Както вече ви информирахме, новостта е базирана на модела Ninja H2 и е оборудвана с еднолитров четирицилиндров двигател с компресор, който е модифициран да работи на водород вместо на бензин. Отбелязва се, че водородът се впръсква директно в цилиндрите, тъй като мотоциклетът работи по традиционната схема на двигателя с вътрешно горене.
Двигателят не е единствената промяна в мотоциклета, тъй като инженерите са принудени да инсталират водородни кутии, както и същинската "система за подаване на водородно гориво". Тези компоненти са поставени отзад и изглеждат като традиционни пътни чанти.
Kawasaki организира първото демонстрационно представяне на своя водороден мотоциклет на пистата Suzuka по време на 8-часовото състезание за издръжливост на Coca-Cola Suzuka. Пробите бяха кулминацията на месеците работа на инженерния екип, тъй като проектът стартира през март 2023 година.
Въпреки че мотоциклетът е прототип, Kawasaki планира да пусне в производство този мотоциклет, задвижван с водород, като това се очаква да се случи от началото на 2030 година. Вижте повече във видеото.