Първият дванайсетцилиндров модел в следвоенната история на Германия притежава безброй качества, но проходимостта за съжаление не е сред тях. За да пригоди любимото си BMW 750i Е32 за офроуд, руснак на име Слава влага пет години от живота си в съчетаването му с ГАЗ-66.
Подобно на друг проект, но на базата на конкуренцията Mercedes-Benz S-Klasse W140, BMW Valkyrie 766 комбинира немския лукс и мускули с неразрушимо руско шаси.
Рамата на "Виетнамката" е скъсена, а диференциалите са самоблокиращи. За да е сигурен, че баварката няма да закъса из пущинаците, Слава монтира гуми за селскостопанска техника Я-170 1140-700.
От BMW-то, произведено през 1993 г., е запазен двигателят с мощност 300 к.с., но автоматичната трансмисия е отстъпила място на ръчна с пет предавки. Слава разказва, че е отделил много време и внимание на правилното разположение на каросерията върху шасито, за да постигне възможно най-добър баланс.