Собственик на Mercedes-Benz S550 от канадския град Ричмънд си купи самолетен билет до Германия, за да се оплаче лично в централата на производителя от колата си и обслужването в представителството, съобщава Richmond News.
Да Тонг Янг платил за S-класата 155 000 канадски долара (€102 000), но година след покупката при пробег от едва 6 400 км воланът на лимузината внезапно блокирал по време на пътуване към Ванкувър. Мъжът успял да спре, но едва не се блъснал в бетонна стена.
В представителството на Mercedes-Benz в Ричмънд сменили рейката в рамките на гаранцията и върнали колата на собственика. Въпреки ремонта и уверенията на механиците обаче Янг поискал да върне S-класата и да получи нова, защото се страхувал, че не е безопасна.
След като дилърът отказал, мъжът се обърнал към съда с претенции както за финансово, така и за морално обезщетение. Когато те не били удовлетворени, Янг заминал за Германия с надежда да получи съдействие от самия производител.
В Щутгарт недоволният клиент се срещнал с представител на Mercedes-Benz и му разказал за проблемите си. Засега Янг е получил само електронно писмо с уверения, че случаят му ще бъде разгледан. Канадецът обаче се заканва да не се откаже и ако се налага, отново да потърси правата си в съда.