАТО РУСИЯ МОЖЕ ДА Е ПОМЕТЕ ЗА НЯКОЛКО МЕСЕЦА. ДОБРЕ,ЧЕ СА МИРОЛЮБИВИ И ГИ УПРАВЛЯВАТ ЕДНИ ОТ НАЙ-ДАЛНОВИДНИТЕ ХОРА НА СВЕТА.

Оценка:
-2 +10

дивака
(гост)

Неутрално
142 Отговор
никога не мисли погрешно ............

Оценка:
-0 +2

анализатор
(гост)

Неутрално
143 Отговор
Този луд ли е или тъп

Оценка:
-1 +5

да да
(гост)

Неутрално
144 Отговор
Защо бе педи защо ти се иска Русия да бъди разгромявана. ЗАЩО? бе глупчо.

Оценка:
-1 +4

бг Сталин
(гост)

Неутрално
145 Отговор
Фантазии на болен мозък.

Оценка:
-1 +2

жико
(гост)

Неутрално
146 Отговор
Китай би разгромил всички, ако бяхме на стрели и лъкове.Тъпотия!

Оценка:
-2 +4

Усмивката
(гост)

Неутрално
147 Отговор
Аз мисля ,че Русия сама си ражда врагове.Как се случва ли.Русия никога не е била миролюбива.Русия не единствената християнска държава.Русия никога не е превъзхождала отделни народи по численост или дадености.Русия не е дала в нищо повече отколкото останалите ,по култура,наука,изкуство.Русия не е „Божи народ”.....Ако Русия ,всичко това го вижда наопаки ....ето защо Русия винаги ще има врагове

Коментиран от #156


Оценка:
-7 +3

стоян георгиев
(гост)

Неутрално
148 Отговор

До коментар #111 от "Borislav Popov":


преди 50 години в русия???ква русия преди 50 години бе лъжко?тогава бе ссср ,а заводите основно бяха в украина ,специалистите също бяха основно украинци.ако искаш обаче веднага ще ти извадя от руското вики ,кви ракети и кви танкове произвежда украина и те със сигурност не са пребоядисани.смях!

Оценка:
-6 +2

123
(гост)

Неутрално
149 Отговор

До коментар #43 от "Гост":


През втората световна, западът не е единен - Германия воюва с Франция, Великобритания и САЩ. Ако всички тези страни воюваха срещу СССР....ясно е какво щеше да стане.

Коментиран от #157


Оценка:
-6 +3

Аз Съм
(гост)

Неутрално
150 Отговор
Ако-то цапа и мирише. Тоя министър на финансите като не може да смята е решил, че разбира от други работи.

Оценка:
-1 +4

Boncho
(гост)

Неутрално
151 Отговор

До коментар #93 от "Българин":


Ти не си българин,а шопско кухуухо магаре.

Оценка:
-3 +1

Истината
(гост)

Неутрално
152 Отговор
То и Хитлер и Наполеон си мислеха същото.....
Ама ........То какво стана !?

Оценка:
-0 +7

BG пич
(гост)

Неутрално
153 Отговор

До коментар #3 от "gelo":


У краина значи държава/територия/на края на руската империя! Същото значение има и името на друга държава била в състава на Руската империя.Това е FINLAND.

Оценка:
-1 +1

SJJ
(гост)

Неутрално
154 Отговор

До коментар #19 от "Българин":


Има държава с име " Покрайнина"? Не бях чувал.

Оценка:
-0 +1

Аааааа
(гост)

Неутрално
155 Отговор

До коментар #79 от "Усмивката":


Аааама ме си запознат,бе ,не разбра ли?Четеш и повтаряш каквото ти е изгодно.Вадиш нещата от смисъла им.Н ямаш задълбочен и всеобхватен анализираш поглед.Ме става така.

Оценка:
-0 +0

156
Този коментар е премахнат от модератор
Аааааа
(гост)

Неутрално
157 Отговор

До коментар #149 от "123":


Е ,да ама всички тия страни бяха много единни и то с Русия!И защо? За да изкоренят най-идиотския вид на капитализма към онзи момент-фашизма.И успяват!И сега дори Германия се прекланям пред паметниците на загиналите в тази война.И всички празнуват деня в който руската армия превзема Берлин Денят на Европа.Що не си гледаш кокошките ,ами се реш сред хората да правиш боклук в пространството

Оценка:
-0 +0

Аааааа
(гост)

Неутрално
158 Отговор

До коментар #39 от "Историк":


За приноса на Англия и Франция има цял филм.Това е любимият ми Ало,а ло.Ясно е колко жертви и лишенията дали и двете страни.ха ха ха...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Филипо Индзаги
Коментар на бившия нападател относно трансфера на аржентинеца в Ювентус
Ако Гонсало Игуаин струва 90 милиона, то колко ли бих струвал аз?"

Още бисери