Last news in Fakti

29 Април, 2022 16:35 6 267 23

Сигнал към ФАКТИ: Искърското дефиле отново се напълни с тирове

  • тежкотоварни автомобили-
  • тирове-
  • пътища-
  • своге-
  • искърско дефиле-
  • безопасност на движението

"От няколко седмици има непрестанен трафик и колони от по няколко камиона", разказва читател на нашата медия

Сигнал към ФАКТИ: Искърското дефиле отново се напълни с тирове - 1
Снимка: ФАКТИ

Тировете се завърнаха в Искърското дефиле, сигнализират читатели на ФАКТИ.

“От няколко седмици има непрестанен трафик и колони от по няколко камиона, които застрашават движението и безопасността на всички по пътя”, пише читател в писмо до медията ни.

Тeжкoтoвaрният трaфик, кoйтo трaдициoннo прeминaвaше прeз пътя Ботевград – Мездра, бeшe пoeт oт рeпубликaнcкия път II-16 прeз Иcкърcкoтo дeфилe и oт прoхoдa „Пeтрoхaн“, кoгaтo зaпoчнa мoдeрнизирaнeтo нa учacтъкa мeжду Рeбъркoвo и Лютидoл oт пътя Мeздрa – Бoтeвгрaд. Това се случи през юни 2020 г.

Oт 2 ноември 2020 година движението на МПС-та над 10 тона през „Петрохан“ беше спряно. От тогава до 12 декември 2020 г. тежкотоварният трафик, пътуващ от Видин, Монтана и Враца към София и обратно, преминаваше през Искърското дефиле.

През Искърското дефиле минава пътят на много хора, които ежедневно пътуват от Своге, Лакатник, Реброво и околните населени места към работните си места в София. Засиленият тежкотоварен трафик определено притесни повечето шофьори в района.

“Има едно място след единия от мостовете, на което се вижда как при преминаване на по-тежки автомобили или тирове, самият път направо се клати и друса, а отстрани пада по малко почва абсолютно всеки път. Има няколко участъка, в които пътят е твърде тесен и тирът иска, не иска – влиза в твоята лента. Без значение колко навътре кара в собствената си лента, просто навлиза в твоята”, разказа тогава пред медията ни шофьор, който пътува по пътя всеки ден.

“По целия път на острите завои тировете влизат по някакви магични начини и без проблем могат да те отнесат – и това се вижда, когато пътуваш. Случвало ми се е толкова близо до мен да мине тир, че да ми изгасне колата, защото рязко трябваше да набия спирачки, за да не се сблъскаме. Просто там нямаше място да се разминем. На пътниците им е ясно, че не тираджиите са решили да пътуват оттук, а така им е наредено”, каза още той.

Читатели на ФАКТИ сигнализират, че по пътя отново се наблюдава силно присъствие на тежкотоварни автомобили. Притеснява ги фактът, че това натоварва допълнително вече немалкия трафик, пътят си е все така тесен, а на места разминаването е трудно.

В сигнала си към медията ни нашите читатели призовават да бъдат взети всички мерки за осигуряване пътната безопасност както по тази отсечка, така и по всички български пътища.

“Хиляди километри магистрали с ТОЛ пунктове, за да може накрая отново стотици тирове на ден да преминават необезпокоявани по тесния път в Искърското дефиле. Път, който беше полуоправен след като над милион тирове преминаха от там.

Явно след края на зимата това продължава. От няколко седмици има непрестанен трафик и колони от по няколко камиона, които застрашават движението и безопасността на всички по пътя. Наскоро отново имаше преобърнат камион на един от завоите”, разказва читателят ни в писмото си, имайки предвид инцидент от 30 март 2022 г., когато аварирал тежкотоварен автомобил наложи временно ограничение на движението в участъка на пътя между Луково и Владо Тричков.

