Политическите партии дадоха 2 076 471 лв. за реклама по време на предизборната кампания. Това сочат данните на Института за развитие на публичната среда.
В последната седмица на кампанията, 19-и и 26-и октомври, разходите за реклама са се увеличили сериозно.
В анализа са включени официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 58 партии и 9 коалиции влизат в люта битка на предстоящите местни избори на 29 октомври.
Най-много средства за реклама са вложили от ПП/ДБ. Те са дали 829 277 лв. Само за седмица коалицията е увеличила разходите си близо четири пъти. На втора позиция по този показател се нареждат Възраждане с 271 757 лв. Челната тройка се допълва от ГЕРБ-СДС, които са вложили 241 025 лв. за реклама.
115 099 лв. са вложили от БСП. ДПС са инвестирали 97 540 лв.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 това е. ясно
Коментиран от #7
09:15 27.10.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Баце ЕООД
09:36 27.10.2023
4 надарена кака
09:56 27.10.2023
5 инж. Ганчо Илков
10:25 27.10.2023
6 Пари на вятъра
10:27 27.10.2023
7 Вско начло има и край
До коментар #1 от "това е. ясно":
Тази тактика вече не работи. Този път сиганските гласове няма да им помогнат. Всяко начало има и край.Няма да позволим съдбата на България да се решава от неграмотни.10:33 27.10.2023
8 Кабамилионеров
11:17 27.10.2023
9 Хомосапиенс
11:26 27.10.2023