Lamborghini отчита високи резултати през третото тримесечие на 2024 г., дължащи се на голямото търсене на наскоро обновената гама. Флагманският модел на италианския автомобилен производител, Revuelto, и плъгин хибридът Urus SE се оказаха особено популярни, като клиентите се сблъскаха с продължително чакане.
Главният изпълнителен директор на компанията, Стефан Винкелман, обясни положителните резултати с въвеждането на три нови модела само за 18 месеца, включително напълно хибридния Temerario.Този стратегически ход не само съживи продуктовата гама на Lamborghini, но и значително повиши продажбите и приходите.
Въпреки че търсенето на автомобилите Lamborghini е несъмнено голямо, компанията е изправена пред предизвикателството да отговори на това търсене, като същевременно запази ангажимента си за качество и изключителност.Дългото време за изчакване за някои модели подчертава напрежението между очакванията на клиентите и производствения капацитет.
Хората, които днес поръчат върховия модел Revuelto, няма да го карат в близките две години, а Urus SE също е продаден до 2025 г..
Тъй като Lamborghini продължава да прави нововъведения и да въвежда нови модели, за компанията ще бъде от решаващо значение да намери баланса между задоволяването на търсенето и запазването на престижа на марката.