“Най-лошото ли трябва да се случи, за да се вземат мерки и тировете да се движат по пътя, за който ние плащаме?”, пита той.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сатана Z

    9 29 Отговор
    Много живописен път,няма голям трафик и е удоволствие да се пътува в хубаво време.Настилката е добра благодарение на Баце .Има доста крайпътни заведения където можеш да си пийнеш и хапнеш.
    Днес е петък,ден на майстора.
    Отиваме до Гърция на суфлаки при един приятел

    Z

    Коментиран от #4

  • 2 mmm

    27 2 Отговор
    тия от АПИ си правят каквото си искат!!! Държава в държавата! Бок....ци невероятни!
  • 3 Буха ха

    24 3 Отговор
    Минах по участъка Ботевград - Мездра. Вместо да форсират работата денонощно, на три смени, се работи на нещо като половин смяна. Някой ще каже че денонощната работа е скъпа, но догодина като трябва да се прави отново пътя през Искърското дефиле, ще се окаже че Киро пак е бил на кирия

    Коментиран от #11

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Реалист

    1 9 Отговор
    Това че човек някога не е бил уважаван, това не означава че цял живот трябва да е така!
    Това не означава че не трябва да има приятелка и деца!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 недей

    1 0 Отговор
    п м щ х д с щ
  • 10 недей

    3 1 Отговор
    що не трйш бе овцъ
  • 11 Мюмюн (Майкал)

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "Буха ха":

    Бачкат бавну щот им липсва пужарникаря сас жипката. Кат гу скиват чи иде да инспектира, почват кат утървани да купаят и фъргат пясак. При сегашнити управляващи-слободия, димокрациа.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Сатана Z

    11 13 Отговор

    До коментар #4 от "hahaha":

    По магистралите на Баце до Гърция.Това,което Баце е построил за България ,Киро не може да го разруши и с Точка У взета на заем от Зеленски
  • 14 Шофьор

    15 2 Отговор
    А тировете гратис ли минават? Без да плащат.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 456

    7 7 Отговор
    Ами ще минават, През Витиня е някакъв ад,
  • 18 Хук

    12 9 Отговор
    Ако не свалим това продажно правителство скоро дефилето ще е пълно с танкове а вилите ви порутени.Молете се да не станете заложници на фашистката армия,която отдавна е нахлула в България

    Коментиран от #19

  • 19 Един българин

    1 7 Отговор

    До коментар #18 от "Хук":

    Боже господи, русофилите се активираха.
    Единствено сте заложник на комунистическото си мислене.
    Ама така е като катетъра от Русия се отдалечава
  • 20 Искрецов

    1 3 Отговор
    Ходете пеш. АПИ мисли за вас.
  • 21 Скъпи мърморко,

    6 1 Отговор
    Уважаеми читателю,другарю сигналист!
    На кривата ракета космоса и пречи.
    И ние, тежкотоварните шофьори,не искаме да минаваме там, просто .......
    ....човека взе парите,каза чакай малко!
  • 22 Шофьор

    0 4 Отговор
    Изключително п.о.т народ! ТИРовете значат поминък, бизнес, работа, препитание. Трябва да се радваме, че ги има! Това, че старият път през Витиня мяза на ... дупе най-нежно казано и в кратерите цял камион се губи, а магистралата противно на всякаква логика е забранена за тях поради въйпиюща АПИнекадърност, не Ви дава никакво право да игнорирате профи колегите си в желанието им да пазят техниката и здравето си!!! Дали, ако витинските главни пътища бяха у ред някой щеше да се вие с камиона по тясното дефиле, но с що годе добър асфалт?! А и съвсем отделен въпрос е, че всичките се.я.ду.и имате по три таралясника в оборите, станахте шофЕри и до грàдо забравихте какво е това обществен транспорт, а и пълните улици и градинки по областния център! На пътя всички сме равни, а и той е обществен, т.е. некадърниците и фитипалдиньовците трябва да се съобразяват с това!
  • 23 селянин от района

    0 0 Отговор
    След така наречения ремонт пътя е по тесен и на вълни почти навсякъде, точно както си беше преди това. Има вече на места големи дупки, а миналата година преасфалтираха на големи парчета цели уачстъци защото пътя се беше тотално саморазпаднал. Толкова за качеството на ремонта, и две години не искара. Тировете ускоряват процеса по разпад.
    Само какъв кеф е срещи теб да се движи тир или два... или три в колона на които гумите вървят по линията в средата. Където има маркировка, една част изтъркана, друга липсва заради големите кръпки пресфалтиране на цели участъци от пътя по над 100 метра! Дори тук там ударените мантители вече няма кой да оправи.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове