Продажбите на новото издание на популярния индийски пикап - Mahindra GOA Pik-Up PLUS започнаха в България от миналата седмица. В модела са направени повече от 51 подобрения спрямо предишното му поколение, отличава се с по-агресивни линии и доста по-спортен дизайн. GOA Pik-Up излиза за първи път на европейския пазар през 2005 година.
Високопроходимият пикап се характеризира с доста прилично оборудване, а цените за българския пазар стартират от 43 990 лв. без ДДС, като купувачите могат да се възползват от данъчно облекчение за хомологация N1. Задвижването е поверено на 2.2-литров 16-клапанов турбодизелов двигател с мощност 140 к.с. и максимален въртящ момент от 330 Нм, задвижващ четирите колела през шестстепенна механична трансмисия.
Предлага се с единична или двойна кабина, всяка от които с две степени на оборудване - S6 и S10. Дължината на товарния леген достига до 2294 мм. Капацитет за теглене до 3000 кг и товароносимост до 1095 кг за версията с единична кабина и до 995 кг за двойната са другите козове на модела, с които атакува българския пазар.
Пикапът се предлага в четири цвята – бял Artic White, сребрист DeSat Silver, черен Napoli Black и червен Rage Red. Подгряване на задното стъкло, електрически регулируеми огледала, предни светлини с отложено угасване, пълноразмерна резервна гума с джанта, са само малка част от екстрите, включени в стандартното оборудване на пикапа.
Версията на S10 Double Cab е със 7-инчов сензорен екран с инфо развлекателна система и навигация, круиз контрол, многофункционален волан, автоматичен климатик, електрически регулируеми седалки, интелигентни фарове със сензори, завиващи светлини, две гнезда за зареждане на устройства и др. Оборудването за безопасност, освен ABS, ESC и двойни въздушни възглавници включва зони за защита от сблъсък, деформируема кормилна колона, регулируеми подглавници и други.
Mahindra GOA Pik-Up Plus може да бъде персонализиран с различни опции, сред които предпазител на резервоара от неръждаема стомана, ролбар, теглич, „хардтоп“ от фибростъкло и др. Средният разход на пикапа в комбиниран режим на движение е 9 л/100 км, извън града той харчи 7.9 л/100 км, а в града – 11 л/100 км (данни по NEDC). Комбинираните емисии на въглероден диоксид съответно са 239 г/км.