Bentley представи фейслифтовите Continental GT и GTC Speed с новия хибриден V-8 задвижващ агрегат, който заменя пенсионирания W12. Новият Continental GT Speed може да се похвали с най-мощната задвижваща система, предлагана някога от Bentley. Тя комбинира 4,0-литров V-8 двигател с две турбини с 25,9 kWh батерия и електромотор, като отприщва системна мощност от 779 к.с.. Този силов агрегат задвижва Continental GT Speed до максимална скорост от 335км/ч. За тези, които предпочитат откритото шофиране, Continental GTC Speed предлага опция кабриолет. Макар че максималната му скорост е малко по-ниска, , той запазва вълнуващото си представяне с време от 0 до 100км/чмили в час само 3,2 секунди.
Цялостният силует остава познат от Continental GT, но получава дизайнерско освежаване, което включва нови фарове, вдъхновени от Bacalar и Batur на Bentley. Това бележи значително отклонение от традиционния дизайн на двойните фарове, който е отличителна черта на Continental GT от създаването му през 2003 г. Задната част на автомобила е украсена с нови, сложно детайлизирани задни светлини за по-модерен външен вид. Интериорът продължава да бъде луксозен пристан, предлагащ изработка и изискани материали, каквито се очакват от Bentley.
Bentley е оборудвало Continental GT с редица хардуерни подобрения, предназначени да повишат както управляемостта, така и комфорта. За първи път в историята на Continental GT автомобилът може да се похвали със разпределение на теглото към задната част (разпределение 49:51 между предната и задната част) благодарение на разположението на батерията отзад. Това допринася за по-балансирано усещане на пътя. Continental GT Speed се предлага стандартно с допълнителни характеристики, ориентирани към производителността, като управление на задните колела.