Автомобилната индустрия е един от най-силно засегнатите от коронавируса отрасли на световната икономика. Макар първоначалните прогнози да описваха оптимистичен сценарий за преодоляване на кризата в рамките на месец-два, производителите се готвят за много по-продължителен период на срив в производството и продажбите.
Епидемията може да е пагубна за автомобилния бизнес, но също така е и добър повод да се демонстрира солидарност. Volkswagen и Audi решиха да променят временно дизайна на известните си емблеми, за да привлекат вниманието на огромната си аудитория към препоръчителните правила за социално дистанциране.
В новите лога буквите V и W от името на Volkswagen и четирите кръга на Audi вече не се докосват. Посланието е просто - стойте на разстояние от другите, за да предпазите както тяхното, така и своето здраве.