Отидете към основна версия

7 803 36

Пламва нова рекламна война между BMW и Audi

  • bmw-
  • audi-
  • рекламна война

Билборд на BMW на метри от дилърски център на Volkswagen в Тунис е на път да подпали наново тлеещата рекламна война между двата немски концерна. От местното представителство на баварската компания решили да провокират конкуренцията с надписа "Никога не е късно да размислиш" на фона на характерните за марката двойни фарове.

Отговорът на Volkswagen обаче не се забавил. Само ден по-късно на оградата на представителството се появил транспарант с надпис "Не се сменя марка, която побеждава", над който четирите кръга на Audi са комбинирани с популярния интернет акроним за гласовит смях LOL (Laugh Out Loud).

BMW и Audi отдавна имат рекламна закачка. През 2006-а баварците "поздравиха" земляците си от Инголщад за титлата "Автомобил на годината в ЮАР". От Audi веднага върнаха топката, приветствайки съперниците си със спечелването на конкурса "Световна кола на годината" и подпис "От шесткратния победител в 24-те часа на Льо Ман".

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Audi обяви рекламна война на Tesla

    Дилърският център на Audi в Берлин помести "тролски" билборд, с който откровено предизвиква американския производител на електромобили Tesla ...
    16.06.2017
    13 736
    26